-
Έχω ξεχάσει ακόμη και τα βασικά από ορισμένα μηχανικά θέματα. Στο Asrta H δεν υπάρχει δείκτης θερμοκρασίας....Από το κρυφό μενού βλέπω τη θερμοκρασία του κινητήρα. Δεν θυμάμαι όταν το έβαζα μπροστά με κρύο κινητήρα, χωρίς γκάζι, στο ρελαντί, να δουλέψει για ένα 10λεπτο, αν η θερμοκρασία σταματούσε στους 90 βαθμούς ή ανέβαινε και πάνω από 90 μέχρι να πάει στους 115 περίπου που δουλεύει μετά το βεντιλατέρ.
Σήμερα με 18 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, πήγε κοντά στους 100 βαθμούς. Σταματημένο χωρίς να πατάω γκάζι. Το αντιψυκτικό είναι καινούργιο. Σκέφτομαι μην έχω κανένα θέμα με την αντλία νερού και για αυτό δε σταματάει η θερμοκρασία στους 90 βαθμούς (αν πρέπει να σταματάει). -
Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.
-
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.
Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......
-
Στο πρώτο άνοιγμα του θερμοστάτη η θερμοκρασία πρέπει να ξαναπέσει, ο θερμοστάτης θα ξανά κλείσει αφού το ψυγείο σου έχει παγωμένο νερό, θα ξανά ανοίξει αυτή τη φορά με μικρότερη μείωση της θερμοκρασίας και από εκεί και πέρα μόνο θα ανεβαίνει μέχρι να πάρουν τα βεντιλατερ. Το βλέπεις αυτό? Φυσικά για να το δεις εξαρτάται που είναι ο αισθητήρας και τι ακριβώς μετράει. Υπάρχει και το κύκλωμα επανακυκλοφορίας εντός του κινητήρα με κλειστό θερμοστάτη.
-
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
Έχω ξεχάσει ακόμη και τα βασικά από ορισμένα μηχανικά θέματα. Στο Asrta H δεν υπάρχει δείκτης θερμοκρασίας....Από το κρυφό μενού βλέπω τη θερμοκρασία του κινητήρα. Δεν θυμάμαι όταν το έβαζα μπροστά με κρύο κινητήρα, χωρίς γκάζι, στο ρελαντί, να δουλέψει για ένα 10λεπτο, αν η θερμοκρασία σταματούσε στους 90 βαθμούς ή ανέβαινε και πάνω από 90 μέχρι να πάει στους 115 περίπου που δουλεύει μετά το βεντιλατέρ.
Σήμερα με 18 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, πήγε κοντά στους 100 βαθμούς. Σταματημένο χωρίς να πατάω γκάζι. Το αντιψυκτικό είναι καινούργιο. Σκέφτομαι μην έχω κανένα θέμα με την αντλία νερού και για αυτό δε σταματάει η θερμοκρασία στους 90 βαθμούς (αν πρέπει να σταματάει).Αυτό το μοτέρ δουλεύει ψηλά σε θερμοκρασίες θα δεις και 107 βαθμούς και παραπάνω ίσως στο κρυφό μενού χωρίς κανένα πρόβλημα...έτσι είναι ρυθμισμένο.
Δεν θυμάμαι που ανοίγει το βεντιλατερ...έχω 15 χρόνια που το πούλησα. -
Όλα τα κανουρια έχουν κυκλώματα υψηλής πίεσης και δουλεύουν σε θερμοκρασίες άνω των 100 βαθμών άσχετα αν το οργανακι δείχνει 90.
Η φάση είναι να έχει το αυτοκίνητο αναλογικό δείκτη με βελόνα που να είναι καρφί στους 90 και μέσα από την οθόνη να βλέπεις τη θερμοκρασία στους 110. -
Opel Corsa D 1.4(100hp) παντα στους 105 βαθμους τα νερα.
Ποτε δεν συνηθισα να το βλεπω τοσο ψηλα!!
-
Θυμάσαι κι εγώ σε opel H να δουλεύει άνω των 100 βαθμών ως φυσιολογικό
-
Αν βάλεις μπροστά τον κινητήρα όταν είναι κρύος και τον αφήσεις να δουλεύει στο ρελαντί, θα σταματήσει η θερμοκρασία στους π.χ. 90 βαθμούς ή θα ανεβαίνει μέχρι να αρχίσει να δουλεύει το βεντιλατέρ;
Θυμάμαι να σταματάει στους 90 βαθμούς. Στο Astra H το βεντιλατέρ ανοίγει στους 116 με 117.
Στην πορεία η θερμοκρασία μου είναι στους 90. Σε ανηφόρα θα πάει και 95 και 97. Ανάλογα την κλίση της ανηφόρας, την ταχύτητα κλπ. -
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.
Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......
Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.
-
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.
Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......
Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.
Ναι αυτό θα το κάνω. Τα νερά τα τσέκαρα και είναι εντάξει.
Ρωτάω όμως κάτι απλό που έχει σχέση γενικά με τη λειτουργία του κινητήρα.
Αν βάλεις μπροστά έναν κινητήρα που είναι κρύος και τον αφήσεις να δουλεύει στο ρελαντί για ας πούμε 20 λεπτά, θα σταματήσει σε κάποια θερμοκρασία ή θα πάει η θερμοκρασία μέχρι να αρχίσει να λειτουργεί το βεντιλατέρ;
Κάποιος αν ξέρει ας μου πει. -
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.
Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......
Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.
Ναι αυτό θα το κάνω. Τα νερά τα τσέκαρα και είναι εντάξει.
Ρωτάω όμως κάτι απλό που έχει σχέση γενικά με τη λειτουργία του κινητήρα.
Αν βάλεις μπροστά έναν κινητήρα που είναι κρύος και τον αφήσεις να δουλεύει στο ρελαντί για ας πούμε 20 λεπτά, θα σταματήσει σε κάποια θερμοκρασία ή θα πάει η θερμοκρασία μέχρι να αρχίσει να λειτουργεί το βεντιλατέρ;
Κάποιος αν ξέρει ας μου πει.Θα ανεβασει θερμοκρασια μεχρι να παρει μπροστα το βεντιλατερ.
-
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.
Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......
Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.
Ναι αυτό θα το κάνω. Τα νερά τα τσέκαρα και είναι εντάξει.
Ρωτάω όμως κάτι απλό που έχει σχέση γενικά με τη λειτουργία του κινητήρα.
Αν βάλεις μπροστά έναν κινητήρα που είναι κρύος και τον αφήσεις να δουλεύει στο ρελαντί για ας πούμε 20 λεπτά, θα σταματήσει σε κάποια θερμοκρασία ή θα πάει η θερμοκρασία μέχρι να αρχίσει να λειτουργεί το βεντιλατέρ;
Κάποιος αν ξέρει ας μου πει.Η θερμοκρασία στο ρελαντί ανεβαίνει μέχρι να αρχίσει να λειτουργεί το βεντιλατέρ. Πρίν φτάσει εκεί έχει ανοίξει ο θερμοστάτης για να επιτρέπει την κυκλοφορία νερού από το ψυγείο στον κινητήρα.Εφ΄όσον δεν κινείται το αυτοκίνητο δεν κυκλοφορεί αέρας γύρω από την μηχανή και δεν πέφτει η θερμοκρασία της , έτσι φτάνει σε κάποιο σημείο που ενεργοποιείται το βεντιλατέρ για να αποβάλει από το ψυγείο την περίσσεια θερμότητα.Μόλις ξεκινήσει το αυτοκίνητο να κινείται και αρχίσει να κυκλοφορεί αέρας γύρω από τη μηχανή και μέσα από το ψυγείο σε ελάχιστο χρόνο ενός λεπτού σταματάει και το βεντιλατέρ.Η εξωτερική θερμοκρασία δεν παίζει σημαντικό ρόλο αν σκεφτείς ότι η θερμοκρασία της καύσης στον κινητήρα είναι περί τους 700 βαθμούς Κελσίου.Ο χρόνος των 20 λεπτών στο ρελαντί μέχρι να υπερθερμανθεί ο κινητήρας είναι περίπου κοινός για όλους τους βενζινοκινητήρες.Στο ρελαντί μόλις σταθεροποιηθούν οι στροφές αυξάνεται και η θερμότητα που εκλύεται λόγω του στοιχειομετρικού μίγματος βενζίνης αέρα που δουλεύουν όλοι οι κινητήρες.Ελπίζω να βοήθησα.
-
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.
Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......
Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.
To θερμοστάτη θα τον αλλάξω προληπτικά γιατί είναι όσο και το αυτοκίνητο δλδ 20ετίας. Το αντιψυκτικό το άλλαξα προ 2μηνου αλλά ήμουν βιαστικός και δεν έβαλα της αντιπροσωπείας που με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο.
Αν δε μπορέσω να πάω στην αντιπροσωπεία (είναι μακριά από εκεί που μένω) για γνήσιο αντιψυκτικό και θερμοστάτη υπάρχει καμιά πρόταση σε μάρκες;
Για αντιψυκτικό σκέφτομαι αυτό:
https://www.skroutz.gr/s/23975264/HEPU-P999-Sympyknomeno-Antipsyktiko-Ygro-PSygeiou-Aytokinitou-G12-25-C-Kokkino-CHroma-1-5lt-P999-12.html?product_id=242421635&sponsored=listing#reviews
Για θερμοστάτη βλέπω από μάρκες: Ridex, Mahle, Febi, Swag κλπ
https://www.autodoc.gr/exartimata-aftokiniton/thermostatis-10195/opel/astra/astra-h-l48/17845-1-6-l48 -
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:
Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.
Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......
Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.
To θερμοστάτη θα τον αλλάξω προληπτικά γιατί είναι όσο και το αυτοκίνητο δλδ 20ετίας. Το αντιψυκτικό το άλλαξα προ 2μηνου αλλά ήμουν βιαστικός και δεν έβαλα της αντιπροσωπείας που με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο.
Αν δε μπορέσω να πάω στην αντιπροσωπεία (είναι μακριά από εκεί που μένω) για γνήσιο αντιψυκτικό και θερμοστάτη υπάρχει καμιά πρόταση σε μάρκες;
Για αντιψυκτικό σκέφτομαι αυτό:
https://www.skroutz.gr/s/23975264/HEPU-P999-Sympyknomeno-Antipsyktiko-Ygro-PSygeiou-Aytokinitou-G12-25-C-Kokkino-CHroma-1-5lt-P999-12.html?product_id=242421635&sponsored=listing#reviews
Για θερμοστάτη βλέπω από μάρκες: Ridex, Mahle, Febi, Swag κλπ
https://www.autodoc.gr/exartimata-aftokiniton/thermostatis-10195/opel/astra/astra-h-l48/17845-1-6-l48Δεν ξέρω από ανταλλακτικά - αναλώσιμα ΄αν έχεις κάποιο μηχανικό που πηγαίνεις συχνά άκουσέ τον ή δες τις προδιαγραφές αντιψυκτικού από το βιβλίο του αυτοκινήτου.Αν τις έχει είναι ασφαλές.
-
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
Έχω ξεχάσει ακόμη και τα βασικά από ορισμένα μηχανικά θέματα. Στο Asrta H δεν υπάρχει δείκτης θερμοκρασίας....Από το κρυφό μενού βλέπω τη θερμοκρασία του κινητήρα. Δεν θυμάμαι όταν το έβαζα μπροστά με κρύο κινητήρα, χωρίς γκάζι, στο ρελαντί, να δουλέψει για ένα 10λεπτο, αν η θερμοκρασία σταματούσε στους 90 βαθμούς ή ανέβαινε και πάνω από 90 μέχρι να πάει στους 115 περίπου που δουλεύει μετά το βεντιλατέρ.
Σήμερα με 18 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, πήγε κοντά στους 100 βαθμούς. Σταματημένο χωρίς να πατάω γκάζι. Το αντιψυκτικό είναι καινούργιο. Σκέφτομαι μην έχω κανένα θέμα με την αντλία νερού και για αυτό δε σταματάει η θερμοκρασία στους 90 βαθμούς (αν πρέπει να σταματάει).Πoiο μοτέρ έχεις ;
Έλενξε τις σκάλες βεντιλατέρ εάν δουλέυουν καλύτερα και σε διαγνωστικό .
Εδω σε Corsa C z12xe που έχω , δουλεύει υψηλά .
Και εάν έκανες οποιαδήποτε εργασία στο κυκλωμα ψύξης παρακολουθησε λίγο τη στάθμη αντιψυκτικου .
Θερμοστατη έχει με ελατήριο ή ηλεκτρονικό ;
Θερμοστατη εγω έβαλα της Colorstat και αντλία SKF . Είχα αλλάξει αντλία ξανα πρίν 4 χρόνια (~90.000) . -
@margm said in Θερμοκρασία κινητήρα:
@sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:
Έχω ξεχάσει ακόμη και τα βασικά από ορισμένα μηχανικά θέματα. Στο Asrta H δεν υπάρχει δείκτης θερμοκρασίας....Από το κρυφό μενού βλέπω τη θερμοκρασία του κινητήρα. Δεν θυμάμαι όταν το έβαζα μπροστά με κρύο κινητήρα, χωρίς γκάζι, στο ρελαντί, να δουλέψει για ένα 10λεπτο, αν η θερμοκρασία σταματούσε στους 90 βαθμούς ή ανέβαινε και πάνω από 90 μέχρι να πάει στους 115 περίπου που δουλεύει μετά το βεντιλατέρ.
Σήμερα με 18 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, πήγε κοντά στους 100 βαθμούς. Σταματημένο χωρίς να πατάω γκάζι. Το αντιψυκτικό είναι καινούργιο. Σκέφτομαι μην έχω κανένα θέμα με την αντλία νερού και για αυτό δε σταματάει η θερμοκρασία στους 90 βαθμούς (αν πρέπει να σταματάει).Πoiο μοτέρ έχεις ;
Έλενξε τις σκάλες βεντιλατέρ εάν δουλέυουν καλύτερα και σε διαγνωστικό .
Εδω σε Corsa C z12xe που έχω , δουλεύει υψηλά .
Και εάν έκανες οποιαδήποτε εργασία στο κυκλωμα ψύξης παρακολουθησε λίγο τη στάθμη αντιψυκτικου .
Θερμοστατη έχει με ελατήριο ή ηλεκτρονικό ;
Θερμοστατη εγω έβαλα της Colorstat και αντλία SKF . Είχα αλλάξει αντλία ξανα πρίν 4 χρόνια (~90.000) .Κινητήρα έχω τον 1,6 Ζ16 ΧΕP. Αντιψυκτικό θέλει το G12. Αντλία νερού δεν έχω την εργοστασιακή, αλλά δε θυμάμαι ποια έβαλα...
Δεν ξέρω αν ο θερμοστάτης είναι με ελατήριο ή ηλεκτρονικός....Νόμιζα πως όλοι είναι με ελατήριο.
Θα δω αν μπορέσω να πάρω της αντιπροσωπείας θερμοστάτη και αντιψυκτικό (30χλμ απόσταση είναι και δεν έχω χρόνο να πάω).
Το βεντιλατέρ πρέπει να έχει μία σκάλα. Στο κρυφό μενού που κοιτώ, στους 117 βαθμούς δουλεύει. Είχα ρωτήσει την αντιπροσωπεία και μου είπαν πως έκει πρέπει να δουλεύει!!
Θερμοκρασία κινητήρα