Αμαξαρα! Για την τιμη ιδιως, μιλαμε για το απολυτο αμαξι.
Latest posts made by boomboom
-
RE: Corvette C7posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: Corvette C7posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
http://www.edmunds.com/car-reviews/track-tests/2014-chevrolet-corvette-stingray-z51-suspension-walkaround.html


Προβλεπω πολεμο .
-
RE: Corvette C7posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Αμφιλεγόμενο λίγο πίσω μέρος αλλά πολύ καλό αυτοκίνητο.Ακούγεται πολύ ωραία, δείχνει να κρατά και το εσωτερικό βελτιώθηκε.
Αν η τιμή δεν έχει αυξηθεί πολύ, οι Αμερικανοί είναι αρκετά τυχεροί.
52 χιλιαρικα για το βασικο μοντελο. Συμφωνα με το αρθρο ειναι μονο 1400 $ πανω απο το προηγουμενο μοντελο.
http://gmauthority.com/blog/2013/04/2014-corvette-stingray-starts-from-51995/
-
RE: Corvette C7posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
2014 Chevy Corvette Stingray 6.2L LT1 rated at 460 hp, 465 lb-ft
http://www.autoblog.com/2013/05/28/2014-chevy-corvette-stingray-6-2l-lt1-rated-at-460-hp-465-lb-ft/
-
RE: Καταναλωση μικρου vs μεγαλου μοτερ.posted in Περί αυτοκίνησης
Δυσκολη απαντηση. Πριν 2 εβδομαδες και για 5 ημερες ειχα ενα Chrysler 300 (νοικιασμενο) με 3,6λιτρα και 8αρι κιβωτιο ταχυτητων. Το οδηγησαμε (μαζι με την γυναικα μου) για περιπου 1500-1600 χμ στην βορεια Καλιφορνια μεσα απο πεδιαδες και αρκετα λοφωδεις περιοχες με αρκετες στροφες (ταχυτητες απο 60 εως 120 χμ-ωρα). Στα 120 χμ-ωρα ο κινητηρας δουλευε στα χαλαρα στις 1500 στροφες (ισα ισα που τον ακουγες). Μου εβγαλε καταναλωση περιπου 8 λιτρα τα 100 χμ (υπολογισμενα οταν το γεμισα, οχι αυτο που εγραφε ο υπολογιστης, ο οποιος ομως επεσε κοντα). Σε ενα δευτερο γεμισμα που ειχε πιο πολυ οδηγηση πολης (μεσα στο Σαν Φρανσισκο) μου εβγαλε περιπου 10 λιτρα τα 100 χμ. Τετοια περιπου νουμερα βλεπω και με το δικο μου διλιτρο τουρμπο Σααμπ που οδηγω για καθημερινη χρηση. Το 300αρι ομως ειναι πολυ μεγαλυτερο και βαρυτερο αυτοκινητο. Νομιζω παιζει περισσοτερο ρολο ο συνδυασμος κινητηρα-κιβωτιου ταχυτητων και πως ειναι προγραμματισμενα.
-
RE: Τρόπος πώλησης του 50% ενός αυτοκινήτουposted in Περί αυτοκίνησης
Ακομη δεν καταλαβα γιατι πρεπει να κανεις κατι. Παρατατο σε μια γωνια, μην πληρωνεις ουτε τελη, ουτε τιποτα και αστο να σαπισει. Αφου δεν τιθεται θεμα πωλησης (αρα η πιθανοτητα να παρεις εστω και κατι απο το 50% σου ειναι μηδεν) δεν βλεπω τον λογο να ασχοληθεις.
Ο αλλος κατοχος που εχει 50% το χρησιμοποιει το αμαξι καθολου για ειναι μονο στον τιτλο? Αμα του πεις οτι θα το αφησεις να σαπισει και οτι δεν προκειται να πληρωσεις δεκαρα για οτιδηποτε (συντηρηση, πινακιδες κτλ), ισως να ΄λυγισει΄... εκτος αν μιλαμε για πολυ παραλογο ατομο. Στην τελικη, αμα αναλαβει ο αλλος ολα τα εξοδα (υποθεση κανω, αμα δεν θελει να χασει αυτο το 50% της θεωρητικης αξιας του), εσενα τι σε νοιαζει? Να ξεφορτωθεις το εξοδο θελεις, ετσι δεν ειναι?