Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 206
    • 207
    • 208
    • 209
    • 210
    • 314
    • 315
    • 208 / 315
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    141
    6287
    155463
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 last edited by

      Νομίζω ότι μπέρδεψες τα κιλά ροπής με τα Nm. Εννοείς 14-15 κιλά (Kgm) δηλαδή140-150 Nm.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Κι επίσης η ροπή στον στρόφαλο δεν έχει άμεση σχέση με την ροπή στους τροχούς. Με άλλα λόγια ο piliourits δεν θέλει δυνατό αυτοκίνητο, αλλά αυτοκίνητο με κοντή 1η.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap last edited by

          Θα ταν ωραιο θεμα να γεμισουμε σελιδες επι σελιδων για το θεμα αυτο. Ισως σε αλλο θρεντ.

          Θα το πω καπως απλα διοτι σε πηγες γινεται μεγαλύτερη αναλυση και ισως κουρασει το ποστ.

          Γενικως οπως και στα απλα κιβωτια ο λογος των γραναζιων παιζει το σημαντικοτερο ρολο. Εδω επειδη δεν εχουμε τη δυσκολια των αλλαγων στις σχεσεις μεταδοσης, μπορει η toyota να παιξει με τη ροπη στους τροχους και με τη φορτιση των μπαταριων ενω ο ηλεκτροκινητηρας παραλληλα να συμβαλει συνεχως στην ροπη. Συνεπως δεν υπαρχει το λεγομενο επικουρικο μοτερ με την εξτρα ηλεκτρικη ροπη που θα σε κολλησει στο καθισμα. Δεν ειναι kers με εξτρα ροπη.. Αρα η ροπη ειναι αυτη που ανακοινωνει το εργοστασιο με διαφορετικο πολλαπλασιαμο της (συνδιασμος των δυο μοτερ) απο αυτο που ξερουμε απο τα χειροκινητα κιβωτια, λογω e cvt

          Τωρα σε ανηφορα γινεται το εξης: ο ηλεκτροκινητηρας δινει τη ροπη του απο μηδεν στροφες (απο σταση) και καθως αυξανεται η ταχυτητα σου το capacity του σε αποθεματα ηλεκτρισμου για αρχη (εχει και ο ιδιος ο ηλεκτροκινητηρας οριο στην παραγωγη ενος υψους ροπης) του επιβαλει να λειτουργήσει ο βενζινοκινητηρας. Αυτος ομως λειτουργει τοσο ωστε να γυρισει την γεννητρια ηλεκτρισμου που τροφοδοτει με ρευμα το συστημα για την λειτουργια του ηλεκτροκινητηρα ωστε να συνεχισει αυτος να παρεχει ηλεκτρικη ροπη μεχρι στο σημειο που ο εγκεφαλος του αυτοκινητο κρινει οτι η ροπη (του ηλεκτροκινητηρα) ειναι επαρκης για την συγκεμριμενη ανηφορα. Δηλαδη βλεπουμε πως προτεραιότητα στο συστημα δινεται προς τον ηλεκτρισμο και μονο οταν αυτος δεν μπορει παμε στο επομενο σταδιο.

          Οταν ανεβαινουν κ αλλο σιγα σιγα τα χιλιομετρα, επειδη η γεννητρια εχει συγκεκριμενο μεγεθος και δυνατοτητα παραγωγης ηλεκτρισμου, φυσικοι περιορισμοι κατα την περιστροφης της, ωστε να παρεχει συνεχως με ρευμα τον ηλεκτροκινητηρα (οπως ειπαμε σε χαμηλες σ.α.λ απο τον βενζινοκινητηρα), αλλα και ο ιδιος ο ηλεκτροκινητηρας δεν ειναι και πολυ δυνατος (για να μην καταναλωνει πολυ ρευμα) τοτε οντως μπαινει για τα καλα και ο βενζινοκινητηρας και συνδιαστικα δινουν την ανακοινωσιμη ροπη του εργοαστασιου αλλα με την ευκολια των ενδιαμεσων σχεσεων (πολλαπλασιαστων της ροπης δηλαδη) μεταδοσης οπως ενος cvt. Για αυτο και η ονομασια που χρησιμοποιει η toyota ειναι, e cvt. Καμια σχεση ομως με αυτο το κλασικο cvt με τον ιμαντα. Πιο πολυ marketing ειναι παρα ουσια. Το e cvt δηλαδη ειναι ενα κλασικο πλανητικο συστημα γραναζιων, χωρις ιμαντα στο εσωτερικο του. Αλλου εχει εναν ιμαντα αλλα για αλλον λογο.

          Υ.γ η ροπη ειναι το ασκουμενο εργο στην βαση ενος μεσου συναρτησης ομως του μηκους του. Με λιγα λογια τι δυναμη βαζεις απο τη  μια πλευρα και τι μεταφερεται μεσω των γραναζιων στην αλλη, (με την ανακαλυψη των γραναζιων καταφεραμε να αντικαταστησουμε το μηκος του μεσου που ασκουμε πιεση, αν και διαβαζα πιο παλια πως πρεπει να το λεμε 'εργο' διοτι σκετο πιεση δεν ειναι δοκιμος ορος). Κατι σαν τα ποδηλατα και τις διαφορες σκαλες επιλογης. Για αυτο λεμε πως η ιπποδυναμη με τη ροπη ειναι η ιδια εννοια σε ενα αυτοκινητο εκφρασμενη διαφορετικα.

          Στο παραδειγμα μας ηλεκτρικη ροπη (δηλαδη σαν την μηχανικη αλλα στο καλυτερο φασμα λειτουργιας ενος κινητηρα) απο μηδεν στροφες μεσω και του πολλαπλασιασμου των γραναζιων του κιβωτιου ειναι σαφως πολυ πιο καλη

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • piliourits
            piliourits last edited by

            Μετά τα σχόλια σας, έψαξα να βρω πως δουλεύει το σύστημα.

            Το πρώτο βίντεο δείχνει το 3ης γενιάς σε σύγκριση με τα παλαιότερα:

            1. https://youtu.be/dLNDGUISTYM

            Το δεύτερο, δείχνει το τελευταίο Prius:

            2. https://youtu.be/dLNDGUISTYM

            Στο δεύτερο, γύρω στο 28ο λεπτό, αναφέρει και νούμερα ροπής, αλλά στον τροχό. Με μετατροπή στα νούμερα που ξέρουμε, πρέπει να είναι 'αντίστοιχη' ροπή πάνω από 400 Nm για το Prius...

            Αυτό που καταλαβαίνω, είναι πως ο κύριος ηλεκτροκινητήρας είναι μέρος του κιβωτίου μετάδοσης και δεν αποσυμπλέκεται ποτέ, όπως και η μίζα/γεννήτρια για τις μπαταρίες. Και υπάρχει κι ένας φυγοκεντρικός συμπλέκτης που επιπλέον συμπλέκει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Λογικά, η μέγιστη ροπή είναι το 'άθροισμα' ροπής και των δύο κινητήρων (ανάλογα τις στροφές) και μάλιστα του ηλεκτροκινητήρα από ελάχιστες στροφές.

            Οπότε για το θέμα που με απασχολεί, ίσως έχει και πλεονέκτημα για την ροπή σε ανηφόρα, ακόμη και σε σύγκριση με ντίζελ...

            Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο, αφού δεν μετακινούνται γρανάζια στο κιβώτιο και δεν υπάρχει ιμάντας, οι 'σχέσεις' ρυθμίζονται με ηλεκτρονικό έλεγχο των στροφών του ηλεκτροκινητήρα;

            (Τεράστιοι οι μάστορες στα βίντεο)

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              lap last edited by

              Ναι ο λογος μεταξυ του ηλιου (που κινηται μονιμα απο τον ηλεκτροκινητηρα οπως πολυ σωστα το επιασες) με τους πλανητες (τα μικροτερα γραναζια δηλαδη που δεχονται τη ροπη του βενζινοκινητηρα) και το μεγαλο δαχτυλι ειναι τετοιος που δινει τις σχεσεις μεαταδοσης.

              Για παραδειγμα ξεκινα ο ηλεκτροκινητηρας ταδε στροφες μπαινει ο βενζινοκινητηρας με ταδε στροφες (κυριως για να φορτισει τη γεννητρια (electric engine 1-mg1)) και η συνεχομενη μεταβολη των στροφων αυτων των δυο μεσα απο το λογο της διαφορας των αριθμων των δοντιων των γραναζιων, δινει ολο το φασμα των στροφων.

              Για αυτο και οταν τα οδηγουμε λεμε πως οταν επιταγχυνουμε υπαρχει μια αισθηση που δεν ει αι γραμμικη αλλα το αυτοκινητο πηγαινει ....

              Δες εδω

              Youtube Video

              Παρατηρησε το εξης

              To mg1 ειναι η γεννητρια που δυναται να γυριζει και αντιροπα στις ταδε στροδες rpm, mg2 το ηλεκτρικο μοτερ που γυριζει και αυτο σε rpm και s2 ο κινητηρας εσωτερικης καυσης.

              Επισης δες πως οταν  εχει acceleration μπαινει αμεσως ο mg2  μολις ομως το load ανεβαινει (π.χ μια μεγαλη ανηφορα) μπαινει ο βενζινοκινητηρας και φορτιζει ο mg1 με ρευμα το συστημα. Οι στροφες ομως ειναι τελειως ασχετες με την κινηση του οχηματος. Αλλου ειναι μεγαλυτερες του βενζινοκινητηρα αλλου του ηλεκτροκινητηρα διοτι η συνεχομενη αλλαγη των στροφων των δυο αυτων κινητηρων σε rpm επι του λογου των γραναζιων δινει ολο το φασμα λογου μεταδοσης που χρειαζεται το αυτοκινητο.

              Ειναι τελειως διαφορετιμο απο το χειροκινητο σασμαν και με μονο powertrain τον κινητηρα εσωτερικης καυσης

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • L
                lap last edited by

                Youtube Video

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • monman2
                  monman2 @lap last edited by

                  Youtube Video

                  Lap εχω βαρεθεί αυτά τα βίντεο με ψηλά οχήματα σε απότομους ελιγμούς , λες και αυτός που εχει Hi-lux ,RAV4, Jeep κλπ θα κόψει το τιμόνι σαν σπαστικό αντί να πέσει στα φρένα και αν δεν φτάνει η απόσταση ας ισοπεδώσει με τους δυο τόνους το εμπόδιο , μόνο αν ήταν πεζοί θα έκανα τέτοιο ελιγμό αλλα την τελευταία στιγμή και αφου πρώτα φρέναρα όσο πάει . Δυστυχώς πολλοί κατασκευαστές πέφτουν θύματα και γιαυτό βλέπουμε suv με 20άρες ζάντες και 35 προφίλ , ακυρώνεται έτσι το πλεονέκτημα άνεσης και εκτός δρόμου κίνησης που έπρεπε να είναι το πρώτο ζητούμενο στα SUV.

                  Καλά κάνει λοιπόν η toyota και βγάζει ανακοίνωση και λέει τα αυτοκίνητα μας είναι ασφαλή  μπλα μπλα αλλα θα πρέπει κάποιος να πει επιτέλους στα βλαμένα (και του km77) οτι αυτά είναι οχήματα για άλλες χρήσεις  θα κυκλοφορούν με οικογένειες παιδιά μπαγκάζια σε ήσυχα ταξίδια-διαδρομές  με τα όρια ή  σε εκτός δρόμου διαδρομές , τέτοιους ακραίους ελιγμούς ας τους φυλάνε για σπορ κατασκευές και χαμηλά οχήματα.

                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    Ναι οκ άμα σου πεταχτεί κανένα ζώο στο δρόμο ,δίποδο ελληνικό ή τετράποδο, πες του συγνώμη δε μπορώ να στρίψω οδηγώ RAV4 ,grand cherokee κτλ...Φορτωμένο με την οικογένεια μου,οπότε είναι ακόμα πιο δύσκολος ο ελιγμός.

                    Προφανώς και είναι θέμα της Toyota γιατί σχεδόν όλα τα  υπόλοιπα SUV τα πάνε μια χαρά χωρίς να θυσιάζουν την άνεση  πχ citroen.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 12
                    • monman2
                      monman2 @kostis20 last edited by

                      Σε αυτά τα τεστ κάνουν τον ελιγμό αφρεναριστα, τελείως αντίθετα δηλ από ότι κάνω εγώ που πάντα φρενάρω πρώτα ασχέτως οχήματος που οδηγώ χαμηλό ή ψηλό και μετά εκτελώ ελιγμό αποφυγής . Πολλές φορές δε ιδίως σε φάσεις με ζώα η αλλά αντικείμενα στο δρόμο προτιμώ να τα κτυπησω και να πάθω ζημιά παρά να  φύγω σε κάνα χωράφι με τούμπες η στο αντίθετο ρεύμα που στο φινάλε ο απέναντι δε μου φταίει σε τίποτα  !

                      Τόσα χρόνια δε μπορώ να καταλάβω τι δοκιμάζουν σε αυτά τα τεστ όταν ακόμα και πολύ σπορ οχήματα  συμπεριφέρονται περίεργα ,μάλλον γιατί αναρτήσεις - ηλεκτρονικά είναι ρυθμισμένα για ταυτόχρονο φρενάρισμα με ελιγμό όπως κάνει πιστεύω η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών.

                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                      • L
                        lap last edited by

                        Σε αυτο το τεστ ακριβως, των Σουηδων,  η citroen xanthia activa επιασε τα 85 χιλ χωρις ηλεκτρονικο συστημα ευσταθειας, με 6κιλυνδρο 3 λιτρο μοτερ μπροστα και με 15 αριδες τροχους 

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @monman2 last edited by

                          Δυστυχώς πολλοί κατασκευαστές πέφτουν θύματα και γιαυτό βλέπουμε suv με 20άρες ζάντες και 35 προφίλ , ακυρώνεται έτσι το πλεονέκτημα άνεσης και εκτός δρόμου κίνησης που έπρεπε να είναι το πρώτο ζητούμενο στα SUV.

                          +1.000!!!

                          εχω βαρεθεί τα suv με ελαστικά φλίδες που δεν μπορούν ούτε πετραδάκι να πατήσουν!

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • xenos
                            xenos @fanis75 last edited by

                            MONMAN2 wrote:

                            Δυστυχώς πολλοί κατασκευαστές πέφτουν θύματα και γιαυτό βλέπουμε suv με 20άρες ζάντες και 35 προφίλ , ακυρώνεται έτσι το πλεονέκτημα άνεσης και εκτός δρόμου κίνησης που έπρεπε να είναι το πρώτο ζητούμενο στα SUV.

                            +1.000!!!

                            εχω βαρεθεί τα suv με ελαστικά φλίδες που δεν μπορούν ούτε πετραδάκι να πατήσουν!

                            Γνωστός πήρε opel Mokka 1.4 με 18'.

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                            • N
                              naf811 @xenos last edited by

                              Καλησπέρα...ενδιαφέρομαι να αγοράσω toyota yaris 1.300cc του 12 μοντέλο και μετά. Παρατήρησα σε πολλά στο πίσω θολο-φτερο πάνω από το μαρσπιε έχουν κάτι σαν αυτοκόλλητο-πλαστικο στο ίδιο χρώμα του αυτοκινήτου αλλά εξέχει από την υφή του αμαξώματος γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να είναι αυτά παρακαλώ?

                              Ευχαριστώ πολύ.

                              Γιώργος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • alexandros-k
                                alexandros-k @naf811 last edited by

                                Μια φωτο θα βοηθουσε να καταλαβουμε τι ακριβως εννοεις

                                Εστω το λινκ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • H
                                  harisma23 last edited by

                                  Αυτό το διαφανές αυτοκόλλητο, το έχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα, χαμηλά πάνω από το μαρσπιέ εμπρός από το θόλο. Είναι για προστασία από πέτρες, χαλίκια κτλ που μπορεί να πετάξει η μπροστινή ρόδα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • N
                                    naf811 last edited by

                                    Καλημέρα...Έχω μια απορία σκοπεύω να αγοράσω yaris του '12 Και μετά μοντέλο 1.300cc βενζίνη..Έχω δει μερικά με δισκοφρενα πίσω και μερικά χωρίς...γνωρίζει κανείς σε τι οφείλεται αυτό?Ευχαριστώ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • N
                                      ns101 last edited by

                                      Γνωρίζει κάποιος να μου πει ποιοι κινητήρες είχαν πρόβλημα με κατανάλωση λαδιού σε corolla ε12 1600?

                                      Διάβασα οτι το παρουσίαζε όλη η σειρά 1ZZ, 2ZZ και 3ZZ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • A
                                        agnwstosx @ns101 last edited by

                                        Γνωρίζει κάποιος να μου πει ποιοι κινητήρες είχαν πρόβλημα με κατανάλωση λαδιού σε corolla ε12 1600?

                                        Διάβασα οτι το παρουσίαζε όλη η σειρά 1ZZ, 2ZZ και 3ZZ

                                        where the hell did you hear that?

                                        1ΖΖ και 3ΖΖ  δεν νομιζω !!! 🙂 ειδικα για 3ΖΖ νο φακην γουεη! ο 2ΖΖ των 1999-2002 celica & corolla ts (designed by yamaha) ειχε τα θεματακια του - παρακαλω οι γνωστες να με διορθωσουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • N
                                          ns101 last edited by

                                          https://toyota-club.net/files/faq/04-01-10_rem_1zzfe_eng.htm

                                          Και το avensis 3zz κινητήρα δεν φορούσε? Γιατί 2 γνωστοί μου άλλαξαν η επισκεύασαν κινητήρα.

                                          Δύο μηχανικοί που εργαζόταν εκείνη την περίοδο στην toyota και αντιμετώπισαν το συγκεκριμένο πρόβλημα επιβεβαιώνουν αυτά που αναφέρει το Link.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • xenos
                                            xenos last edited by

                                            Αν θυμάμαι καλά, μόνο corolla/celica είχαν το θέμα.

                                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 206
                                            • 207
                                            • 208
                                            • 209
                                            • 210
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 208 / 315
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr