Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θερμοκρασία κινητήρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θερμοκρασία κινητήρα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    17
    608
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sarantism
      sarantism last edited by

      Έχω ξεχάσει ακόμη και τα βασικά από ορισμένα μηχανικά θέματα. Στο Asrta H δεν υπάρχει δείκτης θερμοκρασίας....Από το κρυφό μενού βλέπω τη θερμοκρασία του κινητήρα. Δεν θυμάμαι όταν το έβαζα μπροστά με κρύο κινητήρα, χωρίς γκάζι, στο ρελαντί, να δουλέψει για ένα 10λεπτο, αν η θερμοκρασία σταματούσε στους 90 βαθμούς ή ανέβαινε και πάνω από 90 μέχρι να πάει στους 115 περίπου που δουλεύει μετά το βεντιλατέρ.
      Σήμερα με 18 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, πήγε κοντά στους 100 βαθμούς. Σταματημένο χωρίς να πατάω γκάζι. Το αντιψυκτικό είναι καινούργιο. Σκέφτομαι μην έχω κανένα θέμα με την αντλία νερού και για αυτό δε σταματάει η θερμοκρασία στους 90 βαθμούς (αν πρέπει να σταματάει).

      Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

      georgekn M 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • G
        GIORGOSD 0 last edited by

        Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.

        sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • sarantism
          sarantism @GIORGOSD 0 last edited by

          @giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:

          Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.

          Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......

          Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

          G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Στο πρώτο άνοιγμα του θερμοστάτη η θερμοκρασία πρέπει να ξαναπέσει, ο θερμοστάτης θα ξανά κλείσει αφού το ψυγείο σου έχει παγωμένο νερό, θα ξανά ανοίξει αυτή τη φορά με μικρότερη μείωση της θερμοκρασίας και από εκεί και πέρα μόνο θα ανεβαίνει μέχρι να πάρουν τα βεντιλατερ. Το βλέπεις αυτό? Φυσικά για να το δεις εξαρτάται που είναι ο αισθητήρας και τι ακριβώς μετράει. Υπάρχει και το κύκλωμα επανακυκλοφορίας εντός του κινητήρα με κλειστό θερμοστάτη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • georgekn
              georgekn @sarantism last edited by georgekn

              @sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:

              Έχω ξεχάσει ακόμη και τα βασικά από ορισμένα μηχανικά θέματα. Στο Asrta H δεν υπάρχει δείκτης θερμοκρασίας....Από το κρυφό μενού βλέπω τη θερμοκρασία του κινητήρα. Δεν θυμάμαι όταν το έβαζα μπροστά με κρύο κινητήρα, χωρίς γκάζι, στο ρελαντί, να δουλέψει για ένα 10λεπτο, αν η θερμοκρασία σταματούσε στους 90 βαθμούς ή ανέβαινε και πάνω από 90 μέχρι να πάει στους 115 περίπου που δουλεύει μετά το βεντιλατέρ.
              Σήμερα με 18 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, πήγε κοντά στους 100 βαθμούς. Σταματημένο χωρίς να πατάω γκάζι. Το αντιψυκτικό είναι καινούργιο. Σκέφτομαι μην έχω κανένα θέμα με την αντλία νερού και για αυτό δε σταματάει η θερμοκρασία στους 90 βαθμούς (αν πρέπει να σταματάει).

              Αυτό το μοτέρ δουλεύει ψηλά σε θερμοκρασίες θα δεις και 107 βαθμούς και παραπάνω ίσως στο κρυφό μενού χωρίς κανένα πρόβλημα...έτσι είναι ρυθμισμένο.
              Δεν θυμάμαι που ανοίγει το βεντιλατερ...έχω 15 χρόνια που το πούλησα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • georgemit
                georgemit last edited by

                Όλα τα κανουρια έχουν κυκλώματα υψηλής πίεσης και δουλεύουν σε θερμοκρασίες άνω των 100 βαθμών άσχετα αν το οργανακι δείχνει 90.
                Η φάση είναι να έχει το αυτοκίνητο αναλογικό δείκτη με βελόνα που να είναι καρφί στους 90 και μέσα από την οθόνη να βλέπεις τη θερμοκρασία στους 110.

                i30 1.5 160 N line!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • Chrisk6
                  Chrisk6 last edited by

                  Opel Corsa D 1.4(100hp) παντα στους 105 βαθμους τα νερα.
                  Ποτε δεν συνηθισα να το βλεπω τοσο ψηλα!! 😧

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Θυμάσαι κι εγώ σε opel H να δουλεύει άνω των 100 βαθμών ως φυσιολογικό

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • sarantism
                      sarantism last edited by

                      Αν βάλεις μπροστά τον κινητήρα όταν είναι κρύος και τον αφήσεις να δουλεύει στο ρελαντί, θα σταματήσει η θερμοκρασία στους π.χ. 90 βαθμούς ή θα ανεβαίνει μέχρι να αρχίσει να δουλεύει το βεντιλατέρ;
                      Θυμάμαι να σταματάει στους 90 βαθμούς. Στο Astra H το βεντιλατέρ ανοίγει στους 116 με 117.
                      Στην πορεία η θερμοκρασία μου είναι στους 90. Σε ανηφόρα θα πάει και 95 και 97. Ανάλογα την κλίση της ανηφόρας, την ταχύτητα κλπ.

                      Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        GIORGOSD 0 @sarantism last edited by

                        @sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                        @giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                        Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.

                        Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......

                        Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.

                        sarantism 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • sarantism
                          sarantism @GIORGOSD 0 last edited by

                          @giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                          @sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                          @giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                          Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.

                          Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......

                          Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.

                          Ναι αυτό θα το κάνω. Τα νερά τα τσέκαρα και είναι εντάξει.
                          Ρωτάω όμως κάτι απλό που έχει σχέση γενικά με τη λειτουργία του κινητήρα.
                          Αν βάλεις μπροστά έναν κινητήρα που είναι κρύος και τον αφήσεις να δουλεύει στο ρελαντί για ας πούμε 20 λεπτά, θα σταματήσει σε κάποια θερμοκρασία ή θα πάει η θερμοκρασία μέχρι να αρχίσει να λειτουργεί το βεντιλατέρ;
                          Κάποιος αν ξέρει ας μου πει.

                          Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                          P G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            PaNick 0 @sarantism last edited by

                            @sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                            @giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                            @sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                            @giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                            Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.

                            Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......

                            Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.

                            Ναι αυτό θα το κάνω. Τα νερά τα τσέκαρα και είναι εντάξει.
                            Ρωτάω όμως κάτι απλό που έχει σχέση γενικά με τη λειτουργία του κινητήρα.
                            Αν βάλεις μπροστά έναν κινητήρα που είναι κρύος και τον αφήσεις να δουλεύει στο ρελαντί για ας πούμε 20 λεπτά, θα σταματήσει σε κάποια θερμοκρασία ή θα πάει η θερμοκρασία μέχρι να αρχίσει να λειτουργεί το βεντιλατέρ;
                            Κάποιος αν ξέρει ας μου πει.

                            Θα ανεβασει θερμοκρασια μεχρι να παρει μπροστα το βεντιλατερ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              GIORGOSD 0 @sarantism last edited by GIORGOSD 0

                              @sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                              @giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                              @sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                              @giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                              Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.

                              Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......

                              Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.

                              Ναι αυτό θα το κάνω. Τα νερά τα τσέκαρα και είναι εντάξει.
                              Ρωτάω όμως κάτι απλό που έχει σχέση γενικά με τη λειτουργία του κινητήρα.
                              Αν βάλεις μπροστά έναν κινητήρα που είναι κρύος και τον αφήσεις να δουλεύει στο ρελαντί για ας πούμε 20 λεπτά, θα σταματήσει σε κάποια θερμοκρασία ή θα πάει η θερμοκρασία μέχρι να αρχίσει να λειτουργεί το βεντιλατέρ;
                              Κάποιος αν ξέρει ας μου πει.

                              Η θερμοκρασία στο ρελαντί ανεβαίνει μέχρι να αρχίσει να λειτουργεί το βεντιλατέρ. Πρίν φτάσει εκεί έχει ανοίξει ο θερμοστάτης για να επιτρέπει την κυκλοφορία νερού από το ψυγείο στον κινητήρα.Εφ΄όσον δεν κινείται το αυτοκίνητο δεν κυκλοφορεί αέρας γύρω από την μηχανή και δεν πέφτει η θερμοκρασία της , έτσι φτάνει σε κάποιο σημείο που ενεργοποιείται το βεντιλατέρ για να αποβάλει από το ψυγείο την περίσσεια θερμότητα.Μόλις ξεκινήσει το αυτοκίνητο να κινείται και αρχίσει να κυκλοφορεί αέρας γύρω από τη μηχανή και μέσα από το ψυγείο σε ελάχιστο χρόνο ενός λεπτού σταματάει και το βεντιλατέρ.Η εξωτερική θερμοκρασία δεν παίζει σημαντικό ρόλο αν σκεφτείς ότι η θερμοκρασία της καύσης στον κινητήρα είναι περί τους 700 βαθμούς Κελσίου.Ο χρόνος των 20 λεπτών στο ρελαντί μέχρι να υπερθερμανθεί ο κινητήρας είναι περίπου κοινός για όλους τους βενζινοκινητήρες.Στο ρελαντί μόλις σταθεροποιηθούν οι στροφές αυξάνεται και η θερμότητα που εκλύεται λόγω του στοιχειομετρικού μίγματος βενζίνης αέρα που δουλεύουν όλοι οι κινητήρες.Ελπίζω να βοήθησα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • sarantism
                                sarantism @GIORGOSD 0 last edited by

                                @giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                                @sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                                @giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                                Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.

                                Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......

                                Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.

                                To θερμοστάτη θα τον αλλάξω προληπτικά γιατί είναι όσο και το αυτοκίνητο δλδ 20ετίας. Το αντιψυκτικό το άλλαξα προ 2μηνου αλλά ήμουν βιαστικός και δεν έβαλα της αντιπροσωπείας που με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο.
                                Αν δε μπορέσω να πάω στην αντιπροσωπεία (είναι μακριά από εκεί που μένω) για γνήσιο αντιψυκτικό και θερμοστάτη υπάρχει καμιά πρόταση σε μάρκες;
                                Για αντιψυκτικό σκέφτομαι αυτό:
                                https://www.skroutz.gr/s/23975264/HEPU-P999-Sympyknomeno-Antipsyktiko-Ygro-PSygeiou-Aytokinitou-G12-25-C-Kokkino-CHroma-1-5lt-P999-12.html?product_id=242421635&sponsored=listing#reviews
                                Για θερμοστάτη βλέπω από μάρκες: Ridex, Mahle, Febi, Swag κλπ
                                https://www.autodoc.gr/exartimata-aftokiniton/thermostatis-10195/opel/astra/astra-h-l48/17845-1-6-l48

                                Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  GIORGOSD 0 @sarantism last edited by

                                  @sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                                  @giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                                  @sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                                  @giorgosd-0 said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                                  Θερμοστάτης είναι η ποιό συνηθισμένη βλάβη.

                                  Άρα πρέπει να σταματάει στους 90 γιατί ανοίγει ο θερμοστάτης και τα ζεστά νερά πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ και στο ψυγείο του κινητήρα. Εμένα όμως το καλοριφέρ βγάζει ζεστό αέρα......

                                  Επιμένω στον θερμοστάτη ,άλλαξε τον προληπτικά είναι φτηνό και απλό στην κατασκευή εξάρτημα και έλεγξε προσεκτικά τα υγρά του ψυγείου αν μπορείς.Έχει σημασία το νερό και το αντιψυκτικό.

                                  To θερμοστάτη θα τον αλλάξω προληπτικά γιατί είναι όσο και το αυτοκίνητο δλδ 20ετίας. Το αντιψυκτικό το άλλαξα προ 2μηνου αλλά ήμουν βιαστικός και δεν έβαλα της αντιπροσωπείας που με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο.
                                  Αν δε μπορέσω να πάω στην αντιπροσωπεία (είναι μακριά από εκεί που μένω) για γνήσιο αντιψυκτικό και θερμοστάτη υπάρχει καμιά πρόταση σε μάρκες;
                                  Για αντιψυκτικό σκέφτομαι αυτό:
                                  https://www.skroutz.gr/s/23975264/HEPU-P999-Sympyknomeno-Antipsyktiko-Ygro-PSygeiou-Aytokinitou-G12-25-C-Kokkino-CHroma-1-5lt-P999-12.html?product_id=242421635&sponsored=listing#reviews
                                  Για θερμοστάτη βλέπω από μάρκες: Ridex, Mahle, Febi, Swag κλπ
                                  https://www.autodoc.gr/exartimata-aftokiniton/thermostatis-10195/opel/astra/astra-h-l48/17845-1-6-l48

                                  Δεν ξέρω από ανταλλακτικά - αναλώσιμα ΄αν έχεις κάποιο μηχανικό που πηγαίνεις συχνά άκουσέ τον ή δες τις προδιαγραφές αντιψυκτικού από το βιβλίο του αυτοκινήτου.Αν τις έχει είναι ασφαλές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    margm @sarantism last edited by margm

                                    @sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                                    Έχω ξεχάσει ακόμη και τα βασικά από ορισμένα μηχανικά θέματα. Στο Asrta H δεν υπάρχει δείκτης θερμοκρασίας....Από το κρυφό μενού βλέπω τη θερμοκρασία του κινητήρα. Δεν θυμάμαι όταν το έβαζα μπροστά με κρύο κινητήρα, χωρίς γκάζι, στο ρελαντί, να δουλέψει για ένα 10λεπτο, αν η θερμοκρασία σταματούσε στους 90 βαθμούς ή ανέβαινε και πάνω από 90 μέχρι να πάει στους 115 περίπου που δουλεύει μετά το βεντιλατέρ.
                                    Σήμερα με 18 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, πήγε κοντά στους 100 βαθμούς. Σταματημένο χωρίς να πατάω γκάζι. Το αντιψυκτικό είναι καινούργιο. Σκέφτομαι μην έχω κανένα θέμα με την αντλία νερού και για αυτό δε σταματάει η θερμοκρασία στους 90 βαθμούς (αν πρέπει να σταματάει).

                                    Πoiο μοτέρ έχεις ;
                                    Έλενξε τις σκάλες βεντιλατέρ εάν δουλέυουν καλύτερα και σε διαγνωστικό .
                                    Εδω σε Corsa C z12xe που έχω , δουλεύει υψηλά .
                                    Και εάν έκανες οποιαδήποτε εργασία στο κυκλωμα ψύξης παρακολουθησε λίγο τη στάθμη αντιψυκτικου .
                                    Θερμοστατη έχει με ελατήριο ή ηλεκτρονικό ;
                                    Θερμοστατη εγω έβαλα της Colorstat και αντλία SKF . Είχα αλλάξει αντλία ξανα πρίν 4 χρόνια (~90.000) .

                                    sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sarantism
                                      sarantism @margm last edited by

                                      @margm said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                                      @sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:

                                      Έχω ξεχάσει ακόμη και τα βασικά από ορισμένα μηχανικά θέματα. Στο Asrta H δεν υπάρχει δείκτης θερμοκρασίας....Από το κρυφό μενού βλέπω τη θερμοκρασία του κινητήρα. Δεν θυμάμαι όταν το έβαζα μπροστά με κρύο κινητήρα, χωρίς γκάζι, στο ρελαντί, να δουλέψει για ένα 10λεπτο, αν η θερμοκρασία σταματούσε στους 90 βαθμούς ή ανέβαινε και πάνω από 90 μέχρι να πάει στους 115 περίπου που δουλεύει μετά το βεντιλατέρ.
                                      Σήμερα με 18 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, πήγε κοντά στους 100 βαθμούς. Σταματημένο χωρίς να πατάω γκάζι. Το αντιψυκτικό είναι καινούργιο. Σκέφτομαι μην έχω κανένα θέμα με την αντλία νερού και για αυτό δε σταματάει η θερμοκρασία στους 90 βαθμούς (αν πρέπει να σταματάει).

                                      Πoiο μοτέρ έχεις ;
                                      Έλενξε τις σκάλες βεντιλατέρ εάν δουλέυουν καλύτερα και σε διαγνωστικό .
                                      Εδω σε Corsa C z12xe που έχω , δουλεύει υψηλά .
                                      Και εάν έκανες οποιαδήποτε εργασία στο κυκλωμα ψύξης παρακολουθησε λίγο τη στάθμη αντιψυκτικου .
                                      Θερμοστατη έχει με ελατήριο ή ηλεκτρονικό ;
                                      Θερμοστατη εγω έβαλα της Colorstat και αντλία SKF . Είχα αλλάξει αντλία ξανα πρίν 4 χρόνια (~90.000) .

                                      Κινητήρα έχω τον 1,6 Ζ16 ΧΕP. Αντιψυκτικό θέλει το G12. Αντλία νερού δεν έχω την εργοστασιακή, αλλά δε θυμάμαι ποια έβαλα...
                                      Δεν ξέρω αν ο θερμοστάτης είναι με ελατήριο ή ηλεκτρονικός....Νόμιζα πως όλοι είναι με ελατήριο.
                                      Θα δω αν μπορέσω να πάρω της αντιπροσωπείας θερμοστάτη και αντιψυκτικό (30χλμ απόσταση είναι και δεν έχω χρόνο να πάω).
                                      Το βεντιλατέρ πρέπει να έχει μία σκάλα. Στο κρυφό μενού που κοιτώ, στους 117 βαθμούς δουλεύει. Είχα ρωτήσει την αντιπροσωπεία και μου είπαν πως έκει πρέπει να δουλεύει!!

                                      Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr