Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 107
    • Best 2
    • Groups 0

    fantom344

    @fantom344

    6
    Reputation
    5
    Profile views
    107
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    fantom344 Unfollow Follow

    Best posts made by fantom344

    • RE: Toyota Yaris Cross

      @gatoz said in Toyota Yaris Cross:

      #mono_photo
      ουσια τπτ για εκτος
      ρε, ειπαμε ειναι βι εφ εμ
      επειδη καθε δευτερα αναρωτιοσαστε τι φταιξατε και θετε κατι αλλο, οχι δεν γινεται, μην ονειρευοσαστε βουνα, να βλεπετε καταναλωση

      Λοιπών long story short οπως λενε κ στο χωριό μου, ακυρωσα παραγγελία 11/2022 για τους εξης λόγους:

      1> Όχι γιατί το αυτοκίνητο είναι φτηνιάρικο για τον μέσο αγοραστή στον οποίο απευθύνεται... έλεος παιδιά, ούτε σχεδιαστικά από έξω ούτε από μέσα δεν εμπνέει κάτι τέτοιο, συμφωνώ ότι δεν έχει το εμφατικό style του 2008, ακόμα και το πλούσιο σαλόνι μέσα αλλά μέχρι εκεί. Βέβαια το ότι δεν έχει φωτισμό καμπίνας ή μπαταρία που σε θέση στάθμευσης να υποστηρίζει την μέση χρήση είναι κάτι ιδιαίτερα ενοχλητικό (για εμένα τουλάχιστον) θα μπορούσα να πώ και απαράδεκτο - αλλά δεν είναι κάτι που θα σε κάνει από μόνο του να πας σε εναλλακτική με +5 k.

      2> Δεν το έχω άμεση ανάγκη, δηλαδή το αυτοκινητάκι που έχω που πλησιάζει τα 15 έτη θεωρώ ότι είναι στην καλύτερη φάση οικονομικής απόδοσης - με το ζόρι χρειάζεται σέρβις κάθε χρόνο (200 ευρώ) και για τα χιλιόμετρα που κάνω πληρώνω 60 ευρώ βενζίνη το μήνα ... δηλαδή 800 το χρόνο.
      Το αυτοκίνητο αυτό μπορεί κάλλιστα να βγάλει αλλά 5-10 χρόνια.

      3> Μην θεωρήσετε ότι είμαι κατώτερου εισοδήματος οπότε και "ξένου" στην μέση νοοτροπία - είμαι στα 45 έχω αγοράσει αρκετά αυτοκίνητα.. μεταξύ τον οποίων το προηγούμενο KIA sportage (με πολλους απο εσας είχαμε και συζητήσεις στο διπλα φορουμ πριν απο 2 χρονάκια), vw polo peugeot, seat κτλ

      4> Είμαι άνθρωπος που δουλεύει σε μεγάλη εταιρία τεχνολογίας και δεν με ενθουσιάζει η "υβριδική" τεχνολογία, σε βαθμό που θα με κάνει να δώσω 23k και να χάνω λεφτά κάθε χρόνο ..ειδικά με την εισαγωγή των ηλεκτρικών.. σε αξία υποτίμησης της επένδυσης μου... για να κερδίζω σε τίποτα ... Δεν κερδίζεις διότι κάθε χρόνο χάνεις από τα 23k ...

      5> Κάποτε άλλαζα αυτοκίνητα κάθε 4-5 χρόνια αλλά στην παρούσα κ οικονομική συγκυρία εκτιμώ και την προθεσμιακή κατάθεση με ευελιξία ... επίσης έχω και την ευκαιρία με 200 ευρώ να νοικιάζω διαφορετικές αμαξάρες (και ηλεκτρικές) στις άδειες μου ώστε με την οικογένεια να πηγαίνουμε ταξίδια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fantom344
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @lap said in Toyota Yaris Cross:

      Δηλαδη τι θέλεις να πεις; Δεν το επιασα.

      Θεωρίες συνομωσίας - καμία ακύρωση θα έπαιξε και δεν ξέρανε σε ποιον να το δώσουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fantom344

    Latest posts made by fantom344

    • RE: Toyota Yaris Cross

      @gatoz said in Toyota Yaris Cross:

      #mono_photo
      ουσια τπτ για εκτος
      ρε, ειπαμε ειναι βι εφ εμ
      επειδη καθε δευτερα αναρωτιοσαστε τι φταιξατε και θετε κατι αλλο, οχι δεν γινεται, μην ονειρευοσαστε βουνα, να βλεπετε καταναλωση

      Λοιπών long story short οπως λενε κ στο χωριό μου, ακυρωσα παραγγελία 11/2022 για τους εξης λόγους:

      1> Όχι γιατί το αυτοκίνητο είναι φτηνιάρικο για τον μέσο αγοραστή στον οποίο απευθύνεται... έλεος παιδιά, ούτε σχεδιαστικά από έξω ούτε από μέσα δεν εμπνέει κάτι τέτοιο, συμφωνώ ότι δεν έχει το εμφατικό style του 2008, ακόμα και το πλούσιο σαλόνι μέσα αλλά μέχρι εκεί. Βέβαια το ότι δεν έχει φωτισμό καμπίνας ή μπαταρία που σε θέση στάθμευσης να υποστηρίζει την μέση χρήση είναι κάτι ιδιαίτερα ενοχλητικό (για εμένα τουλάχιστον) θα μπορούσα να πώ και απαράδεκτο - αλλά δεν είναι κάτι που θα σε κάνει από μόνο του να πας σε εναλλακτική με +5 k.

      2> Δεν το έχω άμεση ανάγκη, δηλαδή το αυτοκινητάκι που έχω που πλησιάζει τα 15 έτη θεωρώ ότι είναι στην καλύτερη φάση οικονομικής απόδοσης - με το ζόρι χρειάζεται σέρβις κάθε χρόνο (200 ευρώ) και για τα χιλιόμετρα που κάνω πληρώνω 60 ευρώ βενζίνη το μήνα ... δηλαδή 800 το χρόνο.
      Το αυτοκίνητο αυτό μπορεί κάλλιστα να βγάλει αλλά 5-10 χρόνια.

      3> Μην θεωρήσετε ότι είμαι κατώτερου εισοδήματος οπότε και "ξένου" στην μέση νοοτροπία - είμαι στα 45 έχω αγοράσει αρκετά αυτοκίνητα.. μεταξύ τον οποίων το προηγούμενο KIA sportage (με πολλους απο εσας είχαμε και συζητήσεις στο διπλα φορουμ πριν απο 2 χρονάκια), vw polo peugeot, seat κτλ

      4> Είμαι άνθρωπος που δουλεύει σε μεγάλη εταιρία τεχνολογίας και δεν με ενθουσιάζει η "υβριδική" τεχνολογία, σε βαθμό που θα με κάνει να δώσω 23k και να χάνω λεφτά κάθε χρόνο ..ειδικά με την εισαγωγή των ηλεκτρικών.. σε αξία υποτίμησης της επένδυσης μου... για να κερδίζω σε τίποτα ... Δεν κερδίζεις διότι κάθε χρόνο χάνεις από τα 23k ...

      5> Κάποτε άλλαζα αυτοκίνητα κάθε 4-5 χρόνια αλλά στην παρούσα κ οικονομική συγκυρία εκτιμώ και την προθεσμιακή κατάθεση με ευελιξία ... επίσης έχω και την ευκαιρία με 200 ευρώ να νοικιάζω διαφορετικές αμαξάρες (και ηλεκτρικές) στις άδειες μου ώστε με την οικογένεια να πηγαίνουμε ταξίδια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fantom344
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @lap said in Toyota Yaris Cross:

      Δηλαδη τι θέλεις να πεις; Δεν το επιασα.

      Θεωρίες συνομωσίας - καμία ακύρωση θα έπαιξε και δεν ξέρανε σε ποιον να το δώσουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fantom344
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

      Ο Νορβηγός δίνει την απάντηση του στο ερώτημα για την ηχομόνωση του YC , με 17άρες και χειμωνιάτικα ελαστικά βγαίνει τελευταίο σε σχέση με τα υπόλοιπα που εχει δοκιμάσει ...

      Youtube Video

      τα υπόλοιπα βέβαια είναι ανώτερων κατηγοριών και τιμής !

      Η εμπειρία με το δικό μου δείχνει πως με 16άρες και τα 205 θερινά είναι πολύ καλό στον θόρυβο κύλισης και πως και αεροδυναμικά χωρίς τις μπάρες οροφής δεν ενοχλεί ιδιαίτερα μεχρι τα 130.

      Περί ηχομόνωσης 'οντως μιλάμε για τρίχες - 10% διαφορά μαξ μέχρι τα 110 - ο καθένας ανάλογα με την χρήση που κάνει καταλαβαίνει και κρίνει αν για άλλη μια φορά η toyota εχει φτιάξει ενα προιον που απευθύνεται εκει που απευθύνεται !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fantom344
    • RE: Kia Sportage IV

      Το cx30 το έχω οδηγήσει και εγώ - δεν έχει καμία ιδιαίτερη αίσθηση στο οδήγημα, αν εξαιρέσεις μερικά φρου φρου που τα πληρώνεις παραπάνω και δεν μου έκαναν προσωπικά κλικ, είναι τυπικό - μικρό  b suv  > Στο sportage έχεις το αυξημένο μέγεθος και ύψος με τις γωνίες περα δώθε πάνω στο ελαφρύ τιμόνι ... καταλαβαίνουν οι ομοιοπαθείς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fantom344
    • RE: Kia Sportage IV

      Αγαπητοί φίλοι,

      επειδή είμαι ένα βήμα πριν την αγορά του Kia Sportage upgrade 115ps diesel/hybrid, ήθελα τις πολύτιμες συμβουλές των παλαιών κατόχων του αυτοκινήτου ή όσων το γνωρίζουν, όσον αφορά τυχόν προβλήματα.

      Το αυτοκίνητο μου αρέσει πολύ και καλύπτει τις ανάγκες της οικογένειας, το μόνο που με φοβίζει είναι ο υβριδικός κινητήρας και τα θέματα που μπορεί να παρουσιάσει. Td θα κάνω την ερχόμενη εβδομάδα.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      7 χρόνια εγγύηση έχει Γιάννη δεν υπάρχει κανένα θέμα ανησυχίας με την Κια ούτε θα τα ακουμπήσεις στο σέρβις > κάνε την επένδυση σου άφοβα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fantom344
    • RE: Kia Sportage IV

      Κοίτα εκτός απο τα γούστα του καθενός, το τι θεωρεί σημαντικό και το πακέτο που τελικά παίρνουμε, υπάρχει και ο παράγοντας κλικ...kαι αντί κλικ

      Τo γκάζι όντως έχει αυτήν την προέκταση..Που η αρχή χρησιμότητας και λειτουργίας είναι το speed limiter αν δεν απατώμαι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fantom344
    • RE: Kia Sportage IV

      Εχω τεστ σημερα το 1.6 136 ντιζελ ψευδουβριδικο , αν εχεις κανεις κατι που θελει να δει ή να προσέξω ας μου πει να το εχω στο μυαλο μου

      Ενδιαφέρον αδερφέ >  Όταν σου είναι εύκολο ανέβασε εντυπώσεις και συγκριτικά σε σχέση με το 115 να έχουμε μια εικόνα - Το δυναμόμετρο δείχνει διαφορά σε απόλυτη τιμή και ευρος στροφών που δεν την λες αμελητέα....

      280  -  1750 - 2750

      320  -  2000 - 2250

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fantom344
    • RE: Kia Sportage IV

      fantom344 wrote:

      Εντάξει σε κάποια σημεία πρέπει να κατεβαίνεις στα 120 - 130 και μετά πάλι επάνω για ευνόητους λόγους… αλλα 9.2 είναι φάση τέρμα γκάζι - ένα χρόνο τώρα πάντως δεν έχω χρειαστεί το automatic cruise control….  εθνική όταν είναι ώρα για χαλάρωση μπορείς να κάνεις δεξιά και το κανονικό τα πάει μια χαρά και οι άλλες διαδρομές και απο περιφερειακούς κτλ μεσα στην πόλη είναι πολύ σύντομες για τέτοια πράγματα - δεν τα λες βέβαια και άχρηστα τα συστήματα ασφάλειας σε καμία περίπτωση.

      Πάντως για τους πιο ψαγμένους κατόχους πολλές βελτιωσούλες γίνονται aftermarket με επίσκεψη είτε στην αντιπροσωπία είτε έξω - Τα περισσότερα parts του gt line μπορούν να φορεθούν και στο upgrade

      Γνωρίζεις τι μπορεί να προστεθεί aftermarket από την αντιπροσωπεία (εκτός από αισθητικές βελτιώσεις) Υπάρχει κάπου κατάλογος με τι αναβαθμίσεις μπορείς να ζητήσεις σε επίπεδο τεχνολογικό;

      Το service μπορεί είτε να σου δώσει καταλόγους με όλα τα parts πχ του gt line όταν τους πας έναν σχετικό σειριακό οπότε παραγγέλνεις ότι θες και τα τοποθετούν, είτε να κάνει την εργασία που θα του αναθέσεις εφόσον τους εξηγήσεις το concept και τους πας τα απαραίτητα κατόπιν συνεννοήσεων - 'κατάλογοι αναβαθμίσεων' απ' οσο ξέρω δεν υπάρχουν,εγώ δεν έχω δεί πουθενά ούτε θα σε πάρει κανείς απ' το χέρι  για αυτά ..... θέλει το ψάξιμο του το πράγμα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fantom344
    • RE: Kia Sportage IV

      Εντάξει σε κάποια σημεία πρέπει να κατεβαίνεις στα 120 - 130 και μετά πάλι επάνω για ευνόητους λόγους… αλλα 9.2 είναι φάση τέρμα γκάζι - ένα χρόνο τώρα πάντως δεν έχω χρειαστεί το automatic cruise control….  εθνική όταν είναι ώρα για χαλάρωση μπορείς να κάνεις δεξιά και το κανονικό τα πάει μια χαρά και οι άλλες διαδρομές και απο περιφερειακούς κτλ μεσα στην πόλη είναι πολύ σύντομες για τέτοια πράγματα - δεν τα λες βέβαια και άχρηστα τα συστήματα ασφάλειας σε καμία περίπτωση.

      Πάντως για τους πιο ψαγμένους κατόχους πολλές βελτιωσούλες γίνονται aftermarket με επίσκεψη είτε στην αντιπροσωπία είτε έξω - Τα περισσότερα parts του gt line μπορούν να φορεθούν και στο upgrade

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fantom344
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      criuser wrote:

      Οσο για την αγάπη του Δία που είναι εργονομικοί οι Γερμανοί , είναι τόσο εργονομικοί όσο τα πέδιλα και οι κάλτσες που φοράνε το καλοκαίρι στην Ελλάδα....

      Στα αυτοκίνητα οι πιο εργονομικοί είναι οι Ιάπωνες, δεν συμπαθώ τους Γερμανούς σε αυτόν τον τομέα (ούτε σε κανέναν άλλον τομέα). Κι επειδή σε πολύ πιο σοβαρά μηχανήματα (άρματα μάχης) έχω συγκρίνει ρωσικά, αμερικάνικα, αγγλικά, γερμανικά και γαλλικά μηχανήματα, ξέρω πως σκέφτεται η κάθε σχολή.

                    

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fantom344
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr