Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 25
    • Best 0
    • Groups 0

    costas_ny

    @costas_ny

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    25
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    costas_ny Unfollow Follow

    Latest posts made by costas_ny

    • RE: Τηρείτε τα όρια ταχύτητας;

      Μία πιο αντικειμενική εκτίμηση ίσως θα μπορούσε να βγει αν υπάρχει κάποια στατιστική έρευνα για τη σχέση ορίου ταχύτητας/ατυχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, για μια μεγάλη χρονική περίοδο σε κάποια συγκεκριμένη χώρα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      costas_ny
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Μιας και οδηγάω μόνο αυτόματα εδώ και αρκετά χρόνια, το φρενάρισμα με το αριστερό ειναι σα δεύτερη φύση μου πλέον. Δηλαδή το δεξί πόδι είναι αποκλειστικά στο γκάζι και το αριστερό αποκλειστικά στο φρένο, ανα πάσα στιγμή.
      Μου φαίνεται πολύ πιο βολικό έτσι (στο αυτόματο πάντα), καθώς αν φρενάρω με το δεξί νομίζω πως περνάει πολύς χρόνος από τη στιγμή που φεύγει το πόδι από το γκάζι μέχρι τη στιγμή που θα φτάσει δίπλα στο φρένο.

      Στο manual όμως παιδιά αλλάζουν τα πράγματα, προσωπική μου γνώμη είναι ότι με manual δεν ενδείκνυται γενικά το φρενάρισμα με αριστερό.
      Καταρχάς μπορεί να γινει μόνο σε σχετικά ψηλές ταχύτητες ώστε να μη χρειάζεται το πάτημα του συμπλέκτη.
      Αλλά και σε αυτή την περίπτωση ακόμα.. σκεφτείτε αν κατα τη διάρκεια που φρενάρεις χαλαρά με το αριστερό, χρειαστεί για κάποιο λόγο να φρενάρεις άμεσα περισσότερο... τι θα γίνει, θα συνεχίσεις με το αριστερό (άρα και ρισκάροντας να σου σβήσει) ή θα ψάχνεσαι να προλάβεις να μετακινήσεις μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου το αριστερό στο συμπλέκτη και το δεξί στο φρένο (με ότι κινδύνους μπορεί αυτό να συνεπάγεται)?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      costas_ny
    • RE: Όμορφες Αμερικανιές

      Mustang εχω οδηγησει κατα καιρούς διάφορες μεταχειρισμενες που περασαν απο τα χερια μου, απο μοντελα 80s μεχρι και του '04 με '06, το challenger to εχει ενας κολλητος μου (το 6.1 με manual) οποτε το εχω τσεκαρει κι αυτο λίγο.

      Γενικά αυτα τα muscle cars ειναι καλα για το γουστο μου προσωπικα, αλλα επειδη η φιλοσοφια τους ειναι καπως διαφορετικη απο αυτο που εννοουμε 'σπορ αυτοκινητο' στην ελλαδα, πολλους μπορει και να τους 'απογοητευσουν' στην αρχη.

      Γενικα ομως, τα περισσοτερα mustang κυριως -πλην των ακριβων εκδοσεων-, θεωρουνται και λιγο 'το σπορ των φτωχων' εδω περα, καθως κυκλοφορουν άπειρα μεταχειρισμενα με κατω απο $10k. (και προσωπικα προτιμω τα dodge βασικα )

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      costas_ny
    • RE: Με τα φώτα ανοικτά μέρα-νύχτα και στην Ελλάδα?...

      Ο χρήστης Dodger έγραψε:

      [...]

      Στις ΗΠΑ δεν είναι που έχουν αναμμένα τα πλαϊνά φλας συνέχεια;

      ειναι τα ογκου οπως ειπαν τα παιδια, αλλα δεν τα βλεπεις και συχνα.

      το διαφορετικο με τα φλας στις ηπα ειναι οτι σε πολλα αμαξια τα πισω αναβοσβηνουν σε κοκκινο χρωμα (ιδιο με του φαναριου) αντι για κιτρινο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      costas_ny
    • RE: Με τα φώτα ανοικτά μέρα-νύχτα και στην Ελλάδα?...

      γεια χαρα
      εδω στην αμερικη δε νομιζω πως υπαρχει σχετικος νομος που να το επιβαλλει, τουλαχιστον στα states που κινουμαι εγω, απλα συνηθως οι αυτοκινητοβιομηχανιες συνηθιζαν να βγαζουν αυτοκινητα με day lights, ειχε εναν sensor δηλαδη στο windshield και αναλογα με το ποσο φωτεινα ή σκοτεινα ηταν εξω ο καιρος αναβε και την καταλληλη σκαλα στα φωτα αυτοματα, με το που βαζεις μπροστα τη μηχανη (και σβηνουν αντιστοιχα με το που τη σβηνεις).

      Τα τελευταια λιγα χρονια ομως για καποιο λογο παρατηρω ολο και λιγοτερο αναμμενα φωτα τη μερα, δε ξερω αν ειναι απλως η ιδεα μου ή αν εχουν αρχίσει να το καταργούν το θέμα αυτο οι εταιρειες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      costas_ny
    • RE: Όμορφες Αμερικανιές

      Ο χρήστης dstou έγραψε:

      ... εκτεταμένες εγγυήσεις, αγορές με πολλές δόσεις και ανταλλαγή του παλαιού ΙΧ με το νέο κ.α. είναι κατευθείαν εισαγωγές από αμέρικα και όποιος έχει άλλη άποψη να την δω.

      Να προσθέσω και τη δυνατότητα επιστροφής καινούριου αυτοκινητου εντός 1- 2 μηνών στον dealer και αποζημίωση σου, εάν δε σε ικανοποιεί.
      Όχι αν έχει κάποιο πρόβλημα, αν απλά για κάποιο λόγο δε σου αρέσει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      costas_ny
    • RE: Εισαγωγή/Εκτελωνισμός αυτοκίνητου απο Αμερική.

      Από λιγο που το ειχα ψαξει πριν καποια χρονια... πολυ ταλαιπωρια και εξοδα. Δε ξερω αν εχει αλλαξει κατι τωρα, αλλα δεν πιστευω.
      Μονο αν κανεις επαναπατρισμο αξιζει, αλλα δεν το κανει κανεις αυτο φυσικα μονο και μονο για ενα αυτοκινητο, χωρις να συντρεχουν και αλλοι λογοι.

      Σκεψου το εξης απλο.. αν συνεφερε η εισαγωγη απο Αμερικη, θα το εκαναν πολλοι εδώ και χρόνια.
      Αντ'αυτου, το κανουν πολύ λίγοι και συνηθως ειναι οσοι εχουν 'καψουρα' με καποιο συγκεκριμενο αμαξι που δεν κυκλοφορει ευρωπη, το οποιο εν γνωσει τους το πληρωνουν παραπανω, ισως παραπανω και απο την αντικειμενικη του αξια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      costas_ny
    • RE: έχασε η Toyota την μπάλα?

      Γεια χαρα

      οπως θα εχετε ισως ακούσει, στην αλλη μεριά του Ατλαντικού έχει γίνει ένας ψιλοχαμός με την Toyota τους τελευταίους μήνες.
      Αφορμή ήταν ένα ατύχημα που έγινε εξαιτίας ενός gas accelerator που κόλλησε εν κινήσει ( ), και με την έρευνα που ακολούθησε διαπιστώθηκε ότι είναι generic το πρόβλημα με τους gas accelerators σε κάποια μοντέλα της Toyota.
      Ακολούθησαν ανακλήσεις εκατομυρίων οχημάτων (για 8.5 εκατομύρια περίπου έχω ακούσει), όπου θα έπρεπε οι κάτοχοι να πάνε στον dealer για να ελέγξει και να επισκευάσει αν χρειαστεί, καθώς το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό και αν εμφανιστεί εν κινήσει είναι πιθανότατα και θανατηφόρο.

      Με λίγα λόγια, οι πωλήσεις κάναν βουτιά και με το όλο σκάνδαλο και το θόρυβο που έγινε σχετικά με τα inherent προβήματα ασφαλείας (θέματα στις ειδήσεις κτλ κτλ) η αξιοπιστία της εταιρείας δέχθηκε μεγάλο πλήγμα.
      Ακολούθησαν δημόσιες τοποθετήσεις της εταιρείας σε γενικά απολογητικό κλιμα, 'κάνουμε ότι μπορούμε, θελουμε να βεβαιώσουμε τους κατόχους toyota ότι οι dealers μας θα ελέγξουν τα πάντα στα ανακληθέντα οχήματα κτλ'

      Έχει γίνει αντίστοιχο θέμα σε ελλάδα και ευρώπη;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      costas_ny
    • RE: Σωστή ρύθμιση καθρεφτών για εξαφάνιση της τυφλής γωνίας.

      Εγώ καλού κακού, πάντα γυρίζω λίγο και το κεφάλι, άσχετα με το τι δείχνουν οι καθρέφτες ή πως είναι ρυθμισμένοι.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      costas_ny
    • RE: Πουλανε λακουβες!!

      Κατι παρομοιο (παρομοιας λογικης δηλαδη) εφαρμόζεται ευρέως στην αμερική σχετικά με την καθαριότητα των highways.

      Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα 'Adopt a highway' δουλεύει ως εξής: Κάποιος ιδιώτης (ή εταιρεία, μαγαζί κλπ) αναλαμβάνει τον καθαρισμό και την διατήρηση ενός κομματιού μερικών μιλίων από κάποιο highway.

      Σε αντάλλαγμα υπάρχει εμφανής πινακίδα στην αρχή κάθε τέτοιου κομματιου που αναγράφει καθαρά ότι 'τα επόμενα π.χ. 3 μίλια., συντήρηση από τον Τάδε', εν είδη διαφήμισης.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      costas_ny
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr