Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Leapmotor
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Leapmotor
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    115
    4744
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator last edited by

      Ανεβάζει ταχύτητα η Leapmotor – Παρέδωσε το εκατομμυριοστό όχημα

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/anevazei-tachytita-i-leapmotor-paredose-to-ekatommyriosto-ochima/

      I EAT MILF AND COOKIES

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A d P
        A d P moderator last edited by

        Τεχνικά Χαρακτηριστικά

        Κινητήρας: Ηλεκτροκινητήρας με μπαταρία 37,3kWh
        Ισχύς: 95PS
        Ροπή: 158 Nm
        Κιβώτιο Ταχυτήτων: Αυτόματο
        Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
        Επιτάχυνση 0-50 km/h: 5 δευτερόλεπτα
        Τελική ταχύτητα: 130 km/h
        Μέση κατανάλωση: 16,3 kWh/100km (τιμές κατασκευαστή)
        Αυτονομία: 265 χλμ
        Εκπομπές CO2: 0
        Διαστάσεις (μήκος – πλάτος – ύψος) : 3.620 x 1.652 x 1.577 mm
        Χώρος αποσκευών: 210/880 lt
        Βάρος: 1.175 kg
        Δείτε περισσότερα

        Youtube Video

        I EAT MILF AND COOKIES

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • Z
          zaxosm last edited by

          Αυτο το βουητο και αυτη τη τραγική οθονη να μην ειχε και θα τα πηγαινε πολυ καλυτερα……

          Το βλεπω ελαχιστα στους δρομους. Τα surf ακια αρχιζουν και κανουν εντονη τη παρουσια τους.

          Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
          Hyundai Inster 42kwh

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A d P
            A d P moderator last edited by

            Νέα σπορ έκδοση για το Leapmotor B05

            Σε αντίθεση, η βασική έκδοση του B05 θα προσφέρεται με έναν ηλεκτροκινητήρα εγκατεστημένο στον πίσω άξονα, ο οποίος αποδίδει ισχύ 218 ίππων

            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/nea-spor-ekdosi-gia-to-leapmotor-b05/

            I EAT MILF AND COOKIES

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A d P
              A d P moderator last edited by

              Οδηγούμε στην Κυανή Ακτή το Leapmotor B10

              https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoymei-to-leapmotor-b10/

              I EAT MILF AND COOKIES

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • L
                lap last edited by

                Πολύ ενδιαφέρον!!! Πάρα πολύ! Αλλά τεράστιο ρε γαμωτο

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by

                  Youtube Video

                  @andya3

                  Δες και στα γερμανικά τα πρώτα reev με 30Κ

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A d P
                    A d P moderator last edited by

                    Δοκιμάζουμε το Leapmotor C10 REEV

                    https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/dokimazoyme-to-leapmotor-c10-reev/

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vagkirk last edited by

                      Κάτι μου λέει πλέον ότι αυτά τα plug in είναι εντελώς μάρκετινγκ προϊόντα για να πουλιούνται μόνο ως εταιρικά.

                      Και για το συγκεκριμένο, ποιος θα πάει να δώσει 40.000€ για Κινεζικό που λέει και ο Criuser.

                      Τέτοια Phev με μεγάλες μπαταρίες θέλουν την πριζουλα τους συνέχεια, άρα γιατί να μην πας κατευθείαν σε ηλεκτρικό;

                      Για μερικά μεγάλα ταξίδια το χρόνο;

                      Καλύτερα με ένα καλό ηλεκτρικό και ας σταματήσεις για φόρτιση 1-2 φορές.

                      Η πιο εμπορική και λογική επιλογή είναι τα HEV ακόμη, και εκτός της TOYOTA , επιλογές όπως αυτές του μικρού Cherry σε τιμές 23-25κ θα μπορούσαν να έχουν μεγάλη επιτυχία.

                      Για τους αποδελοιπους υγραέριο όπως της Dacia.

                      Εγώ προσωπικά για το μέλλον, κοιτούσα τις προάλλες με αφορμή την έκπτωση που τρέχει για το Tcross, αυτή την έκδοση του Golf για υπανάπτυκτες χώρες, 1.5 Tsi 116 άλογα και ατσάλινες 15αρες ζάντες.

                      Αν για κάποιο λόγο το έδιναν κοντά στα 22κ θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για τον μέσο Έλληνα μέχρι το 2040, TSI forever!

                      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • V
                        vdx last edited by

                        Όμιλος Stellantis σχεδιάζει να εντάξει το Leapmotor B10 στην γκάμα της Opel μέσω ενός απλού… rebadging.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A d P
                          A d P moderator @vagkirk last edited by A d P

                          @vagkirk said in Leapmotor:

                          Κάτι μου λέει πλέον ότι αυτά τα plug in είναι εντελώς μάρκετινγκ προϊόντα για να πουλιούνται μόνο ως εταιρικά.

                          Και για το συγκεκριμένο, ποιος θα πάει να δώσει 40.000€ για Κινεζικό που λέει και ο Criuser.

                          Τέτοια Phev με μεγάλες μπαταρίες θέλουν την πριζουλα τους συνέχεια, άρα γιατί να μην πας κατευθείαν σε ηλεκτρικό;

                          Για μερικά μεγάλα ταξίδια το χρόνο;

                          Καλύτερα με ένα καλό ηλεκτρικό και ας σταματήσεις για φόρτιση 1-2 φορές.

                          Η πιο εμπορική και λογική επιλογή είναι τα HEV ακόμη, και εκτός της TOYOTA , επιλογές όπως αυτές του μικρού Cherry σε τιμές 23-25κ θα μπορούσαν να έχουν μεγάλη επιτυχία.

                          Για τους αποδελοιπους υγραέριο όπως της Dacia.

                          Εγώ προσωπικά για το μέλλον, κοιτούσα τις προάλλες με αφορμή την έκπτωση που τρέχει για το Tcross, αυτή την έκδοση του Golf για υπανάπτυκτες χώρες, 1.5 Tsi 116 άλογα και ατσάλινες 15αρες ζάντες.

                          Αν για κάποιο λόγο το έδιναν κοντά στα 22κ θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για τον μέσο Έλληνα μέχρι το 2040, TSI forever!

                          Όπως Όλα έχουν το κοινό τους έτσι και τα erev έχουν το δικό τους. Κι εγώ όμως είμαι της ίδιας άποψης, αν είναι να μπριζωσω, καλύτερα αμιγώς ηλεκτρικό 😉.
                          Εκεί που διαφωνώ μαζί σου, είναι που μιλάμε για σοβαρά αυτοκίνητα και μου αναφέρεις τα τουοτα 😁😁, έχεις φάει κόλλημα με το C-hr του φίλου σου. Εντάξει και μενα μου αρέσουν τα σι τσι Αρ, αλλά τα υπόλοιπα δεν βλέπονται 😝😁.

                          Την golfara θα μπορούσαν να την έδιναν 22Κ, αλλά θα είχε 3 🌟 στο ευροσκραπ, όπως τα Σιτροέν 😉😁,

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          V C 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                          • V
                            vagkirk @A d P last edited by

                            @a-d-p said in Leapmotor:

                            Εκεί που διαφωνώ μαζί σου, είναι που μιλάμε για σοβαρά αυτοκίνητα και μου αναφέρεις τα τουοτα , έχεις φάει κόλλημα με το C-hr του φίλου σου

                            Τα ανέφερα από την πλευρά της μαθηματικά λογικής επιλογής λόγω οικονομίας χρήσης χωρίς την πολυπλοκότητα του μπριζωματος.
                            Και με αφορμή το CHR που όντως μου άρεσε πολύ ανακάλυψα πως είναι πλέον και ευρωπαϊκά σε οδήγηση και μάλιστα από τα καλύτερα.

                            Από την άλλη πλευρά αυτό δεν σημαίνει πως θα έπαιρνα ποτέ Toyota γιατί προσωπικά κάνω επιλογές...με το κάτω κεφάλι, ανοικονομητες και με βάση το συναίσθημα.

                            Golf TSI ακόμη και τη βασική έκδοση, ο καλύτερος θερμικός κινητήρας που υπάρχει, κορυφαία πλαίσιο και ... αληθινό τιμόνι !!!! Δεν υπάρχουν πλέον καινούργια αυτοκίνητα με σωστό τιμόνι αν το έχετε καταλάβει , όλα είναι ηλεκτρικά ελαφριά χωρίς καμία αίσθηση.

                            Μόνο ...τα Tesla έχουν τέλειο τιμόνι με την ειρωνία αν δεν κάνω λάθος πως είναι χωρίς μηχανική σύνδεση στους τροχούς (drive by wire δεν το λενε; )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ataim
                              ataim last edited by

                              Eps έχουν τα tesla, όπως σχεδόν όλοι, είναι ελάχιστα τα υδραυλικά πχ mclaren. Μόνο το ct είναι drive by wire

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A d P
                                A d P moderator last edited by

                                Παγκόσμια πρεμιέρα για το τετρακίνητο Leapmotor C10 των 585 ίππων

                                https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/pagkosmia-premiera-gia-to-tetrakinito-leapmotor-c10-ton-585-ippon/

                                I EAT MILF AND COOKIES

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A d P
                                  A d P moderator last edited by

                                  Νέο ρεκόρ πωλήσεων για τη Leapmotor – Πόσα αυτοκίνητα παρέδωσε τον Οκτώβριο

                                  https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/neo-rekor-poliseon-gia-ti-leapmotor-posa-aytokinita-paredose-ton-oktovrio/

                                  I EAT MILF AND COOKIES

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 4
                                  • 5
                                  • 6
                                  • 6 / 6
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr