Το βάζω και εδώ μια και το thread του LPG δείχνει λίγο ψόφιο.
Υπάρχει εμπειρία σε εγκατάσταση σε BMW N52 (οι λεγόμενοι Si κινητήρες);
Εγκαταστάτης στη Αθήνα;
Σύστημα;
Ευχαριστώ.
Το βάζω και εδώ μια και το thread του LPG δείχνει λίγο ψόφιο.
Υπάρχει εμπειρία σε εγκατάσταση σε BMW N52 (οι λεγόμενοι Si κινητήρες);
Εγκαταστάτης στη Αθήνα;
Σύστημα;
Ευχαριστώ.
Υπάρχει εμπειρία σε εγκατάσταση σε BMW N52?
Εγκαταστάτης στη Αθήνα;
Σύστημα;
Ευχαριστώ.
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Για αυτόν εδώ ξέρουμε κάτι;https://www.car.gr/9411255-bmw-x3-facel ... -exclusive
Για αυτόν εδώ ξέρουμε κάτι;
https://www.car.gr/9411255-bmw-x3-facel ... -exclusive
Σου είπα, τους λυπάμαι γενικά.
Για τις όχι ιδιαίτερα μεγάλες κατοικίες, πήραμε προσφορές και η χαμηλότερη (επειδή είναι συγγενής) ήταν όσα βγάζω σε 1 χρόνο. Και φυσικά +26% αν θέλουμε τιμολόγιο. Υπερφιλική τιμή 800 αυρώ για να έρθει 1 πρωί και να βάλει τις γειώσεις.
Πείνα.
Ο χρήστης nEK έγραψε:
για μια υπογραφή που πρακτικά σημαίνει μηδενική ανάληψη ευθυνών και μηδενικές πιθανότητες να την πληρώσει? και μηδέν δευτερόλεπτα ελέγχου και ενασχόλησης?κι εγώ θέλω να δουλεύω τζάμπα αν έτσι είναι το τζάμπα.
Αν υπάρχουν επικίνδυνες ατασθαλίες από τον ηλεκτρολόγο που τα φτιαξε θα τις πληρώσει? ρητορικό φυσικά το ερώτημαΔεν καταλαβες μαλλον το νοημα του ποστ μου.
Η υπογραφη δειχνει οτι ο ηλεκτρολογος αυτος ειναι υπευθηνος για την εγκατασταση. Οτι εχει κατασκευαστει συμφωνα με τους κανονισμους και ειναι σωστη και ασφαλης για τον ιδιοκτητη! Οποτε η υπογραφη τζαμπα ειναι. Απλα η υπογραφη ειναι το τελευταιο μερος του 'σχεδιου' . Πρεπει να γινει ελεγχος, να παρθουν μετησεις και να διορθωθουν οι οποιες ατασθαλιες της εγκαταστασης ωστε να ερθει συμφωνα με το κανονισμο και τα προτυπα που συνεπεια εχουν την ασφαλεια του χρηστη εναντι αυτης. Αλλα ολα αυτα κοστιζουν στο πελατη. Οποτε φτανει ο καημενος ο ηλεκτρολογος για να βγαλει ενα μεροκαματο και να μη του το παρει αλλος, να φτιαχνει τα εντυπα και τα σχεδια χωρις πολλα πολλα. Ενα δυο πραγματα βασικα να εχει η εγκατασταση( και αμα) και δινει την Υπευθηνη Δηλωση Εγκαταστατη. Υπαρχουν φυσικα και οι ΥΔΕ που αποστελονται με ταχυδρομειο...
Πραγματικά τον λυπάμαι που τον βάζει ο πελάτης σε τέτοιο κόπο.
Έχει βαφτεί και δεν ανοίγουν οι αερόσακοι.
Σωστά, λογικά δεν πρέπει να είχε τρακάρισμα.
Σωστά, γιατί τα επιπλέον άλογα είναι για να στήνεσαι στα φανάρια.
Σε Ο.Ε. που κοίταξα πάντως, μέχρι 1600 κυβικά περνάει σαν έξοδο το 65% και από εκεί και πάνω το 30%.