Ειναι γεγονος οτι για λογους εντυπωσιασμου οι 18 κ 19' σε καποια τετοια αυτοκινητα ειναι τρελες υπερβολες. Ειδικα οι 19'.
Οι 16' της Active σιγουρα θα ειναι οι ποιο ανετες, κ νομιζω οτι οι 17' της Allure ειναι ο καλυτερος συμβιβασμός μεταξυ ανεσης, κρατηματος κ ομορφιάς.
Βασικά, σημασία δεν έχει τόσο η διάσταση της ζάντας (μάλιστα η μεγαλύτερη είναι πιο άνετη με το ίδιο ελαστικό), αλλά η διάσταση (το προφίλ βασικά) του ελαστικού. Δηλαδή μια 17αρα και μια 19αρα, αμφότερες με 225/45 ελαστικό έχουν το ίδιο αποτέλεσμα άνεσης. Το πρόβλημα είναι ότι στο ίδιο αυτοκίνητο όσο μεγαλώνει η διάσταση της ζάντας, μειώνεται το προφίλ ώστε να διατηρηθεί ίδια η διάμετρος.
205/50/17 η έκδοση shine.
Δίκιο έχεις, δικό μοθ λάθος, μπερδεύτηκα. Όντως είναι 205/50 και είναι πολύ χαμηλό το προφίλ για SUV και κυρίως για χρήση εκτός δρόμου. Λάθος της Σιτροέν για εμένα και ειδικά της εισαγωγικής που φέρνει το Shine με αυτή την διάσταση. Ανεβάζει την τιμή χωρίς λόγο και έχει μόνο μειονεκτήματα.
Για εμενα ΟΛΑ τα αυτοκίνητα σε όλες τις εκδόσεις θα έπρεπε να έρχονται με την βασική ελάχιστη διάσταση ελαστικών και όποιος θέλει κάτι μεγαλυτερο το παραγγέλνει ως έξτρα. Τώρα η ακριβή έκδοση φορτώνεται με άχρηστο εξοπλισμό που το μόνο που προσφέρει είναι να ανεβάζει την τιμή, τίποτε άλλο!