-
Το μαγαζί παράγει αμάξια, ανάμεσα σε άλλα. άμα δεν είναι φτηνά ΔΕΝ θα πουλήσουν, τόσο απλά.
-
Nαι αλλά με την Cayman στη Γερμανία τι γίνεται?? Πόσο πιο φθηνή είναι από δω?? Δασμούς δεν της βάζουν.
Καλή φάση πάντως με 50k € να μπορείς να έχεις ένα αυτοκίνητο που πλησιάζει supercar.
-
Δεν ξέρω για την Cayman στην Γερμανία. Η Corvette C6 στην Αγγλία όμως κοστίζει 63.000 Λίρες ενώ αντίστοιχα στην Αμερική κοστίζει 32.000 Λίρες...
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Nαι αλλά με την Cayman στη Γερμανία τι γίνεται?? Πόσο πιο φθηνή είναι από δω?? Δασμούς δεν της βάζουν.Καλή φάση πάντως με 50k € να μπορείς να έχεις ένα αυτοκίνητο που πλησιάζει supercar.
...η 'βασικη' χειροκινητη Cayman 2.7 με τα 275ps πλεον με DFI (αμεσο ψεκασμο) στα κυβικα αυτα, ξεκιναει απο 51.5κ ευρω συμφωνα με την επισημη Γερμανικη ιστοσελιδα...
Εδω χοντρικα -εφοσον δεν ειναι και σημαντικα πιο ακριβη στην χωρα παραγωγης σε σχεση με την προηγουμενη- θα πρεπει να τιμολογηθει γυρω στα 90-95κ(?) με δεδομενο οτι η απερχομενη Cayman 2.9 κοστιζει 91κ... -
2014 Chevy Corvette Stingray 6.2L LT1 rated at 460 hp, 465 lb-ft
http://www.autoblog.com/2013/05/28/2014-chevy-corvette-stingray-6-2l-lt1-rated-at-460-hp-465-lb-ft/
-
Στην Αμερικη υπαρχει ο φορος καταναλωσης, Gas Guzzler Tax
http://en.wikipedia.org/wiki/Energy_Tax_Act
Tα δε εισαγομενα δεν ειναι φτηνα, μια μεταχειρισμενη 430 ξεκινα απο 100.000 ευρω ενω στη Ευρωπη απο 65-70. Οσο μια Ζ06 καινουρια με κεραμικα και φουλ εξτρα. -
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Στο Καταρ η βενζινει εχει μιση τιμη απο ΗΑΕ (20 λεπτα) και εχει ευθειες με καμερες καθε 5 χλμ οποτε πρατεις αναλογα.... στην τελικη μπαινεις στη πιστα για το motoGP των 5.5 χλμ και ξεδινεις... για πιο φτηνη βενζινη υπαρχει και η Σαουδικη Αραβια....Η Corvette για μενα ειναι ενα αποθημενο απο την εποχη 78' οπου δεν την προτιμησα... και το χρωσταω στον εαυτο μου... ισως αν φτηνινουν εδω τωρα οι C6, να το ικανοποιησω... (ολο λογια ειμαι οπως λενε μερικοι φιλοι!!)
Που να φτηνινουν, στην Ελλαδα?
-
Οχι Ελλαδα φυσικα... για Μ.Ανατολη εννοω.. που οταν βγουν τα νεα μοντελλα τα προηγουμενα χανουν αμμεσα αξια...
-
-
Αμφιλεγόμενο λίγο πίσω μέρος αλλά πολύ καλό αυτοκίνητο.
Ακούγεται πολύ ωραία, δείχνει να κρατά και το εσωτερικό βελτιώθηκε.
Αν η τιμή δεν έχει αυξηθεί πολύ, οι Αμερικανοί είναι αρκετά τυχεροί.
-
Στο Αμέρικα 50.000, γιατί στην Ευρώπη τα διπλά και βάλε...
-
http://www.edmunds.com/car-reviews/trac ... round.html


-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Αμφιλεγόμενο λίγο πίσω μέρος αλλά πολύ καλό αυτοκίνητο.Ακούγεται πολύ ωραία, δείχνει να κρατά και το εσωτερικό βελτιώθηκε.
Αν η τιμή δεν έχει αυξηθεί πολύ, οι Αμερικανοί είναι αρκετά τυχεροί.
52 χιλιαρικα για το βασικο μοντελο. Συμφωνα με το αρθρο ειναι μονο 1400 $ πανω απο το προηγουμενο μοντελο.
http://gmauthority.com/blog/2013/04/2014-corvette-stingray-starts-from-51995/
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
http://www.edmunds.com/car-reviews/track-tests/2014-chevrolet-corvette-stingray-z51-suspension-walkaround.html


Προβλεπω πολεμο .
-
Oυτε ΗiLux να ηταν...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στο Αμέρικα 50.000, γιατί στην Ευρώπη τα διπλά και βάλε...Με τέτοια τιμή υποτίθεται ότι θα πήξουν στις corvette.
-
Θέλω μία
-
Και οι απαραίτητες συγκρίσεις....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
http://www.edmunds.com/car-reviews/track-tests/2014-chevrolet-corvette-stingray-z51-vs-2009-chevrolet-corvette-z51-track-test.htmlΚαι οι απαραίτητες συγκρίσεις....
εντυπωσιακό!!
-
Και γαμώ τις αμαξάρες η C7.
Corvette C7