Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 933
    • 934
    • 27 / 934
    Περί αυτοκίνησης
    163
    18673
    424737
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Φανταστικό το Peugeot i0n, μπράβο στους Γάλλοι, έκαναν καλή αντιγραφή από τους Ιάπωνες. 90 χλμ. αυτονομίας, δηλαδή κάτι σε 60χλμ.  στην πράξη, μόνο με 22.000 ευρώ! Τυλίξτε μου ένα παρακαλώ.

      ΥΓ. Από εδώ και πέρα θα γράφω μια φορά το χρόνο στο νήμα αυτό. Είναι τόσο αργές οι εξελίξεις, που δεν αξίζει ο κόπος να ασχολείται κανείς συχνότερα. Απ' ότι φαίνεται (22 χιλιάρικα για ένα γκαζοντενεκέ),  η ηλεκτροκίνηση θα απασχολήσει σοβαρά τον μέσο ελ όχι λιγότερο από 10 χρόνια από τώρα, έχει πολλά καρβέλια να φάει ακόμη για να ανδρωθεί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 19
      • H
        harisma23 last edited by

        Το Peugeot Ion έχει κυκλοφορήσει εδώ και πάρα  πολλά χρόνια (από το 2010), βασίζεται στον Miev της Mitsubishi και σίγουρα πλέον δεν μπορεί να συγκριθεί με τα σύγχρονα ηλεκτρικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 15
        • alexandros-s
          alexandros-s last edited by

          Σε όλα τα μειονεκτήματα που ακούγονται, δεν αναφέρεται και ο χρόνος φόρτισης. Ένα άδειο ρεζερβουάρ βενζίνης/πετρελαίου χρειάζεται ένα πεντάλεπτο, από τη στιγμή που θα πας στο βενζινάδικο μέχρι να φύγεις. Αν όμως η φόρτιση διαρκεί γύρω στα 25 λεπτά με ταχυφόρτιση, το πράγμα αλλάζει πολύ.
          Σε αυτήν την περίπτωση το ταξίδι διαρκεί πολύ περισσότερο. Και για να μιλήσουμε πρακτικά, η ιστορία της φόρτισης θα κοστίζει περισσότερο αφού θα αγοράσεις κι έναν καφέ για να πιεις όσο φορτίζει το όχημα. Προσθέστε λοιπόν στην τιμή της φόρτισης και τις σαχλαμαρίτσες που θα αγοράζετε από τους γδάρτες των εθνικών οδών.

          Επίσης, κάπου αναφέρθηκε ότι η Ελλάδα είναι ιδανικός τόπος για ηλεκτρικά λόγω των ιδανικών θερμοκρασιών της. Δεν ισχύει αυτό. Το καλοκαίρι, παρκάροντας το αυτοκίνητο στον ήλιο, σε φάσεις που η θερμοκρασία φτάνει τους 40 βαθμούς, το εσωτερικό έχει φτάσει τους 50. Αυτές οι θερμοκρασίες σκοτώνουν την μπαταρία και τα υγρά της.
          Οι χειμώνες επίσης στην Ελλάδα σε κάποια μέρη δημιουργούν εξίσου αντίξοες συνθήκες. Πχ εγώ πέρσι είχα δει -15 βαθμούς στην πόλη μου.

          Ακόμη, στους βενζινοκινητήρες υπάρχει μια εμπειρία 100 και πλέον χρόνων η οποία εγκυάται πλέον ασφάλεια, Στην ηλεκτρική τεχνολογία η ασφάλεια δεν είναι τόσο δεδομένη. Σίγουρα έχουν γίνει κάποια βήματα, αλλά ακόμη δεν έχουμε βγει από την περίοδο των πειραματισμών και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ακόμη δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη, εδραιωμένη τεχνολογία πάνω στην οποία να χτίζουν.

          Φράσεις του τύπου 'τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον' είναι καλό να λέγονται με φειδώ. Πολλά πράγματα λεγόταν ότι θα είναι το μέλλον και τελικά δεν ήταν. Το mini disc της sony ισχυριζόταν πολλοί ότι θα ήταν το μέλλον, τελικά δεν ήταν. Τα πλαστικά σπίτια. Και άλλα πολλά.

          Τέλος, είναι καλό να απομυθοποιήσουμε και το περί 'πράσινων' αυτοκινήτων που δε μολύνουν. Μολύνουν όσο και τα βενζινοκίνητα ίσως και περισσότερο, αφού η παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια προέρχεται είτε από εργοστάσια τύπου Πτολεμαϊδας που καίνε άνθρακα, είτε από πυρηνικά εργοστάσια τύπου Κοζλοντούι, τα οποία θα αυξηθούν όσο αυξάνεται η ζήτηση ρεύματος λόγω των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Νομίζετε ότι αυτό δε θα χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογία για την φορολόγησή τους; Πράσινα αυτοκίνητα και πράσσειν' άλογα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • D
            dstou last edited by

            Έχει αναφερθεί πολλάκις όλα τα μειονεκτήματα της φόρτισης, τουλάχιστον από εμένα. Ευχαριστώ για την πάσα, συνοψίζω για άλλη μία φορά :

            -Πολύωρος χρόνος φόρτισης μέσω κοινής μπρίζας, που όμως είναι ο μόνος ρεαλιστικός τρόπος φόρτισης σε μεγάλη κλίμακα και για κάθε μέρα, οι ταχυφορτιστές είναι τόσο σπάνιοι που είναι απλώς για τα headlines

            -Πανάκριβη η φόρτιση στο ασήμαντο δίκτυό τους, τόσο που μπορεί και να συμφέρει να έχεις πετρέλαιο!

            -Βλάβες, βανδαλισμοί στους φορτιστές δ.χ., αφαίρεση καλωδίων σύνδεσης ακόμη και από τα σταθμευμένα ιχ

            -Μπλοκάρισμα ελεύθερων θέσεων πάρκινγκ από την ύπαρξη φορτιστών δ.χ., άρα εκεί θα μπορούν να παρκάρουν μόνο ηλεκτρικά, και μόνο όση ώρα φορτίζουν, αλλιώς τρώνε πρόστιμο (στα σοβαρά κράτη)

            -Θα πηγαίνεις ένα ταξίδι και θα σταματάς σε ένα ΣΕΑ για να φορτίσεις, και μπροστά σου θα βλέπεις π.χ. άλλους 15 που θα έχουν σκεφτεί να κάνουν το ίδιο. Αποτέλεσμα? θα περάσεις το γουίκέντ σου στο ηλεκτράδικο (δική μου λέξη, όπως λέμε βενζινάδικο). Μην αγχώνεστε, μπορείτε να γνωρίσετε  ένα σωρό ενδιαφέροντες ανθρώπους στην ουρά.

            -Θα αλλάζεις μερικές φορές το δρομολόγιό σου κάνοντας παρακάμψεις για να περάσεις 'για λίγο' από ένα σταθμό φόρτισης

            -Είναι σχετικά διαδικασία, δεν είναι 'απλώς βάζεις την μπρίζα και φεύγεις', αυτό γίνεται μόνο αν έχεις δικιά σου μπρίζα βραδείας φόρτισης στο σπίτι σου (ή έστω τη δουλειά σου).

            1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • C
              criuser last edited by

              Με την σημερινή κατάσταση μόνο η λύση του υβριδικού συμφέρει για όλα , ή το ηλεκτρικό για κάποιον που κάνει 100-150 χλμ κάθε μέρα στην πόλη και το βράδυ το φορτίζει στο κλειστό γκαράζ του . Ακόμα αν έχει κίνητρα όπως το να παρκάρει δωρεάν στην πόλη και βέβαια μεγάλη επιδότηση στην αγορά . Για ταξίδι χλωμό ακόμα .

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                futurist last edited by

                Ας περιμένουμε τους πλούσιους βόρειους να πάρουν πρώτοι, να δούμε τις «παιδικές» ασθένειες για καμιά 10ετία ... και βλέπουμε τί θα κάνουμε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • bassstarlet
                  bassstarlet last edited by

                  Ο μεγάλος «ασθενής» είναι οι μπαταρίες, νομίζω.

                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • F
                    fiverg last edited by

                    Από τους 'διπλανούς':

                    https://4drivers.gr/dimofilestera/ilektrika-aftokinita-mellon/

                    Το θέμα είναι βέβαια ότι βάλε λίγο Γκρέτα, βάλε λίγο το ότι είδαμε την νέα κότα με τα χρυσά αυγά για να πουλήσουμε οχήματα, μπαταρίες, ορυκτά κ.λ.π. τα φράγκα πέφτουν προς τα εκεί οπότε με διάφορους τρόπους (απαγορεύσεις, τέλη) θα αναγκασθούμε κι εμείς (οι καταναλωτές γενικώς) να ακολουθήσουμε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Μόλις έμαθα ότι από 1η Ιανουαρίου 2020 αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού και επιβολής προστίμου στις εταιρείες με βάση τον Μ.Ο εκπομπής CO2 του στόλου τους. Οπότε ΝΑΙ, τις οδηγούνε τάχιστα σε ηλεκτρικά και υβριδικά. Πολλές εκδόσεις κινητήρων θα καταργηθούν και θα δούμε πολλές αλλαγές!!

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • alexandros-k
                        alexandros-k last edited by

                        Εχεις κανενα λινκ Φανη?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Όχι Αλέξανδρε, δεν το εψαξα για να δω τι υπάρχει. Το έμαθα από φίλο μου πωλητη που τους ενημέρωσαν πριν 1 εβδομάδα.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • alexandros-k
                            alexandros-k last edited by

                            Ερχονται δυσκολοι καιροι για petrolheadz

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • F
                              futurist last edited by

                              Έτσι κι αλλιώς, αυτό γίνεται με το μέσο όρο εκπομπών για τους κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια και υπάρχει roadmap και για τα επόμενα χρόνια. Θέλουν, δεν θέλουν, είναι αναγκασμένοι όλοι να «χορέψουν» στο χορό αυτό.

                              Από τη μία κλαίγονται οι κατασκευαστές ότι είναι πολύ «σφιχτοί» οι στόχοι. Από την άλλη η ύπαρξη πίεσης λόγω κανονιστικής συμμόρφωσης εκπομπών, απέδειξε ότι τελικά υπήρχε τεχνικός τρόπος να μειωθούν οι εκπομπές ΣΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Αυτό δείχνει έντονα ότι τόσα χρόνια απλά θησαύριζαν με μικροβελτιώσεις σε απαρχαιωμένες μηχανολογικές λύσεις.

                              Απλά τώρα δεν τούς αρέσει που πρέπει να επενδύσουν πραγματικά τεράστια ποσά για να περάσουν σε κάτι άλλο που ανακατεύει την τράπουλα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • T
                                tkin73 last edited by

                                Και το xceed diesel δεν πρόκειται να έρθει Ελλάδα μόνο το υβριδικό το 2020 έχει να πέσει πολύ κλάμα και για τις εκδόσεις του σπορτατζ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • N
                                  nutsis last edited by

                                  Γιατί; από ποιόν θα πέσει κλάμα; Από τους ήδη κατόχους, τους υποψήφιους ή την ΚΙΑ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • T
                                    tkin73 last edited by

                                    Ίσως και για όλους! Στους σημερινούς κατόχους μελλοντικά που θα στοχοποιηθουν οι ρύποι. Η κια θα πρέπει να επιλέξει τι θα κρατήσει και τι θα πετάξει. Το σπορτατζ ότι και να κρατήσει έχει ψηλούς ρύπους. Θα πρέπει να ματώσει για να το κρατήσει.

                                    Εδώ φυσικά ίσως υπάρξουν ευκαιρίες αγοράς σε ήδη εκτελωνισμενα αμάξια σε ηρωικούς αγοραστές. Αν το κόψουν ή κρατήσουν μια δυο εκδόσεις θα πρέπει να ξεστοκαρουν γερά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • N
                                      nutsis last edited by

                                      Ολα τα βενζινοκίνητα με 1.5 - 1.6L έχουν ανεβασμένους ρύπους. Από 150 μέχρι 180, δεν θα κλάψει μόνο η KIA.

                                      Πιστευω θα χτυπήσουν όλα τα συμβατικά, νέα και παλιά, με τους νέους ρύπους στα τέλη κυκλοφορίας. Αν αποφασίσουν να ζητήσουν κανα 800άρι για τα 1.6, θα κατατεθούν πινακίδες σωρηδόν πάλι.

                                      Θα δούμε, αισιόδοξος δεν ειμαι πάντως.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • F
                                        futurist last edited by

                                        Είτε μάς αρέσει είτε όχι, είτε εδώ αργούμε να αλλάξουμε στόλο και παλεύουμε ... είναι ξεκάθαρο ότι η νομοθεσία σε κάθε κράτος-μέλος της ΕΕ, δεν μπορεί παρά να δημιουργήσει κίνητρα αγοράς ηλεκτρικών/υβριδικών και αντικίνητρα για συνέχιση κατοχής παλιού και ρυπογόνου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          https://www.autoblog.gr/2019/11/02/mpataria-alouminiou-aera-yposxetai-2-400-xlm-autonomias-enw-mia-nea-iontwn-lithiou-300-500-xlm-me-10-lepta-fortishs/

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • F
                                            futurist last edited by

                                            Εξαιρετική εξέλιξη.

                                            Όπως λέγαμε και στην αρχή του παρόντος θέματος συζήτησης, αναμένουμε ένα disruption στην τεχνολογία της μπαταρίας, για να λυθούν οι παιδικές ασθένειες.

                                            Ακόμα και μετά τις ανακαλύψεις σε εργαστήρια, υπάρχει ακόμα δρόμος για την εμπορική εκμετάλλευση μιας τεχνολογίας, π.χ. σε τί κόστος, κλπ. Όπως και να έχει, είμαστε σε καλό δρόμο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 933
                                            • 934
                                            • 27 / 934
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr