-
-
-
-
-
-
-
-
Θα περιμένω κι άλλο, δεν έχουν πιάσει πάτο ακόμη οι τιμές.
-
@dstou said in CarTalk.gr:
Θα περιμένω κι άλλο, δεν έχουν πιάσει πάτο ακόμη οι τιμές.
Ποια τιμή θα είναι ένδειξη για εσένα ώστε να πεις ότι οκ τώρα έπιασαν πάτο?
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Τα 1,5 tsi τα ανέβασαν στο θεό πάντως, 47000€ έφτασε το r-line από 43500 που είχε
-
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Τα 1,5 tsi τα ανέβασαν στο θεό πάντως, 47000€ έφτασε το r-line από 43500 που είχε
καλυτερα να πας στο πλαγκ ιν τοτε
-
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Τα 1,5 tsi τα ανέβασαν στο θεό πάντως, 47000€ έφτασε το r-line από 43500 που είχε
πειτε με οσο κολλημενο θελετε, αλλα αυτην τη στιγμη το model y LR RWD εχει 50.970 χωρις καμμια επιδοτηση. Αν η vw θεωρει οτι το 1.5 tiguan r-line (χωρις adaptive led matrix) βενζινη με 150 ιππους, κοστιζει μολις 4χιλιαρικα λιγοτερο, ε οκ ας τους λυπηθει ο θεος. Δεν βαζω καν στο παιχνιδι τις κινεζικες μαρκες. Μαλιστα, αν ειχε κινηθει καποιος λιγο νωριτερα, ωστε να παρει τα 3 χιλιαρικα επιδοτησης, μιλαμε οτι ερχεται στα ιδια λεφτα με το tiguan.
-
ξεχνας το βασικο οτι απευθυνονται σε αλλο κοινο οποτε τελειως αστοχη η συγκριση. λιγο μπορεις να το συγκρινεις το Υ με το πλαγκ ιν και μονο.
-
@dettol said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Τα 1,5 tsi τα ανέβασαν στο θεό πάντως, 47000€ έφτασε το r-line από 43500 που είχε
πειτε με οσο κολλημενο θελετε, αλλα αυτην τη στιγμη το model y LR RWD εχει 50.970 χωρις καμμια επιδοτηση. Αν η vw θεωρει οτι το 1.5 tiguan r-line (χωρις adaptive led matrix) βενζινη με 150 ιππους, κοστιζει μολις 4χιλιαρικα λιγοτερο, ε οκ ας τους λυπηθει ο θεος. Δεν βαζω καν στο παιχνιδι τις κινεζικες μαρκες. Μαλιστα, αν ειχε κινηθει καποιος λιγο νωριτερα, ωστε να παρει τα 3 χιλιαρικα επιδοτησης, μιλαμε οτι ερχεται στα ιδια λεφτα με το tiguan.
Στην ουσία σε "σπρώχνει" προς το R-line MORE που κοστίζει 48.000€ (+1200€) και έχει επιπλέον το πακέτο IQ DRIVE plus και 20αρες ζάντες. Το "απλό" R-line έχει τα Led plus.

-
-
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@dettol said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Τα 1,5 tsi τα ανέβασαν στο θεό πάντως, 47000€ έφτασε το r-line από 43500 που είχε
πειτε με οσο κολλημενο θελετε, αλλα αυτην τη στιγμη το model y LR RWD εχει 50.970 χωρις καμμια επιδοτηση. Αν η vw θεωρει οτι το 1.5 tiguan r-line (χωρις adaptive led matrix) βενζινη με 150 ιππους, κοστιζει μολις 4χιλιαρικα λιγοτερο, ε οκ ας τους λυπηθει ο θεος. Δεν βαζω καν στο παιχνιδι τις κινεζικες μαρκες. Μαλιστα, αν ειχε κινηθει καποιος λιγο νωριτερα, ωστε να παρει τα 3 χιλιαρικα επιδοτησης, μιλαμε οτι ερχεται στα ιδια λεφτα με το tiguan.
Στην ουσία σε "σπρώχνει" προς το R-line MORE που κοστίζει 48.000€ (+1200€) και έχει επιπλέον το πακέτο IQ DRIVE plus και 20αρες ζάντες. Το "απλό" R-line έχει τα Led plus.
Ειλικρινά πες μου, έχω άδικο;
-
@dettol said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@dettol said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Τα 1,5 tsi τα ανέβασαν στο θεό πάντως, 47000€ έφτασε το r-line από 43500 που είχε
πειτε με οσο κολλημενο θελετε, αλλα αυτην τη στιγμη το model y LR RWD εχει 50.970 χωρις καμμια επιδοτηση. Αν η vw θεωρει οτι το 1.5 tiguan r-line (χωρις adaptive led matrix) βενζινη με 150 ιππους, κοστιζει μολις 4χιλιαρικα λιγοτερο, ε οκ ας τους λυπηθει ο θεος. Δεν βαζω καν στο παιχνιδι τις κινεζικες μαρκες. Μαλιστα, αν ειχε κινηθει καποιος λιγο νωριτερα, ωστε να παρει τα 3 χιλιαρικα επιδοτησης, μιλαμε οτι ερχεται στα ιδια λεφτα με το tiguan.
Στην ουσία σε "σπρώχνει" προς το R-line MORE που κοστίζει 48.000€ (+1200€) και έχει επιπλέον το πακέτο IQ DRIVE plus και 20αρες ζάντες. Το "απλό" R-line έχει τα Led plus.
Ειλικρινά πες μου, έχω άδικο;
Για τις τιμές;
1000 δίκια έχεις -
-
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Είναι βασισμένο στο urban cruiser της Toyota, οπότε... δεν είναι για τα βουνά.
CarTalk.gr