-
Δοκιμάζουμε το νέο Chery Tiggo 4 των 204 ίππων
https://www.carandmotor.gr/dokimes/dokimazoyme-chery-tiggo-4
-
-
-
-
Με 0% επιτόκιο το Chery Tiggo 7 Plug-in Hybrid
https://www.4troxoi.gr/agora/me-0-epitokio-to-chery-tiggo-7-plug-in-hybrid/
-
Ο κινέζικος κολοσσός που ακούει στο όνομα "Chery" ήρθε στην Ελλάδα επίσημα πριν λίγους μήνες και η "ναυαρχίδα" της είναι το Tiggo 8 PHEV, ένα plug-in υβριδικό D-SUV με 7 θέσεις και γεμάτο τεχνολογία, αλλά και την τεχνολογία Chery Super Hybrid. Είναι η πιο "λογική" επιλογή της κατηγορίας του, λοιπόν; Πάμε να απαντήσουμε!
-
Αποστολή στην Κίνα με την εταιρεία Chery: Ένα οδοιπορικό εμπειρία ζωής
Μία ακόμη εμπειρία από ένα ταξίδι που δεν είχε τίποτα το συνηθισμένο. Το οδοιπορικό στην Κίνα δεν είναι απλό. Είναι σύνθετο, όπως και το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης. Η τεράστια αυτή υπερδύναμη έχει εισβάλει δυναμικά στην ευρωπαϊκή αγορά, παρασύροντας με τον όγκο της και την ελληνική. Από τις περίπου εκατό κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται σήμερα –αριθμός που προέκυψε μέσα από μια πολιτική κινήτρων και μπόνους προς τους επιχειρηματίες της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας– οι είκοσι έχουν ήδη παρουσία στη χώρα μας.
Το μεγάλο ερώτημα είναι πόσες από αυτές θα καταφέρουν να παραμείνουν, εδώ, αλλά και διεθνώς. Για τη Chery όμως, ύστερα από όσα ζήσαμε και είδαμε αυτές τις ημέρες δίπλα της, έχουμε καταλήξει χωρίς αμφιβολία. Δεν ήρθαν απλώς για να δοκιμάσουν. Ήρθαν για να κυριαρχήσουν.
-
Είδα το Σάββατο το βράδυ το Tiggo 4 comfort έξω από τη γνωστή αντιπροσωπεία στη Καβάλας. Έχει ένα λευκό. Πολύ ωραίο μου φάνηκε, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά (παρότι βασική έκδοση).
-
@a-d-p said in Chery Forum:
Αποστολή στην Κίνα με την εταιρεία Chery: Ένα οδοιπορικό εμπειρία ζωής
Μία ακόμη εμπειρία από ένα ταξίδι που δεν είχε τίποτα το συνηθισμένο. Το οδοιπορικό στην Κίνα δεν είναι απλό. Είναι σύνθετο, όπως και το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης. Η τεράστια αυτή υπερδύναμη έχει εισβάλει δυναμικά στην ευρωπαϊκή αγορά, παρασύροντας με τον όγκο της και την ελληνική. Από τις περίπου εκατό κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται σήμερα –αριθμός που προέκυψε μέσα από μια πολιτική κινήτρων και μπόνους προς τους επιχειρηματίες της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας– οι είκοσι έχουν ήδη παρουσία στη χώρα μας.
Το μεγάλο ερώτημα είναι πόσες από αυτές θα καταφέρουν να παραμείνουν, εδώ, αλλά και διεθνώς. Για τη Chery όμως, ύστερα από όσα ζήσαμε και είδαμε αυτές τις ημέρες δίπλα της, έχουμε καταλήξει χωρίς αμφιβολία. Δεν ήρθαν απλώς για να δοκιμάσουν. Ήρθαν για να κυριαρχήσουν.
Οπως λέει και ένας άλλος mod σε 5 χρόνια το εργοστάσιο που σήμερα παράγει το Χ μοντέλο, μπορεί να γυρίσει την παραγωγή σε μανταλάκια, οπότε πάει η υποστήριξη

-
Αποστολή στην Κίνα: Συνέντευξη με τον Sajdin Osmancevic (διευθυντής Σχεδιασμού, Chery)
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/synenteyxeis/synenteyxi-sajdin-osmancevic/
-
@a-d-p said in Chery Forum:
Αποστολή στην Κίνα: Συνέντευξη με τον Sajdin Osmancevic (διευθυντής Σχεδιασμού, Chery)
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/synenteyxeis/synenteyxi-sajdin-osmancevic/
Όλοι οι Κινέζοι κάνουν open house. Δημοσιογράφοι και youtubers βρήκαν ευκαιρία για ταξιδάκι

-
-
Η ντροπή των Κινέζων, άκου εκεί μόνο τέσσερα αστέρια


-
λιγο στην μετωπική ραγισε πολυ περισσότερο το παρμπριζ σε σχεση με τον ανταγωνισμο και μάζεψε και ενα παιδακι πεζο... εχουμε δει πολυ χειροτερα απο πολυ πιο διαφημισμενες εταιρειες...
-
Δοκιμάζουμε το Chery Tiggo 4: Full επίθεση

Σε ένα υβριδικό αυτοκίνητο όμως τον πρώτο λόγο δεν έχει η παρατεταμένη πίεση, αλλά η οικονομική οδήγηση και εκεί είναι που το Tiggo 4 πραγματοποιεί ότι υπόσχεται (τιμή κατασκευαστή 5,3 λτ./100 χλμ.). Με οικονομική οδήγηση μπορεί να βρεθεί λίγο πιο πάνω από τα 4 λτ./100 χλμ., ενώ σε γενικές γραμμές η μέση τιμή που καταγράψαμε κατά την διάρκεια της δοκιμής, βρίσκεται κοντά σε αυτά που ανακοινώνει το εργοστάσιο. Αυτό σημαίνει ότι το ρεζερβουάρ των 51 λίτρων, επαρκεί για μία αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 1.000 χλμ.
-
Εκτός από το 0-100 τι άλλες επιδόσεις έχει το chery tiggo 4 ;;;
Το τιμόνι του τι αίσθηση έχει;; εταζέρα στο πορτ μπαγκαζ έχει;;;γενικά εκτός από τα τεχνικά χαρακτηριστικά τι γεύση αφήνει;;Ενδιαφέρομαι για τέτοιο αυτοκίνητο και ας μην είναι σέξυ. -
Πολύ χαιδεμένο το άρθρο, στρογγυλεύει τα μεγάλα του μειονεκτήματα και αναδεικνύει τα ψευτοδερμάτινα.
-
@criuser said in Chery Forum:
Πολύ χαιδεμένο το άρθρο, στρογγυλεύει τα μεγάλα του μειονεκτήματα και αναδεικνύει τα ψευτοδερμάτινα.
Άντε το άρθρο δεν το διάβασες, τις φωτογραφίες τουλάχιστον ας τις έβλεπες
-
Το διάβασα.
-
@giorgosd-0 said in Chery Forum:
Εκτός από το 0-100 τι άλλες επιδόσεις έχει το chery tiggo 4 ;;;
Το τιμόνι του τι αίσθηση έχει;; εταζέρα στο πορτ μπαγκαζ έχει;;;γενικά εκτός από τα τεχνικά χαρακτηριστικά τι γεύση αφήνει;;Ενδιαφέρομαι για τέτοιο αυτοκίνητο και ας μην είναι σέξυ.Επιδόσεις αργές. Τα 204 δεν τα καταλάβαινεις.
Το τιμόνι συμπαθητικό.
Η απλή έκδοση δεν έχει εταζέρα στο πορτ μπαγαζ.
Γενικά συμπαθητικό αμαξάκι με καλή τιμή να Μεγακη εγγύηση.
Σε εξοπλισμό και απτή ποιότητα πολύ καλύτερο από το γιαρις κρος
Chery Forum