-
Δεν είπα ότι είναι καλύτερο η χειρότερο, είπα ότι το χτυπάει.
Είναι συγκρίσιμο.Το καλύτερο είναι και λίγο σχετικό, που δίνει το βάρος ο άλλος, σε ποια χαρακτηριστικά και πόσο διατίθεται να πληρώσει για αυτά.
Απλα λέω αν οι Ευρωπαίοι θέλουν, μπορούν. όπως είμαστε τώρα έχει το πλεονέκτημα το surf σχεδόν σε όλα.
-
Το μόνο που χτυπαει το R5 ειναι το κεφαλι του σχεδιαστη του στον τοίχο.
Είναι άθλιο σε χωρους μπροστα/πισω.
Είναι μονο για ρομαντικους, να το παρεις να το βαλεις στην αυλή και να το βλέπεις (μόνο) και να θυμασαι το '90 τι γαματο που ήταν το παλιό R5.
Σκεφτομαι που ετρεξα σε 3 αντιπροσωπίες να δω αν το εχουν τωρα μολις ειχε ερθει, και την απογοήτευση μολις μπηκα μεσα. Αν δεν εχετε μπει δεν μπορειτε να το καταλάβετε.
-
Μπροστά ήμουν μια χαρά, αν και δε θα το έλεγα ευρύχωρο. Πίσω δε θυμάμαι καν αν δοκίμασα να μπω, θα ήταν μάταιο.
Υπάρχει πάντως σίγουρα ένα target group που δεν θα έχει θέμα με τους χώρους. Αλλιώς δε θα υπήρχαν Fiat 500, Mini, κλπ.
Αν ο άλλος είναι 25 χρονών, θα προτιμήσει ένα 5άρι για το στυλ και τον τρόπο που στρίβει, παρά ένα Mini Dolphin. -
Το R5 είναι ένα 208. 2+2. Το σύγκρινα με το δικό μου.
Στο 208, πίσω μου (190) δεν κάθεται άνθρωπος και όταν θέλουμε το +1 τραβάμε κ το κάθισμα του συνοδηγού τέρμα μπροστά.Όποιος έχει οικογένεια + θέλει πολης το dolphin και το νο1 κομπακτ πολης το ινστερ.
Ούτε καν το surf, το οποίο είναι ελάχιστα καλύτερο απο τα 208+R5 σε χώρους καμπίνας, αλλά με εμένα πάλι 2+1 είναι.(αυτά τα λέω γιατί τα δοκίμασα, μπορεί να υπάρχουν κι άλλα, δεν ξέρω πχ το μίνι και το 500 τί παίζει κ το R4 και το micra δεν έχουν έρθει ακόμα πουθενά)
-
Δεν είπα ότι είναι καλύτερο η χειρότερο, είπα ότι το χτυπάει.
Είναι συγκρίσιμο.Το καλύτερο είναι και λίγο σχετικό, που δίνει το βάρος ο άλλος, σε ποια χαρακτηριστικά και πόσο διατίθεται να πληρώσει για αυτά.
Απλα λέω αν οι Ευρωπαίοι θέλουν, μπορούν. όπως είμαστε τώρα έχει το πλεονέκτημα το surf σχεδόν σε όλα.
Δεν ειναι συγκρισιμο οταν το ενα εχει καλυτερη μπαταρια LFP που ειναι παρα πολύ βασικο
Στην κορυφαια εκδοση με περισσότερα αλογα και εξοπλισμο εχει λίγο λιγότερο από μια αρχικη εκδοση στο αλλο
Αν θεωρεις αυτο συγκρισιμο να παίρνεις χειροτερο εξοπλισμο και μπαταρια για να παρεις σε αντιδιαστολη ενα ομορφο αμαξι αλλα χωρι καλό εξοπλισμο που δεν ρυθμιζεται ουτε το κάθισμα
εγω προσωπικα δεν το θεωρω συγκρισιμο
Συγκρισιμο θα θεωρουσα οι δυο αντιστοιχες εκδοσεις (φτωχες ή πλουσιες) να ειναι κοντα σε χρηματα και με παρομοια πραγματα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
-
Δεν έχει νόημα η συζήτηση πρώτον γιατί θα χαλάσουμε το θέμα, δεύτερον για το R5/R4 δεν αφορά την αγορά της Ελλάδας, είναι πιο premium μοντέλο.
Αν το μόνο πλεονέκτημα που βρίσκεις πχ σε ένα Mini ή ένα R5/R4 είναι η ομορφιά τότε φυσικά δεν υπάρχει καμία απολύτως σύγκριση. Δεν είναι συγκρίσιμα. Συμφωνώ.
Νομίζω αρκεί αυτό για να το λήξουμε χωρίς να κάνουμε κύκλους.υγ. δεν το λέω υποτιμητικά ή για να σε γειώσω, δικαίωμά σου να κοιτάς αυτά που θεωρείς σημαντικά, απλά δεν θα βγάλουμε άκρη
-
Δεν έχει νόημα η συζήτηση πρώτον γιατί θα χαλάσουμε το θέμα, δεύτερον για το R5/R4 δεν αφορά την αγορά της Ελλάδας, είναι πιο premium μοντέλο.
Αν το μόνο πλεονέκτημα που βρίσκεις πχ σε ένα Mini ή ένα R5/R4 είναι η ομορφιά τότε φυσικά δεν υπάρχει καμία απολύτως σύγκριση. Δεν είναι συγκρίσιμα. Συμφωνώ.
Νομίζω αρκεί αυτό για να το λήξουμε χωρίς να κάνουμε κύκλους.υγ. δεν το λέω υποτιμητικά ή για να σε γειώσω, δικαίωμά σου να κοιτάς αυτά που θεωρείς σημαντικά, απλά δεν θα βγάλουμε άκρη
Σιγα το premium ρε συ, απλό μοντελο ειναι καθόλου premium
απλό υφασμα στα καθισματα και πλαστικα τιγκα εχει μεσα που το ειδες το premium???
το mini θεωρειται premium. Αλλη περιπτωση. Για το R5 μιλαγαμε μη μου το γυρνας
αντικειμενικοτατα μιλάω
Αν ειχε ιδια τιμη και ηταν συγκρισιμο με το surf θα προτιμουσα το R5 το ειπα από την αρχη, μαρεσει πολύ.
Αλλα να ειμαστε αντικειμενικοι. Σε χρηματα δεν ειναι συγκρισιμο, ειναι πολύ πιο ακριβο και φυσικα δεν ειναι καθόλου premium οπως λες. Και σου ειπα εκτος απο τον εξοπλισμο η LFP blade μπαταρια ειναι μεγαλο plus σε σχεση με την ιοντων λιθιου. Οι μπαταριες στα ηλεκτρικα ειναι το Α και το Ω
ακρη παντα βγαινει. οταν μιλαμε αντικειμενικα ομως
-
Καλά αυτό με τα πλαστικά που ηδονίζεστε όλοι να τα ακουμπάτε δεν το καταλαβαίνω

Αλλά ναι, οκ, απευθύνεται σε μια αγορά που ο άλλος θα δώσει κάποια έξτρα χωρίς να κοιτάει ένα ένα τα spec sheets. Ίσως είναι καλύτερα έτσι να το πω. Δεν είναι premium μέσα.
premium/εξτρα χαρακτηριστικά (πχ) έναντι του surf
- στρίβει
- brake by wire
- google navigation
- double tap = beep beep goes away
(α, διάβαζα θα βάλουν λέει και 1-pedal, το R4 και το micra το έχουν ήδη απλά θα είχαν κάνει διάλειμμα για τσιγάροι οι γάλλοι που το έβαζαν όταν έφτιαχναν τα πρώτα R5 ! )
Δεν μου έρχεται κάτι άλλο να σου πω την αλήθεια.
-
Καλά αυτό με τα πλαστικά που ηδονίζεστε όλοι να τα ακουμπάτε δεν το καταλαβαίνω

Αλλά ναι, οκ, απευθύνεται σε μια αγορά που ο άλλος θα δώσει κάποια έξτρα χωρίς να κοιτάει ένα ένα τα spec sheets. Ίσως είναι καλύτερα έτσι να το πω. Δεν είναι premium μέσα.
premium χαρακτηριστικά (πχ) έναντι του surf
- στρίβει
- brake by wire
- google navigation
- double tap = beep beep goes away
Δεν μου έρχεται κάτι άλλο να σου πω την αλήθεια.
το οτι στριβει καλύτερα φυσικα και το δεχομαι (δεν ειναι premium χαρακτηριστικο)
το brakeby wire σε ολα τα ηλεκτρικα ειναι. αν υπαρχει one pedal driving αλλαζει μην τα μπερδευεις (δεν ειναι premium χαρακτηριστικο)
android auto εχει ρε συ και το BYD φυσικα εχεις χαρτες της google!!!
τι ειναι το double tap = beep goes away?????σορυ με ολο το σεβασμο σιγα τα features που μου εβαλες
το οτι στριβει καλύτερα ειναι μονο πραγματικα κατι αλλα μιλάμε για αμαξάκια πόλης που θα το πας να στριψεις ? στην κατεχακη???
ασε που εχει μονο 95 αλογα ενω το αλλο 170, να ειχε και αυτό 170 να το φορτωσεις να πας σε πιστα να πω οκ
Μην το συνεχιζεις ειναι πολύ ακριβο χωρις να δινει τιποτα πραγματικα για να το υποστηριξει πλην της εμφανισης αντε να σου δωσω και το στριψιμο
θες να κατσω να σου αναφερω ποσα δινει το αλλο που μου εβαλες ενα πραγματικο και 3 χαζομαρουλες?
-
Τεσπα, δεν πληρώνομαι απο την renault, δεν με νοιάζει να τους υποστηρίξω τζάμπα*.
Την άποψή μου την είπα, είπες τον αντίλογο, δεν χρειάζεται να κάνουμε κύκλους.
(*πστ, ρενό, αν θες, στείλε και το συνεχίζω)edit: Επιστρέφοντας εντός θέματος, αν η byd, στο "φτηνό" /"vfm" surf βγάζει στο euroncap έστω και 1% παραπάνω σε adult,child occupant καθώς και road users, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τους άλλους.
Καλά θα κάνουν να αρχίσουν να τους κράζουν και οι "δημοσιογράφοι". Πχ το surf είναι πιο πάνω σε όλα απο inster και R5 πριν καν βάλεις τα ADAS μέσα.
Και δεν με νοιάζουν τα αστέρια, δείτε τα σχόλια + ποσοστά.υγ. το R5/R4/megane έχουν google automotive built in δεν (χρειάζεται να) συνδέεις κινητό
έχουν κουμπάκι που με διπλό κλικ κλείνει όσα adas θες εσύ (preset), δεν ασχολείσαι με οθόνη. -
Aν έχεις συναισθημα και ρομαντισμό και εάν τα χρηματα όπως και οι χώροι δεν ειναι πρόβλημα πας δαγκωτό σε renault 5.
Είναι πάρα πολύ όμορφο και ναι είναι και ποιοτικό αρκετά.Για εμάς του κοινούς θνητούς που εξυπηρετούμε τις ανάγκες μας δεν αξίζει θεωρώ. Αν ήμουν 25άρης και είχα τα λεφτά ίσως που και πάλι δεν ξέρω.
Τέλος, δε θεωρώ την NMC τόσο πρόβλημα σε σχέση με την LFP και έχω διαβάσει αρκετά καθότι με προβλημάτιζε με το inster αλλά δεν κατέληξα οτι εν τέλει, είναι εμπόδιο. Είναι καλύτερη επιλογή αλλά όχι τόσο καλύτερη για να απορρίψεις ένα αυτοκόνητο εννοώ.
-
Τεσπα, δεν πληρώνομαι απο την renault, δεν με νοιάζει να τους υποστηρίξω τζάμπα*.
Την άποψή μου την είπα, είπες τον αντίλογο, δεν χρειάζεται να κάνουμε κύκλους.
(*πστ, ρενό, αν θες, στείλε και το συνεχίζω)edit: Επιστρέφοντας εντός θέματος, αν η byd, στο "φτηνό" /"vfm" surf βγάζει στο euroncap έστω και 1% παραπάνω σε adult,child occupant καθώς και road users, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τους άλλους.
Καλά θα κάνουν να αρχίσουν να τους κράζουν και οι "δημοσιογράφοι". Πχ το surf είναι πιο πάνω σε όλα απο inster και R5 πριν καν βάλεις τα ADAS μέσα.
Και δεν με νοιάζουν τα αστέρια, δείτε τα σχόλια + ποσοστά.υγ. το R5/R4/megane έχουν google automotive built in δεν (χρειάζεται να) συνδέεις κινητό
έχουν κουμπάκι που με διπλό κλικ κλείνει όσα adas θες εσύ (preset), δεν ασχολείσαι με οθόνη.δεν θα συνεχισω, ανελυσα τον αντιλογο μου με πειστικοτατα επηχειρηματα νομιζω.
απλα να σου πω who cares αν εχει built in ή αν εχει καποιο αλλο wireless android auto . αφου το κινητο δεν χρειαζεται καν να το βγαλεις από την τσεπη σου να συνδεθεις. google maps εχεις και με τα 2 οποτε καμια ουσιαστικη διαφορα.
-
Το R5 είναι πολύ πιο ακριβό απο το Surf.
Εκτός κι αν μιλάς για τιμές Γαλλίας.Δεν ισχύουν οι τιμές που βλέπω στις σελίδες τους;
Το surf comfort 25990
To R5 techno 40kWh 29400 (το R5 evolution που δεν έχει καλό εξοπλισμό όμως 26900)σημείωση. Αν στην φτηνή evolution R5 έβαζαν οι τσιφούτηδες και
- καθισμα οδηγου ρυθμ σε ύψος (ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΤΡΑ ΑΥΤΟ ΔΛΔ)
- driving modes (ήμαρτον επίσης)
- ηλεκτρικοί καθρέπτες (μην επαναλλαμβάνομαι)
- cruise control stop& go
θα ήταν λουκούμι στα 27Κ.
Το πιο φτηνό R5 είναι 26.900
και το πιο φτηνό surf 20.290
πολύ μεγάλη διαφορά... -
google maps εχεις και με τα 2 οποτε καμια ουσιαστικη διαφορα.
Η διαφορά γενικά στο built in είναι μόνο (κυρίως; ) οτι εμένα πχ στο δικό μου (με android auto) δεν μπορεί να μιλήσει με το αυτοκίνητο να πάρει στοιχεία μπαταρίας και να μου υπολογίσει αυτόματα στοπς.
Οπότε ουσιαστικά θέλει μια αρχική μελέτη με το ABRP ή να χρησιμοποιήσεις το μαμίσιο navigation.Έχουν βάλει κανένα κόλπο στα νέα android auto για κάτι τέτοιο; Πχ αν συνδέεις android auto το κινητό σου , σου υπολογίζει αυτόματα στοπς ;
preconditioning πως κάνετε; -
Aν έχεις συναισθημα και ρομαντισμό και εάν τα χρηματα όπως και οι χώροι δεν ειναι πρόβλημα πας δαγκωτό σε renault 5.
Είναι πάρα πολύ όμορφο και ναι είναι και ποιοτικό αρκετά.Για εμάς του κοινούς θνητούς που εξυπηρετούμε τις ανάγκες μας δεν αξίζει θεωρώ. Αν ήμουν 25άρης και είχα τα λεφτά ίσως που και πάλι δεν ξέρω.
Τέλος, δε θεωρώ την NMC τόσο πρόβλημα σε σχέση με την LFP και έχω διαβάσει αρκετά καθότι με προβλημάτιζε με το inster αλλά δεν κατέληξα οτι εν τέλει, είναι εμπόδιο. Είναι καλύτερη επιλογή αλλά όχι τόσο καλύτερη για να απορρίψεις ένα αυτοκόνητο εννοώ.
Η NMC εχει και πλεονεκτηματα
αλλα κυριως τα πλεονεκτηματα των NMC εμφανιζονται στα πιο μεγαλα αυτοκίνητα οχι στα μικρα πολης
πχ δινει πολυ μεγαλύτερο ρευμα στιγμιαια και πιο γρηγορα οποτε με μεγαλο ηλεκτροκινητηρα μπορεις να εχεις καλύτερες επιδοσεις. Ή μπορουν να επιτυχουν πιο γρηγορη φορτιση σε DC που παλι σε μικρα πολής δεν ειναι ουσιαστικο πλεονεκτημα
τελος ειναι το βαρος που ειναι ενα πλεονεκτημα ακομα και στα μικρα υπερ τους
ομως τα πλεονεκτηματα των LFP ειδικα για μικρα ειναι πολλαπλάσια
αφου η μπαταρια πεφτει λιγοτερο με τα χρονια και αντεχουν πολύ περισσότερες φορτισεις πριν πεσουν, ειναι λιγοτερο ευκολο να παρουν φωτια , δεν αλλαζει τοσο πολύ η χωρητικοτητα με διαφορα θερμοκρασίας . Επισης δεν εχουν κοβαλτιο και νικελιο πραγμα που τις κανει φτηνοτερες σε παραγωγη (αρα και μπορουν να πουληθουν με μικροτερο κοστος στον καταναλωτη) και πιο ecology friendly και τελος πεφτουν λιγοτερο σε γρηγορες DC φορτισεις. Τελος δεν εχουν προβλημα να τις φορτιζεις μεχρι το 100% οπως οι NMC που για να αντεξουν καλύτερα καλό ειναι να φορτιζεις μεχρι το 80% -
google maps εχεις και με τα 2 οποτε καμια ουσιαστικη διαφορα.
Η διαφορά γενικά στο built in είναι μόνο (κυρίως; ) οτι εμένα πχ στο δικό μου (με android auto) δεν μπορεί να μιλήσει με το αυτοκίνητο να πάρει στοιχεία μπαταρίας και να μου υπολογίσει αυτόματα στοπς.
Οπότε ουσιαστικά θέλει μια αρχική μελέτη με το ABRP ή να χρησιμοποιήσεις το μαμίσιο navigation.Έχουν βάλει κανένα κόλπο στα νέα android auto για κάτι τέτοιο; Πχ αν συνδέεις android auto το κινητό σου , σου υπολογίζει αυτόματα στοπς ;
preconditioning πως κάνετε;αν εχεις android auto μπορεις να τρεχεις το abrp (θελει ομως το premium με συνδρομη) και να σου κανει υπολογισμο των στασεων φορτισης. Σε γενικες γραμμες ειναι αρκετα ακριβες αυτο, αλλα αν θελεις να βελτιωσεις την ακριβεια του, πρεπει να παρεις dongle που θα κουμπωσεις στην obd θυρα, ωστε να τραβαει το abrp πληροφοριες για την καταναλωση του οχηματος.
-
google maps εχεις και με τα 2 οποτε καμια ουσιαστικη διαφορα.
Η διαφορά γενικά στο built in είναι μόνο (κυρίως; ) οτι εμένα πχ στο δικό μου (με android auto) δεν μπορεί να μιλήσει με το αυτοκίνητο να πάρει στοιχεία μπαταρίας και να μου υπολογίσει αυτόματα στοπς.
Οπότε ουσιαστικά θέλει μια αρχική μελέτη με το ABRP ή να χρησιμοποιήσεις το μαμίσιο navigation.Έχουν βάλει κανένα κόλπο στα νέα android auto για κάτι τέτοιο; Πχ αν συνδέεις android auto το κινητό σου , σου υπολογίζει αυτόματα στοπς ;
preconditioning πως κάνετε;καλύτερα να σου απαντησει κάποιος που εχει BYD από οτι ξέρω εχει app. εγω δεν εχω BYD αλλα αλλη μαρκα που δεν εχει android auto (εχει ενα αλλο app για mirroring) ουτε built in navigation
-
thanks!
Δεν το ήξερα αυτό για το abrp+obd, καλή φάση.
Θα το ψάξω. -
thanks!
Δεν το ήξερα αυτό για το abrp+obd, καλή φάση.
Θα το ψάξω.τα byd εχουν ολα μαμα-navigation με χαρτες απο google maps που σου λενε με ποση μπαταρια θα φτασεις και αν χρειαζεται, δημιουργουν πλανο στασεων φορτισης.
Στα φτηνα (dolphin surf, dolphin και νομιζω και στο atto2/3) δεν μπορεις να κανεις precondition. Ετσι και αλλιως η μεγιστη ισχυς φορτισης τους ειναι χαμηλη (88kw) οποτε δεν χρειαζεται μαλλον.
Στα ακριβοτερα (sealion7, seal) υπαρχει με ενα προσφατο update, δυνατοτητα χειροκινητου precondition (με κουμπακι στο infotainment). Δεν γνωριζω αν κανουν και αυτοματα precondition οταν πλησιαζεις σε φορτιστη που εχεις βαλει στο navi. -
thanks!
Δεν το ήξερα αυτό για το abrp+obd, καλή φάση.
Θα το ψάξω.τα byd εχουν ολα μαμα-navigation με χαρτες απο google maps που σου λενε με ποση μπαταρια θα φτασεις και αν χρειαζεται, δημιουργουν πλανο στασεων φορτισης.
Στα φτηνα (dolphin surf, dolphin και νομιζω και στο atto2/3) δεν μπορεις να κανεις precondition. Ετσι και αλλιως η μεγιστη ισχυς φορτισης τους ειναι χαμηλη (88kw) οποτε δεν χρειαζεται μαλλον.
Στα ακριβοτερα (sealion7, seal) υπαρχει με ενα προσφατο update, δυνατοτητα χειροκινητου precondition (με κουμπακι στο infotainment). Δεν γνωριζω αν κανουν και αυτοματα precondition οταν πλησιαζεις σε φορτιστη που εχεις βαλει στο navi.ασε ρε γκατζετακια με τα precondition , τα aircondition και τα φτηνά σου καθρεφτακια που πας να μας πείσεις με τον κινεζοκουβα!
καφέ ψήνει ?
ΥΓ Με το diesel δεν κάνω στασεις εκτος αν ειναι για sex. και αυτό μετα τις 10 ωρες σαν ευχαριστο διαλειμα να μην βαρεθω. κατουρημα δεν χρειαζεται εκτος αν παω αμερικη.
BYD forum