-
-
Πάρα πολύ ενδιαφέρον!
-
-
Θα κλείσουν σπίτια


Στην Ελλάδα το Leapmotor B10 – Από 25.900 ευρώ
Θα ήθελα να δω ποιος αφελής θα αγοράσει ηλεκτρικό c5 όταν με 27Κ παίρνεις 67αρα μπαταρία, επιδόσεις και εξοπλισμό βαρβάτο.
Το μεγάλο πανηγύρι όμως θα γίνει όταν έρθει το Α10, τα ec3 θα μείνουν στο ράφι

Ούτε ο @criuser


-
Θα κλείσουν σπίτια


Στην Ελλάδα το Leapmotor B10 – Από 25.900 ευρώ
Θα ήθελα να δω ποιος αφελής θα αγοράσει ηλεκτρικό c5 όταν με 27Κ παίρνεις 67αρα μπαταρία, επιδόσεις και εξοπλισμό βαρβάτο.
Το μεγάλο πανηγύρι όμως θα γίνει όταν έρθει το Α10, τα ec3 θα μείνουν στο ράφι

Η 67άρα μπαταρία είναι προσόν δηλαδή για ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους και για τη χρήση που συνήθως προορίζονται τέτοια αυτοκίνητα;
-
@katafractos17 said in Leapmotor:
Θα κλείσουν σπίτια


Στην Ελλάδα το Leapmotor B10 – Από 25.900 ευρώ
Θα ήθελα να δω ποιος αφελής θα αγοράσει ηλεκτρικό c5 όταν με 27Κ παίρνεις 67αρα μπαταρία, επιδόσεις και εξοπλισμό βαρβάτο.
Το μεγάλο πανηγύρι όμως θα γίνει όταν έρθει το Α10, τα ec3 θα μείνουν στο ράφι

Η 67άρα μπαταρία είναι προσόν δηλαδή για ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους και για τη χρήση που συνήθως προορίζονται τέτοια αυτοκίνητα;
Στα 27 χιλιάρικα, ναι είναι προσόν.
-
Αν βρεις σε αυτή τη τιμή 67αρα μπαταρία, τον εξοπλισμό, τις επιδόσεις άλλο ηλεκτρικό πες το και σε μένα.
Ενδεικτικά και σύμφωνα με το citroen.fr το παρόμοιας αυτονομίας c5 έχει 37Κ στη φτωχή έκδοση (δώρο μαντήλι για κλάψιμο), 40Κ στη plus και 43Κ στη φουλ έκδοση

edit και 5 αστέρια ασφάλεια

-
Θα κλείσουν σπίτια


Στην Ελλάδα το Leapmotor B10 – Από 25.900 ευρώ
Θα ήθελα να δω ποιος αφελής θα αγοράσει ηλεκτρικό c5 όταν με 27Κ παίρνεις 67αρα μπαταρία, επιδόσεις και εξοπλισμό βαρβάτο.
Το μεγάλο πανηγύρι όμως θα γίνει όταν έρθει το Α10, τα ec3 θα μείνουν στο ράφι

Ηλεκτρικά παίρνουν γενικά οι αφελείς, αλλά μην το κάνουμε θέμα...

Αυτά θα κριθούν από την τιμή που θα δώσει το λήζινγκ, αφού κανείς ιδιώτης δεν παίρνει ηλεκτρικό για να έχει άγχος και ρίσκα.
Η τιμή του γαλλικού σάιτ είναι χωρίς επιδοτήσεις.
Εδώ έχει επιδοτήσεις, αλλά πάλι είπαμε οι εταιρικοί ας πάρετε ηλεκτρικά.
Οι περιμένουμε την ανάσταση του ντίζελ...

ή να πέσουμε σε κανένα υβριδικό.
-
-
@katafractos17 said in Leapmotor:
Θα κλείσουν σπίτια


Στην Ελλάδα το Leapmotor B10 – Από 25.900 ευρώ
Θα ήθελα να δω ποιος αφελής θα αγοράσει ηλεκτρικό c5 όταν με 27Κ παίρνεις 67αρα μπαταρία, επιδόσεις και εξοπλισμό βαρβάτο.
Το μεγάλο πανηγύρι όμως θα γίνει όταν έρθει το Α10, τα ec3 θα μείνουν στο ράφι

Η 67άρα μπαταρία είναι προσόν δηλαδή για ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους και για τη χρήση που συνήθως προορίζονται τέτοια αυτοκίνητα;
Στα 27 χιλιάρικα, ναι είναι προσόν.
Χμμμ... Όχι δεν είναι.
Ενδεικτικά και σύμφωνα με το citroen.fr το παρόμοιας αυτονομίας c5 έχει 37Κ στη φτωχή έκδοση (δώρο μαντήλι για κλάψιμο), 40Κ στη plus και 43Κ στη φουλ έκδοση
Εγώ δεν έβαλα σε καμία σύγκριση κανένα Citroen ούτε είπα ότι παρόμοια αυτονομία είναι προσόν για το C5 και όχι για το Leapmotor.
Γενικά θεωρώ ότι αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας ανξαρτήτου μάρκας, χρειάζεται να έχουν μεγαλύτερες αυτονομίες.
Τουλάχιστον για Ελλάδα που οι υποδομές ακόμη είναι σε χαμηλά επίπεδα.
Γι΄αυτόν λοιπόν δεν το θεωρώ προσόν, όσο και φθηνά να έχει ένα αυτοκίνητο.
Δεν τα συνδυάζω τα δύο αυτά πράγματα. -
@katafractos17 said in Leapmotor:
@katafractos17 said in Leapmotor:
Θα κλείσουν σπίτια


Στην Ελλάδα το Leapmotor B10 – Από 25.900 ευρώ
Θα ήθελα να δω ποιος αφελής θα αγοράσει ηλεκτρικό c5 όταν με 27Κ παίρνεις 67αρα μπαταρία, επιδόσεις και εξοπλισμό βαρβάτο.
Το μεγάλο πανηγύρι όμως θα γίνει όταν έρθει το Α10, τα ec3 θα μείνουν στο ράφι

Η 67άρα μπαταρία είναι προσόν δηλαδή για ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους και για τη χρήση που συνήθως προορίζονται τέτοια αυτοκίνητα;
Στα 27 χιλιάρικα, ναι είναι προσόν.
Χμμμ... Όχι δεν είναι.
Ενδεικτικά και σύμφωνα με το citroen.fr το παρόμοιας αυτονομίας c5 έχει 37Κ στη φτωχή έκδοση (δώρο μαντήλι για κλάψιμο), 40Κ στη plus και 43Κ στη φουλ έκδοση
Εγώ δεν έβαλα σε καμία σύγκριση κανένα Citroen ούτε είπα ότι παρόμοια αυτονομία είναι προσόν για το C5 και όχι για το Leapmotor.
Γενικά θεωρώ ότι αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας ανξαρτήτου μάρκας, χρειάζεται να έχουν μεγαλύτερες αυτονομίες.
Τουλάχιστον για Ελλάδα που οι υποδομές ακόμη είναι σε χαμηλά επίπεδα.
Γι΄αυτόν λοιπόν δεν το θεωρώ προσόν, όσο και φθηνά να έχει ένα αυτοκίνητο.
Δεν τα συνδυάζω τα δύο αυτά πράγματα.Εσύ μπορείς να θεωρείς ότι θέλεις ανάλογα με τις ανασφάλειές σου.
Εγώ συνέκρινα 2 αυτοκίνητα παρομοίων διαστάσεων, παρόμοιας αυτονομίας, το ένα προσφέρει τα πάντα σε σούπερ τιμή ενώ το άλλο έχει καπέλο τουλάχιστον 15 χιλιάρικα στον ίδιο εξοπλισμό.
Χώρια η ασφάλεια και οι επιδόσεις. -
Πάντως απ'όσα έχω καταλάβει ως τώρα, το μέγεθος της μπαταρίας δεν πάει παρέα με την αυτονομία.Εξαρτάται κι από την κατανάλωση και διαχείριση της ενέργειας που κάνει ένα BEV.
Δηλ. μπορεί ένα όχημα να έχει μεγαλύτερη μπαταρία,αλλά αν -τρόπος του λέγειν- καίει σαν θερμοσίφωνας του 80' πάει περίπατο το όποιο κέρδος της μεγαλύτερης χωρητικότητας. -
-
@katafractos17 said in Leapmotor:
@katafractos17 said in Leapmotor:
Θα κλείσουν σπίτια


Στην Ελλάδα το Leapmotor B10 – Από 25.900 ευρώ
Θα ήθελα να δω ποιος αφελής θα αγοράσει ηλεκτρικό c5 όταν με 27Κ παίρνεις 67αρα μπαταρία, επιδόσεις και εξοπλισμό βαρβάτο.
Το μεγάλο πανηγύρι όμως θα γίνει όταν έρθει το Α10, τα ec3 θα μείνουν στο ράφι

Η 67άρα μπαταρία είναι προσόν δηλαδή για ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους και για τη χρήση που συνήθως προορίζονται τέτοια αυτοκίνητα;
Στα 27 χιλιάρικα, ναι είναι προσόν.
Χμμμ... Όχι δεν είναι.
Ενδεικτικά και σύμφωνα με το citroen.fr το παρόμοιας αυτονομίας c5 έχει 37Κ στη φτωχή έκδοση (δώρο μαντήλι για κλάψιμο), 40Κ στη plus και 43Κ στη φουλ έκδοση
Εγώ δεν έβαλα σε καμία σύγκριση κανένα Citroen ούτε είπα ότι παρόμοια αυτονομία είναι προσόν για το C5 και όχι για το Leapmotor.
Γενικά θεωρώ ότι αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας ανξαρτήτου μάρκας, χρειάζεται να έχουν μεγαλύτερες αυτονομίες.
Τουλάχιστον για Ελλάδα που οι υποδομές ακόμη είναι σε χαμηλά επίπεδα.
Γι΄αυτόν λοιπόν δεν το θεωρώ προσόν, όσο και φθηνά να έχει ένα αυτοκίνητο.
Δεν τα συνδυάζω τα δύο αυτά πράγματα.Εσύ μπορείς να θεωρείς ότι θέλεις ανάλογα με τις ανασφάλειές σου.
Εγώ συνέκρινα 2 αυτοκίνητα παρομοίων διαστάσεων, παρόμοιας αυτονομίας, το ένα προσφέρει τα πάντα σε σούπερ τιμή ενώ το άλλο έχει καπέλο τουλάχιστον 15 χιλιάρικα στον ίδιο εξοπλισμό.
Χώρια η ασφάλεια και οι επιδόσεις.Εγώ αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι για κανένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας δεν θεωρώ προσόν να το αγοράσω φθηνά, παίρνοντας όμως τέτοιο μέγεθος μπαταρίας και κατά συνέπεια αυτονομίας, όσο και καλή διαχείριση να κάνει.
-
Αν η αυτονομία τους δεν ξεπεράσει θεωρητικά τα 800 χλμ ώστε σε κάθε περίπτωση στην πραγματικότητα να έχεις 500 ωφέλιμα δεν μπαίνει καν για συζήτηση η αγορά τους
Και βέβαια όταν σε 5-6 χρόνια αυτό θα έχει επιτευχθεί οι σημερινοί δεινόσαυροι θα πάνε μόνο για απόσυρση μαζί με τα λεφτά των αγοραστών τους.
-
@katafractos17 said in Leapmotor:
Εγώ αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι για κανένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας δεν θεωρώ προσόν να το αγοράσω φθηνά, παίρνοντας όμως τέτοιο μέγεθος μπαταρίας και κατά συνέπεια αυτονομίας, όσο και καλή διαχείριση να κάνει.
Δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να δώσουν 60-70 χιλιάρικα για να πάρουν αυτοκίνητα με 100+kwh μπαταρία. Βολεύονται και με τις 60αρες. Τα εκατομμύρια πωλήσεις αυτό δείχνουν.
Όπως και δε μπορούν να αγοράσουν όλοι 3λιτρα θηρία και βολεύονται με τα 1300αρια. -
-
@katafractos17 said in Leapmotor:
Εγώ αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι για κανένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας δεν θεωρώ προσόν να το αγοράσω φθηνά, παίρνοντας όμως τέτοιο μέγεθος μπαταρίας και κατά συνέπεια αυτονομίας, όσο και καλή διαχείριση να κάνει.
Δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να δώσουν 60-70 χιλιάρικα για να πάρουν αυτοκίνητα με 100+kwh μπαταρία. Βολεύονται και με τις 60αρες. Τα εκατομμύρια πωλήσεις αυτό δείχνουν.
Όπως και δε μπορούν να αγοράσουν όλοι 3λιτρα θηρία και βολεύονται με τα 1300αρια.Ε δεν παίρνουμε το άλλο άκρο και δε μιλάμε για 100αρες μπαταρίες και 60-70Κ.
Προσωπικά παρόλο που γουστάρω τα καλά της ηλεκτροκίνησης όπως πολλές φορές έχω αναφέρει, αν είχα μέχρι 27Κ, μάλλον θα προτιμούσα να πάρω βενζίνη παρά ηλεκτρικό με 67αρα μπαταρία (αλήθεια τα 67kW είναι net?).
Από 75+ μπαταρία (net) και wltp κοντά στα 600χλμ θα συζητούσα για ηλεκτρικό αυτή τη στιγμή, όπως είναι αυτά που κοιτάω για μίσθωμα.Υ.Γ. Αλήθεια, μιας και μιλάμε για Leapmotor μιλάμε λογικά για Stellantis έτσι; Τι ποσοστό έχει ως εταιρεία; Τα 27Κ που θα δώσετε, πάλι στην τσέπη των Γάλλων θα πάνε. Δε θα σας τα πάρουν από τη Citroen αλλά θα σας σας τα πάρουν από τον Κινέζο. Για να μην πανηγυρίζετε δηλαδή ότι θα φάει κάνα στραπάτσο η Stella και τέτοια.

-
Το ολοκαίνουργιο Leapmotor B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά στην κατηγορία των C-SUV. Εχει πολύ καλή σχέση τιμής- αξίας , γεγονός που το βάζει στις επιλογές των αγοραστών που ψάχνουν μικρότερα segment.
Αλλωστε η Leapmotor διέπεται από το μότο «προσιτή πολυτέλεια για όλους». Αυτό ισχύει και στην περίπτωση του B10 που έρχεται να ενισχύσει την γκάμα της κινέζικης μάρκας μετά το T03 και το C10. Το τελευταίο μάλιστα διατίθεται και σε REEV (Range-Extended Electric Vehicle) με συνολική αυτονομία 974 χιλιομέτρων. Το ίδιο θα συμβεί και με το Β10 μέσα στο 2026 -
Αποκάλυψη για το ολοκαίνουργιο Leapmotor A10

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/apokalypsi-gia-to-olokainoyrgio-leapmotor-a10/
Leapmotor
