-
-
Εντάξει καταλαβαίνω (ή έστω έχω συνηθίσει) τα λάθη που τα βρίσκεις σε μία 2ώρη ανάγνωση, αλλά λάθη σαν και αυτό που τα βρίσκεις με 5λεπτο ξεφύλλισμα είναι γουέι του μάτς...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Εντάξει καταλαβαίνω (ή έστω έχω συνηθίσει) τα λάθη που τα βρίσκεις σε μία 2ώρη ανάγνωση, αλλά λάθη σαν και αυτό που τα βρίσκεις με 5λεπτο ξεφύλλισμα είναι γουέι του μάτς......αναλογως τι περιμενεις απο αυτο που διαβαζεις...
Αν διαβαζεις το περιοδικο ενιοτε, ναι τοτε τα λαθη στις σχεσεις κιβωτιου (πχ το διπλοσυμπλεκτο volvo S60 που η 3η του
εφτανε τα +200Km/h...), ή η απουσια διαγραμματος σε ετοιμο μιλιμετρε παραθυρακι, ενοχλει και προβληματιζει, απο την στιγμη που εχουμε να κανουμε με το μεγαλυτερο σε αναγνωσιμοτητα Ελληνικο περιοδικο αυτοκινητου. Επι της ουσιας, σε προσωπικο επιπεδο τουλαχιστον δεν θα ηθελα να σταθω τοσο πολυ σε αυτο, παροτι σιγουρα δεν κολακευει την φημη του συγκεκριμενου περιοδικου.
Αντιθετως ομως με περιστασιακους αναγνωστες, οταν καποιοι ενημερωνονται και στηριζουν/υποστηριζουν το περιοδικο με τον τροπο τους, -επι σειρα ετων- αγοραζοντας το, και κανοντας συχνες αναφορες για τις δοκιμες του σε γνωστους, φιλους, συγγενεις κτλ, δεν μπορουν να βλεπουν σχολια/διαπιστωσεις αντιφατικου χαρακτηρα μεσα σε δυο μολις παραγραφους, ουτε συγκεκριμενες επισημανσεις (στα υπερ/κατα πχ) οι οποιες να μην εχουν σχεση με την πραγματικοτητα.
Δεν ξερω αν οφειλεται σε προχειροτητα, ελλειψη χρονου, ημιμαθεια ή και συνδυασμο καποιων εξ αυτων, του συντακτη που
καταθετει και το αρθρο σε καθε περιπτωση, το θεμα ομως ειναι οτι, δεν ειναι αποδεκτο απο ενα περιοδικο με πειρα 40ετων να παρουσιαζονται τετοια φαινομενα. Τοσο απλα. -
Φανταστικη η δοκιμη μακρας διαρκειας της Guilietta...
Πληρεστατη η απαριθμηση των τεχνικων χαρακτηριστικων και του υπολοιπου press kit.. -
Η νέα φράση κλειδί: το 'ηλεκτρικό' μοτέρ
-
Έχει δίκιο ο κικιζας σε αυτά που λέει...
Για το μοτέρ της μιτο qv συμφωνώ και επαυξανω...
Είναι δυνατο σχεδόν μέχρι τον κοφτη... Όντας κάτοχος 155αρα μου είναι εύκολο να το καταλάβω...
Οδηγώντας σε γρήγορους ρυθμούς και σε υψηλές στροφές δεν ξεφουδκωνει καθόλου και Αυτο φαίνεται και Απο το ψηφιακό μπαρομετρο , και Απο τις αισθήσεις ...
Τελικό συμπέρασμα ... Στο χεσιμο πλέον μόνο OK!... -
-
@taurus
Πιο πολυ με απασχολουν τα παρακατω που αναφερα, παρα 'ο δαιμων του τυπογραφειου' παροτι και αυτο
με την σειρα του δεν κολακευει την εικονα του περιοδικου γενικοτερα...
Το θεμα ομως ειναι οτι δεν υπαρχει ουτε καν μια απαντηση/τοποθετηση επ' αυτου, και ειναι κριμα για ενα περιοδικο που κατα
τα αλλα εχει πλουσια υλη-θεματολογια, σε σχεση με τα περισσοτερα Ελληνικα περιοδικα αυτοκινητου...Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Περι των 10 GTI της χρονιας ο λογος, οπου αναλυθηκαν σε ενα βαθμο τα χαρακτηριστικα/δυνατοτητες τους,
στο τευχος Νοεμβριου.
Καθοτι 'συντονισμενος' σε συνεχη βαση με το περιοδικο, εδω και μια γεματη εικοσαετια, δεν ηταν δυσκολο
να εντοπισω καποιες διαπιστωσεις αναφορικα με καποια απο τα GTI, oι οποιες -κατα την ταπεινη μου αποψη-
ειναι απο αντιφατικες, εως και ακυρες.
Πιο συγκεκριμενα, στην σελ. 88 του αρθρου που εχει την 'τετραδα' με τον τιτλο 'Thunderstruck',
αναφερεται μεταξυ αλλων για τον **κινητηρα Multiair **στην Mito QV, οτι '**διαθετει επισης πολυ μικρο ευρος διαθεσιμης ισχυος'**ενω λιγο πιο πανω, μιλωντας για το Abarth Punto Evo που φοραει τον ιδιο κινητηρα, 'ο 1400αρης Multiair αποδιδει εντυπωσιακα γραμμικα, δειχνοντας σαφη προτιμηση μεταξυ των 2,000σαλ
και 5,500σαλ. Πιο ψηλα 'κρεμαει' και σε καμμια περιπτωση δεν διαθετει το βαθος των αντιστοιχων Γερμανικων κατασκευων'.
...και **ερωτω, θεωρειται σε εναν 1400αρη κινητηρα, μικρο ενα ευρος συνολικα 3,500σαλ αξιοποιησιμης ισχυος?**Aν ναι, τοτε 1ον, γιατι δεν δοθηκε μια συγκεντρωτικη δυναμομετρηση ΟΛΩΝ των GTI, ωστε να πεισθουμε και εμεις οι απιστοι Θωμαδες, (μερικοι εκ των οποιων εχουμε οδηγησει για αρκετο χρονικο διαστημα Mito QV, DS3 THP, Ibiza Cupra και Cooper S
175 πριν την αναβαθμιση) οτι πραγματι ισχυουν τα παραπανω?
2ον, πως ειναι δυνατον να ισχυει κατι τετοιο, (περι μικρου ευρους και βαθους...) απο την στιγμη που σε ΟΛΕΣ τις ρεπριζ που παρατιθενται, η Mito QV συγκεκριμενα 'καθαριζει' ΠΑΝΤΟΥ το DS3 ΤΗP, και σε αρκετες απο αυτες και το 207RC, και στεκεται σχεδον στα ισια σε καποιες απο αυτες, με το ισχυροτερο Cooper S?
Επιπροσθετως, αναφερω και καποια απο **τα υπερ/κατα **που καταγραφονται επι της τετραδας Mito QV, DS3 THP, Abarth Punto Evo, και Cooper S, οπου στην Mito, αναγραφεται στα συν το συστημα διευθυνσης -και οχι ο κινητηρας πχ, που επαινειται απο τους περισσοτερους ξενους δημοσιογραφους-, ενω αντιθετα, **στο Cooper S δεν αναφερεται αυτο ουτε ΚΑΝ στα θετικα (το τιμονι του δηλαδη), το οποιο επι της ουσιας κανει το Mini να ξεχωριζει απο τον ανταγωνισμο **συμφωνα με Ελληνες και ξενους δημοσιογραφους αντιστοιχα, για την αισθηση και αμεσοτητα του.
Τελος, κατανοουμε γενικοτερα την υπαρξη του 'δαιμων του τυπογραφειου' αλλα θα μπορουσε να κανει την εμφανιση του
με μικροτερη συχνοτητα... -
Συγνώμη αλλά αν το 2000 ως 5500 σαλ φαντάζει μικρό (multi-air) γιατί το 2300 ως 5600 είναι επαρκές (κινητήρας Seat)???
(δείτε τη λεζάντα στο κενό πίνακα δυναμομέτρησης).
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Για τους κινητηρες tfsi 265ps επειδη γνωριζω φιλους που τους εχουν, τα 16λιτρα ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ, ειναι ενα
αναμενομενο νουμερο.Πολύ λίγα ή δεν επρόκειτο για πίεση.
Στην πραγματικότητα υπολόγιζε κάπου τα διπλά, και παραπάνω.
Αυτές οι μετρήσεις κατανάλωσης των 4Τ είναι παντελώς αναξιόπιστες.
Σε ίδιες συνθήκες δεν είναι δυνατόν το ΜΕγκάν να καίει 3+ λίτρα/100 λιγότερο... Απλά μαθηματικά....
Επίσης, 28 λίτρα ΥΠΟ πίεση είναι πραγματικό νούμερο. 16 λίτρα καίνε με πορεία στα 200χαω. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Συγνώμη αλλά αν το 2000 ως 5500 σαλ φαντάζει μικρό (multi-air) γιατί το 2300 ως 5600 είναι επαρκές (κινητήρας Seat)???(δείτε τη λεζάντα στο κενό πίνακα δυναμομέτρησης).
Εισαι παρατηρητικοτατος! Δεν το ανεφερα επιτηδες, να δω αν θα το προσεξει κανεις, (κανει μπαμ στην φωτο!) και ολως τυχαιως(?) επιβεβαιωνει την αρχικη μου τοποθετηση περι αντιφατικων διαπιστωσεων του συντακτη του συγκεκριμενου αρθρου, σε σχεση και με υπολοιπα αρθρα που διαβαζουμε...
-
Μη βρεθεί κανείς κακεντρεχής τώρα να πει ότι... γκούχου γκούχου... να ότι.. η VAG... ε... να...
Όχι όχι τυχαίο λάθος ήταν
-
Μερικά ενδιαφέροντα και μη από το τεύχος Νοεμβρίου 2010 των 4Τ.
Σελ. 36-37. Πολύ σημαντικά αυτά που λέει ο Ε. Γουέλμπορν, καλή συνέντευξη.
Σελ. 40. Αδιάφορη η στήλη του Ν. Μάργαρη, που συνήθως έχει ενδιαφέρον. Του έδωσαν ένα Mahindra, και για να βγάλει την υποχρέωση του κάνει μια δωρεάν διαφήμιση…
Σελ. 52 (φωτό αυτοκινητόδρομου, μάλλον από Γερμανία), σε σύγκριση με φωτό σελ. 216, με φωτό αυτοκινητόδρομου από την Ελλάδα. Κοιτάξτε το πόσο δεν κρατούν αποστάσεις οι οδηγοί στη δεύτερη φωτό, εκτός, βέβαια, κι αν το μάτι «ξεγελάει» και κρατούν αποστάσεις αλλά αυτό δε φαίνεται στη φωτό. Βέβαια στη φωτό από τη Γερμανία δεν έχει πολύ κίνηση, και ίσως γι’αυτό να φαίνεται ότι κρατούν τις απαραίτητες αποστάσεις.
Στο άρθρο για τις καινοτομίες που παρουσίασε η BMW, ωραίες οι ονομασίες στα αγγλικά
Σελ. 64-66. Το Renault Wind φαίνεται απίστευτα άσχημο σε αυτές τις φωτό. Έτσι είναι και στην πραγματικότητα, ή το αδικούν οι φωτό?
Σελ. 76. Ford C-Max, Grand C-Max. Επιτέλους τα φορντάκια με καλούς βενζινοκινητήρες.
Σελ. 128-129. Χρησιμότατο που μετά από δοκιμή υπάρχει ο ανταγωνισμός.
Σελ. 148 (αντίλογος) Οδικό τρένο…θα υπάρχει λέει ένας «πεπειραμένος οδηγός», και «οι κινήσεις του (το στρίψιμο, η επιτάχυνση, το φρενάρισμα) ‘αντιγράφονται’ από τα αυτοκίνητα που ακολουθούν». Δε φαίνεται ρεαλιστικό. Θα εμπιστευτεί κάποιος τη ζωή του σε κάποιον άλλο οδηγό, έστω κι αν αυτός είναι έμπειρος? Βέβαια, κι όταν μπαίνουμε σε ΚΤΕΛ σε άλλον εμπιστευόμαστε τη ζωή μας…
Γενικά: Τι κάνουν οι ερευνητές με τις μπαταρίες? Δε βλέπω να κάνουν ένα αποφασιστικό βήμα μπροστά, ώστε τα αυτοκίνητα να μπορούν να καλύπτουν ικανοποιητικές αποστάσεις μόνο με μπαταρίες. Για παράδειγμα, (σελ. 150) «με φορτισμένη την μπαταρία, το υβριδικό Volvo μπορεί να διανύσει μέχρι 45 (!) χιλιόμετρα» (δικό μου το θαυμαστικό). Τουλάχιστον μέχρι να μπει στην παραγωγή το 2012 αναμένεται, λέει, να έχει βελτιωθεί η απόδοση της μπαταρίας.
Πίνακες με χαρακτηριστικά αυτοκινήτων. Γιατί τόσα λάθη? Π.χ. στο Seat Exeo γράφουν ότι ένα μειονέκτημα του αυτοκινήτου είναι ο κινητήρας 1,6 102 PS, αλλά παρακάτω δεν εμφανίζεται έκδοση του αυτοκινήτου με τέτοιο κινητήρα. Ας καθίσει κάποιος από τους 4Τ με ένα μαρκαδόρο στο χέρι και να υπογραμμίσει τα λάθη, τουλάχιστον αυτά που βγάζουν μάτι.
Jacob
-
Καλησπέρα σε όλους!
Ξέρει κανείς αν ο διαγωνισμός Διαγωνισμός Citroen DS3 συνεχίζεται? Ρωταώ γιατί αν και λέει μέχρι 20/10/10 υπάρχει ακόμα η σελίδα για συμμετοχή, και δεν βλέπω πουθενά ενημέρωση για λήξη ή για ανακοίνωση νικητών...
Ευχαριστώ
-
Εφυγε ο Τεμπερίδης από το περιοδικό; δεν αναφέρεται το όνομά του στη συνατκτική ομάδα και υπάρχει και ένα αιχμηρό σχόλιο του Σ.Χ στη στήλη του...
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Εφυγε ο Τεμπερίδης από το περιοδικό; δεν αναφέρεται το όνομά του στη συνατκτική ομάδα και υπάρχει και ένα αιχμηρό σχόλιο του Σ.Χ στη στήλη του......πολυ 'ευαισθησια' του -αλλοτε παιδικου μου ηρωα- Σ.Χ στο αρθρο, για το τιποτα(?).
Αναφερει οτι νιωθει προδομενος, που διαβασε στο Status για το βιογραφικο του Α.Τ , αναφορικα με την εκλογη των ανδρων της χρονιας, οτι 'εργαστηκε ως το 2005 ως αρχισυντακτης', και αναρωτιεται (ο Σ.Χ) πως θα γινοταν το ταξιδι χωρις τους 4τροχους και τις Τ.Ε
Ιδου και το Link με το βιογραφικο του.
http://www.theworldoffroad.com/theworld ... opic_id=20
Δηλαδη επρεπε ο Τεμπεριδης να κρυψει οτι μεχρι τοτε, -και οχι στην συνεχεια- ηταν αρχισυντακτης? Οτι ηταν καρφι δηλαδη προς τις Τ.Ε, γιατι μετα το 05' τον ρολο ανελαβε (αν δεν κανω λαθος) ο εξαιρετικος -κατα την γνωμη μου- Ν.Κ?
Ας εξηγησει ο ιδιος ο Σ.Χ τι εννοει, αν θελει, γιατι πλεον, η αρθρογραφηση του συνηθως με γριφους που απαιτουν κατι περισσοτερο απο το κλασσικο 'μεινετε συντονισμενοι', εχει πλεον κουρασει.
Αν εχει φυγει παντως ο Α.Τ, ειναι αλλη μια μεγαλη απωλεια, μετα τον Κωστα Λακαφωση.
Το 'καραβι' για εμενα πλεον, εδω και καιρο, μπαζει αρκετα νερα στο θεμα της ποιοτητας υλης-εντυπωσεων,
ορισμενων δημοσιογραφων, συμπαρασυροντας σε γενικοτερο επιπεδο, την πολυ αξιολογη δουλεια των υπολοιπων, κατι που εχω επισημανει μεταξυ αλλων και εγω, σε αυτο το thread μαλιστα, αλλα
φυσικα, ολα αυτα μαλλον περνουν στο 'ψιλο'. -
Γρηγόρη, το περιοδικό μπάζει από τότε που έφυγε ο Φιλιππακόλουλος και ΚΚ απεμπόλισε πολλές αρμοδιότητες... Το τωρινό χάλι είναι για γέλια. Το αγοράζω για ιστορικούς λόγους πλέον... για να μη χαλάσει το αρχείο που ξεκίνησε τον Οκτώβρη του 1970 ο πατήρ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γρηγόρη, το περιοδικό μπάζει από τότε που έφυγε ο Φιλιππακόλουλος και ΚΚ απεμπόλισε πολλές αρμοδιότητες... Το τωρινό χάλι είναι για γέλια. Το αγοράζω για ιστορικούς λόγους πλέον... για να μη χαλάσει το αρχείο που ξεκίνησε τον Οκτώβρη του 1970 ο πατήρ.Ηταν η αρχη του 'μπασιματος'. Και ο Καγκας εφυγε, και εκαναν μετα μαζι το δικο τους περιοδικο.
Πιο πριν -νομιζω- ειχε φυγει και ο Κλεανθης Τριανταφυλιδης, ο ιδρυτης του Drive.
Oυσιαστικα ομως -κατα την γνωμη μου τουλαχιστον-, η συνολικη ποιοτητα του περιοδικου, αρχιζε
να 'χανει' πραγματικα, μετα την φυγη(?)/διωγμο(?) Λακαφωση, και ιδιαιτερα την τελευταια εξαετια...
Απο την στιγμη που εφυγε και ο Α.Τ για το μεγαλο ταξιδι, τα πραγματα νομιζω πηραν γενικοτερα την κατιουσα,
και το περιοδικο φαινεται να το κρατουσαν κυριως περα απο τον ικανοτατο αρχισυντακτη Ν.Κ, δυο-τρεις ακομα δημοσιογραφοι.
Ο Κ.Κ εχει εδω και πολυ καιρο, οπως ειπες και εσυ, ρολο 'τιμης ενεκεν' και ο Σ.Χ προσπαθει(?) να μαζεψει τα πλεον...ασυμμαζευτα. -
Από τα μέσα της δεκαετίας του 1990 και μετά για μένα χάλασε φίλε.
Να μείνουμε συντονισμένοι; Ο Γιώργος, ο Νίκος ο Τρελός και η Κούλα ξέρουν! Εκεί στο καπηλιό του Ανέστη, τότε με τα ανεμοσούρια τον Αύγουστο... Γιατί έτσι!
ΥΓ: Για να είμαι και on topic. Θα σταματήσουν ποτέ οι συντάκτες (έστω συντάκτες) και ο Παύλος Λάσκαρις (με 'ι' ) να ψεύδονται για τα οφέλη του ντίζελ και τα δήθεν καθαρά καυσαέρια επειδή έχουν λίγο CO2? Βέβαια το γεγονός ότι το CO2 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΥΠΟΣ το κάνουμε γαργάρα... ΜΕ ΕΞΟΡΓΙΖΟΥΝ!!!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Oυσιαστικα ομως -κατα την γνωμη μου τουλαχιστον-, η συνολικη ποιοτητα του περιοδικου, αρχιζε
να 'χανει' πραγματικα,** μετα την φυγη(?)/διωγμο(?) Λακαφωση**+1 εκατομμύριο.
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό