Έχει λίγα αυτοκίνητα . Είναι νέος στον χώρο η συνεργάζεται με κάποιον άλλο ?
Latest posts made by ns101
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
-
RE: VW FORUM
Σε golf mk5 bmy 140ps έχει βγει κάποια βελτιωμένη καδένα-τεντωτηρες που να μημ χρειάζεται πάλι αλλαγή νωρίς?
Επίσης παρόλο που ξέρω για το 160αρι, 180ps για προβλήματα στα πιστονια(λόγω φτωχού μείγματος-προγράμματος?) βλέπω αναφορές και στο 140αρι.
-
RE: Αγορά μεταχειρισμένου BMW i3 (60 Ah) vs καινούργιου C3 110hp
Απο αλάτια έχει αλλάξει κάτι στην Γερμανία? Είχα ακούσει οτι χρησιμοποιούν κάτι άλλο αντί για το αλάτι που λιώνει τον πάγο
Καλές οι τιμές σε σχέση με Ελλάδα αλλά να δώσεις τόσα χρήματα και μετά απο λίγα χρόνια να ξεκινήσει τα σαπίσματα
Το αλάτι ως παράγοντας διασκορπισμού δεν είναι πλέον ευπρόσδεκτο, επειδή είναι επιβλαβές για τα φυτά, τα ζώα, το νερό, τα οχήματα και τις δομές (ειδικά σκυρόδεμα). Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος.
Το αλάτι βλάπτει το περιβάλλον και ως εκ τούτου δεν χρησιμοποιείται συχνά
Σε πολλές κοινότητες, η ιδιωτική χρήση του αλατιού απαγορεύεται ρητά
Εξαιρέσεις αποτελούν κυρίως σκάλες και άλλοι κρίσιμοι τομείς
Οι αστικές χειμερινές υπηρεσίες, ωστόσο, συχνά απελευθερώνουν τους δρόμους με οδικό άλας από πάγο και χιόνι
-
RE: TOYOTA FORUM
Τα zz 1,4 και 1,6 δεν έχουν θέμα με κατανάλωση λαδιού, ειδικά ο 1,4. Για τον 1,33 υπάρχει ολόκληρο θέμα στο https://forum.4troxoi.gr/node/90795
Διαφωνώ σε αυτό που γράφεις
https://toyota-club.net/files/faq/04-01-10_rem_1zzfe_eng.htm
The main problem of ZZ series is so well-known that entered the folklore - high oil consumption, which often occured even during the warranty. The main reason - the structural defects causing piston rings seizure.
Γνωστοί μου με πρόβλημα, 2 τεχνικοί που εργαζόταν στην αντιπροσωπεία και παιδιά απο το forum δεν μπορεί να λένε όλοι ψέματα
-
RE: TOYOTA FORUM
ns101 wrote:
Η πιθανότητα να είχε εργοστασιακό πρόβλημα δεν υπάρχει? Μόνο οι δύο λόγοι που έγραψες μπορεί να οφείλονται για την κατανάλωση λαδιού?
Προφανώς και υπάρχει, απλά δεν έχει ακουστεί κάτι για γενικό εργοστασιακό πρόβλημα σε αυτό το μοτέρ, βέβαια πάντα υπάρχει η περίπτωση του μεμονωμένου σφάλματος κατασκευής και επειδή είναι μεμονωμένο δεν έχεις ελπίδα ανάκλησης (εδώ δεν έχεις ανάκληση σε γενικό εργοστασιακό πρόβλημα, βλέπε τον 1,33vvt-i του 2009-12) ή σοβαρής έκπτωσης στην επισκευή.
Οπότε δίνω μια (νομίζω πολύ λογική) εξήγηση που ίσχυε για όλα τα 1000αρια του seg B εκείνης της εποχής.
Χωρίς διάθεση για αντιπαράθεση, αλήθεια.
Ποσά χλμ έκανες το μήνα που ήθελε συμπλήρωμα 1 λίτρο, σε τι συνθήκες ? Στα πόσα χλμ άρχισε να καίει λάδι?
Ναι συζήτηση κάνουμε
Δεν έχω εγώ το yaris. Άλλος παραπάνω έγραψε για αυτό
Για το 1000άρι δεν έχω ακούσει κάτι αλλά για τους zz 1.4,1.6 και 1.33 όπως έγραψες έχω διαβάσει αρκετά οτι ήταν είχαν το πρόβλημα με τα πιστόνια
Νομίζω οτι υπάρχουν κάποιες διαφορές σε αυτά που έκαιγαν λίγο, πολύ ή καθόλου λάδι. Ίσως παίζει ρόλο το λάδι που χρησιμοποιούσαν, αν είναι Αγγλική ή Γιαπωνέζικη έκδοση
-
RE: TOYOTA FORUM
vasilas wrote:
Ένα 1000ράκι Yaris του 2007 είχα μέχρι το 2017. Στη 10 ετία ήθελε συμπλήρωμα 1 λίτρο το μήνα. Το πήρε μάντρα και για να το πουλήσει αναγκάστηκε να το επιδιορθώσει γιατί το επέστρεφαν όλοι πίσω.
Ποσά χλμ έκανες το μήνα που ήθελε συμπλήρωμα 1 λίτρο, σε τι συνθήκες ? Στα πόσα χλμ άρχισε να καίει λάδι?
Yaris 1.0 του 2007 mk2 δλδ εποχή που το βάρος είχε πάρει την ανηφόρα κοντά στον τόνο ήταν το yaris mk2.
Αυτοκίνητο πόλης, δλδ σταμάτα ξεκίνα με βαρύ αμάξι που ζορίζει πολύ το χιλιάρι μοτέρ. Ή χιλιάρι μοτέρ σε ανοιχτό δρόμο που του έπινες το αίμα για να κρατήσει αξιοπρεπή ρυθμό. Πιθανότερα και τα δύο, οπότε νορμάλ κατάσταση.
Όλα τα 1000αρια εκείνης της εποχής έβγαζαν θέματα αφού ζοριζόντουσαν αρκετά (να είχες corsa ή polo, τι θα έλεγες)
Η πιθανότητα να είχε εργοστασιακό πρόβλημα δεν υπάρχει? Μόνο οι δύο λόγοι που έγραψες μπορεί να οφείλονται για την κατανάλωση λαδιού?
-
RE: TOYOTA FORUM
xenos wrote:
Αν θυμάμαι καλά, μόνο corolla/celica είχαν το θέμα.
Βασικά ο 1800vvti με τα 143 άλογα είχε θέμα με κατανάλωση λαδιού που έμπαινε σε corolla/celica αλλά και avensis (πουλήθηκαν πολύ λίγα 1800cc, οπότε δεν γκρινιάξανε πολλοί)
Για τον 1600vvti με τα 110 άλογα δεν έχω ακούσει αρνητικά, κάθε άλλο μάλιστα. Ο 1400 vvti, που τον φοράει και το auris που έχω, είναι σκυλί και ΔΕΝ καίει λάδι στα 212000χλμ με αρκετό ζόρισμα κλπ, αλλά συντήρηση στην ώρα του.
Τι λάδια χρησιμοποιείς στο auris?
-
RE: TOYOTA FORUM
https://toyota-club.net/files/faq/04-01-10_rem_1zzfe_eng.htm
Και το avensis 3zz κινητήρα δεν φορούσε? Γιατί 2 γνωστοί μου άλλαξαν η επισκεύασαν κινητήρα.
Δύο μηχανικοί που εργαζόταν εκείνη την περίοδο στην toyota και αντιμετώπισαν το συγκεκριμένο πρόβλημα επιβεβαιώνουν αυτά που αναφέρει το Link.
-
RE: TOYOTA FORUM
Γνωρίζει κάποιος να μου πει ποιοι κινητήρες είχαν πρόβλημα με κατανάλωση λαδιού σε corolla ε12 1600?
Διάβασα οτι το παρουσίαζε όλη η σειρά 1ZZ, 2ZZ και 3ZZ
-
RE: Γνώμη για αγορά pick up 4Χ4 ISUZU D-MAX, Toyota Hilux
Σκέφτομαι να αγοράσω το dmax 4*4 μιάμιση καμπίνα 2005-06 και μετά.
Αυτό βγαίνει με 2 κινητήρες ή γράφουν ότι να ναι στις αγγελίες?
*edit
Βρήκα εδώ τις εκδόσεις http://www.auto-data.net/gr/?f=showSubM ... li_id=1808
Τόσο μικρή διαφορά στην κατανάλωση έχει το 3000 με το 2.500?