Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10305
    • Best 4
    • Groups 0

    christos-dimou

    @christos-dimou

    14
    Reputation
    12
    Profile views
    10305
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    christos-dimou Unfollow Follow

    Best posts made by christos-dimou

    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Ως παλαιός κάτοχος του 2ης γενιάς Civic Hybrid το μακρινό 2007 ας προχωρήσω σε κάποιες οικονομοτεχνικές συγκρίσεις.

      Το 2007 τα υβριδικά δεν υπαγόταν σε ΕΤΤ και η τιμή των 22,300€ ήταν μόνο με το 18% ΦΠΑ ή μία τελική αξία στα 18,900€.

      Σήμερα η απλή έκδοση του Civic πάει στα 41,500€. Αν αφαιρέσουμε το ΦΠΑ και το ΕΤΤ η τιμή πέφτει λίγο κάτω από τις 30,000€. Ενώ με την προωθητική ενέργεια αυτή τη στιγμή η τιμή πέφτει 2250€ κάτω που σημαίνει μία τελική αξία στις 28,500€. (Να θυμίσω ότι σε ένα έτος το Civic έφτασε τις 24,000€ καθώς η Ευρωπαϊκή προωθητική Ενέργεια της Honda είχε φτάσει στο τέλος της. Οπότε είναι λογικό να κρίνουμε προωθητική με προωθητική).

      Βλέπουμε μία διαφορά 10,000€ ή 50% προσαύξηση σε σχέση με το 2007. Ο Γενικός Δείκτης Καταναλωτή τον 7ο του 2022 ήταν στο 111.54 έναντι 88.80 τον 12ο του 2006 όταν και έκλεισα την τιμή. Αυτό από μόνο του είναι ένα 25.6% που σημαίνει ότι το 50% της αύξησης της αξίας του οχήματος οφείλεται στον πληθωρισμό.

      Τον Δεκέμβριο του 2006 με 1€ = 155 yen ενώ τον Ιούλιο του 2022 1€ = 138 yen. Υποτίμηση κατά 11% του νομίσματος. Άρα ένα ακόμα 22% της αύξησης οφείλεται σε αυτόν τον παράγοντα (grosso modo όλες οι πράξεις).

      Τι αγοράζεις λοιπόν σήμερα σε σχέση με το 2007 για αυτήν την κατά 14% πραγματική προσαύξηση (από 18,900€ σε 21,546€);

      1. 186HP από 115HP - αύξηση κατά 62%.
      2. 7.8sec στο 0-100 από 12.1sec - μείωση κατά 36%.
      3. 108gr CO2 όπως και το 2007 αλλά με το WLTP έναντι του NDEC άρα -15% στην πραγματική κατανάλωση (τουλάχιστον).
      4. +6mm, +56mm, -22mm σε Μήκος Χ Πλάτος Χ Ύψος.
      5. +34mm μεταξόνιο.
      6. +65lt χώρο αποσκευών.
      7. +224kg βάρος. (αρνητικό αυτό)
      8. 348kg ωφέλιμο φορτίο από 427kg ωφέλιμο φορτίο (εδώ την πατήσαμε)
      9. Όλο το Safety Suite της HONDA
      10. Smart Entry.
      11. 7'' οθόνη από μονοχρωματικά ράγα και συμβατικά όργανα.
      12. Αερόσακο μεταξύ οδηγού συνοδηγού, γονάτων για τον οδηγό και πίσω πλευρικούς και υποβοήθηση σε ακραίες συνθήκες πρόσφυσης (AHA), προβολείς LED, αυτόματα φώτα και μία σειρά από άλλα ενεργητικά καλούδια (βλέπε 9).
      13. Διζωνικό κλιματισμό αντί για απλό (3 μοτέρ αντί για 1 δηλαδή), αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, κάμερα στάθμευσης και εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος, ADAPTIVE CC με δυνατότητα κίνησης με χαμηλή ταχύτητα (σταμάτα και ξεκίνα), οσφυϊκή στήριξη στα καθίσματα εμπρός, 8 αντί για 6 ηχεία, 9'' οθόνη multimedia με NAVI, Apple CarPlay, AndroidAuto.

      Αν βγάλουμε λοιπόν ΕΤΤ, και άλλους παράγοντες που αφορούν γενικά την απαξίωση του χρήματος μάλλον καλή είναι η τιμή του Civic.

      Αυτά τα πολλά 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christos-dimou
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Κατά σειρά προτεραιοτήτων.

      1. Ηλεκτρικό αν έχεις α) θέση στάθμευσης και β) χώρο για net-mettering.
      2. PHEV - HEV στις υπόλοιπες περιπτώσεις.
      3. LPG αν σε ενδιαφέρει για τα επόμενα 5 χρόνια να κάνεις σχετικά φθηνά μετακινήσεις και δεν έχεις χρήματα για το (1) ή (2).
      4. Diesel.
      5. Gasoline.
      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      christos-dimou
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      @strom said in Honda Civic:

      @super-t said in Honda Civic:

      Όποτε το συμπέρασμα είναι ότι το Civic στα €41000 είναι πολύ τιμή για αυτά που προσφέρει;
      Παραμένει όμως €41000.

      Ναι, όπως 40000 κάνει και Χ1, η tonale, Q3 κοκ

      Καταδεικνύει και το γεγονός ότι χρίζει άμεσης ανανέωσης ο τρόπος υπολογισμού του ΕΤΤ. Ειδικά όταν από το 1/6/2022 οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες από την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία να προσφέρουν σε κάθε όχημα τη δυνατότητα σύνδεσης της συσκευή καταγραφής (μέσω standard σύνδεσης) που συλλέγει στοιχεία για τις παραμέτρους του οχήματος με εξωτερική συσκευή. (για το ISA δεν θα κάνω αναφορά γιατί το Safety Suite περιέχει σύστημα ανάγνωσης των πινακίδων με τα όρια ταχύτητας οπότε θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι καθαρά επιπέδου software).

      Βέβαια το τεράστιο πανηγύρι θα αρχίσει με τα πρώτα Euro7 compliant ΜΕΚ που θα πρέπει να έχουν καταλύτες που θα διασφαλίζουν ότι οι εκπομπές ρύπων θα είναι εντός επιτρεπτών ορίων όχι για 160,000 χιλιόμετρα και 8 χρόνια αλλά για 240,000 χιλιόμετρα και 12 έτη. Εκεί με τις τιμές των μετάλλων καταλυτών να έχουν ανέβει στην στρατόσφαιρα (όχι όσο το λίθιο ή το νεοδύμιο βέβαια) είναι δεδομένο οι τιμές να τσιμπήσουν σημαντικά.

      Αλλά και πάλι και να μην υπήρχε το ΕΤΤ και η τιμή να ξεκινούσε από τα 36,000€ θα ήταν πολύ υψηλά για πολλά βαλάντια. Αλλά πρέπει να το πάρουμε απόφαση ότι η συμβατική αυτοκίνηση θα γίνει πολύ πιο ακριβή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christos-dimou
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @christos-dimou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Κατά σειρά προτεραιοτήτων.

      1. Ηλεκτρικό αν έχεις α) θέση στάθμευσης και β) χώρο για net-mettering.
      2. PHEV - HEV στις υπόλοιπες περιπτώσεις.
      3. LPG αν σε ενδιαφέρει για τα επόμενα 5 χρόνια να κάνεις σχετικά φθηνά μετακινήσεις και δεν έχεις χρήματα για το (1) ή (2).
      4. Diesel.
      5. Gasoline.

      ωωωωωωωωωωωωωω
      το σιβικ ζει?
      χαχαχαχ

      Το Civic ζει και βασιλεύει στα χέρια άλλου. Τώρα τη θέση του έχει πάρει ένα Mondeo.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      christos-dimou

    Latest posts made by christos-dimou

    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      @strom said in Honda Civic:

      @super-t said in Honda Civic:

      Όποτε το συμπέρασμα είναι ότι το Civic στα €41000 είναι πολύ τιμή για αυτά που προσφέρει;
      Παραμένει όμως €41000.

      Ναι, όπως 40000 κάνει και Χ1, η tonale, Q3 κοκ

      Καταδεικνύει και το γεγονός ότι χρίζει άμεσης ανανέωσης ο τρόπος υπολογισμού του ΕΤΤ. Ειδικά όταν από το 1/6/2022 οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες από την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία να προσφέρουν σε κάθε όχημα τη δυνατότητα σύνδεσης της συσκευή καταγραφής (μέσω standard σύνδεσης) που συλλέγει στοιχεία για τις παραμέτρους του οχήματος με εξωτερική συσκευή. (για το ISA δεν θα κάνω αναφορά γιατί το Safety Suite περιέχει σύστημα ανάγνωσης των πινακίδων με τα όρια ταχύτητας οπότε θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι καθαρά επιπέδου software).

      Βέβαια το τεράστιο πανηγύρι θα αρχίσει με τα πρώτα Euro7 compliant ΜΕΚ που θα πρέπει να έχουν καταλύτες που θα διασφαλίζουν ότι οι εκπομπές ρύπων θα είναι εντός επιτρεπτών ορίων όχι για 160,000 χιλιόμετρα και 8 χρόνια αλλά για 240,000 χιλιόμετρα και 12 έτη. Εκεί με τις τιμές των μετάλλων καταλυτών να έχουν ανέβει στην στρατόσφαιρα (όχι όσο το λίθιο ή το νεοδύμιο βέβαια) είναι δεδομένο οι τιμές να τσιμπήσουν σημαντικά.

      Αλλά και πάλι και να μην υπήρχε το ΕΤΤ και η τιμή να ξεκινούσε από τα 36,000€ θα ήταν πολύ υψηλά για πολλά βαλάντια. Αλλά πρέπει να το πάρουμε απόφαση ότι η συμβατική αυτοκίνηση θα γίνει πολύ πιο ακριβή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christos-dimou
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      @stavtsim said in Honda Civic:

      Παρα πολύ καλή ανάλυση κ ωραία παράδειγμα, απλά συν όλα αυτά πρέπει να δούμε κ τον ανταγωνισμό με τις υπόλοιπες εταιρείες όπου στην ίδια κατηγορία πάλι υπερτερεί το civic κ στην τιμή του κ στην αξιοπιστία του, το μόνο μείον με τους υπόλοιπους είναι ότι αυτοί έχουν μεγαλύτερη γκάμα κινητήρων, άρα κ οικονομικών του κάθε ένα, κ είναι καθοριστικό για την επιλογή νέου αυτοκινητου

      Η ανάλυση έχει ως προϋπόθεση ότι η ισοτιμία Ευρώ προς Γιέν είναι ανεξάρτητη με το δείκτη τιμών καταναλωτή στη χώρα μας. Αυτό δεν είναι σωστό. Δεν είναι 100% σωστό για την ακρίβεια. Όπως δεν λαμβάνει υπόψη τυχόν δασμούς που μπορεί να υπήρχαν τότε και δεν υπάρχουν σήμερα ή το αντίθετο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christos-dimou
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Ως παλαιός κάτοχος του 2ης γενιάς Civic Hybrid το μακρινό 2007 ας προχωρήσω σε κάποιες οικονομοτεχνικές συγκρίσεις.

      Το 2007 τα υβριδικά δεν υπαγόταν σε ΕΤΤ και η τιμή των 22,300€ ήταν μόνο με το 18% ΦΠΑ ή μία τελική αξία στα 18,900€.

      Σήμερα η απλή έκδοση του Civic πάει στα 41,500€. Αν αφαιρέσουμε το ΦΠΑ και το ΕΤΤ η τιμή πέφτει λίγο κάτω από τις 30,000€. Ενώ με την προωθητική ενέργεια αυτή τη στιγμή η τιμή πέφτει 2250€ κάτω που σημαίνει μία τελική αξία στις 28,500€. (Να θυμίσω ότι σε ένα έτος το Civic έφτασε τις 24,000€ καθώς η Ευρωπαϊκή προωθητική Ενέργεια της Honda είχε φτάσει στο τέλος της. Οπότε είναι λογικό να κρίνουμε προωθητική με προωθητική).

      Βλέπουμε μία διαφορά 10,000€ ή 50% προσαύξηση σε σχέση με το 2007. Ο Γενικός Δείκτης Καταναλωτή τον 7ο του 2022 ήταν στο 111.54 έναντι 88.80 τον 12ο του 2006 όταν και έκλεισα την τιμή. Αυτό από μόνο του είναι ένα 25.6% που σημαίνει ότι το 50% της αύξησης της αξίας του οχήματος οφείλεται στον πληθωρισμό.

      Τον Δεκέμβριο του 2006 με 1€ = 155 yen ενώ τον Ιούλιο του 2022 1€ = 138 yen. Υποτίμηση κατά 11% του νομίσματος. Άρα ένα ακόμα 22% της αύξησης οφείλεται σε αυτόν τον παράγοντα (grosso modo όλες οι πράξεις).

      Τι αγοράζεις λοιπόν σήμερα σε σχέση με το 2007 για αυτήν την κατά 14% πραγματική προσαύξηση (από 18,900€ σε 21,546€);

      1. 186HP από 115HP - αύξηση κατά 62%.
      2. 7.8sec στο 0-100 από 12.1sec - μείωση κατά 36%.
      3. 108gr CO2 όπως και το 2007 αλλά με το WLTP έναντι του NDEC άρα -15% στην πραγματική κατανάλωση (τουλάχιστον).
      4. +6mm, +56mm, -22mm σε Μήκος Χ Πλάτος Χ Ύψος.
      5. +34mm μεταξόνιο.
      6. +65lt χώρο αποσκευών.
      7. +224kg βάρος. (αρνητικό αυτό)
      8. 348kg ωφέλιμο φορτίο από 427kg ωφέλιμο φορτίο (εδώ την πατήσαμε)
      9. Όλο το Safety Suite της HONDA
      10. Smart Entry.
      11. 7'' οθόνη από μονοχρωματικά ράγα και συμβατικά όργανα.
      12. Αερόσακο μεταξύ οδηγού συνοδηγού, γονάτων για τον οδηγό και πίσω πλευρικούς και υποβοήθηση σε ακραίες συνθήκες πρόσφυσης (AHA), προβολείς LED, αυτόματα φώτα και μία σειρά από άλλα ενεργητικά καλούδια (βλέπε 9).
      13. Διζωνικό κλιματισμό αντί για απλό (3 μοτέρ αντί για 1 δηλαδή), αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, κάμερα στάθμευσης και εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος, ADAPTIVE CC με δυνατότητα κίνησης με χαμηλή ταχύτητα (σταμάτα και ξεκίνα), οσφυϊκή στήριξη στα καθίσματα εμπρός, 8 αντί για 6 ηχεία, 9'' οθόνη multimedia με NAVI, Apple CarPlay, AndroidAuto.

      Αν βγάλουμε λοιπόν ΕΤΤ, και άλλους παράγοντες που αφορούν γενικά την απαξίωση του χρήματος μάλλον καλή είναι η τιμή του Civic.

      Αυτά τα πολλά 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christos-dimou
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      @andya3 said in Honda Civic:

      @panormus772 said in Honda Civic:

      @andya3 said in Honda Civic:

      Ας συμφωνήσουμε ότι η Ελλάδα δεν είναι κριτήριο εμπορικής επιτυχίας για αυτοκίνητα των 40k.
      Θα δούμε πως θα πάει το civic στην Ευρώπη, που τα 40 θεωρούνται πιο "νορμάλ" ποσό.

      Για την Ελλάδα συμφωνούμε,αλλά στην Ευρώπη που τα 40 όπως ορθώς λες θεωρούνται και νορμάλ -τουλάχιστον ως τώρα- ποσό, ξεκινά από αρκετά φθηνότερα.Σε Γερμανία,Γαλλία,Ισπανία,Ιταλία παίζει από 32-34 χιλιάρικα η 1η έκδοση.

      Είναι μεγάλη η οικονομική διαφορά που αναφέρεις. Φυσικά με 32K το civic μπαίνει στην ίδια κατηγορία με ένα π.χ. καλά εξοπλισμένο golf, οπότε αλλάζουν πολύ τα δεδομένα υπέρ του.

      Αντίστοιχα είναι μειωμένη η τιμή του Golf στο εξωτερικό λόγω του ΕΤΤ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christos-dimou
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Καλη ιδεα το 1. αλλά στοιχίζει τουλαχιστον 42-45k €, πανελ και αυτοκινητο. Πολλα λεφτα για να κάνεις οικονομία και παλι με πολλούς περιορισμούς.

      Σήμερα οι τιμές έχουν ξεφύγει γενικώς. Η γενική αντίληψη είναι ότι τα ηλεκτρικά θα κρατήσουν τις τιμές τους σταθερές ήτοι θα έχουν μία μείωση της πραγματικής τους αξίας κατά 5%~7% το έτος.

      Για οχήματα επιδόσεων δεν έχει πια καμία λογική ούτε το PHEV καθώς οι τιμές τους είναι υψηλότερες των ηλεκτρικών με τις ίδιες επιδόσεις.

      Ο αριθμός των δημοσίων σημείων φόρτισης αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχει ξεπεράσει τους 1300 και έως το τέλος του έτους θα έχουμε φτάσει τους 2000 πρακτικά λύνοντας και το πρόβλημα ανεφοδιασμού όσον αφορά την κίνηση τουλάχιστον στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      christos-dimou
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @christos-dimou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Κατά σειρά προτεραιοτήτων.

      1. Ηλεκτρικό αν έχεις α) θέση στάθμευσης και β) χώρο για net-mettering.
      2. PHEV - HEV στις υπόλοιπες περιπτώσεις.
      3. LPG αν σε ενδιαφέρει για τα επόμενα 5 χρόνια να κάνεις σχετικά φθηνά μετακινήσεις και δεν έχεις χρήματα για το (1) ή (2).
      4. Diesel.
      5. Gasoline.

      ωωωωωωωωωωωωωω
      το σιβικ ζει?
      χαχαχαχ

      Το Civic ζει και βασιλεύει στα χέρια άλλου. Τώρα τη θέση του έχει πάρει ένα Mondeo.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      christos-dimou
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Κατά σειρά προτεραιοτήτων.

      1. Ηλεκτρικό αν έχεις α) θέση στάθμευσης και β) χώρο για net-mettering.
      2. PHEV - HEV στις υπόλοιπες περιπτώσεις.
      3. LPG αν σε ενδιαφέρει για τα επόμενα 5 χρόνια να κάνεις σχετικά φθηνά μετακινήσεις και δεν έχεις χρήματα για το (1) ή (2).
      4. Diesel.
      5. Gasoline.
      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      christos-dimou
    • RE: Διαγ. Προβλέψεων 2014 - R03/BAHRAIN - Μέχρι Σαββ-5/4, 3μμ
      1. LH
      2. SV
      3. FA
      4. JB
      5. DR

      Pole. LH 93:800
      FL: SV 95:000

      posted in Formula 1
      C
      christos-dimou
    • RE: Διαγ. Προβλέψεων 2014 - R02/MALAYSIA - Μέχρι Σαββ-29/3 7πμ
      1. LH
      2. NR
      3. JB
      4. SV
      5. FA

      pole LH 1:38:500
      FL NR 1:44:000

      posted in Formula 1
      C
      christos-dimou
    • RE: 2014 - Formula 1 Rolex Australian Grand Prix

      Η τραγωδια ειναι Ελληνικη λεξη. Οι Ιταλοι ζηλεψαν. Ακομα μια μαυρη χρονια και οι δικαιολογιες στερευουν. Λουκα διωξε το συνολο του team.

      posted in Formula 1
      C
      christos-dimou
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr