Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Όμορφες Αμερικανιές
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Όμορφες Αμερικανιές
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 16 / 19
    Περί αυτοκίνησης
    69
    367
    237
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kwsn_men last edited by

      Ο χρήστης boomboom έγραψε:
      Αμα τα αμερικανικα πωλουνταν στις 'πραγματικες' τιμες τους χωρις την επιπλεον φορολογια (πχ το Mustang GT στα 30 χιλιαδες $ = περιπου 23 χιλιαδες ευρω, το Jeep Wrangler στα 16 χιλιαδες ευρω, η το Jeep Grand Cherokee στα 25 χιλιαδες ευρω) σου εγγυωμαι οτι θα ειχαν ΠΟΛΥ μεγαλυτερη παρουσια.

      Έχουν γεμίσει οι μάντρες με Cherokee που πουλούνται κάτω από 10 χιλιάρικα. Τα αγόραζαν κάργα οι Ελληνάρες για μούρη, δεν είχαν ιδέα τι αμαξάρα έπαιρναν όμως. Όταν έμαθαν, γέμισαν οι μάντρες.

      Κάπου στην αποθήκη πρέπει να έχω κάτι Playmobil που έπαιζα πριν 25+ χρόνια. Πρέπει να έχουν καλύτερα πλαστικά από το εσωτερικό των αμερικάνικαν αυτοκινήτων.

      ΥΓ: 'Εχω μπει σε όλα τα αμερικάνικα αυτοκίνητα που είχε ο πατέρας μου στο Σικάγο τα τελεύταία 30 σχεδόν χρόνια. Lincoln, Cadillac, Buick...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
        Έχουν γεμίσει οι μάντρες με Cherokee που πουλούνται κάτω από 10 χιλιάρικα. Τα αγόραζαν κάργα οι Ελληνάρες για μούρη, δεν είχαν ιδέα τι αμαξάρα έπαιρναν όμως. Όταν έμαθαν, γέμισαν οι μάντρες.

        Έτσι είναι, ενώ όλα τα άλλα μοντέλα (και 'ποιοτικά' Mercedes, BMW, Audi) άνω των 2lt κρατάνε τρελές τιμές σαν μτχ, ανάρπαστα γίνονται

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          boomboom last edited by

          Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:

          Οσο για το θεμα της αξιοπιστιας, οι Lincoln ιδιως ειναι κλασεις ανωτερες απο τα ευρωπαικα αμαξια.

          Καλό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Σε λίγο θα μας πεις πως στρίβουν κιόλας

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              boomboom last edited by

              Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
              ΥΓ: 'Εχω μπει σε όλα τα αμερικάνικα αυτοκίνητα που είχε ο πατέρας μου στο Σικάγο τα τελεύταία 30 σχεδόν χρόνια. Lincoln, Cadillac, Buick...

              Σε κανενα προσφατο μοντελο εχεις μπει?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                boomboom last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                Σε λίγο θα μας πεις πως στρίβουν κιόλας

                Δεν νομιζω να το εχει δοκιμασει κανεις. Δεν υπαρχουν στροφες .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kwsn_men last edited by

                  Ο χρήστης boomboom έγραψε:

                  ΥΓ: 'Εχω μπει σε όλα τα αμερικάνικα αυτοκίνητα που είχε ο πατέρας μου στο Σικάγο τα τελεύταία 30 σχεδόν χρόνια. Lincoln, Cadillac, Buick...

                  Σε κανενα προσφατο μοντελο εχεις μπει?

                  Δεν είπα ότι μπήκα ΜΟΝΟ σε αυτοκίνητα του 70 και 80.

                  Η ποιότητα του εσωτερικού ας πόύμε, τελευταία έχει χειροτερέψει.

                  Τουλάχιστον η Cadillac Fleetwood που είχε το '85 ο πατέρας μου είχε καλό εσωτερικό, ακόμα κι όταν στα 2 χρόνια έχασε 2 κυλίνδρους...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Κάποια βασικά πράγματα και κριτήρια αγοράς σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο οποιασδήποτε προέλευσης, είναι κληρονομικές αμερικανιές του παρελθόντος, αλλά πολλοί ...ντρέπονται να το δουν και να το δεχτούν. Και τούτο διότι δεν ταιριάζει με τα στερεότυπα από τα οποία κατατρύχονται, και θέλουν τους αμερικάνους να είναι αμερικανάκια, τους ευρωπαίους πρώτους σε όλα κ.α. χαρωπά.

                    Εξοπλισμός άνεσης, αυτόματα κιβώτια, καταλύτες, παγίδες αιθάλης (μικροφίλτρα) και γενικά εκπομπές καυσαερίων και καύση αμόλυβδης βενζίνης,δοκιμές ασφάλειας, εκτεταμένες εγγυήσεις, αγορές με πολλές δόσεις και ανταλλαγή του παλαιού ΙΧ με το νέο κ.α. είναι κατευθείαν εισαγωγές από αμέρικα και όποιος έχει άλλη άποψη να την δω.

                    Όλα τα προαναφερθέντα πρωτοεφαρμόστηκαν σε μεγάλη κλίμακα σε αμερικάνικα αυτοκίνητα από τα οικεία τους εργοστάσια, και ακολούθως, και με μεγάλη καθυστέρηση σε ορισμένες περιπτώσεις, τα είδαμε να υιοθετούνται στην ευρώπη καθώς και αλλού. Στοιχειώδεις ιστορικές γνώσεις να έχει κανείς και να βλέπει όταν κοιτάει, τα καταλαβαίνει αυτά.
                    Μάλιστα ο βασικότερος λόγος που κάποια ευρωπαικά εργοστάσια μαζικής παραγωγής λάκησαν από το Αμέρικα πριν από καμμιά 25αριά - 30 χρόνια (και μερικά προσπαθούν να επανακάμψουν τώρα), ήταν η αδυναμία-αδιαφορία τους να προσφέρουν τα προαναφερθέντα, και να περάσουν τα emmision και safety tests για να πάρουν την αναγκαία έγκριση τύπου, χώρια την τραγική αναξιοπιστία τους σε ορισμένες περιπτώσεις.

                    Η άποψη ότι τα ευρωπαικά αυτοκίνητα είναι πιο προηγμένα από τα αμερικάνικα είναι διασκεδαστικά φαιδρή, αλλά και άστοχη. Και αυτό διότι δεν σχεδιάστηκαν με τα ίδια κριτήρια και τους ίδιους στόχους, και δεύτερον για ποιά ευρωπαικά αρεσκόμαστε να μιλάμε? Συνήθως μόνο για τα Φεραροπορσικά και τα γερμανικά πρίμιουμ, αλλά ξεχνάμε την ίδια ώρα τα διάφορα Σέατ, Λάντα,Μόρις Μαρίνα και Τράμπαντ του παρελθόντος με τα οποία κυκλοφορούσε, ρύπαινε (και σκοτωνόταν...) το πόπολο . Ή μήπως δεν ήταν ευρωπαικά και αυτά?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      costas_ny last edited by

                      Ο χρήστης dstou έγραψε:

                      ... εκτεταμένες εγγυήσεις, αγορές με πολλές δόσεις και ανταλλαγή του παλαιού ΙΧ με το νέο κ.α. είναι κατευθείαν εισαγωγές από αμέρικα και όποιος έχει άλλη άποψη να την δω.

                      Να προσθέσω και τη δυνατότητα επιστροφής καινούριου αυτοκινητου εντός 1- 2 μηνών στον dealer και αποζημίωση σου, εάν δε σε ικανοποιεί.
                      Όχι αν έχει κάποιο πρόβλημα, αν απλά για κάποιο λόγο δε σου αρέσει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 9
                        993cc last edited by

                        ...και επιπλέον το a/c (από την δεκαετία του '40 ακόμα νομίζω) και η... μίζα (το εξάρτημα!) είναι αμερικάνικες ιδέες ή τουλάχιστον εκεί εφαρμόστηκαν σε μαζική παραγωγή για πρώτη φορά (τον ευρωπαίο δεν τον απασχολούσε να κατεβαίνει κάθε τόσο απ'το αμάξι του και να γυρνάει μια μανιβέλα μάλλον!). Παρ' όλα αυτά τίποτα από αυτά και τα προηγούμενα που αναφέρθηκαν δεν έχει σχέση με οδική συμπεριφορά. Όλοι ξέρουμε πως η εξέλιξη που αφορά τα δυναμικά χαρακτηριστικά ξεκινάει από τους αγώνες...Αυτοί διαμορφώθηκαν τελείως διαφορετικά στις δυό πλευρές του Ατλαντικού. Αγώνες του τύπου από πόλη σε πόλη χωρίς αύριο (και με αρκετά θύματα συνήθως!) και τρελές αναβάσεις δεκάδων χιλιομέτρων ή οι διάφοροι γύροι Ιταλίας, Γαλλίας κλπ καθιερώθηκαν στην Ευρώπη. Από την άλλη πλευρά (και αν κάποιος γνωρίζει διαφορετικά παρακαλώ θα θελα να το μάθω) οι αμερικανοί είχαν πάθος για τις οβάλ πίστες όπου και μπορούσαν να βγουν οι μ.ωτ. των πολλών μιλίων / ώρα κάτω από το πλήθος που ζητωκραυγάζει (εξίσου συναρπαστικό απλά άλλη λογική) ή λίγο αργότερα προέκυψε ένας ακόμα πιο 'απλός' σαν σκέψη τρόπος να διαγωνίζονται οδηγοί και αυτοκίνητα: το drag racing (πάλι εντελώς άλλες απαιτήσεις από τα αυτοκίνητα σε σχέση με τα ευρωπαικά αγωνιστικά). Απλά κάποιες σκέψεις..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          orestisren last edited by


                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης 888888 έγραψε:
                            Τα χουμε ξανακουσει αυτα ισαμε 100 φορες.Να με κατι BLS που θα κανουμε αποβαση στας Ευρωπας τυπου Νορμανδια και η ΒΜW θα τρεχει να κρυφτει στα καταφυγια της Μπουντενσταγκ, να με κατι CLS που θα κανουνε τη Μercedes να κλαιει με μαυρο δακρυ οπως οι Ινδιανοι οταν εβλεπαν το Ιππικο, να με τουτα να με εκεινα αλλα το αποτελεσμα το ιδιο:
                            **Μηδεν εις το πηλικιο ** οπως ελεγε κι ενας γνωστος Ελληνοαμερικανος...

                            Οι νεοπλουτοι γελαδαρηδες του τεξας αγοραζαν παντα τις καντιλλακ αυτοι θα συνεχιζουν να τις αγοραζουν...

                            Για οποιον θελει σοβαρο, καλοφτιαγμενο και ομορφο αυτοκινητο (ανεξαρτητως βαλαντιου) παντα θα υπαρχει μια ευρωπαϊκη λυση...

                            Ρε συ ΚΡΙΕΖ....... εχμ...... 888888, δεν είναι ανάγκη να ασχολούμαστε (και μάλιστα με 'αγριεμένο' ύφος) σε αυτό το θέμα ούτε με στρίψιμο, ούτε με αξιοπιστία, ούτε με άλλη 'πραγματική' αξία των αμερικανικών αυτοκινήτων. Ας μείνουμε στα περί ομορφιάς.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kwsn_men last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:

                              Έχουν γεμίσει οι μάντρες με Cherokee που πουλούνται κάτω από 10 χιλιάρικα. Τα αγόραζαν κάργα οι Ελληνάρες για μούρη, δεν είχαν ιδέα τι αμαξάρα έπαιρναν όμως. Όταν έμαθαν, γέμισαν οι μάντρες.

                              Έτσι είναι, ενώ όλα τα άλλα μοντέλα (και 'ποιοτικά' Mercedes, BMW, Audi) άνω των 2lt κρατάνε τρελές τιμές σαν μτχ, ανάρπαστα γίνονται

                              Τουλάχιστον ανάμεσα στην πόρτα και το ταμπλώ δε χωράει το δάκτυλό σου, λόγω του tρομερού φινιρίσματος...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mad_max_geo last edited by

                                Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  orestisren last edited by

                                  Το παραπάνω σε άμεση μετατροπή τιμής από δολλάρια σε Ευρώ κοστίζει 50 χιλιάρικά και είναι το αντίστοιχο της S-Class
                                  Σε λάθος ήπειρο ζω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad_max_geo last edited by

                                    Στη σωστη με τα καλυτερα στημενα αυτοκινητα αλλα στη λαθος με τις τιμες πωλησης αυτοκινητων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      orestisren last edited by

                                      Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                      Στη σωστη με τα καλυτερα στημενα αυτοκινητα αλλα στη λαθος με τις τιμες πωλησης αυτοκινητων.

                                      Έχεις δίκιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kwsn_men last edited by

                                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                        Κάποια βασικά πράγματα και κριτήρια αγοράς σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο οποιασδήποτε προέλευσης, είναι κληρονομικές αμερικανιές του παρελθόντος, αλλά πολλοί ...ντρέπονται να το δουν και να το δεχτούν. Και τούτο διότι δεν ταιριάζει με τα στερεότυπα από τα οποία κατατρύχονται, και θέλουν τους αμερικάνους να είναι αμερικανάκια, τους ευρωπαίους πρώτους σε όλα κ.α. χαρωπά.

                                        Εξοπλισμός άνεσης, αυτόματα κιβώτια, καταλύτες, παγίδες αιθάλης (μικροφίλτρα) και γενικά εκπομπές καυσαερίων και καύση αμόλυβδης βενζίνης,δοκιμές ασφάλειας, εκτεταμένες εγγυήσεις, αγορές με πολλές δόσεις και ανταλλαγή του παλαιού ΙΧ με το νέο κ.α. είναι κατευθείαν εισαγωγές από αμέρικα και όποιος έχει άλλη άποψη να την δω.

                                        Όλα τα προαναφερθέντα πρωτοεφαρμόστηκαν σε μεγάλη κλίμακα σε αμερικάνικα αυτοκίνητα από τα οικεία τους εργοστάσια, και ακολούθως, και με μεγάλη καθυστέρηση σε ορισμένες περιπτώσεις, τα είδαμε να υιοθετούνται στην ευρώπη καθώς και αλλού. Στοιχειώδεις ιστορικές γνώσεις να έχει κανείς και να βλέπει όταν κοιτάει, τα καταλαβαίνει αυτά.
                                        Μάλιστα ο βασικότερος λόγος που κάποια ευρωπαικά εργοστάσια μαζικής παραγωγής λάκησαν από το Αμέρικα πριν από καμμιά 25αριά - 30 χρόνια (και μερικά προσπαθούν να επανακάμψουν τώρα), ήταν η αδυναμία-αδιαφορία τους να προσφέρουν τα προαναφερθέντα, και να περάσουν τα emmision και safety tests για να πάρουν την αναγκαία έγκριση τύπου, χώρια την τραγική αναξιοπιστία τους σε ορισμένες περιπτώσεις.

                                        Η άποψη ότι τα ευρωπαικά αυτοκίνητα είναι πιο προηγμένα από τα αμερικάνικα είναι διασκεδαστικά φαιδρή, αλλά και άστοχη. Και αυτό διότι δεν σχεδιάστηκαν με τα ίδια κριτήρια και τους ίδιους στόχους, και δεύτερον για ποιά ευρωπαικά αρεσκόμαστε να μιλάμε? Συνήθως μόνο για τα Φεραροπορσικά και τα γερμανικά πρίμιουμ, αλλά ξεχνάμε την ίδια ώρα τα διάφορα Σέατ, Λάντα,Μόρις Μαρίνα και Τράμπαντ του παρελθόντος με τα οποία κυκλοφορούσε, ρύπαινε (και σκοτωνόταν...) το πόπολο . Ή μήπως δεν ήταν ευρωπαικά και αυτά?

                                        Και οι Ευρωπαίοι έβαζαν φύλλα παλιά, αλλά έμειναν κάπου εδώ

                                        Όχι σε ζμπορ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Έλεος με αυτά τα φύλλα σούστας του Corvette.

                                          Καταρχάς είναι εγκάρσια τοποθετημένα, δέν έχει καμία σχέση με τα φύλλα σουστας που είχαν τα παλιά αυτοκίνητα κατα μήκος του αμαξώματος.

                                          Επίσης στα τελευταία Corvette το φύλλο σουστας έχει και ρόλο αντιστρεπτικής. Γενικά είναι αρκετά ψαγμένη διάταξη που θα ζήλευαν πολλά ευρωπαικά αυτοκίνητα.

                                          http://en.wikipedia.org/wiki/Corvette_leaf_spring

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                            Γενικά είναι αρκετά ψαγμένη διάταξη που θα ζήλευαν πολλά ευρωπαικά αυτοκίνητα.

                                            Όπως;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 16 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr