-
Νέοι κινητήρες για το 3άρι. Που είσαι nickthetrib? Ο 1500 που ήθελες...
https://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/neo-mazda3-15-120-ps-stin-ellada-apo-21633-eu
Και ο νέος δίλιτρος Skyactiv X των 180 ίππων:
-
Αν το 1.5 εκκινούσε από τα 19.990 θα πουλούσε σα ζεστό ψωμί. Στα 21 και κάτι το focus και το 308 είναι πολύ δυνατοί ανταγωνιστές και τουλάχιστον στα χαρτιά κερδίζουν σε απόδοση/επιδόσεις.
-
Θα πρέπει να περιμένουμε τις μετρήσεις, αν και λογικά θα είναι λίγο πιο γρήγορα τα 1000άρια τουρμπάκια, ειδικά στις χαμηλομεσαίες. Συνολικά όμως είναι δυνατός ανταγωνιστής το 3άρι και υπάρχει αρκετός κόσμος (το βλέπουμε κι εδώ μέσα) που προτιμάει την σιγουριά των ατμοσφαιρικών. Επίσης σε θέμα ποιότητα και αξιοπιστίας δεν συγκρίνεται με τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.
-
2 θέματα είχε το αμάξι και το ένα το έλυσε άμεσα. Έφερε κινητήρα για τα φορολογικά δεδομένα της χώρας (πρόσφατα ξεπέρασα το δίλημμα ατμόσφαιρα/τούρμπο με γνώμονα την μακροζωία/αξιοπιστία του κινητήρα σε συνδυασμό με τα driving habits). Το άλλο το πρόβλημα με τους περιορισμένους χώρους δυστυχώς δεν το επιλύει ούτε το sedan (μα ίδιους χώρους με το hatchback, έλεος!).
Ένα εξαιρετικό όχημα μόλις έγινε τρομερά ενδιαφέρον για την Ελληνική αγορά. Και μην ακούσω κανένα να τα βάλει με την Mazda 'ελέω prestige' γιατί θα σας θυμίσω από πού ξεκίνησε ή Skoda πριν 30 χρόνια ή πόσα άλματα έχουν κάνει τελευταία χρόνια οι κορεάτες. Άλλωστε η Mazda μπορεί να μην είχε ποτέ την τεράστια εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα αλλά πάντα ήταν μια καλή τίμια παραδοσιακή ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία...
-
Οι χώροι μιας έκδοσης hatchback και μιας έκδοσης saloon του ίδιου μοντέλου είναι οι ίδιοι, γιατί είναι ίδιο και το μεταξόνιο. Η χωριτικότητα του πορτ μπαγκάζ αλλάζει. Ελάχιστες εξαιρέσεις υπάρχουν και αυτές αφορούν κυρίως estate (station) αμαξώματα, όπου έχουν μεγαλύτερο μεταξόνιο από το αντίστοιχο saloon/hatchback.
Σχετικά με την Mazda, η φήμη της, ειδικά στο εξωτερικό, είναι πολύ καλή, οπότε δεν βλέπω να τίθεται τέτοιο θέμα, εκτός από ανθρώπους που απλά δεν γνωρίζουν από αυτοκίνητα.
-
Είδα ένα 6 απόψε στα Βριλήσσια στο κόκκινο χρώμα . Ωραίο , αλλά όχι κάτι ξεχωριστό . Και στα λεφτά που κάνει αυτό το δυσκολεύει .
-
Μικρομεσαίο με 120 ατμοσφαιρικά άλογα και (κυρίως) 15 κιλά ροπής; Θα πάρει φωτιά η άσφαλτος! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Αφού ήδη το δίλιτρο με πρακτικά τα ίδια άλογα αλλά 30% παραπάνω ροπή, υπολείπεται σε επιδόσεις των 1000-1200αριών, μπορείτε να φανταστείτε τι θα γίνει με τον 1.5. Πόσο μάλλον όταν η τιμή του δεν το φέρνει απέναντι σε αυτά με τους μικρούς κινητήρες των 115-130 αλόγων, αλλά σε 1500άρια με 150 και βάλε άλογα...
-
Μικρομεσαίο με 120 ατμοσφαιρικά άλογα και (κυρίως) 15 κιλά ροπής; Θα πάρει φωτιά η άσφαλτος! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Αφού ήδη το δίλιτρο με πρακτικά τα ίδια άλογα αλλά 30% παραπάνω ροπή, υπολείπεται σε επιδόσεις των 1000-1200αριών, μπορείτε να φανταστείτε τι θα γίνει με τον 1.5. Πόσο μάλλον όταν η τιμή του δεν το φέρνει απέναντι σε αυτά με τους μικρούς κινητήρες των 115-130 αλόγων, αλλά σε 1500άρια με 150 και βάλε άλογα...
Το δίλιτρο πάντως δεν υπολείπεται των 1000αριών τούρμπο και στο εξωτερικό έχουν την ίδια τιμή με ένα Focus 125: http://www.zeperfs.com/en/duel7858-7501.htm Άνετα επέλεγα το Mazda αν ζούσα εκεί.
Από εκεί και πέρα σίγουρα δεν μιλάμε για σύνολο επιδόσεων, ειδικά με τον 1500, αλλά για αυτοκίνητο που απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό.
-
Καλή αντίδραση από την αντιπροσωπία αλλά, αν κάποιον τον ενδιαφέρει η αξιοπιστία του ατμοσφαιρικού, γιατί να μην τη συνδυάσει με καλύτερους χώρους, πίσω πολλαπλούς, χορταστική εγγύηση και χαμηλότερη τιμή συμβιβαζόμενος με ένα σαφώς πιο άσχημο (αλλά καλά κατασκευασμένο) εσωτερικό και με λίγο πιο αργές επιδόσεις επιλέγοντας ένα ατμοσφαιρικό Ceed 1.4; Κάποιος που θα πάει προς τα εκεί ούτως ή άλλως δεν ενδιαφέρεται για τις επιδόσεις. Πάντως η βασική τιμή χαρακτηρίζεται από αναμενόμενη έως και vfm για Mazda από τη στιγμή που το 2 με αντίστοιχο μοτέρ ξεπερνά τα 21.000...
-
Νομιζω οτι καποιοι ειναι υπερβολικοι με τους ατμοσφαιρικους κινητηρες,παρασυρομενοι προφανως απο την δημοτικοτητα των τουρμπο.Το 3αρι ειναι η καλυτερη (και ομορφοτερη) προταση για εναν οικογενειαρχη που θελει αξιοπιστια,εγγυηση και οικονομια σε ολο το φασμα των στροφων,γιατι μην ξεχναμε οτι οταν ο τουρμποκινητηρας πιεζεται καιει 'παπαδες',σε αντιθεση με τα ατμοσφαιρικα που αν πιεστουν καινε μεν παραπανω,αλλα οχι υπερβολικα.Αφηστε δε που πολυς κοσμος δεν ξερει αν το αυτοκινητο του εχει τουρμπο.Αυτο συνεβει σε εμενα,καθως σε κουβεντα που ειχα με μια γνωστη μου,η οποια πριν δυο χρονια αγορασε ενα Ιμπιζα Τουρμπο των 115 ιππων,απλα δεν γνωριζε οτι εχει 'απ αυτο' οπως το ειπε η ιδια.Και φυσικα ουτεκαν συζητηση για ζεσταμα/κρυωμα της τουρμπινας.Φανταστειτε μονο ποσος κοσμος χρησιμοποιει τουρμπο αυτοκινητο εν αγνοια του,και το χειροτερο ειναι οτι μετα τα βλεπεις προς πωληση!!!!!!
Παντως οπως και να χει θεωρω τις τιμες της Μαζντα υπερβολικες.Θα επρεπε να ειναι τουλαχιστον 2000 ευρω κατω αν ηθελε να χτυπησει τον ανταγωνισμο.Προσωπικα θα το επαιρνα με κλειστα ματια σε σχεση με τα αντιστοιχα τουρμπο,γιατι δινω προταιρεοτητα στην αξιοπιστια και οχι στις επιδοσεις.
-
Τα Mazda -τουλάχιστον όπως τα βλέπω από τις φωτογραφίες- έχουν ανέβει επίπεδο! Για τα δικά μου μάτια παίζουν στην κατηγορία των 'πριμιουμ' με BMW, Merc και Audi. Έχουν φοβερό ντιζάιν εσωτερικού και εξωτερικού και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής από ότι διαβάζω. Αν βάλεις δε και την στατιστικά καλύτερη (ιστορικά τουλάχιστον) αξιοπιστία, νομίζω ότι είναι πολύ καλές προτάσεις.
Εγώ αγόρασα πέρισυ χατσμπακ αλλά, αν αγόραζα φέτος, το mazda 3 θα ήταν μέσα στα υποψήφια μου σίγουρα. Οι 120 ίπποι δε με χαλάνε αφού 1. ήμουν 10+ χρόνια με ατμοσφαιρικό 100 ίππων και μπορεί να μη με 'έφτιαχνε' αλλά δε με 'χάλαγε' κιόλας, και 2. μου αρέσει να στροφάρω τους κινητήρες.
Λίγο με χαλάει ο πίσω ημιάκαμπτος (είπαμε έγινε πρίμιουμ...) και δεν ξέρω και τι επίπεδο εξοπλισμού παίρνεις με αυτά τα λεφτά. Αλλά θα το έψαχνα και θα το οδηγούσα για να καταλήξω.
-
Καλή κίνηση, αλλά οι τιμές (εκτός της βασικής έκδοσης) το φέρνουν απευθείας αντιμέτωπο με την νέα σειρά 1 της BMW. Στην σύγκριση αυτή λοιπόν υστερεί στα πάντα, εκτός της αξιοπιστίας.
-
Στην σύγκριση αυτή λοιπόν υστερεί στα πάντα, εκτός της αξιοπιστίας.
H οποία όμως αξιοπιστία είναι κάτι που φαίνεται στο χρόνο, δίνεις δλδ λεφτά για κάτι που ΘΑ το δεις, εν αντιθέσει με δύναμη, σχεδιασμό, άνεση, οδική συμπεριφορά κλπ που τα απολαμβάνεις από τη πρώτη στιγμή.
-
Έχουμε 2019 κι ακόμα συντηρούνται μύθοι περί αξιοπιστίας ατμοσφαιρικών vs turbo. Τι να πει κανείς...
-
Καλή αντίδραση από την αντιπροσωπία αλλά, αν κάποιον τον ενδιαφέρει η αξιοπιστία του ατμοσφαιρικού, γιατί να μην τη συνδυάσει με καλύτερους χώρους, πίσω πολλαπλούς, χορταστική εγγύηση και χαμηλότερη τιμή συμβιβαζόμενος με ένα σαφώς πιο άσχημο (αλλά καλά κατασκευασμένο) εσωτερικό και με λίγο πιο αργές επιδόσεις επιλέγοντας ένα ατμοσφαιρικό Ceed 1.4; Κάποιος που θα πάει προς τα εκεί ούτως ή άλλως δεν ενδιαφέρεται για τις επιδόσεις. Πάντως η βασική τιμή χαρακτηρίζεται από αναμενόμενη έως και vfm για Mazda από τη στιγμή που το 2 με αντίστοιχο μοτέρ ξεπερνά τα 21.000...
Διότι το μηχανολογικό βάθος των Mazda και η πραγματική ποιότητα (δεν μιλάμε για τα πλαστικά) είναι σε άλλο επίπεδο. Επίσης υπάρχει μια σεβαστή διαφορά 20% σε ισχύ. Θα μου πεις ότι υπάρχει σεβαστή διαφορά και στην τιμή και θα συμφωνήσω.
Σχετικά με τους πολλαπλούς, έχω να πω ότι τεχνικά είναι μεν ανώτερη λύση, αλλά σημασία έχει η υλοποίηση και το αποτέλεσμα. Η Hyundai δεν το πολυ-έχει με το στήσιμο (εξαιρείται το Ν φυσικά που είναι στημένο από διαφορετική μηχανολογική ομάδα), σε αντίθεση με την Mazda, που μαζί με τα Ford είναι τα πιο καλοστημένα στις κατηγορίες τους (αν εξαιρέσουμε τις εντελώς σπορτίβ προτάσεις, π.χ. Alfa).
-
Καλή κίνηση, αλλά οι τιμές (εκτός της βασικής έκδοσης) το φέρνουν απευθείας αντιμέτωπο με την νέα σειρά 1 της BMW. Στην σύγκριση αυτή λοιπόν υστερεί στα πάντα, εκτός της αξιοπιστίας.
Δεν βλέπω να έρχονται αντιμέτωπες κάποιες εκδόσεις.
Σπίσης δεν θα ήμουν και πολύ βέβαιος για το ποιος υστερεί σε οδική συμπεριφορά. -
Δεν βλέπω να έρχονται αντιμέτωπες κάποιες εκδόσεις.
Σπίσης δεν θα ήμουν και πολύ βέβαιος για το ποιος υστερεί σε οδική συμπεριφορά.Πως δεν έρχονται Αλέξαδνρε!?!? Εκτός της βασικής, οι άλλες 3 στα €26-28.000 είναι κατευθείαν αντιμέτωπες με τις πολύ καλά εξοπλισμένες 118i (των 140 ίππων), ενώ αυτή των €32.000 απλά ξεφεύγει.
Είμαι 100΄% σίγουρος ότι οδηγικά η 118i είναι ανώτερη του 3. Πολύ καλύτερη τεχνολογία η BMW και φυσικά όλοι ξέρουμε ότι το έχει με τις αναρτήσεις και το στήσιμο των αυτοκινήτων της.
-
Έχουμε 2019 κι ακόμα συντηρούνται μύθοι περί αξιοπιστίας ατμοσφαιρικών vs turbo. Τι να πει κανείς...
Κι όμως, ένας λόγος που εδώ και 2 μήνες δεν μπορώ να αποφασίσω ανάμεσα σε αυτά τα δυο, είναι γιατί αρκετοί (συμπεριλαμβανομένων και τεχνικών αυτοκινήτων) μου λένε να αποφύγω το turbo αν δεν κάνω μεγάλες αποστάσεις καθημερινά ή/και αν δεν βγαίνω συχνά εθνική...
-
Λυπάμαι αλλά το επίπεδο και το βάθος αδυνατώ να τα δω. Είναι δε αδιάφορα για τον οποιοδήποτε ψάχνει με το κυάλι να βρει το ατμοσφαιρικό στην κατηγορία αυτή απλά και μόνο γιατί υποτίθεται ότι είναι πιο αξιόπιστο. Που και αυτό σαχλό είναι γιατί μόνο οι Γερμανοί δίνουν μικρότερη εργοστασιακή εγγύηση από τη Mazda στην Ελλάδα του 2019.
Οι άλλοι δε, ο πετρολχεντάδες, απλά θα διαβάσουν 120 hp - 15 kgm από 21.000 και κάτι ψηλά και θα φύγουν τρέχοντας για άλλες εκθέσεις ψάχνοντας να βρουν την οδηγική τους νιρβάνα. Γιατί μπορεί αλλού τα τιμόνια να είναι πιο λακωνικά, αλλά και ρυθμισιμότητα θα βρουν στη συμπεριφορά, και καλύτερο φρένο και γκάζι δύο κλάσεις πάνω και (μιας και μιλάμε για οικογενειακά κατά βάση οχήματα) μεγαλύτερους χώρους.
Προσωπικά, καταλαβαίνω και γουστάρω την ύπαρξη αυτού του μοτέρ στο ελαφρύ κι ευέλικτο 2θέσιο MX5 που το μέγιστο μεικτό βάρος του είναι είναι όσο το απόβαρο του 3 με υγρά, όμως στο 3 (και ίσως στα CX-3 και CX-30 στο εγγύς μέλλον;;) είναι λύση ανάγκης και όχι επιλογή φιλοσοφίας.
-
Τόσα ξέρουν, τόσα λένε...
Εδώ πήραμε ένα Rav του 2005 για το εξοχικό (κι αν έχει πουλήσει σαν τρελό, θα πρέπε να το ξέρει απ' έξω και η τελευταία μαστοράτζα) και το πήγαμε σε συνοικιακό συνεργείο για λάδια-φίλτρα και εκτός του ότι βάλανε λάθος λάδια (10W/40 αντί για 5W/30), είπανε στον πατέρα μου να τα αλλάζει και κάθε 7.500χλμ(!!!) ή έτος. Ούτε S2000 να ήταν...τόσο άσχετοι κυκλοφορούν εκεί έξω.
MAZDA FORUM