Panagiotis1996 wrote:
Καλησπερα, ενδιαφερομαι για αγορα μεταχειρισμενου Auris πιθανον τον 1,4 κινητηρα ή τον 1,6 για μεγαλυτερη αποδοση μιας και το αμαξι θα κινειται κυριως εκτος πολης. Τι πρεπει να προσεξω ; Επισης επειδη βλεπω για μεγαλη καταναλωση λαδιου και ειμαι ηδη κατοχος αυτοκινητου που καιει λαδι, και θελω να το αποφυγω αυτο, αυτοι οι κινητηρες χρηζουν επισκευη μετα απο καποια χιλιομετρα; Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων για τις πληροφοριες που μπορειτε να με δωσετε.
Καλησπέρα φίλε μου!
Επειδή ήμουν κάτοχος 3 Corolla (1.3lt XL'88μτχ, 1.3lt XLi'90 μτχ καi 1,4 VVti hatchback του 2006 καινούριο) έχω να σου πώ το εξής.
Ο VVti που φορούσε το δικό μου το οποίο είχα αγοράσει καινούριο το 2006, ήταν ΑΣΤΕΡΙ.
Είχε βέβαια μόνο 98 ίππους που φορτωμένο (αρκετά) την άκουγε αλλά...δεν έβγαλέ κίχ μέχρι τις 220.000 που το πούλησα.
Λαδάκι 10W-40 semisynthetic της μαμάς ΤΟΥΟΤΑ απο το πρώτο χιλιόμετρο με την κάθε αλλαγή να έρχεται αυστηρά ως τις 7.000 χλμ. και πάντα στην ΤΟΥΟΤΑ οπου και δέν έψαχναν να βρούν το -πως γίνεται-τι, στην μηχανή.ΔΕΝ τσίμπησε ΠΟΤΕ σταγόνα λαδάκι.
Βέβαια είχε καλή μεταχείριση απο μέρους μου όπως για παράδειγμα δεν το έσκιζα ποτέ κρύο.
Γενικά δεν το έσκιζα ποτέ με τις αλλαγές να έρχονται το πολύ στις 4,800-5.000 στροφές σε προσπέραση μόνο.
Το μυστικό της μηδενικής κατανάλωσης λαδιού (απο πληροφορίες πάντα απο το τεχνικό τμήμα της ΤΟΥΟΤΑ όπου μιλούσα με φίλο) ήταν το εξής:
Εώς το 2004-2005, οι κινητήρες 4ZZFE (1,4VVTi) , είχαν πιστόνια με 3 ή 4 τρύπες και έκαιγαν λάδι κάργα.
Τέλη του 2005 (συγχωρέστε με για τις ημερομηνίες και τα μεγέθη αν υπάρχουν λάθη, πέρασε αρκετός καιρός απο τότε που ασχολήθηκα ξανά) άλλαξαν απλά τα πιστόνια με 8 (?) τρύπες. Και η κατανάλωση λαδιού έλαβε οριστικά τέλος.
Θέλω να καταλήξω πως αν πάρεις το πρώτο Auris που βγήκε το 2007 θα έχεις τον ίδιο ακριβώς βελτιωμένο κινητήρα.
Αν πέσεις σε καλό και συνετό -στην συντήρηση- οδηγό/ιδιοκτήτη θα έχεις καλό αυτοκίνητο.
Αυτοί οι κινητήρες είναι καδενάτοι με διπλό εκκεντροφόρο και υδραυλική μετατόπιση για αλλαγή χρονισμού των βαλβίδων.
Πονούν σε κάτι knock sensors (πυρράκια σε βαθμό κακουργήματος το καλοκαίρι) οπου και η μαμά ΤΟΥΟΤΑ τους χρεώνει (έκαστο) ένα νεφρό ή ένα συκώτι.
Για τον 1.600 κινητήρα δεν γνωρίζω να σου πώ.
Πάντως αξίζει σαν αγορά το Auris εαν βρείς κανένα σε ευκαιρία με λίγα και απείραχτα χιλιόμετρα.
Καλό απόγευμα!