Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
    • 1
    • 2
    • 763
    • 764
    • 765
    • 766
    • 767
    • 766 / 767
    Αντίλογος
    107
    15326
    528132
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sarantism
      sarantism last edited by sarantism

      Γεγονότα αδιαμφισβήτητα:

      Ο Πούτιν:
      Κάνει εισβολή στην Ουκρανία για να προστατέψει του Ρώσους εκεί πολίτες από τα Ναζιστικά Τάγματα του και Εβραίου και Ουκρανού Ζελένσκι.
      Όλη η Δύση καταδικάζει την εισβολή: Μας λέει πως το 2022 ΔΕΝ είναι δυνατόν να αλλάζουν τα σύνορα των κρατών και κυρίσει οικονομικό και έμμεσα στρατιωτικό πόλεμο στη Ρωσία δια αντιπροσώπου την Ουκρανία.

      Ο Νετανιάχου. Του σκοτώνουν 1000 Εβραίου και άλλω εθνικοτήτων ανθρώπους.
      Μπαίνει στη Λωρίδα της Γάζας και Δολοφονεί 50.000 Γυναικόπαιδα και η Δύση δεν λέει τπτ.

      Ενδιάμεσα Αζερμπαιτζάν και Τουρκία - Τουρκαζέροι, επιτίθενται στο Αρμενικό Αρσάχ των 5 Επαρχιών:
      Η Δύση η Πολιτισμένη έχει ξεχάσει πως τα σύνορα ΔΕΝ αλλάζουν και αφήνει τους Τουρκαζέρους να σφαγιάσουν τους ήρωες Αρμένιους που δεν νοιάζονται για την υπεροχή των Τουρκαζέρων.
      Μόλις οι Τουρκαζέροι πήραν τις 3 Επαρχίες η Ρωσία θυμήθηκε πως πρέπει να επέμβει.
      Η Αρμενία σήμερα κοιτάει προς δυσμάς.

      Ο μέχρι πρότεινος τρομοκράτης Γκολάνι Ταλιμπάν παίρνει την Συρία και η ΕΕ πάει να τον συγχαρεί τον μέχρι εχθές αρχιτρομοκράτη και δολοφόνο των Χριστιανών Γκολάνι.

      Ο Τραμπ σέρνωντάς τον από τη μύτη ο Νετανιάχου με τα βίντεο του διεστραμμένου Αιπστάιν όπως λέγεται τον πάει σε παράνομη επίθεση στο Ιράν.
      Λόγος: Πρέπει να πέσει το Θεοκρατικό Καθεστώς των Μουλάδων που δεν σέβονται τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
      Οι ΗΠΑ κάνουν με τους Εβραίους μια τρύπα στο νερό και την Παγκόσμια Οικονομία Δαντέλα.

      Η ΕΕ, που καταδικάζει το θεοκρατικό καθεστώς των Μουλάδων στο Ιράν, δέχεται το Θεοκρατικο καθεστώς των ακραίων Ταλιμπάν του Αφγανιστάν να μιλήσει μαζί τους.

      Τελικά πόσο Δημοκρατική είναι αυτή η Δύση;

      Τα γεγονότα το δείχνουν.

      Απομακρύνομαι
      Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
      Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
      Απομακρύνομαι
      Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
      Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

      Άντζελα Δημητρίου

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Όλο και κάποιον γιατρό θα έχουμε εδώ να μας πει μια γνώμη...

        https://www.facebook.com/share/r/1Da7apV5L2/

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          criuser last edited by

          Οταν εγώ σας λέω για αναλυτές του πρωκτού, αντιδράτε..

          Από τον αντιτραμπικό κουνενέ...

          https://www.capital.gr/agores/4000684/pos-o-tramp-prokalese-to-megalutero-petrelaiko-sok-stin-istoria-kai-telika-ti-glitosepros-to-paron/

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
          Εμαθα...

          D sarantism 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @criuser last edited by dettol

            @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

            Οταν εγώ σας λέω για αναλυτές του πρωκτού, αντιδράτε..

            Από τον αντιτραμπικό κουνενέ...

            https://www.capital.gr/agores/4000684/pos-o-tramp-prokalese-to-megalutero-petrelaiko-sok-stin-istoria-kai-telika-ti-glitosepros-to-paron/

            αντε, σωθηκαμε λογω κινας και ηλεκτρικων αυτοκινητων 🙂

            να δουμε ποτε και αν θα πεσει η βενζινη στα προπολεμικα επιπεδα ομως

            sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by

              Εγώ πάντως έβαλα χθές πετρέλαιο και είχε 1,49 το απλό και 1,51 το ενισχυμένο...

              Δηλαδή κάπου 7-7,5 ευρώ τα 100 ακατούρητα χλμ...😊

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
              Εμαθα...

              D sarantism D 3 Replies Last reply Reply Quote 0
              • D
                dettol @criuser last edited by dettol

                @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                Εγώ πάντως έβαλα χθές πετρέλαιο και είχε 1,49 το απλό και 1,51 το ενισχυμένο...

                Δηλαδή κάπου 7-7,5 ευρώ τα 100 ακατούρητα χλμ...😊

                το πετρελαιο, το πολυεπιδοτουμενο απο την κυβερνηση εννοεις; Και τσαμπα μπορει να σας το μοιραζουν στις αντλιες αυτο για να δροσιζεστε τωρα το καλοκαιρι 🙂
                7 ευρω και παλι ακριβος εισαι 🙂

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  criuser last edited by

                  Μίλησε αυτός που πήρε δύο 9χίλιαρες επιδοτήσεις...😊

                  Χώρια τα υπόλοιπα μπόνους που σας πληρώνουμε για να καθυστερείτε την κυκλοφορία.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol @criuser last edited by

                    @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                    Μίλησε αυτός που πήρε δύο 9χίλιαρες επιδοτήσεις...😊

                    Χώρια τα υπόλοιπα μπόνους που σας πληρώνουμε για να καθυστερείτε την κυκλοφορία.

                    6+8 πηρα, αλλα ξερουμε ολοι οτι οι αριθμοι δεν ειναι το δυνατο σου σημειο 🙂

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      polo2002 last edited by

                      Δεν θα δούμε βενζίνη στα προπολεμικά, πιστεύω θα παγιωθεί κάπως παραπάνω. Για τη σύγκρουση στο Ιράν που το προκάλεσε, μας αφιερώνω τις πιτσικουλιες από το δίσκο πατάτες του Χάρρυ Κλυνν, και ειδικά τη φράση του εκφωνητή στο τέλος "και βγήκαν όλοι νικητές και χασαν όλοι οι άλλοι".

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • sarantism
                        sarantism @criuser last edited by

                        @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                        Οταν εγώ σας λέω για αναλυτές του πρωκτού, αντιδράτε..

                        Από τον αντιτραμπικό κουνενέ...

                        https://www.capital.gr/agores/4000684/pos-o-tramp-prokalese-to-megalutero-petrelaiko-sok-stin-istoria-kai-telika-ti-glitosepros-to-paron/

                        Έχεις χάσει επισόδια αρχηγέ ή δεν τα διάβασες.

                        Ο Τραμπ κάνει δώρο κινητήρες στην Τουρκία και έπονται και F35.

                        Η ΕΕ αναγνωρίζει του Ταλιμπάν και αρχίζει να κουβεντιάζει μαζί τους. Όμως το Ιράν παραμένει να είναι με κακό Θεκρατικό καθεστός.

                        Ο Ζελένσκι αν και μισός Εβραίος έκανε μπαρούτι την Πολωνία γιατί τα κοίμιασες πάλι με Νεοναζί.
                        Κάτι δεν πάει καλά στη Δύση.
                        Μπορείς αυτά να τα εξηγήσεις;

                        Απομακρύνομαι
                        Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                        Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                        Απομακρύνομαι
                        Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                        Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                        Άντζελα Δημητρίου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sarantism
                          sarantism @dettol last edited by

                          @dettol said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                          @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                          Οταν εγώ σας λέω για αναλυτές του πρωκτού, αντιδράτε..

                          Από τον αντιτραμπικό κουνενέ...

                          https://www.capital.gr/agores/4000684/pos-o-tramp-prokalese-to-megalutero-petrelaiko-sok-stin-istoria-kai-telika-ti-glitosepros-to-paron/

                          αντε, σωθηκαμε λογω κινας και ηλεκτρικων αυτοκινητων 🙂

                          να δουμε ποτε και αν θα πεσει η βενζινη στα προπολεμικα επιπεδα ομως

                          Δε θα πέσει στην Ελλάδα των καρτέλ γιατί δεν υπάρχει πολιτική βούληση. Όμως ο Κούλης είναι καλός και πάμε και για Τσίπρα κλπ γιατί εκείνος που ψήφισε το 3ο μνημόνιο, θα κάνει τη ζωή μας εξαιρετική.
                          Η Καρυστιανού σε λίγο θα κυνηγάει τους συνεργάτες της με το τουφέκι γιατί την βλέπω μόνη στις εκλογές.
                          Όμως ο λαός το θέλει αυτόν τον αχταρμά.
                          Το πολιτικό-κομματικό σύστημα έχει πλέον πτωχεύσει αλλά ο Έλληνας το θεωρεί ακόμη για σωσίβιο.
                          Δεν πήρε χαμπάρι πως είναι η πέτρα που τον πάει στο βυθό....

                          Απομακρύνομαι
                          Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                          Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                          Απομακρύνομαι
                          Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                          Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                          Άντζελα Δημητρίου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • sarantism
                            sarantism @criuser last edited by

                            @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                            Εγώ πάντως έβαλα χθές πετρέλαιο και είχε 1,49 το απλό και 1,51 το ενισχυμένο...

                            Δηλαδή κάπου 7-7,5 ευρώ τα 100 ακατούρητα χλμ...😊

                            Εϊσαι κακό άνθρωπος ρε μάστορα.
                            Δώσε και σε εμάς μπαρμπα. 😛

                            Απομακρύνομαι
                            Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                            Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                            Απομακρύνομαι
                            Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                            Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                            Άντζελα Δημητρίου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dg79 @criuser last edited by

                              @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                              Εγώ πάντως έβαλα χθές πετρέλαιο και είχε 1,49 το απλό και 1,51 το ενισχυμένο...

                              Δηλαδή κάπου 7-7,5 ευρώ τα 100 ακατούρητα χλμ...😊

                              Καλά έκανες κι έβαλες. Από 1 Ιουλίου +15 λεπτά (αν δεν ανακοινωθεί παράταση επιδότησης)

                              sarantism C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • sarantism
                                sarantism @dg79 last edited by

                                @dg79 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                Εγώ πάντως έβαλα χθές πετρέλαιο και είχε 1,49 το απλό και 1,51 το ενισχυμένο...

                                Δηλαδή κάπου 7-7,5 ευρώ τα 100 ακατούρητα χλμ...😊

                                Καλά έκανες κι έβαλες. Από 1 Ιουλίου +15 λεπτά (αν δεν ανακοινωθεί παράταση επιδότησης)

                                An κατάλαβα καλά. Σε εμάς θα ανε΄βουν τα καύσια όταν το πετρέλαιο πέφτει διεθνώς;

                                Απομακρύνομαι
                                Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                                Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                                Απομακρύνομαι
                                Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                                Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                                Άντζελα Δημητρίου

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • sarantism
                                  sarantism last edited by

                                  Θα το βάλω εδώ.
                                  Από εχτές στα πλαίσια του οικονομικού πολέμου ανάμεσα σε Κίνα και ΕΕ η κίνα με 3ευρω που έβαλσε σε Alie και Τεμου, οδηγήσε και τις δύο πλατφόρμες να αυξήσουν τις τιμές των προιόντων τους.
                                  Δλδ εκτός από τη δαρμολογική επιβάσυνση έχουμε και τιμολογιακή αύξηση.
                                  Δεν ξέρω γιατί Alie και Temu άυξησαν τις τιμές!!!

                                  Απομακρύνομαι
                                  Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                                  Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                                  Απομακρύνομαι
                                  Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                                  Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                                  Άντζελα Δημητρίου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dg79 @sarantism last edited by

                                    @sarantism said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                    @dg79 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                    @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                    Εγώ πάντως έβαλα χθές πετρέλαιο και είχε 1,49 το απλό και 1,51 το ενισχυμένο...

                                    Δηλαδή κάπου 7-7,5 ευρώ τα 100 ακατούρητα χλμ...😊

                                    Καλά έκανες κι έβαλες. Από 1 Ιουλίου +15 λεπτά (αν δεν ανακοινωθεί παράταση επιδότησης)

                                    An κατάλαβα καλά. Σε εμάς θα ανε΄βουν τα καύσια όταν το πετρέλαιο πέφτει διεθνώς;

                                    Μέχρι 30 Ιουνίου ισχύει επιδότηση 15 λεπτά για το πετρέλαιο κίνησης, απευθείας στην αντλία

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser @dettol last edited by

                                      @dettol said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                      @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                      Μίλησε αυτός που πήρε δύο 9χίλιαρες επιδοτήσεις...😊

                                      Χώρια τα υπόλοιπα μπόνους που σας πληρώνουμε για να καθυστερείτε την κυκλοφορία.

                                      6+8 πηρα, αλλα ξερουμε ολοι οτι οι αριθμοι δεν ειναι το δυνατο σου σημειο 🙂

                                      Λίγα δηλαδή... όσο ένα Παντινα καινούργιο
                                      ..

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser @dg79 last edited by

                                        @dg79 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                        @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                        Εγώ πάντως έβαλα χθές πετρέλαιο και είχε 1,49 το απλό και 1,51 το ενισχυμένο...

                                        Δηλαδή κάπου 7-7,5 ευρώ τα 100 ακατούρητα χλμ...😊

                                        Καλά έκανες κι έβαλες. Από 1 Ιουλίου +15 λεπτά (αν δεν ανακοινωθεί παράταση επιδότησης)

                                        Θα πέσει και άλλο το πετρέλαιο...

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                        Εμαθα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • bekiaris
                                          bekiaris last edited by

                                          οι αναλυτές του φορουμ, που βγάζουν κερδισμένους σε όλα τους Αμερικάνους, να μας πουν τελικά πως γίνέται οχι να πληρώνονται διόδια στο Ιράν, αλλά πλέον και στο Ομαν.... μιλάμε για επιτυχία επικών διαστάσεων απο το Αμέρικα. Πάντα τέτοια θα ευχηθώ!!!

                                          Bloomberg: Το Ομάν βάζει στο τραπέζι τέλη διέλευσης στα Στενά του Ορμούζ - Σκληρή γραμμή και από την Τεχεράνη

                                          Το Ομάν ενημέρωσε Ευρωπαίους αξιωματούχους ότι δεν θεωρεί εφικτή την επιστροφή στο προπολεμικό καθεστώς που ίσχυε στα Στενά του Ορμούζ και ότι τα πλοία που διέρχονται από τη στρατηγικής σημασίας θαλάσσια οδό ενδέχεται να υποχρεωθούν στο μέλλον να καταβάλλουν ορισμένα τέλη, σύμφωνα με πρόσωπα που γνωρίζουν τις σχετικές συζητήσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Στα στενά εύκολα μπορείς να βάλεις περιορισμούς χωρίς να είναι τέλη.

                                            Δηλαδή να βάλεις υποχρεωτικό πλοηγό, να βάλεις υποχρεωτικό ρυμουλκό και άλλα τέτοια που υπάρχουν σε στενά όπως ο Βόσπορος, το Σουέζ κλπ.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                            Εμαθα...

                                            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 763
                                            • 764
                                            • 765
                                            • 766
                                            • 767
                                            • 766 / 767
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr