-
Στα φτηνα (dolphin surf, dolphin και νομιζω και στο atto2/3) δεν μπορεις να κανεις precondition. Ετσι και αλλιως η μεγιστη ισχυς φορτισης τους ειναι χαμηλη (88kw) οποτε δεν χρειαζεται μαλλον.
Τί τους κοστίζει να βάλουν ένα κουμπί; Βλακείες (το ίδιο ισχύει και για την PSA το κερατομου)
Πολύ καλό curve, με ένα preconditioning ίσως κέρδιζες το πρώτο 5% όταν κουμπώνεις

-
google maps εχεις και με τα 2 οποτε καμια ουσιαστικη διαφορα.
Η διαφορά γενικά στο built in είναι μόνο (κυρίως; ) οτι εμένα πχ στο δικό μου (με android auto) δεν μπορεί να μιλήσει με το αυτοκίνητο να πάρει στοιχεία μπαταρίας και να μου υπολογίσει αυτόματα στοπς.
Οπότε ουσιαστικά θέλει μια αρχική μελέτη με το ABRP ή να χρησιμοποιήσεις το μαμίσιο navigation.Έχουν βάλει κανένα κόλπο στα νέα android auto για κάτι τέτοιο; Πχ αν συνδέεις android auto το κινητό σου , σου υπολογίζει αυτόματα στοπς ;
preconditioning πως κάνετε;αν εχεις android auto μπορεις να τρεχεις το abrp (θελει ομως το premium με συνδρομη) και να σου κανει υπολογισμο των στασεων φορτισης. Σε γενικες γραμμες ειναι αρκετα ακριβες αυτο, αλλα αν θελεις να βελτιωσεις την ακριβεια του, πρεπει να παρεις dongle που θα κουμπωσεις στην obd θυρα, ωστε να τραβαει το abrp πληροφοριες για την καταναλωση του οχηματος.
Είναι επίφοβο αυτό, καθώς μπόρει να σου ξεκλειδώσει το αμάξι κάποιος άμα το έχεις μόνιμα πάνω.
-
google maps εχεις και με τα 2 οποτε καμια ουσιαστικη διαφορα.
Η διαφορά γενικά στο built in είναι μόνο (κυρίως; ) οτι εμένα πχ στο δικό μου (με android auto) δεν μπορεί να μιλήσει με το αυτοκίνητο να πάρει στοιχεία μπαταρίας και να μου υπολογίσει αυτόματα στοπς.
Οπότε ουσιαστικά θέλει μια αρχική μελέτη με το ABRP ή να χρησιμοποιήσεις το μαμίσιο navigation.Έχουν βάλει κανένα κόλπο στα νέα android auto για κάτι τέτοιο; Πχ αν συνδέεις android auto το κινητό σου , σου υπολογίζει αυτόματα στοπς ;
preconditioning πως κάνετε;αν εχεις android auto μπορεις να τρεχεις το abrp (θελει ομως το premium με συνδρομη) και να σου κανει υπολογισμο των στασεων φορτισης. Σε γενικες γραμμες ειναι αρκετα ακριβες αυτο, αλλα αν θελεις να βελτιωσεις την ακριβεια του, πρεπει να παρεις dongle που θα κουμπωσεις στην obd θυρα, ωστε να τραβαει το abrp πληροφοριες για την καταναλωση του οχηματος.
Είναι επίφοβο αυτό, καθώς μπόρει να σου ξεκλειδώσει το αμάξι κάποιος άμα το έχεις μόνιμα πάνω.
Τα byd έχουν pin to drive οπότε θέλω να πιστεύω ότι είναι οκ. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται πάντως το dongle. Μου φαίνεται overkill
-
Εμένα μου αρέσει σαν παιχνίδι πάντως για χαβαλέ αλλά πλέον είναι άχρηστο, υπάρχουν παντού φορτιστές.
Επίσης μην ξεχνάτε έχω πεζό που απο ότι εχω καταλάβει και ξεκλείδωτο να το αφήσω δεν το θέλει κανείς. win-win

-
google maps εχεις και με τα 2 οποτε καμια ουσιαστικη διαφορα.
Η διαφορά γενικά στο built in είναι μόνο (κυρίως; ) οτι εμένα πχ στο δικό μου (με android auto) δεν μπορεί να μιλήσει με το αυτοκίνητο να πάρει στοιχεία μπαταρίας και να μου υπολογίσει αυτόματα στοπς.
Οπότε ουσιαστικά θέλει μια αρχική μελέτη με το ABRP ή να χρησιμοποιήσεις το μαμίσιο navigation.Έχουν βάλει κανένα κόλπο στα νέα android auto για κάτι τέτοιο; Πχ αν συνδέεις android auto το κινητό σου , σου υπολογίζει αυτόματα στοπς ;
preconditioning πως κάνετε;αν εχεις android auto μπορεις να τρεχεις το abrp (θελει ομως το premium με συνδρομη) και να σου κανει υπολογισμο των στασεων φορτισης. Σε γενικες γραμμες ειναι αρκετα ακριβες αυτο, αλλα αν θελεις να βελτιωσεις την ακριβεια του, πρεπει να παρεις dongle που θα κουμπωσεις στην obd θυρα, ωστε να τραβαει το abrp πληροφοριες για την καταναλωση του οχηματος.
Είναι επίφοβο αυτό, καθώς μπόρει να σου ξεκλειδώσει το αμάξι κάποιος άμα το έχεις μόνιμα πάνω.
Τα byd έχουν pin to drive οπότε θέλω να πιστεύω ότι είναι οκ. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται πάντως το dongle. Μου φαίνεται overkill
Το pin to drive είναι scam.
Δεν παρέχει καμία ασφάλεια. -
google maps εχεις και με τα 2 οποτε καμια ουσιαστικη διαφορα.
Η διαφορά γενικά στο built in είναι μόνο (κυρίως; ) οτι εμένα πχ στο δικό μου (με android auto) δεν μπορεί να μιλήσει με το αυτοκίνητο να πάρει στοιχεία μπαταρίας και να μου υπολογίσει αυτόματα στοπς.
Οπότε ουσιαστικά θέλει μια αρχική μελέτη με το ABRP ή να χρησιμοποιήσεις το μαμίσιο navigation.Έχουν βάλει κανένα κόλπο στα νέα android auto για κάτι τέτοιο; Πχ αν συνδέεις android auto το κινητό σου , σου υπολογίζει αυτόματα στοπς ;
preconditioning πως κάνετε;αν εχεις android auto μπορεις να τρεχεις το abrp (θελει ομως το premium με συνδρομη) και να σου κανει υπολογισμο των στασεων φορτισης. Σε γενικες γραμμες ειναι αρκετα ακριβες αυτο, αλλα αν θελεις να βελτιωσεις την ακριβεια του, πρεπει να παρεις dongle που θα κουμπωσεις στην obd θυρα, ωστε να τραβαει το abrp πληροφοριες για την καταναλωση του οχηματος.
Είναι επίφοβο αυτό, καθώς μπόρει να σου ξεκλειδώσει το αμάξι κάποιος άμα το έχεις μόνιμα πάνω.
Τα byd έχουν pin to drive οπότε θέλω να πιστεύω ότι είναι οκ. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται πάντως το dongle. Μου φαίνεται overkill
Το pin to drive είναι scam.
Δεν παρέχει καμία ασφάλεια.Γιατί το λες αυτό; Παρατήρησα πως με την κάρτα δεν το ζητά, ούτε ξεκλειδώνοντας με το κινητό, μόνο με ένα από τα fob.
-
google maps εχεις και με τα 2 οποτε καμια ουσιαστικη διαφορα.
Η διαφορά γενικά στο built in είναι μόνο (κυρίως; ) οτι εμένα πχ στο δικό μου (με android auto) δεν μπορεί να μιλήσει με το αυτοκίνητο να πάρει στοιχεία μπαταρίας και να μου υπολογίσει αυτόματα στοπς.
Οπότε ουσιαστικά θέλει μια αρχική μελέτη με το ABRP ή να χρησιμοποιήσεις το μαμίσιο navigation.Έχουν βάλει κανένα κόλπο στα νέα android auto για κάτι τέτοιο; Πχ αν συνδέεις android auto το κινητό σου , σου υπολογίζει αυτόματα στοπς ;
preconditioning πως κάνετε;αν εχεις android auto μπορεις να τρεχεις το abrp (θελει ομως το premium με συνδρομη) και να σου κανει υπολογισμο των στασεων φορτισης. Σε γενικες γραμμες ειναι αρκετα ακριβες αυτο, αλλα αν θελεις να βελτιωσεις την ακριβεια του, πρεπει να παρεις dongle που θα κουμπωσεις στην obd θυρα, ωστε να τραβαει το abrp πληροφοριες για την καταναλωση του οχηματος.
Είναι επίφοβο αυτό, καθώς μπόρει να σου ξεκλειδώσει το αμάξι κάποιος άμα το έχεις μόνιμα πάνω.
Τα byd έχουν pin to drive οπότε θέλω να πιστεύω ότι είναι οκ. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται πάντως το dongle. Μου φαίνεται overkill
Το pin to drive είναι scam.
Δεν παρέχει καμία ασφάλεια.Γιατί το λες αυτό; Παρατήρησα πως με την κάρτα δεν το ζητά, ούτε ξεκλειδώνοντας με το κινητό, μόνο με ένα από τα fob.
Και αν βάλεις λάθος κωδικό 3 φορές, σου λέει να πατήσεις το fob, και ακυρώνει το pin, και ξεκινάει το αμάξι.
Λογικά το σχεδιάσαν για να προστατεύσουν από relay attacks. -
Μια κρυφή ιδιοφυΐα: Ο «τιμονιέρης» της ΒΥD έγινε ο πλουσιότερος Κινέζος
-
Αυτό είναι το κινεζικό SUV που θα παράγεται στην Τουρκία
-
Μια κρυφή ιδιοφυΐα: Ο «τιμονιέρης» της ΒΥD έγινε ο πλουσιότερος Κινέζος
Δεν δούλεψε σε κρατικό οργανισμό μετά το μάστερ.
Το RI που έκανε το μαστερ του ξεκίνησε spinoff Ltd τον έβαλε GM (!).
Τα υπόλοιπα δείχνουν σωστά.
Ωραίος ο Wang.(πηγή)
-
δοκιμασα αυτα που ανεφερε για το pin ο @ntinaras . Οπως ακριβως τα ειπε. Ενδιαφερον. Επομενως υπαρχει αποκλειστικα για να προστατευσει απο relay attacks και δεν αποτελει κομματι two factor authentication οπως στα tesla. Αν ξεκλειδωσεις με καρτα δεν ζηταει pin, διοτι με την καρτα δεν γινεται relay attack.
Απο τη στιγμη που η λογικη τους ειναι αυτη, απορω γιατι ζηταει pin οταν ξεκλειδωσεις πατωντας κουμπι πανω στο fob. Θα περιμενα να ζηταει pin μονο οταν ξεκλειδωνεις χρησιμοποιωντας το proximity του fob.Καλο θα ηταν να το αλλαξουν και να ζηταει pin ΚΑΘΕ φορα που πας να βαλεις Drive.
-
BYD forum