-
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Το παραθέτω χωρίς σχόλια.
Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ.
Πριν απο περιπου 2 εβδομαδες ξεκινησα την προετοιμασια για το σημερινο track day στα Μεγαρα
Υπενθυμιζω το αυτοκινητο ειναι Skoda Scala 2020 G-tec CNG 125hp 1400kg μαζι με εμενα οδηγο
Προληπτικα λαδια, φιλτρο λαδιου και τα 3 μπουζι
Ευθυγραμμιση και ρυθμιση της ST XA coilover αναρτησης.
Racing Division VR5 17x7.5 et35
Nankang AR1 225/45/17
Tarox F2000 εμπρος δισκοπλακες 256
Ferodo Racing DS3000 εμπρος
Brembo xtra δισκοπλακες και τακακια πισω
Σωληνακια υψηλης μπρος πισω
Υγρα φρενων Motul Rbf600
Η σημερινη ημερα ηταν υπεροχη.
Υστερα απο 15 χρονια ξανα στην Πιστα των Μεγαρων.
Πολυ καλος ο καιρος και πολυς κοσμος αφου ηταν και το club των subamaniacs στο track day
Μπορω να πω πως σημερα το καταευχαριστηθηκα.
Παρα τις αρχικες μου αμφιβολιες για το αν αξιζει να μπεις με ενα τετοιο αυτοκινητο στην πιστα, που κακα τα ψεματα, ειναι ενα οικονομικο ασφαλες αυτοκινητο και ουδεμια σχεση εχει με track day car, ουτε καν sport χαρακτηρα δεν εχει, τελικα με διεψευσε και με εξεπληξε ευχαριστα.
Το αυτοκινητο εστριψε υποδειγματικα (1,002g)
Φρεναρε πολυ δυνατα και ακουραστα για 8 συνεχομενους γυρους και στα 5 sessions (1,003g)
Γυρισε στο 1,18.25 με προοπτικη στο 1,17.65
Περασα μια πολυ ωραια ημερα σημερα και θυμηθηκα παλιες καλες εποχες.Με ολες αυτες τις βελτιωσεις τι σχεση εχει με το μοντελο παραγωγης?
Αναρτήσεις και φρένα άλλαξε ο άνθρωπος και το κατέβασε σε πίστα, σιγά τις βελτιώσεις. Το αυτοκίνητο ίδιο παρέμεινε σε πλαίσιο, τιμόνι τα πάντα. Το ταπεινό scala, από τα φτηνότερα μοντέλα του group και με super οικογενειακό προσανατολισμό.
Εχεις δικιο κοιλ οβερ, μεγαλυτερες δισκοπλακες εμπρος, αγωνιστικα τακακια, μεγαλυτερες ζαντες.
Μαμα ηταν το ρημαδι. -
Δεν άλλαξε απλά αναρτήσεις, έβαλε coilovers, οπότε άλλαξε ολη η γεωμετρία του αυτοκινήτου, άλλαξε ζάντες με προφανώς διαφορετική διάμετρο, offset, φάρδος κλπ.,άλλαξε λάστιχα...
Εν τω μεταξύ, το σχόλιο για τα Toyota (για άλλη μια φορά...) δεν το καταλαβαίνω. -
@bill_hsd said in SKODA FORUM:
Δεν άλλαξε απλά αναρτήσεις, έβαλε coilovers, οπότε άλλαξε ολη η γεωμετρία του αυτοκινήτου, άλλαξε ζάντες με προφανώς διαφορετική διάμετρο, offset, φάρδος κλπ.,άλλαξε λάστιχα...
Εν τω μεταξύ, το σχόλιο για τα Toyota (για άλλη μια φορά...) δεν το καταλαβαίνω.Υποτιθεται οτι οι περισσοτεροι που γραφουμε εδω μεσα, ειμαστε και σχετικοι.
-
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
-
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
-
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
-
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
Συνεχιζεις τη βλακεια, δωστου και αλλο.
-
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
Συνεχιζεις τη βλακεια, δωστου και αλλο.
Έχεις κάνει κι άλλες φορές χαρακτηρισμούς και το προσπέρασα επειδή μου είσαι συμπαθής γενικά. Είναι εμφανές ότι είσαι ιδιαίτερα χαμηλού επιπέδου και η γνώση των ελληνικών σου είναι ελλιπής.
Γι' αυτό όταν ζορίζεσαι δεν μπορείς να διατυπώσεις μία ολοκληρωμένη άποψη με επιχειρήματα, αλλά καταφεύγεις σε αοριστίες ότι εσύ ξέρεις καλύτερα και σε χαρακτηρισμούς.Δεν το έγραψα για να σε προσβάλω, απλώς θεωρώ ότι μειώνεις τον εαυτό σου με τον τρόπο που το χειρίζεσαι και δεν βοηθάς τον άλλο να κάνει διάλογο μαζί σου.
-
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
Συνεχιζεις τη βλακεια, δωστου και αλλο.
Έχεις κάνει κι άλλες φορές χαρακτηρισμούς και το προσπέρασα επειδή μου είσαι συμπαθής γενικά. Είναι εμφανές ότι είσαι ιδιαίτερα χαμηλού επιπέδου και η γνώση των ελληνικών σου είναι ελλιπής.
Γι' αυτό όταν ζορίζεσαι δεν μπορείς να διατυπώσεις μία ολοκληρωμένη άποψη με επιχειρήματα, αλλά καταφεύγεις σε αοριστίες ότι εσύ ξέρεις καλύτερα και σε χαρακτηρισμούς.Δεν το έγραψα για να σε προσβάλω, απλώς θεωρώ ότι μειώνεις τον εαυτό σου με τον τρόπο που το χειρίζεσαι και δεν βοηθάς τον άλλο να κάνει διάλογο μαζί σου.
Αντε παμε, εγραψες
"Το παραθέτω χωρίς σχόλια.Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ."
Δηλαδη αν καταλαβα σωστα κανεις συγκριση ενα τογιοτα με ενα σκοντα που μπηκε στην πιστα ως προς την αναρτηση, τα φρενα και το τιμονι, σωστα μεχρι εδω?
Σου απανταω οτι αυτα τα συστηματα που συγκρινεις ο ανθρωπος οχι απλα τα εχει βελτιωσει, αλλα τα εχει φτασει σε αγωνιστικο επιπεδο εστω και χαμηλο.
Στην απαντηση σου οτι ο οδηγος δεν ανηκει σε αγωνιστικη ομαδα και αυτα τα φορανε ιδιωτες. Πες μου σε τι υφος ηθελες να σου απαντησω?
Στους τομεις που σε συγκινησαν τι σχεση εχει αυτο το αυτοκινητο με ενα νορμαλ?
Πραγματικα και χωρις ιχνος ειρωνιας εμενα μου εκανε εντυπωση οτι καταφερε χωρις βλαβη να βγαλει 8 γρηγορους γυρους.
Πες μου που ειμαι λαθος σε παρακαλω. -
Αυτό δεν είναι καθημερινό λάστιχο πάντως, ούτε μικρή αλλαγή.

-
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
Συνεχιζεις τη βλακεια, δωστου και αλλο.
Έχεις κάνει κι άλλες φορές χαρακτηρισμούς και το προσπέρασα επειδή μου είσαι συμπαθής γενικά. Είναι εμφανές ότι είσαι ιδιαίτερα χαμηλού επιπέδου και η γνώση των ελληνικών σου είναι ελλιπής.
Γι' αυτό όταν ζορίζεσαι δεν μπορείς να διατυπώσεις μία ολοκληρωμένη άποψη με επιχειρήματα, αλλά καταφεύγεις σε αοριστίες ότι εσύ ξέρεις καλύτερα και σε χαρακτηρισμούς.Δεν το έγραψα για να σε προσβάλω, απλώς θεωρώ ότι μειώνεις τον εαυτό σου με τον τρόπο που το χειρίζεσαι και δεν βοηθάς τον άλλο να κάνει διάλογο μαζί σου.
Αντε παμε, εγραψες
"Το παραθέτω χωρίς σχόλια.Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ."
Δηλαδη αν καταλαβα σωστα κανεις συγκριση ενα τογιοτα με ενα σκοντα που μπηκε στην πιστα ως προς την αναρτηση, τα φρενα και το τιμονι, σωστα μεχρι εδω?
Σου απανταω οτι αυτα τα συστηματα που συγκρινεις ο ανθρωπος οχι απλα τα εχει βελτιωσει, αλλα τα εχει φτασει σε αγωνιστικο επιπεδο εστω και χαμηλο.
Στην απαντηση σου οτι ο οδηγος δεν ανηκει σε αγωνιστικη ομαδα και αυτα τα φορανε ιδιωτες. Πες μου σε τι υφος ηθελες να σου απαντησω?
Στους τομεις που σε συγκινησαν τι σχεση εχει αυτο το αυτοκινητο με ενα νορμαλ?
Πραγματικα και χωρις ιχνος ειρωνιας εμενα μου εκανε εντυπωση οτι καταφερε χωρις βλαβη να βγαλει 8 γρηγορους γυρους.
Πες μου που ειμαι λαθος σε παρακαλω.Νομίζω ότι απλά παρεξηγήθηκες επειδή αστειευόμενος έκανα τη σύγκριση με το Toyota, έχει ξανασυμβεί, έχεις κάποιο πάθος με τη μάρκα και το παίρνεις προσωπικά όταν θεωρείς ότι κάποιος την προσβάλει.
Όσον αφορά την ουσία του θέματος, ούτε εγώ είμαι βελτιωτής αυτοκινήτων ούτε εσύ, για να ξέρουμε τι απαιτείται να αλλάξεις για να κατέβει ένα καθημερινό αυτοκίνητο σε πίστα.
Μπορώ όμως από το περιστατικό που ανέφερα με το Scala, αλλά και διαισθητικά, να υποθέσω με αρκετή ασφάλεια ότι δεν αρκεί να αλλάξεις αναρτήσεις, φρένα και ζαντολάστιχα σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο και να πας μετά να το ξεσκίσεις στην πίστα. Ειδικά αν το αυτοκίνητο είναι δικό σου προσωπικό και θα κλαις τα λεφτά σου, άσε που μπορεί να κινδυνέψει και η σωματική σου ακεραιότητα.
Ο άνθρωπος που το έκανε είχε εμπιστοσύνη στην αντοχή και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του. Και είναι ένδειξη πόσο καλοφτιαγμένο και ανθεκτικό είναι το πλαίσιο του goup vag.
Εσύ από την πλευρά σου τι υποστηρίζεις δηλαδή. Ότι αν πάρεις ένα από τα αγαπημένα σου Toyota, π.χ. το yaris ή ακόμα καλύτερα το corolla που φέρνει στο scala και του κάνεις τις ίδιες αλλαγές, είναι οκ να το πας στην πίστα? Ή ότι γενικά αρκούν τέτοιες αλλαγές, που άλλοι τις κάνουν για ομορφιά για να κατέβεις σε πίστα με ένα λαικό αυτοκινητάκι?
-
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
Συνεχιζεις τη βλακεια, δωστου και αλλο.
Έχεις κάνει κι άλλες φορές χαρακτηρισμούς και το προσπέρασα επειδή μου είσαι συμπαθής γενικά. Είναι εμφανές ότι είσαι ιδιαίτερα χαμηλού επιπέδου και η γνώση των ελληνικών σου είναι ελλιπής.
Γι' αυτό όταν ζορίζεσαι δεν μπορείς να διατυπώσεις μία ολοκληρωμένη άποψη με επιχειρήματα, αλλά καταφεύγεις σε αοριστίες ότι εσύ ξέρεις καλύτερα και σε χαρακτηρισμούς.Δεν το έγραψα για να σε προσβάλω, απλώς θεωρώ ότι μειώνεις τον εαυτό σου με τον τρόπο που το χειρίζεσαι και δεν βοηθάς τον άλλο να κάνει διάλογο μαζί σου.
Αντε παμε, εγραψες
"Το παραθέτω χωρίς σχόλια.Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ."
Δηλαδη αν καταλαβα σωστα κανεις συγκριση ενα τογιοτα με ενα σκοντα που μπηκε στην πιστα ως προς την αναρτηση, τα φρενα και το τιμονι, σωστα μεχρι εδω?
Σου απανταω οτι αυτα τα συστηματα που συγκρινεις ο ανθρωπος οχι απλα τα εχει βελτιωσει, αλλα τα εχει φτασει σε αγωνιστικο επιπεδο εστω και χαμηλο.
Στην απαντηση σου οτι ο οδηγος δεν ανηκει σε αγωνιστικη ομαδα και αυτα τα φορανε ιδιωτες. Πες μου σε τι υφος ηθελες να σου απαντησω?
Στους τομεις που σε συγκινησαν τι σχεση εχει αυτο το αυτοκινητο με ενα νορμαλ?
Πραγματικα και χωρις ιχνος ειρωνιας εμενα μου εκανε εντυπωση οτι καταφερε χωρις βλαβη να βγαλει 8 γρηγορους γυρους.
Πες μου που ειμαι λαθος σε παρακαλω.Νομίζω ότι απλά παρεξηγήθηκες επειδή αστειευόμενος έκανα τη σύγκριση με το Toyota, έχει ξανασυμβεί, έχεις κάποιο πάθος με τη μάρκα και το παίρνεις προσωπικά όταν θεωρείς ότι κάποιος την προσβάλει.
Όσον αφορά την ουσία του θέματος, ούτε εγώ είμαι βελτιωτής αυτοκινήτων ούτε εσύ, για να ξέρουμε τι απαιτείται να αλλάξεις για να κατέβει ένα καθημερινό αυτοκίνητο σε πίστα.
Μπορώ όμως από το περιστατικό που ανέφερα με το Scala, αλλά και διαισθητικά, να υποθέσω με αρκετή ασφάλεια ότι δεν αρκεί να αλλάξεις αναρτήσεις, φρένα και ζαντολάστιχα σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο και να πας μετά να το ξεσκίσεις στην πίστα. Ειδικά αν το αυτοκίνητο είναι δικό σου προσωπικό και θα κλαις τα λεφτά σου, άσε που μπορεί να κινδυνέψει και η σωματική σου ακεραιότητα.
Ο άνθρωπος που το έκανε είχε εμπιστοσύνη στην αντοχή και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του. Και είναι ένδειξη πόσο καλοφτιαγμένο και ανθεκτικό είναι το πλαίσιο του goup vag.
Εσύ από την πλευρά σου τι υποστηρίζεις δηλαδή. Ότι αν πάρεις ένα από τα αγαπημένα σου Toyota, π.χ. το yaris ή ακόμα καλύτερα το corolla που φέρνει στο scala και του κάνεις τις ίδιες αλλαγές, είναι οκ να το πας στην πίστα? Ή ότι γενικά αρκούν τέτοιες αλλαγές, που άλλοι τις κάνουν για ομορφιά για να κατέβεις σε πίστα με ένα λαικό αυτοκινητάκι?
Βρε Αντι το εχω ξαναπει, Γιαπονεζοφιλος ειμαι και η τογιοτα ειναι η 4η επιλογη μου μετα απο σουμπαρου, χοντα, μαζντα, οποτε δεν ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα κατα την αποψη μου.
Τωρα ετυχε και εχω ενα ραβ4 στα χερια μου. Ετυχε γιατι αυτο βρηκα σε καλυτερη κατασταση απο τα μοντελα που εψαχνα.
Πλαισιο και βεβαια καλυτερο εχει το γκρουπ βαγκ γνωστο αυτο.
Το σκοντα που λες οπως το εχει στησει ο κατοχος, τωρα στα 56 μου και με καμια 10ρια σφραγισματα στα δοντια μου, αν κανω 10 χιλιομετρα μαζι του στον οδοντιατρο θα ξαναπαω.
Τυχαια το Σαββατο καναμε καμια 350αρι χιλιομετρα με ενα γιαρις υβριδιο του 24 μοντελο, αν εξαιρεσω τον περιορισμενο χωρο στο πλατος των εμπρος επιβατων σωμα και ποδια, ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο για τον μεσο οδηγο, ταχυτητες μεχρι 140 και σε μεικτους δρομους ασφαλτο και βατο χωματοδρομο. -
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
Συνεχιζεις τη βλακεια, δωστου και αλλο.
Έχεις κάνει κι άλλες φορές χαρακτηρισμούς και το προσπέρασα επειδή μου είσαι συμπαθής γενικά. Είναι εμφανές ότι είσαι ιδιαίτερα χαμηλού επιπέδου και η γνώση των ελληνικών σου είναι ελλιπής.
Γι' αυτό όταν ζορίζεσαι δεν μπορείς να διατυπώσεις μία ολοκληρωμένη άποψη με επιχειρήματα, αλλά καταφεύγεις σε αοριστίες ότι εσύ ξέρεις καλύτερα και σε χαρακτηρισμούς.Δεν το έγραψα για να σε προσβάλω, απλώς θεωρώ ότι μειώνεις τον εαυτό σου με τον τρόπο που το χειρίζεσαι και δεν βοηθάς τον άλλο να κάνει διάλογο μαζί σου.
Αντε παμε, εγραψες
"Το παραθέτω χωρίς σχόλια.Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ."
Δηλαδη αν καταλαβα σωστα κανεις συγκριση ενα τογιοτα με ενα σκοντα που μπηκε στην πιστα ως προς την αναρτηση, τα φρενα και το τιμονι, σωστα μεχρι εδω?
Σου απανταω οτι αυτα τα συστηματα που συγκρινεις ο ανθρωπος οχι απλα τα εχει βελτιωσει, αλλα τα εχει φτασει σε αγωνιστικο επιπεδο εστω και χαμηλο.
Στην απαντηση σου οτι ο οδηγος δεν ανηκει σε αγωνιστικη ομαδα και αυτα τα φορανε ιδιωτες. Πες μου σε τι υφος ηθελες να σου απαντησω?
Στους τομεις που σε συγκινησαν τι σχεση εχει αυτο το αυτοκινητο με ενα νορμαλ?
Πραγματικα και χωρις ιχνος ειρωνιας εμενα μου εκανε εντυπωση οτι καταφερε χωρις βλαβη να βγαλει 8 γρηγορους γυρους.
Πες μου που ειμαι λαθος σε παρακαλω.Νομίζω ότι απλά παρεξηγήθηκες επειδή αστειευόμενος έκανα τη σύγκριση με το Toyota, έχει ξανασυμβεί, έχεις κάποιο πάθος με τη μάρκα και το παίρνεις προσωπικά όταν θεωρείς ότι κάποιος την προσβάλει.
Όσον αφορά την ουσία του θέματος, ούτε εγώ είμαι βελτιωτής αυτοκινήτων ούτε εσύ, για να ξέρουμε τι απαιτείται να αλλάξεις για να κατέβει ένα καθημερινό αυτοκίνητο σε πίστα.
Μπορώ όμως από το περιστατικό που ανέφερα με το Scala, αλλά και διαισθητικά, να υποθέσω με αρκετή ασφάλεια ότι δεν αρκεί να αλλάξεις αναρτήσεις, φρένα και ζαντολάστιχα σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο και να πας μετά να το ξεσκίσεις στην πίστα. Ειδικά αν το αυτοκίνητο είναι δικό σου προσωπικό και θα κλαις τα λεφτά σου, άσε που μπορεί να κινδυνέψει και η σωματική σου ακεραιότητα.
Ο άνθρωπος που το έκανε είχε εμπιστοσύνη στην αντοχή και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του. Και είναι ένδειξη πόσο καλοφτιαγμένο και ανθεκτικό είναι το πλαίσιο του goup vag.
Εσύ από την πλευρά σου τι υποστηρίζεις δηλαδή. Ότι αν πάρεις ένα από τα αγαπημένα σου Toyota, π.χ. το yaris ή ακόμα καλύτερα το corolla που φέρνει στο scala και του κάνεις τις ίδιες αλλαγές, είναι οκ να το πας στην πίστα? Ή ότι γενικά αρκούν τέτοιες αλλαγές, που άλλοι τις κάνουν για ομορφιά για να κατέβεις σε πίστα με ένα λαικό αυτοκινητάκι?
Βρε Αντι το εχω ξαναπει, Γιαπονεζοφιλος ειμαι και η τογιοτα ειναι η 4η επιλογη μου μετα απο σουμπαρου, χοντα, μαζντα, οποτε δεν ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα κατα την αποψη μου.
Τωρα ετυχε και εχω ενα ραβ4 στα χερια μου. Ετυχε γιατι αυτο βρηκα σε καλυτερη κατασταση απο τα μοντελα που εψαχνα.
Πλαισιο και βεβαια καλυτερο εχει το γκρουπ βαγκ γνωστο αυτο.
Το σκοντα που λες οπως το εχει στησει ο κατοχος, τωρα στα 56 μου και με καμια 10ρια σφραγισματα στα δοντια μου, αν κανω 10 χιλιομετρα μαζι του στον οδοντιατρο θα ξαναπαω.
Τυχαια το Σαββατο καναμε καμια 350αρι χιλιομετρα με ενα γιαρις υβριδιο του 24 μοντελο, αν εξαιρεσω τον περιορισμενο χωρο στο πλατος των εμπρος επιβατων σωμα και ποδια, ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο για τον μεσο οδηγο, ταχυτητες μεχρι 140 και σε μεικτους δρομους ασφαλτο και βατο χωματοδρομο.Σύμφωνοι Ηλία, αλλά το θέμα μας δεν είναι να διαφημίσω το group vag και να θάψω το Toyota. Ούτε εγώ είμαι μέτοχος στη vw ούτε εσύ στην Toyota.
Δεν μ' αρέσει όμως η απαξίωση των προσπαθειών των άλλων. "Έλα μωρέ άμα αλλάξω κι εγώ αναρτήσεις και ζαντολάστιχα στο δικό μου το κατεβάζω στην πίστα, σιγά." Δε δέχομαι τέτοιες απόψεις, με εκνευρίζουν.
Ο άνθρωπος ρίσκαρε το αυτοκίνητό του, τα προσωπικά του χρήματα και μέχρις ενός σημείου και τη σωματική του ακεραιότητα. Μπορεί το Scala να μην καταστρεφόταν αλλά να ξεχαρβαλωνόταν και να ήθελε πολλές επισκευές μετά από τέτοια καταπόνηση. Ένα οικογενειακό αυτοκίνητο της σειράς είναι.
Αυτός το έκανε για την καύλα του και το χόμπυ του, εγώ βγάζω τα δικά μου συμπεράσματα, πόσο ανθεκτικό είναι το πλαίσιο. Κι αν κάποιος παρουσιάσει κάποιο αντίστοιχο παράδειγμα σε άλλη μάρκα, τα ίδια θετικά σχόλια θα πω.
-
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
Συνεχιζεις τη βλακεια, δωστου και αλλο.
Έχεις κάνει κι άλλες φορές χαρακτηρισμούς και το προσπέρασα επειδή μου είσαι συμπαθής γενικά. Είναι εμφανές ότι είσαι ιδιαίτερα χαμηλού επιπέδου και η γνώση των ελληνικών σου είναι ελλιπής.
Γι' αυτό όταν ζορίζεσαι δεν μπορείς να διατυπώσεις μία ολοκληρωμένη άποψη με επιχειρήματα, αλλά καταφεύγεις σε αοριστίες ότι εσύ ξέρεις καλύτερα και σε χαρακτηρισμούς.Δεν το έγραψα για να σε προσβάλω, απλώς θεωρώ ότι μειώνεις τον εαυτό σου με τον τρόπο που το χειρίζεσαι και δεν βοηθάς τον άλλο να κάνει διάλογο μαζί σου.
Αντε παμε, εγραψες
"Το παραθέτω χωρίς σχόλια.Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ."
Δηλαδη αν καταλαβα σωστα κανεις συγκριση ενα τογιοτα με ενα σκοντα που μπηκε στην πιστα ως προς την αναρτηση, τα φρενα και το τιμονι, σωστα μεχρι εδω?
Σου απανταω οτι αυτα τα συστηματα που συγκρινεις ο ανθρωπος οχι απλα τα εχει βελτιωσει, αλλα τα εχει φτασει σε αγωνιστικο επιπεδο εστω και χαμηλο.
Στην απαντηση σου οτι ο οδηγος δεν ανηκει σε αγωνιστικη ομαδα και αυτα τα φορανε ιδιωτες. Πες μου σε τι υφος ηθελες να σου απαντησω?
Στους τομεις που σε συγκινησαν τι σχεση εχει αυτο το αυτοκινητο με ενα νορμαλ?
Πραγματικα και χωρις ιχνος ειρωνιας εμενα μου εκανε εντυπωση οτι καταφερε χωρις βλαβη να βγαλει 8 γρηγορους γυρους.
Πες μου που ειμαι λαθος σε παρακαλω.Νομίζω ότι απλά παρεξηγήθηκες επειδή αστειευόμενος έκανα τη σύγκριση με το Toyota, έχει ξανασυμβεί, έχεις κάποιο πάθος με τη μάρκα και το παίρνεις προσωπικά όταν θεωρείς ότι κάποιος την προσβάλει.
Όσον αφορά την ουσία του θέματος, ούτε εγώ είμαι βελτιωτής αυτοκινήτων ούτε εσύ, για να ξέρουμε τι απαιτείται να αλλάξεις για να κατέβει ένα καθημερινό αυτοκίνητο σε πίστα.
Μπορώ όμως από το περιστατικό που ανέφερα με το Scala, αλλά και διαισθητικά, να υποθέσω με αρκετή ασφάλεια ότι δεν αρκεί να αλλάξεις αναρτήσεις, φρένα και ζαντολάστιχα σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο και να πας μετά να το ξεσκίσεις στην πίστα. Ειδικά αν το αυτοκίνητο είναι δικό σου προσωπικό και θα κλαις τα λεφτά σου, άσε που μπορεί να κινδυνέψει και η σωματική σου ακεραιότητα.
Ο άνθρωπος που το έκανε είχε εμπιστοσύνη στην αντοχή και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του. Και είναι ένδειξη πόσο καλοφτιαγμένο και ανθεκτικό είναι το πλαίσιο του goup vag.
Εσύ από την πλευρά σου τι υποστηρίζεις δηλαδή. Ότι αν πάρεις ένα από τα αγαπημένα σου Toyota, π.χ. το yaris ή ακόμα καλύτερα το corolla που φέρνει στο scala και του κάνεις τις ίδιες αλλαγές, είναι οκ να το πας στην πίστα? Ή ότι γενικά αρκούν τέτοιες αλλαγές, που άλλοι τις κάνουν για ομορφιά για να κατέβεις σε πίστα με ένα λαικό αυτοκινητάκι?
Βρε Αντι το εχω ξαναπει, Γιαπονεζοφιλος ειμαι και η τογιοτα ειναι η 4η επιλογη μου μετα απο σουμπαρου, χοντα, μαζντα, οποτε δεν ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα κατα την αποψη μου.
Τωρα ετυχε και εχω ενα ραβ4 στα χερια μου. Ετυχε γιατι αυτο βρηκα σε καλυτερη κατασταση απο τα μοντελα που εψαχνα.
Πλαισιο και βεβαια καλυτερο εχει το γκρουπ βαγκ γνωστο αυτο.
Το σκοντα που λες οπως το εχει στησει ο κατοχος, τωρα στα 56 μου και με καμια 10ρια σφραγισματα στα δοντια μου, αν κανω 10 χιλιομετρα μαζι του στον οδοντιατρο θα ξαναπαω.
Τυχαια το Σαββατο καναμε καμια 350αρι χιλιομετρα με ενα γιαρις υβριδιο του 24 μοντελο, αν εξαιρεσω τον περιορισμενο χωρο στο πλατος των εμπρος επιβατων σωμα και ποδια, ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο για τον μεσο οδηγο, ταχυτητες μεχρι 140 και σε μεικτους δρομους ασφαλτο και βατο χωματοδρομο.Σύμφωνοι Ηλία, αλλά το θέμα μας δεν είναι να διαφημίσω το group vag και να θάψω το Toyota. Ούτε εγώ είμαι μέτοχος στη vw ούτε εσύ στην Toyota.
Δεν μ' αρέσει όμως η απαξίωση των προσπαθειών των άλλων. "Έλα μωρέ άμα αλλάξω κι εγώ αναρτήσεις και ζαντολάστιχα στο δικό μου το κατεβάζω στην πίστα, σιγά." Δε δέχομαι τέτοιες απόψεις, με εκνευρίζουν.
Ο άνθρωπος ρίσκαρε το αυτοκίνητό του, τα προσωπικά του χρήματα και μέχρις ενός σημείου και τη σωματική του ακεραιότητα. Μπορεί το Scala να μην καταστρεφόταν αλλά να ξεχαρβαλωνόταν και να ήθελε πολλές επισκευές μετά από τέτοια καταπόνηση. Ένα οικογενειακό αυτοκίνητο της σειράς είναι.
Αυτός το έκανε για την καύλα του και το χόμπυ του, εγώ βγάζω τα δικά μου συμπεράσματα, πόσο ανθεκτικό είναι το πλαίσιο. Κι αν κάποιος παρουσιάσει κάποιο αντίστοιχο παράδειγμα σε άλλη μάρκα, τα ίδια θετικά σχόλια θα πω.
Τι περιμενες δηλαδη ?
Σε πιστα το εβαλε οχι σε ειδικη στο ακροπολις.
Ενταξει εχει την πλακα του ο "φανατισμος" με μαρκες που μας αρεσουν αλλα μην χτυπαμε και το ταβανι ρε φιλε.
ΥΓ το οτι συγκρινεις το scala με την corolla το αφηνω ασχολιαστο επειδη ειμαι ευγενης
-
-
@evmenis said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
Συνεχιζεις τη βλακεια, δωστου και αλλο.
Έχεις κάνει κι άλλες φορές χαρακτηρισμούς και το προσπέρασα επειδή μου είσαι συμπαθής γενικά. Είναι εμφανές ότι είσαι ιδιαίτερα χαμηλού επιπέδου και η γνώση των ελληνικών σου είναι ελλιπής.
Γι' αυτό όταν ζορίζεσαι δεν μπορείς να διατυπώσεις μία ολοκληρωμένη άποψη με επιχειρήματα, αλλά καταφεύγεις σε αοριστίες ότι εσύ ξέρεις καλύτερα και σε χαρακτηρισμούς.Δεν το έγραψα για να σε προσβάλω, απλώς θεωρώ ότι μειώνεις τον εαυτό σου με τον τρόπο που το χειρίζεσαι και δεν βοηθάς τον άλλο να κάνει διάλογο μαζί σου.
Αντε παμε, εγραψες
"Το παραθέτω χωρίς σχόλια.Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ."
Δηλαδη αν καταλαβα σωστα κανεις συγκριση ενα τογιοτα με ενα σκοντα που μπηκε στην πιστα ως προς την αναρτηση, τα φρενα και το τιμονι, σωστα μεχρι εδω?
Σου απανταω οτι αυτα τα συστηματα που συγκρινεις ο ανθρωπος οχι απλα τα εχει βελτιωσει, αλλα τα εχει φτασει σε αγωνιστικο επιπεδο εστω και χαμηλο.
Στην απαντηση σου οτι ο οδηγος δεν ανηκει σε αγωνιστικη ομαδα και αυτα τα φορανε ιδιωτες. Πες μου σε τι υφος ηθελες να σου απαντησω?
Στους τομεις που σε συγκινησαν τι σχεση εχει αυτο το αυτοκινητο με ενα νορμαλ?
Πραγματικα και χωρις ιχνος ειρωνιας εμενα μου εκανε εντυπωση οτι καταφερε χωρις βλαβη να βγαλει 8 γρηγορους γυρους.
Πες μου που ειμαι λαθος σε παρακαλω.Νομίζω ότι απλά παρεξηγήθηκες επειδή αστειευόμενος έκανα τη σύγκριση με το Toyota, έχει ξανασυμβεί, έχεις κάποιο πάθος με τη μάρκα και το παίρνεις προσωπικά όταν θεωρείς ότι κάποιος την προσβάλει.
Όσον αφορά την ουσία του θέματος, ούτε εγώ είμαι βελτιωτής αυτοκινήτων ούτε εσύ, για να ξέρουμε τι απαιτείται να αλλάξεις για να κατέβει ένα καθημερινό αυτοκίνητο σε πίστα.
Μπορώ όμως από το περιστατικό που ανέφερα με το Scala, αλλά και διαισθητικά, να υποθέσω με αρκετή ασφάλεια ότι δεν αρκεί να αλλάξεις αναρτήσεις, φρένα και ζαντολάστιχα σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο και να πας μετά να το ξεσκίσεις στην πίστα. Ειδικά αν το αυτοκίνητο είναι δικό σου προσωπικό και θα κλαις τα λεφτά σου, άσε που μπορεί να κινδυνέψει και η σωματική σου ακεραιότητα.
Ο άνθρωπος που το έκανε είχε εμπιστοσύνη στην αντοχή και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του. Και είναι ένδειξη πόσο καλοφτιαγμένο και ανθεκτικό είναι το πλαίσιο του goup vag.
Εσύ από την πλευρά σου τι υποστηρίζεις δηλαδή. Ότι αν πάρεις ένα από τα αγαπημένα σου Toyota, π.χ. το yaris ή ακόμα καλύτερα το corolla που φέρνει στο scala και του κάνεις τις ίδιες αλλαγές, είναι οκ να το πας στην πίστα? Ή ότι γενικά αρκούν τέτοιες αλλαγές, που άλλοι τις κάνουν για ομορφιά για να κατέβεις σε πίστα με ένα λαικό αυτοκινητάκι?
Βρε Αντι το εχω ξαναπει, Γιαπονεζοφιλος ειμαι και η τογιοτα ειναι η 4η επιλογη μου μετα απο σουμπαρου, χοντα, μαζντα, οποτε δεν ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα κατα την αποψη μου.
Τωρα ετυχε και εχω ενα ραβ4 στα χερια μου. Ετυχε γιατι αυτο βρηκα σε καλυτερη κατασταση απο τα μοντελα που εψαχνα.
Πλαισιο και βεβαια καλυτερο εχει το γκρουπ βαγκ γνωστο αυτο.
Το σκοντα που λες οπως το εχει στησει ο κατοχος, τωρα στα 56 μου και με καμια 10ρια σφραγισματα στα δοντια μου, αν κανω 10 χιλιομετρα μαζι του στον οδοντιατρο θα ξαναπαω.
Τυχαια το Σαββατο καναμε καμια 350αρι χιλιομετρα με ενα γιαρις υβριδιο του 24 μοντελο, αν εξαιρεσω τον περιορισμενο χωρο στο πλατος των εμπρος επιβατων σωμα και ποδια, ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο για τον μεσο οδηγο, ταχυτητες μεχρι 140 και σε μεικτους δρομους ασφαλτο και βατο χωματοδρομο.Σύμφωνοι Ηλία, αλλά το θέμα μας δεν είναι να διαφημίσω το group vag και να θάψω το Toyota. Ούτε εγώ είμαι μέτοχος στη vw ούτε εσύ στην Toyota.
Δεν μ' αρέσει όμως η απαξίωση των προσπαθειών των άλλων. "Έλα μωρέ άμα αλλάξω κι εγώ αναρτήσεις και ζαντολάστιχα στο δικό μου το κατεβάζω στην πίστα, σιγά." Δε δέχομαι τέτοιες απόψεις, με εκνευρίζουν.
Ο άνθρωπος ρίσκαρε το αυτοκίνητό του, τα προσωπικά του χρήματα και μέχρις ενός σημείου και τη σωματική του ακεραιότητα. Μπορεί το Scala να μην καταστρεφόταν αλλά να ξεχαρβαλωνόταν και να ήθελε πολλές επισκευές μετά από τέτοια καταπόνηση. Ένα οικογενειακό αυτοκίνητο της σειράς είναι.
Αυτός το έκανε για την καύλα του και το χόμπυ του, εγώ βγάζω τα δικά μου συμπεράσματα, πόσο ανθεκτικό είναι το πλαίσιο. Κι αν κάποιος παρουσιάσει κάποιο αντίστοιχο παράδειγμα σε άλλη μάρκα, τα ίδια θετικά σχόλια θα πω.
Τι περιμενες δηλαδη ?
Σε πιστα το εβαλε οχι σε ειδικη στο ακροπολις.
Ενταξει εχει την πλακα του ο "φανατισμος" με μαρκες που μας αρεσουν αλλα μην χτυπαμε και το ταβανι ρε φιλε.
ΥΓ το οτι συγκρινεις το scala με την corolla το αφηνω ασχολιαστο επειδη ειμαι ευγενης
Έχετε αποκτήσει όλοι 45 διδακτορικά και 39 master στην αφ' υψηλού θεωρητική ανάλυση, από πράξη δεν βλέπω τίποτα..
Άντε βρε, ας τροποποιήσει κάποιος το Toyota του να το βάλει στην πίστα και να μου το τρίψετε στη μούρη μετά... -
Εχεις μπει ποτε σε πιστα Αντυ?
Τι θεωρεις οτι εκανε? Επιτευγμα?
Μπορει να μπει το οτιδηποτε εκει μεσα.
Απο απλο μαμα αυτοκινητο χωρις να εχει ουτε 100αρα βενζινη μεχρι ενας που να εχει κρατησει μονο το σασι απο το εργοστασιακο κομματι.
Προφανως ο ανθρωπος αυτος εχει ξαναμπει και ξερει οτι με μαμα φρενα/αναρτησεις μετα απο 1- βαρια 2 γυρους δεν θα σταματουσε πουθενα γιατι απλα δεν θα ειχε φρενα...Τα ''λαικα'' ελαστικα δεν θα αντεχαν την πιεση σε ρυθμους πιστας.
Μπορει να κανει ποση ωρα να γεμισει μια ταχυτητα γιατι πανω απο 3η δεν θα μπορουσε να βαλει ουτε στην πισω ευθεια (αντε λιγο 4η πριν τα φρενα).
Απλα προς πληροφορηση σου μπορεις να μπεις με το αυτοκινητο σου οπως το εχεις...μια χαρα γυρους θα κανεις και θα εχεις μπει σε πιστα. Δεν ειναι κατι τρομερο...εχεις εντυπωσιαστει τοσο? -
Σιγά την καταπόνηση που μπήκε και έκανε 8 γύρους στην πίστα των Μεγάρων ο άνθρωπος.
Να ειναι καλά και να το χαίρεται, αυτό μετράει στο τέλος της ημέρας.
Είχα μπει μια φορά για πλάκα και εκανα 10 γύρους στις Σέρρες με το τέρας αναξιοπιστίας MINI R56 JCW που είχα κάποτε, φτιαγμένο στα 250 άλογα, και δεν έπαθε τίποτα, ισα-ίσα το τερέν ηταν μαγικό χαλί σε σχεση με τους καθημερινούς κατσικόδρομους που κυκλοφορούμε.
Εδω μπαίνουν με τα καθημερινά τους αυτοκίνητα στο Nürburgring και δεν παθαίνουν τίποτα. -
Εσείς δηλαδή τι καταλαβαίνετε, ότι μπήκε στην πίστα και έκανε βόλτα γύρω-γύρω, ή ότι το ζόριζε το αυτοκίνητο και το έφτανε στα όρια του;
Το αυτοκινητο εστριψε υποδειγματικα (1,002g)

Φρεναρε πολυ δυνατα και ακουραστα για 8 συνεχομενους γυρους και στα 5 sessions (1,003g)
Γυρισε στο 1,18.25 με προοπτικη στο 1,17.65
Βρε τι γκαζοφονιάδες είστε εσείς, δεν το είχα φανταστεί ότι θα υπάρχουν τόσο έμπειροι οδηγοί πίστας στο forum!

-
1000 φορές 10 γύροι στην πίστα παρά τα ίδια χλμ στη Λιοσίων και τη Θηβών. Για οποιοδήποτε αμάξι. Ειδικά οι Σέρρες είναι βόλτα στο πάρκο. Όσο δεν ψάχνεις το τελευταίο χιλιοστό τόσο ελάχιστη είναι η καταπόνηση. Τα Μέγαρα έχουν κακοτοπιές και μπορούν άνετα να σου ψήσουν τα φρένα αλλά ως εκεί.
Αυτά εδώ εν τω μεταξύ είναι 3" από μόνα τους!

Ευθυγραμμιση και ρυθμιση της ST XA coilover αναρτησης.
Nankang AR1 225/45/17
Ferodo Racing DS3000 εμπροςΑν με όλα αυτά ίσα που έσπασε το 1G...χαιρετίσματα.
SKODA FORUM