-
Ανεβάζει ταχύτητα η Leapmotor – Παρέδωσε το εκατομμυριοστό όχημα
-
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: Ηλεκτροκινητήρας με μπαταρία 37,3kWh
Ισχύς: 95PS
Ροπή: 158 Nm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: Αυτόματο
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-50 km/h: 5 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 130 km/h
Μέση κατανάλωση: 16,3 kWh/100km (τιμές κατασκευαστή)
Αυτονομία: 265 χλμ
Εκπομπές CO2: 0
Διαστάσεις (μήκος – πλάτος – ύψος) : 3.620 x 1.652 x 1.577 mm
Χώρος αποσκευών: 210/880 lt
Βάρος: 1.175 kg
Δείτε περισσότερα -
Αυτο το βουητο και αυτη τη τραγική οθονη να μην ειχε και θα τα πηγαινε πολυ καλυτερα……
Το βλεπω ελαχιστα στους δρομους. Τα surf ακια αρχιζουν και κανουν εντονη τη παρουσια τους.
-
Νέα σπορ έκδοση για το Leapmotor B05
Σε αντίθεση, η βασική έκδοση του B05 θα προσφέρεται με έναν ηλεκτροκινητήρα εγκατεστημένο στον πίσω άξονα, ο οποίος αποδίδει ισχύ 218 ίππων
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/nea-spor-ekdosi-gia-to-leapmotor-b05/
-
Οδηγούμε στην Κυανή Ακτή το Leapmotor B10
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoymei-to-leapmotor-b10/
-
Πολύ ενδιαφέρον!!! Πάρα πολύ! Αλλά τεράστιο ρε γαμωτο
-
-
Δοκιμάζουμε το Leapmotor C10 REEV
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/dokimazoyme-to-leapmotor-c10-reev/
-
Κάτι μου λέει πλέον ότι αυτά τα plug in είναι εντελώς μάρκετινγκ προϊόντα για να πουλιούνται μόνο ως εταιρικά.
Και για το συγκεκριμένο, ποιος θα πάει να δώσει 40.000€ για Κινεζικό που λέει και ο Criuser.
Τέτοια Phev με μεγάλες μπαταρίες θέλουν την πριζουλα τους συνέχεια, άρα γιατί να μην πας κατευθείαν σε ηλεκτρικό;
Για μερικά μεγάλα ταξίδια το χρόνο;
Καλύτερα με ένα καλό ηλεκτρικό και ας σταματήσεις για φόρτιση 1-2 φορές.
Η πιο εμπορική και λογική επιλογή είναι τα HEV ακόμη, και εκτός της TOYOTA , επιλογές όπως αυτές του μικρού Cherry σε τιμές 23-25κ θα μπορούσαν να έχουν μεγάλη επιτυχία.
Για τους αποδελοιπους υγραέριο όπως της Dacia.
Εγώ προσωπικά για το μέλλον, κοιτούσα τις προάλλες με αφορμή την έκπτωση που τρέχει για το Tcross, αυτή την έκδοση του Golf για υπανάπτυκτες χώρες, 1.5 Tsi 116 άλογα και ατσάλινες 15αρες ζάντες.
Αν για κάποιο λόγο το έδιναν κοντά στα 22κ θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για τον μέσο Έλληνα μέχρι το 2040, TSI forever!
-
-
Κάτι μου λέει πλέον ότι αυτά τα plug in είναι εντελώς μάρκετινγκ προϊόντα για να πουλιούνται μόνο ως εταιρικά.
Και για το συγκεκριμένο, ποιος θα πάει να δώσει 40.000€ για Κινεζικό που λέει και ο Criuser.
Τέτοια Phev με μεγάλες μπαταρίες θέλουν την πριζουλα τους συνέχεια, άρα γιατί να μην πας κατευθείαν σε ηλεκτρικό;
Για μερικά μεγάλα ταξίδια το χρόνο;
Καλύτερα με ένα καλό ηλεκτρικό και ας σταματήσεις για φόρτιση 1-2 φορές.
Η πιο εμπορική και λογική επιλογή είναι τα HEV ακόμη, και εκτός της TOYOTA , επιλογές όπως αυτές του μικρού Cherry σε τιμές 23-25κ θα μπορούσαν να έχουν μεγάλη επιτυχία.
Για τους αποδελοιπους υγραέριο όπως της Dacia.
Εγώ προσωπικά για το μέλλον, κοιτούσα τις προάλλες με αφορμή την έκπτωση που τρέχει για το Tcross, αυτή την έκδοση του Golf για υπανάπτυκτες χώρες, 1.5 Tsi 116 άλογα και ατσάλινες 15αρες ζάντες.
Αν για κάποιο λόγο το έδιναν κοντά στα 22κ θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για τον μέσο Έλληνα μέχρι το 2040, TSI forever!
Όπως Όλα έχουν το κοινό τους έτσι και τα erev έχουν το δικό τους. Κι εγώ όμως είμαι της ίδιας άποψης, αν είναι να μπριζωσω, καλύτερα αμιγώς ηλεκτρικό
.
Εκεί που διαφωνώ μαζί σου, είναι που μιλάμε για σοβαρά αυτοκίνητα και μου αναφέρεις τα τουοτα
, έχεις φάει κόλλημα με το C-hr του φίλου σου. Εντάξει και μενα μου αρέσουν τα σι τσι Αρ, αλλά τα υπόλοιπα δεν βλέπονται 
.Την golfara θα μπορούσαν να την έδιναν 22Κ, αλλά θα είχε 3
στο ευροσκραπ, όπως τα Σιτροέν 
, -
Εκεί που διαφωνώ μαζί σου, είναι που μιλάμε για σοβαρά αυτοκίνητα και μου αναφέρεις τα τουοτα , έχεις φάει κόλλημα με το C-hr του φίλου σου
Τα ανέφερα από την πλευρά της μαθηματικά λογικής επιλογής λόγω οικονομίας χρήσης χωρίς την πολυπλοκότητα του μπριζωματος.
Και με αφορμή το CHR που όντως μου άρεσε πολύ ανακάλυψα πως είναι πλέον και ευρωπαϊκά σε οδήγηση και μάλιστα από τα καλύτερα.Από την άλλη πλευρά αυτό δεν σημαίνει πως θα έπαιρνα ποτέ Toyota γιατί προσωπικά κάνω επιλογές...με το κάτω κεφάλι, ανοικονομητες και με βάση το συναίσθημα.
Golf TSI ακόμη και τη βασική έκδοση, ο καλύτερος θερμικός κινητήρας που υπάρχει, κορυφαία πλαίσιο και ... αληθινό τιμόνι !!!! Δεν υπάρχουν πλέον καινούργια αυτοκίνητα με σωστό τιμόνι αν το έχετε καταλάβει , όλα είναι ηλεκτρικά ελαφριά χωρίς καμία αίσθηση.
Μόνο ...τα Tesla έχουν τέλειο τιμόνι με την ειρωνία αν δεν κάνω λάθος πως είναι χωρίς μηχανική σύνδεση στους τροχούς (drive by wire δεν το λενε; )
-
Eps έχουν τα tesla, όπως σχεδόν όλοι, είναι ελάχιστα τα υδραυλικά πχ mclaren. Μόνο το ct είναι drive by wire
-
Παγκόσμια πρεμιέρα για το τετρακίνητο Leapmotor C10 των 585 ίππων
-
Νέο ρεκόρ πωλήσεων για τη Leapmotor – Πόσα αυτοκίνητα παρέδωσε τον Οκτώβριο
Leapmotor