-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Προσπαθω εδω και καιρο να καταλαβω τι απωλειες υπαρχουν κατα τη φορτιση.
Λοιπον στις περισσοτερες φορτισεις παω απο το 31-33% στο 80% και σχεδον παντα ο φορτιστης (7kw) γραφει πως εδωσε 20-22kwh. Οποτε εχοντας 42kwh μπαταρια που σύμφωνα με τα λεγομενα ειναι πραγματικα 39kwh, θα επρεπε να βαζει 18-19kwh.
Αρα η απωλειες ειναι γυρω στο 10% που μαλλον ειναι φυσιολογικο. Θελω να το δω και με τον απλο φορτιστη πριζας γιατι εκει νομιζω πως παμε σε αρκετα μεγαλυτερο ποσοστο.
Οταν πέφτουν πολύ τα kw, πχ σε σουκο, αυξάνουν λίγο οι απώλειες. Γενικά πάντως γύρω στο 10% είναι
Ok, και σε DC αντιστοιχα μειωνονται;
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Προσπαθω εδω και καιρο να καταλαβω τι απωλειες υπαρχουν κατα τη φορτιση.
Λοιπον στις περισσοτερες φορτισεις παω απο το 31-33% στο 80% και σχεδον παντα ο φορτιστης (7kw) γραφει πως εδωσε 20-22kwh. Οποτε εχοντας 42kwh μπαταρια που σύμφωνα με τα λεγομενα ειναι πραγματικα 39kwh, θα επρεπε να βαζει 18-19kwh.
Αρα η απωλειες ειναι γυρω στο 10% που μαλλον ειναι φυσιολογικο. Θελω να το δω και με τον απλο φορτιστη πριζας γιατι εκει νομιζω πως παμε σε αρκετα μεγαλυτερο ποσοστο.
Οταν πέφτουν πολύ τα kw, πχ σε σουκο, αυξάνουν λίγο οι απώλειες. Γενικά πάντως γύρω στο 10% είναι
Ok, και σε DC αντιστοιχα μειωνονται;
Ναι διότι δεν έχεις απώλειες από την μετατροπή ac σε dc. Πχ βλέπω απώλειες 3% σε φόρτιση μου σε supercharger.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Ας επανέλθουμε στα της κατανάλωσης. Έχω μπει στο τρυπάκι πλέον καθώς έμεινα εκτός της επιδότησης και μετράω διαφορετικά την οικονομία που προσφέρει. Χοντρικά μου έχει αυξήσει την περίοδο απόσβεσης αρκετά, συγκριτικά με ένα υβριδικό.
Στην πόλη λοιπόν, φορτίζω μέχρι και το 80% και συνήθως όταν φτάσω στο 30% φορτίζω εκ νέου.
Συνολικά εντός πόλης κάνω περίπου 160-170km χρησιμοποιώντας από 48 έως 52% της μπαταρίας. Η φόρτιση αυτή συμπεριλαμβανομένων φόρων κλπ αντιστοιχεί σε 22-24kwh δηλαδή περίπου 4,5 - 5 Ευρώ με μία μέση τιμή kwh στα 0,14 που μας βγάζει ένα κόστος περί τα 3 Ευρώ/100χλμ.
ΑΝ το συγκρίνουμε λοιπόν με ένα υβριδικό θα ήμασταν στα 7-8 Ευρώ και με το tucson είμαι στα 17 Ευρώ (wow).
Βάσει αυτων φαίνεται πως τελικά ένα υβριδικό είναι όντως η χρυσή τομή δεδομένου πως οι τιμές που αναφέρω είναι για φόρτιση στο σπίτι και όχι εκτός που κυμαίνονται 0,4 έως 0,8 Ευρω/ kwh.
Οπότε συνολικά, τα 3000 Ευρώ παραπάνω που έδωσα σε σχέση με ένα mazda 2 hybrid αποσβαίνονται σε πολύ μεγάλο διάστημα - περίπου 5 χρόνια, αν δεν αλλάξει κάτι πάντα.
Ωστόσο υπάρχουν και άλλοι πιο ειδικοί παραμετροι - όπως ελεύθερο παρκάρισμα στο κέντρο και σε θέσεις μονίμων κατοίκων, σίγουρη είσοδο στον δακτύλιο και μειωμένοι φόροι.
Αν το οικονομικό κυριαρχεί στην ιεράρχηση, στο συγκεκριμένο σενάριο δεν έχει αντίπαλο το υβριδικό στο δίπολο οικονομία-ευκολία.
-
Με βάση τον μέσο όρο ζωής των αυτοκινήτων στην Ελλάδα, τα 5 χρόνια μου φαίνονται λίγα! Ακόμη και 17 χρόνια να μην το κρατήσεις, λογικά 10 θα το κρατήσεις σίγουρα, οπότε από τον 6ο χρόνο και μετά θα βγάζεις κέρδος σε σχέση με το υβριδικό.
-
Τις τελευταίες μέρες επειδή φεύγω αρκετά πρωί και έχει ένα σχετικό κρύο και υγρασία χρησιμοποιώ τον κλιματισμό στους 23-24 βαθμούς περίπου.
Συμπέρασμα πρώτο, η ζέστη έρχεται στην καμπίνα σε 15 δευτερόλεπτα το πολύ ενώ στο tucson πχ πρέπει να περάσουν 5 λεπτά το λιγότερο ώστε να ζεσταθεί.
Συμπέρασμα δεύτερο, δεν βλέπω κάποια σημαντική διαφορά στην κατανάλωση παρότι δεν έχει αντλία θερμότητας. Πρακτικά αυτό που βλέπω είναι πως τα 11kwh/100 στην πόλη γίνονται 13 με 14 βαριά. Βέβαια είναι νωρίς για συμπεράσματα αλλά είχα μπει στο τρυπάκι με αναφορές σχετικά με το e-C3 και την τεράστια διαφορά που είχε ειπωθεί.
-
Από τις 11 kWh/100 km στις 14 είναι αύξηση άνω του 25-30% και ναι είναι πολύ μεγάλη !
Με hp θα ήσουν στο 10% !Με θέρμανση Εχεις μεγαλύτερα νούμερα κατανάλωση απο το μεγάλο μοντελ 3 !
-
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
Από τις 11 kWh/100 km στις 14 είναι αύξηση άνω του 25-30% και ναι είναι πολύ μεγάλη !
Με hp θα ήσουν στο 10% !Με θέρμανση Εχεις μεγαλύτερα νούμερα κατανάλωση απο το μεγάλο μοντελ 3 !
Το 11 ειναι το χαμηλο μου range. Πρακτικά είμαι στα 11-13 μέσα εκεί.
Το σκεπτικό είναι πως ήξερα πως θα έχει διαφορά και είναι αναμενόμενο αλλά δεν είναι απαγορευτική για τη χρήση που κάνω. Δηλαδή φορτίζω ανά 9 μέρες που κάνω κάπου στα 180 χιλιόμετρα ενώ με τη θέρμανση θα πρέπει π.χ. να φορτίζω κάθε 7-8 μέρες.
Θέλω να το δω σε ένα ταξιδάκι με κρύο τι θα γίνει, για να βγάλω και ένα πιο ασφαλές συμπέρασμα.
-
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
Από τις 11 kWh/100 km στις 14 είναι αύξηση άνω του 25-30% και ναι είναι πολύ μεγάλη !
Με hp θα ήσουν στο 10% !Με θέρμανση Εχεις μεγαλύτερα νούμερα κατανάλωση απο το μεγάλο μοντελ 3 !
Το model 3 εχει αντλία θερμότητας, ότι καλύτερο για τα κλίματα μας, ενω το inster δεν εχει. Υπο αυτή την έννοια είναι ολγικό το νούμερο.
-
Μα αυτό ακριβώς λέμε: ένα ισχυρότερο, μεγαλύτερο και βαρύτερο Ι.Χ. με αντλία θερμότητας αποδίδει καλύτερα εξαιτίας της αντλίας θερμότητας.
Στην πόλη, όταν υπάρχει εύκολη πρόσβαση σε οικιακό φορτιστή, η διαφορά δεν δημιουργεί ουσιαστικό πρόβλημα (πέρα από το κόστος). Στην εθνική όμως, σε παρατεταμένη ταχύτητα ταξιδιού, το 25–30% διαφορά στην κατανάλωση είναι τεράστιο ποσοστό και απλώς δεν μπορείς να το αγνοήσεις.
-
Θερμαινόμενα καθίσματα δεν έχει το Inster; Θα κατέβαζε αρκετά την κατανάλωση τον χειμώνα!
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Τις τελευταίες μέρες επειδή φεύγω αρκετά πρωί και έχει ένα σχετικό κρύο και υγρασία χρησιμοποιώ τον κλιματισμό στους 23-24 βαθμούς περίπου.
Συμπέρασμα πρώτο, η ζέστη έρχεται στην καμπίνα σε 15 δευτερόλεπτα το πολύ ενώ στο tucson πχ πρέπει να περάσουν 5 λεπτά το λιγότερο ώστε να ζεσταθεί.
Συμπέρασμα δεύτερο, δεν βλέπω κάποια σημαντική διαφορά στην κατανάλωση παρότι δεν έχει αντλία θερμότητας. Πρακτικά αυτό που βλέπω είναι πως τα 11kwh/100 στην πόλη γίνονται 13 με 14 βαριά. Βέβαια είναι νωρίς για συμπεράσματα αλλά είχα μπει στο τρυπάκι με αναφορές σχετικά με το e-C3 και την τεράστια διαφορά που είχε ειπωθεί.
Στην νότια Ελλάδα δεν έχουμε σοβαρό χειμώνα για να είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα η αύξηση κατανάλωσης. Επισης, αν θέλεις να μεγιστοποιήσεις την εμβέλεια μπορείς χειμώνα - καλοκαίρι να ενεργοποιήσεις τον κλιματισμό ενώ έχεις το όχημα πριζωμενο. Ετσι θα τραβήξει το ac ενέργεια από το δίκτυο και δεν θα φας μπαταρία για το αρχικό ενεργοβόρο κομμάτι της επίτευξης της επιθυμητής θερμοκρασίας.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
Από τις 11 kWh/100 km στις 14 είναι αύξηση άνω του 25-30% και ναι είναι πολύ μεγάλη !
Με hp θα ήσουν στο 10% !Με θέρμανση Εχεις μεγαλύτερα νούμερα κατανάλωση απο το μεγάλο μοντελ 3 !
Το 11 ειναι το χαμηλο μου range. Πρακτικά είμαι στα 11-13 μέσα εκεί.
Το σκεπτικό είναι πως ήξερα πως θα έχει διαφορά και είναι αναμενόμενο αλλά δεν είναι απαγορευτική για τη χρήση που κάνω. Δηλαδή φορτίζω ανά 9 μέρες που κάνω κάπου στα 180 χιλιόμετρα ενώ με τη θέρμανση θα πρέπει π.χ. να φορτίζω κάθε 7-8 μέρες.
Θέλω να το δω σε ένα ταξιδάκι με κρύο τι θα γίνει, για να βγάλω και ένα πιο ασφαλές συμπέρασμα.
Σιγά τα αυγά
Ευχαριστήσου μωρέ το αμαξάκι σου και μην ασχολείσαι με τέτοια χωρίς καμία σημασία πράγματα
Έχεις παμφτηνη φόρτιση σπίτι. Και 18 να καιει και 20 και να το βάζεις πιο συχνά για φόρτιση τι έγινε???
Και πάλι δεν είναι πολύ φτηνότερα τα χλμ σε σχέση με βενζίνη ? Την φόρτιση βράδυ στο σπίτι δεν την κάνεις ? Πόσο φοβερό είναι να το βάζεις πιο συχνά για φόρτιση ?
Με τι κάθεστε και ασχολείστε , δεν βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα πράγματα να ασχοληθείτε μωρέ. Προτιμώ να ασχοληθώ με αλλά ανούσια πράγματα ( να δω κάνα καλό κωλο , να δω ποδόσφαιρο και πόσα γκολ έβαλε η ομάδα μου) παρά να ασχοληθώ πόσο καιει το ηλεκτρικό μου . Αφού έτσι και αλλιώς σε σχέση με τι πλήρωμα για βενζίνη η διαφορά είναι χαωδης, Ε δεν θα γίνω και φραγκοφονιας να κοιτάω την διαφορά 5-10 ευρώ παραπάνω τον μήνα , ελεος
-
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
Από τις 11 kWh/100 km στις 14 είναι αύξηση άνω του 25-30% και ναι είναι πολύ μεγάλη !
Με hp θα ήσουν στο 10% !Με θέρμανση Εχεις μεγαλύτερα νούμερα κατανάλωση απο το μεγάλο μοντελ 3 !
Το 11 ειναι το χαμηλο μου range. Πρακτικά είμαι στα 11-13 μέσα εκεί.
Το σκεπτικό είναι πως ήξερα πως θα έχει διαφορά και είναι αναμενόμενο αλλά δεν είναι απαγορευτική για τη χρήση που κάνω. Δηλαδή φορτίζω ανά 9 μέρες που κάνω κάπου στα 180 χιλιόμετρα ενώ με τη θέρμανση θα πρέπει π.χ. να φορτίζω κάθε 7-8 μέρες.
Θέλω να το δω σε ένα ταξιδάκι με κρύο τι θα γίνει, για να βγάλω και ένα πιο ασφαλές συμπέρασμα.
Σιγά τα αυγά
Ευχαριστήσου μωρέ το αμαξάκι σου και μην ασχολείσαι με τέτοια χωρίς καμία σημασία πράγματα
Έχεις παμφτηνη φόρτιση σπίτι. Και 18 να καιει και 20 και να το βάζεις πιο συχνά για φόρτιση τι έγινε???
Και πάλι δεν είναι πολύ φτηνότερα τα χλμ σε σχέση με βενζίνη ? Την φόρτιση βράδυ στο σπίτι δεν την κάνεις ? Πόσο φοβερό είναι να το βάζεις πιο συχνά για φόρτιση ?
Με τι κάθεστε και ασχολείστε , δεν βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα πράγματα να ασχοληθείτε μωρέ. Προτιμώ να ασχοληθώ με αλλά ανούσια πράγματα ( να δω κάνα καλό κωλο , να δω ποδόσφαιρο και πόσα γκολ έβαλε η ομάδα μου) παρά να ασχοληθώ πόσο καιει το ηλεκτρικό μου . Αφού έτσι και αλλιώς σε σχέση με τι πλήρωμα για βενζίνη η διαφορά είναι χαωδης, Ε δεν θα γίνω και φραγκοφονιας να κοιτάω την διαφορά 5-10 ευρώ παραπάνω τον μήνα , ελεος
Η αναρτηση εγινε για ενημερωτικους σκοπους και οχι για το κοστος. Ειναι μια τεχνικη πληροφορια για το πως δουλευει το inster. Και κυριως το ανεφερα γιατι ειχε συζητηθει παιοτερα για τεραστια αυξηση στο e c3. Κατι που δε φαινεται να ισχύει στο inster
Και δυστυχως δεν εχει θερμαινόμενα καθίσματα
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
Από τις 11 kWh/100 km στις 14 είναι αύξηση άνω του 25-30% και ναι είναι πολύ μεγάλη !
Με hp θα ήσουν στο 10% !Με θέρμανση Εχεις μεγαλύτερα νούμερα κατανάλωση απο το μεγάλο μοντελ 3 !
Το 11 ειναι το χαμηλο μου range. Πρακτικά είμαι στα 11-13 μέσα εκεί.
Το σκεπτικό είναι πως ήξερα πως θα έχει διαφορά και είναι αναμενόμενο αλλά δεν είναι απαγορευτική για τη χρήση που κάνω. Δηλαδή φορτίζω ανά 9 μέρες που κάνω κάπου στα 180 χιλιόμετρα ενώ με τη θέρμανση θα πρέπει π.χ. να φορτίζω κάθε 7-8 μέρες.
Θέλω να το δω σε ένα ταξιδάκι με κρύο τι θα γίνει, για να βγάλω και ένα πιο ασφαλές συμπέρασμα.
Σιγά τα αυγά
Ευχαριστήσου μωρέ το αμαξάκι σου και μην ασχολείσαι με τέτοια χωρίς καμία σημασία πράγματα
Έχεις παμφτηνη φόρτιση σπίτι. Και 18 να καιει και 20 και να το βάζεις πιο συχνά για φόρτιση τι έγινε???
Και πάλι δεν είναι πολύ φτηνότερα τα χλμ σε σχέση με βενζίνη ? Την φόρτιση βράδυ στο σπίτι δεν την κάνεις ? Πόσο φοβερό είναι να το βάζεις πιο συχνά για φόρτιση ?
Με τι κάθεστε και ασχολείστε , δεν βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα πράγματα να ασχοληθείτε μωρέ. Προτιμώ να ασχοληθώ με αλλά ανούσια πράγματα ( να δω κάνα καλό κωλο , να δω ποδόσφαιρο και πόσα γκολ έβαλε η ομάδα μου) παρά να ασχοληθώ πόσο καιει το ηλεκτρικό μου . Αφού έτσι και αλλιώς σε σχέση με τι πλήρωμα για βενζίνη η διαφορά είναι χαωδης, Ε δεν θα γίνω και φραγκοφονιας να κοιτάω την διαφορά 5-10 ευρώ παραπάνω τον μήνα , ελεος
Η αναρτηση εγινε για ενημερωτικους σκοπους και οχι για το κοστος. Ειναι μια τεχνικη πληροφορια για το πως δουλευει το inster. Και κυριως το ανεφερα γιατι ειχε συζητηθει παιοτερα για τεραστια αυξηση στο e c3. Κατι που δε φαινεται να ισχύει στο inster
Και δυστυχως δεν εχει θερμαινόμενα καθίσματα
ενταξει δεν σου λεω κατι, απλα λεω οτι ειναι λεπτομερειες
κριμα που δεν εχει θερμαινομενα. Εμενα το yudo εχει αλλα μονο 1 !!! του οδηγου . διπλα ο συνοδηγος δεν εχει . οτι να ναι , δεν το εχω ξαναδει αυτό. συνηθως ή εχει και στις 2 θεσεις ή καθόλου. παντως βολευει πολύ
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Η αναρτηση εγινε για ενημερωτικους σκοπους και οχι για το κοστος. Ειναι μια τεχνικη πληροφορια για το πως δουλευει το inster. Και κυριως το ανεφερα γιατι ειχε συζητηθει παιοτερα για τεραστια αυξηση στο e c3. Κατι που δε φαινεται να ισχύει στο inster
Και δυστυχως δεν εχει θερμαινόμενα καθίσματα
Κακώς ανησυχείς τόσο για την κατανάλωσή σου και κακώς το συγκρίνεις με το ec3. Το citroen έχουμε πει ότι είναι ένα κακό αμάξι, δεν είναι μέτρο σύγκρισης. Έχει γενικώς μεγάλη κατανάλωση, κακό efficiency, ακόμα και σε νορμάλ συνθήκες. Όταν εσύ είσαι μεταξύ 11-13, αυτό είναι στο 15-17.
Το χειμώνα θα έχεις μια απώλεια στα χιλιόμετρα, μικρή στη πόλη, μεγαλύτερη σε ταξίδι, αλλά τίποτα τραγικό.
Προσωπικά τη μεγαλύτερη διαφορά σε ταξίδι την είδα μια φορά την άνοιξη, ήπιες θερμοκρασίες, κλειστός ο κλιματισμός, αλλά με αρκετά μποφόρ κόντρα άνεμο. Μου έβγαλε 25+ χωρίς να τρέχω. -
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
Και δυστυχως δεν εχει θερμαινόμενα καθίσματα
ενταξει δεν σου λεω κατι, απλα λεω οτι ειναι λεπτομερειες
κριμα που δεν εχει θερμαινομενα. Εμενα το yudo εχει αλλα μονο 1 !!! του οδηγου . διπλα ο συνοδηγος δεν εχει . οτι να ναι , δεν το εχω ξαναδει αυτό. συνηθως ή εχει και στις 2 θεσεις ή καθόλου. παντως βολευει πολύ
Ισχυει γιατι στα ηλεκτρικα κανει διαφορά. Οντως πολυ κουλό αυτό. Βεβαια υπάρχουν βλέπω και θερμαινόμενα καλύμματα κλπ αλλά δεν ειμαι φαν γενικά των καλυμμάτων

@dg79 said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Η αναρτηση εγινε για ενημερωτικους σκοπους και οχι για το κοστος. Ειναι μια τεχνικη πληροφορια για το πως δουλευει το inster. Και κυριως το ανεφερα γιατι ειχε συζητηθει παιοτερα για τεραστια αυξηση στο e c3. Κατι που δε φαινεται να ισχύει στο inster
Και δυστυχως δεν εχει θερμαινόμενα καθίσματα
Κακώς ανησυχείς τόσο για την κατανάλωσή σου και κακώς το συγκρίνεις με το ec3. Το citroen έχουμε πει ότι είναι ένα κακό αμάξι, δεν είναι μέτρο σύγκρισης. Έχει γενικώς μεγάλη κατανάλωση, κακό efficiency, ακόμα και σε νορμάλ συνθήκες. Όταν εσύ είσαι μεταξύ 11-13, αυτό είναι στο 15-17.
Το χειμώνα θα έχεις μια απώλεια στα χιλιόμετρα, μικρή στη πόλη, μεγαλύτερη σε ταξίδι, αλλά τίποτα τραγικό.
Προσωπικά τη μεγαλύτερη διαφορά σε ταξίδι την είδα μια φορά την άνοιξη, ήπιες θερμοκρασίες, κλειστός ο κλιματισμός, αλλά με αρκετά μποφόρ κόντρα άνεμο. Μου έβγαλε 25+ χωρίς να τρέχω.Δεν είναι τόσο ανυσηχία όσο απλή κουβέντα για το Inster.
Άλλωστε όπως έχω πει αρκετές φορές το Inster χρησιμοποιείται αποκλειστικά εντός Αττικής και κάποιες φορές όταν κατεβαίνω προς Άστρος, οπότε είναι απόλυτα ελεγχόμενες διαδρομές και όντως μικρή σημασία έχουν οι 13 ή 15kwh/100.
Δεν το έχω παρατηρήσει αυτό με τον αέρα. Αν και για να είμαι ειλικρινής σπάνια πηγαίνω με άνω των 120 ακόμα και σε ανοιχτούς δρόμους όταν π.χ. κατεβαίνω προς Άστρος. Μου μπαίνει το μικρόβιο της ησυχίας - ηρεμίας. Πιο πολύ απολαμβάνω την αμεσότητα σε προσπεράσεις και δεν έχω ας πούμε την ανυσηχία να ανεβάσω ρυθμούς ως προς την ταχύτητα (έστω τα 140 - 150 τελικής του).
-
Δε μιλάμε για 2-3 μποφόρ. Σαλλλονίκη ο βαρδάρης (βορειοδυτικός) μας επισκέπτεται συχνά
και είναι 5-6+ μποφόρ. Ε μια τέτοια μέρα γυρνούσα από Χαλκιδική και το παρατήρησα. Προφανώς φταίει το σχήμα του αυτοκινήτου. Σε σεντάν φαντάζομαι είναι μικρότερη η επιρροή του κόντρα αέρα. -
@dg79 said in Hyundai Inster (2024):
Δε μιλάμε για 2-3 μποφόρ. Σαλλλονίκη ο βαρδάρης (βορειοδυτικός) μας επισκέπτεται συχνά
και είναι 5-6+ μποφόρ. Ε μια τέτοια μέρα γυρνούσα από Χαλκιδική και το παρατήρησα. Προφανώς φταίει το σχήμα του αυτοκινήτου. Σε σεντάν φαντάζομαι είναι μικρότερη η επιρροή του κόντρα αέρα.Καλά εντάξει το dolphin μια χαρά σχήμα έχει συγκριτικά με το Inster

Το καλό είναι πως δεν επηρεάζεται στην οδήγηση στους πλαγιομετωπικούς όπως π.χ. γίνεται σε άλλα μικρά θερμικά. Πιθανολογώ λόγω μεγάλου βάρους και οτι η μπαταρία είναι χαμηλά.
-
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
Από τις 11 kWh/100 km στις 14 είναι αύξηση άνω του 25-30% και ναι είναι πολύ μεγάλη !
Με hp θα ήσουν στο 10% !Με θέρμανση Εχεις μεγαλύτερα νούμερα κατανάλωση απο το μεγάλο μοντελ 3 !
Το 11 ειναι το χαμηλο μου range. Πρακτικά είμαι στα 11-13 μέσα εκεί.
Το σκεπτικό είναι πως ήξερα πως θα έχει διαφορά και είναι αναμενόμενο αλλά δεν είναι απαγορευτική για τη χρήση που κάνω. Δηλαδή φορτίζω ανά 9 μέρες που κάνω κάπου στα 180 χιλιόμετρα ενώ με τη θέρμανση θα πρέπει π.χ. να φορτίζω κάθε 7-8 μέρες.
Θέλω να το δω σε ένα ταξιδάκι με κρύο τι θα γίνει, για να βγάλω και ένα πιο ασφαλές συμπέρασμα.
Σιγά τα αυγά
Ευχαριστήσου μωρέ το αμαξάκι σου και μην ασχολείσαι με τέτοια χωρίς καμία σημασία πράγματα
Έχεις παμφτηνη φόρτιση σπίτι. Και 18 να καιει και 20 και να το βάζεις πιο συχνά για φόρτιση τι έγινε???
Και πάλι δεν είναι πολύ φτηνότερα τα χλμ σε σχέση με βενζίνη ? Την φόρτιση βράδυ στο σπίτι δεν την κάνεις ? Πόσο φοβερό είναι να το βάζεις πιο συχνά για φόρτιση ?
Με τι κάθεστε και ασχολείστε , δεν βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα πράγματα να ασχοληθείτε μωρέ. Προτιμώ να ασχοληθώ με αλλά ανούσια πράγματα ( να δω κάνα καλό κωλο , να δω ποδόσφαιρο και πόσα γκολ έβαλε η ομάδα μου) παρά να ασχοληθώ πόσο καιει το ηλεκτρικό μου . Αφού έτσι και αλλιώς σε σχέση με τι πλήρωμα για βενζίνη η διαφορά είναι χαωδης, Ε δεν θα γίνω και φραγκοφονιας να κοιτάω την διαφορά 5-10 ευρώ παραπάνω τον μήνα , ελεος
Μα το θέμα δεν είναι οικονομικό αλλά πρωτίστως αυτονομίας !
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
Από τις 11 kWh/100 km στις 14 είναι αύξηση άνω του 25-30% και ναι είναι πολύ μεγάλη !
Με hp θα ήσουν στο 10% !Με θέρμανση Εχεις μεγαλύτερα νούμερα κατανάλωση απο το μεγάλο μοντελ 3 !
Το 11 ειναι το χαμηλο μου range. Πρακτικά είμαι στα 11-13 μέσα εκεί.
Το σκεπτικό είναι πως ήξερα πως θα έχει διαφορά και είναι αναμενόμενο αλλά δεν είναι απαγορευτική για τη χρήση που κάνω. Δηλαδή φορτίζω ανά 9 μέρες που κάνω κάπου στα 180 χιλιόμετρα ενώ με τη θέρμανση θα πρέπει π.χ. να φορτίζω κάθε 7-8 μέρες.
Θέλω να το δω σε ένα ταξιδάκι με κρύο τι θα γίνει, για να βγάλω και ένα πιο ασφαλές συμπέρασμα.
Σιγά τα αυγά
Ευχαριστήσου μωρέ το αμαξάκι σου και μην ασχολείσαι με τέτοια χωρίς καμία σημασία πράγματα
Έχεις παμφτηνη φόρτιση σπίτι. Και 18 να καιει και 20 και να το βάζεις πιο συχνά για φόρτιση τι έγινε???
Και πάλι δεν είναι πολύ φτηνότερα τα χλμ σε σχέση με βενζίνη ? Την φόρτιση βράδυ στο σπίτι δεν την κάνεις ? Πόσο φοβερό είναι να το βάζεις πιο συχνά για φόρτιση ?
Με τι κάθεστε και ασχολείστε , δεν βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα πράγματα να ασχοληθείτε μωρέ. Προτιμώ να ασχοληθώ με αλλά ανούσια πράγματα ( να δω κάνα καλό κωλο , να δω ποδόσφαιρο και πόσα γκολ έβαλε η ομάδα μου) παρά να ασχοληθώ πόσο καιει το ηλεκτρικό μου . Αφού έτσι και αλλιώς σε σχέση με τι πλήρωμα για βενζίνη η διαφορά είναι χαωδης, Ε δεν θα γίνω και φραγκοφονιας να κοιτάω την διαφορά 5-10 ευρώ παραπάνω τον μήνα , ελεος
Η αναρτηση εγινε για ενημερωτικους σκοπους και οχι για το κοστος. Ειναι μια τεχνικη πληροφορια για το πως δουλευει το inster. Και κυριως το ανεφερα γιατι ειχε συζητηθει παιοτερα για τεραστια αυξηση στο e c3. Κατι που δε φαινεται να ισχύει στο inster
Και δυστυχως δεν εχει θερμαινόμενα καθίσματα
Ρε συ, μιλάμε για αύξηση 25-30% ή 15-20% περισσότερο από ένα με αντλία θερμότητας. Πόσο έπρεπε να είναι για να χαρακτηριστεί τεράστια ?
Hyundai Inster (2024)