-
Το φάντασμα της Dotcom σκιάζει τα χρηματιστήρια
Ένα ιδιαίτερο στοιχείο που παρατηρείται, ειδικά μετά τις συγκρούσεις στον Περσικό Κόλπο επικεντρώνεται στον μέσο λόγο τιμής προς κέρδη (P/E) διεθνών χρηματιστηρίων, με τις ΗΠΑ να αποτιμώνται στο 28. Πάντως η Βραζιλία αποτιμάται στο 12, η Κίνα στο 9, το Χόνγκ-Κογκ στο 14, η Γερμανία στο 16 και η Ινδία στο 23. Οι αμερικανικές εταιρείες εμφανίζονται εξωφρενικά υπερτιμημένες, ειδικά όταν συγκρίνονται με αγορές, όπως η Βραζιλία, η Κίνα ή η Ευρώπη, ενώ και η Ινδία επίσης παραμένει σε επίπεδα υψηλού κόστους.
-
Γεγονότα αδιαμφισβήτητα:
Ο Πούτιν:
Κάνει εισβολή στην Ουκρανία για να προστατέψει του Ρώσους εκεί πολίτες από τα Ναζιστικά Τάγματα του και Εβραίου και Ουκρανού Ζελένσκι.
Όλη η Δύση καταδικάζει την εισβολή: Μας λέει πως το 2022 ΔΕΝ είναι δυνατόν να αλλάζουν τα σύνορα των κρατών και κυρίσει οικονομικό και έμμεσα στρατιωτικό πόλεμο στη Ρωσία δια αντιπροσώπου την Ουκρανία.Ο Νετανιάχου. Του σκοτώνουν 1000 Εβραίου και άλλω εθνικοτήτων ανθρώπους.
Μπαίνει στη Λωρίδα της Γάζας και Δολοφονεί 50.000 Γυναικόπαιδα και η Δύση δεν λέει τπτ.Ενδιάμεσα Αζερμπαιτζάν και Τουρκία - Τουρκαζέροι, επιτίθενται στο Αρμενικό Αρσάχ των 5 Επαρχιών:
Η Δύση η Πολιτισμένη έχει ξεχάσει πως τα σύνορα ΔΕΝ αλλάζουν και αφήνει τους Τουρκαζέρους να σφαγιάσουν τους ήρωες Αρμένιους που δεν νοιάζονται για την υπεροχή των Τουρκαζέρων.
Μόλις οι Τουρκαζέροι πήραν τις 3 Επαρχίες η Ρωσία θυμήθηκε πως πρέπει να επέμβει.
Η Αρμενία σήμερα κοιτάει προς δυσμάς.Ο μέχρι πρότεινος τρομοκράτης Γκολάνι Ταλιμπάν παίρνει την Συρία και η ΕΕ πάει να τον συγχαρεί τον μέχρι εχθές αρχιτρομοκράτη και δολοφόνο των Χριστιανών Γκολάνι.
Ο Τραμπ σέρνωντάς τον από τη μύτη ο Νετανιάχου με τα βίντεο του διεστραμμένου Αιπστάιν όπως λέγεται τον πάει σε παράνομη επίθεση στο Ιράν.
Λόγος: Πρέπει να πέσει το Θεοκρατικό Καθεστώς των Μουλάδων που δεν σέβονται τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Οι ΗΠΑ κάνουν με τους Εβραίους μια τρύπα στο νερό και την Παγκόσμια Οικονομία Δαντέλα.Η ΕΕ, που καταδικάζει το θεοκρατικό καθεστώς των Μουλάδων στο Ιράν, δέχεται το Θεοκρατικο καθεστώς των ακραίων Ταλιμπάν του Αφγανιστάν να μιλήσει μαζί τους.
Τελικά πόσο Δημοκρατική είναι αυτή η Δύση;
Τα γεγονότα το δείχνουν.
-
Όλο και κάποιον γιατρό θα έχουμε εδώ να μας πει μια γνώμη...
-
Οταν εγώ σας λέω για αναλυτές του πρωκτού, αντιδράτε..
Από τον αντιτραμπικό κουνενέ...
-
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Οταν εγώ σας λέω για αναλυτές του πρωκτού, αντιδράτε..
Από τον αντιτραμπικό κουνενέ...
αντε, σωθηκαμε λογω κινας και ηλεκτρικων αυτοκινητων

να δουμε ποτε και αν θα πεσει η βενζινη στα προπολεμικα επιπεδα ομως
-
Εγώ πάντως έβαλα χθές πετρέλαιο και είχε 1,49 το απλό και 1,51 το ενισχυμένο...
Δηλαδή κάπου 7-7,5 ευρώ τα 100 ακατούρητα χλμ...

-
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Εγώ πάντως έβαλα χθές πετρέλαιο και είχε 1,49 το απλό και 1,51 το ενισχυμένο...
Δηλαδή κάπου 7-7,5 ευρώ τα 100 ακατούρητα χλμ...

το πετρελαιο, το πολυεπιδοτουμενο απο την κυβερνηση εννοεις; Και τσαμπα μπορει να σας το μοιραζουν στις αντλιες αυτο για να δροσιζεστε τωρα το καλοκαιρι

7 ευρω και παλι ακριβος εισαι
-
Μίλησε αυτός που πήρε δύο 9χίλιαρες επιδοτήσεις...

Χώρια τα υπόλοιπα μπόνους που σας πληρώνουμε για να καθυστερείτε την κυκλοφορία.
-
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Μίλησε αυτός που πήρε δύο 9χίλιαρες επιδοτήσεις...

Χώρια τα υπόλοιπα μπόνους που σας πληρώνουμε για να καθυστερείτε την κυκλοφορία.
6+8 πηρα, αλλα ξερουμε ολοι οτι οι αριθμοι δεν ειναι το δυνατο σου σημειο

-
Δεν θα δούμε βενζίνη στα προπολεμικά, πιστεύω θα παγιωθεί κάπως παραπάνω. Για τη σύγκρουση στο Ιράν που το προκάλεσε, μας αφιερώνω τις πιτσικουλιες από το δίσκο πατάτες του Χάρρυ Κλυνν, και ειδικά τη φράση του εκφωνητή στο τέλος "και βγήκαν όλοι νικητές και χασαν όλοι οι άλλοι".
-
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Οταν εγώ σας λέω για αναλυτές του πρωκτού, αντιδράτε..
Από τον αντιτραμπικό κουνενέ...
Έχεις χάσει επισόδια αρχηγέ ή δεν τα διάβασες.
Ο Τραμπ κάνει δώρο κινητήρες στην Τουρκία και έπονται και F35.
Η ΕΕ αναγνωρίζει του Ταλιμπάν και αρχίζει να κουβεντιάζει μαζί τους. Όμως το Ιράν παραμένει να είναι με κακό Θεκρατικό καθεστός.
Ο Ζελένσκι αν και μισός Εβραίος έκανε μπαρούτι την Πολωνία γιατί τα κοίμιασες πάλι με Νεοναζί.
Κάτι δεν πάει καλά στη Δύση.
Μπορείς αυτά να τα εξηγήσεις; -
@dettol said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Οταν εγώ σας λέω για αναλυτές του πρωκτού, αντιδράτε..
Από τον αντιτραμπικό κουνενέ...
αντε, σωθηκαμε λογω κινας και ηλεκτρικων αυτοκινητων

να δουμε ποτε και αν θα πεσει η βενζινη στα προπολεμικα επιπεδα ομως
Δε θα πέσει στην Ελλάδα των καρτέλ γιατί δεν υπάρχει πολιτική βούληση. Όμως ο Κούλης είναι καλός και πάμε και για Τσίπρα κλπ γιατί εκείνος που ψήφισε το 3ο μνημόνιο, θα κάνει τη ζωή μας εξαιρετική.
Η Καρυστιανού σε λίγο θα κυνηγάει τους συνεργάτες της με το τουφέκι γιατί την βλέπω μόνη στις εκλογές.
Όμως ο λαός το θέλει αυτόν τον αχταρμά.
Το πολιτικό-κομματικό σύστημα έχει πλέον πτωχεύσει αλλά ο Έλληνας το θεωρεί ακόμη για σωσίβιο.
Δεν πήρε χαμπάρι πως είναι η πέτρα που τον πάει στο βυθό.... -
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Εγώ πάντως έβαλα χθές πετρέλαιο και είχε 1,49 το απλό και 1,51 το ενισχυμένο...
Δηλαδή κάπου 7-7,5 ευρώ τα 100 ακατούρητα χλμ...

Εϊσαι κακό άνθρωπος ρε μάστορα.
Δώσε και σε εμάς μπαρμπα.
-
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Εγώ πάντως έβαλα χθές πετρέλαιο και είχε 1,49 το απλό και 1,51 το ενισχυμένο...
Δηλαδή κάπου 7-7,5 ευρώ τα 100 ακατούρητα χλμ...

Καλά έκανες κι έβαλες. Από 1 Ιουλίου +15 λεπτά (αν δεν ανακοινωθεί παράταση επιδότησης)
-
@dg79 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Εγώ πάντως έβαλα χθές πετρέλαιο και είχε 1,49 το απλό και 1,51 το ενισχυμένο...
Δηλαδή κάπου 7-7,5 ευρώ τα 100 ακατούρητα χλμ...

Καλά έκανες κι έβαλες. Από 1 Ιουλίου +15 λεπτά (αν δεν ανακοινωθεί παράταση επιδότησης)
An κατάλαβα καλά. Σε εμάς θα ανε΄βουν τα καύσια όταν το πετρέλαιο πέφτει διεθνώς;
-
Θα το βάλω εδώ.
Από εχτές στα πλαίσια του οικονομικού πολέμου ανάμεσα σε Κίνα και ΕΕ η κίνα με 3ευρω που έβαλσε σε Alie και Τεμου, οδηγήσε και τις δύο πλατφόρμες να αυξήσουν τις τιμές των προιόντων τους.
Δλδ εκτός από τη δαρμολογική επιβάσυνση έχουμε και τιμολογιακή αύξηση.
Δεν ξέρω γιατί Alie και Temu άυξησαν τις τιμές!!! -
@sarantism said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
@dg79 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Εγώ πάντως έβαλα χθές πετρέλαιο και είχε 1,49 το απλό και 1,51 το ενισχυμένο...
Δηλαδή κάπου 7-7,5 ευρώ τα 100 ακατούρητα χλμ...

Καλά έκανες κι έβαλες. Από 1 Ιουλίου +15 λεπτά (αν δεν ανακοινωθεί παράταση επιδότησης)
An κατάλαβα καλά. Σε εμάς θα ανε΄βουν τα καύσια όταν το πετρέλαιο πέφτει διεθνώς;
Μέχρι 30 Ιουνίου ισχύει επιδότηση 15 λεπτά για το πετρέλαιο κίνησης, απευθείας στην αντλία
-
@dettol said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Μίλησε αυτός που πήρε δύο 9χίλιαρες επιδοτήσεις...

Χώρια τα υπόλοιπα μπόνους που σας πληρώνουμε για να καθυστερείτε την κυκλοφορία.
6+8 πηρα, αλλα ξερουμε ολοι οτι οι αριθμοι δεν ειναι το δυνατο σου σημειο

Λίγα δηλαδή... όσο ένα Παντινα καινούργιο
.. -
@dg79 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Εγώ πάντως έβαλα χθές πετρέλαιο και είχε 1,49 το απλό και 1,51 το ενισχυμένο...
Δηλαδή κάπου 7-7,5 ευρώ τα 100 ακατούρητα χλμ...

Καλά έκανες κι έβαλες. Από 1 Ιουλίου +15 λεπτά (αν δεν ανακοινωθεί παράταση επιδότησης)
Θα πέσει και άλλο το πετρέλαιο...
-
οι αναλυτές του φορουμ, που βγάζουν κερδισμένους σε όλα τους Αμερικάνους, να μας πουν τελικά πως γίνέται οχι να πληρώνονται διόδια στο Ιράν, αλλά πλέον και στο Ομαν.... μιλάμε για επιτυχία επικών διαστάσεων απο το Αμέρικα. Πάντα τέτοια θα ευχηθώ!!!
Το Ομάν ενημέρωσε Ευρωπαίους αξιωματούχους ότι δεν θεωρεί εφικτή την επιστροφή στο προπολεμικό καθεστώς που ίσχυε στα Στενά του Ορμούζ και ότι τα πλοία που διέρχονται από τη στρατηγικής σημασίας θαλάσσια οδό ενδέχεται να υποχρεωθούν στο μέλλον να καταβάλλουν ορισμένα τέλη, σύμφωνα με πρόσωπα που γνωρίζουν τις σχετικές συζητήσεις.
Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]