-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Πιθανόν να είχε λιγότερες ανάγκες το γιούροσκραπ...

Η ουσία πάντως είναι ότι το 3008 έχει χαμηλή τιμή στα συστήματα ασφαλείας η οποία του στερεί το 5ο αστέρι, γιατί δεν τα έχει στην βασική.
Και το 5 αιρκρος θα έχει το ACC στανταρ αλλά το πλήρες πακέτο θα το έχει στην ΜΑΧ.
Και έχει επίσημα η εταιρεία εξηγήσει, ότι σύμφωνα με μελέτες του τμήματος μάρκετινγκ ο κόσμος δεν θέλει να πληρώσει περισσότερα για αυτά.
Προτιμάει να έχει εκδόσεις που δεν τα έχουν και έχουν άλλα χαρίσματα, όπως εξαιρετικές αναρτήσεις, άνετα σαλόνια και χαμηλές τιμές.
Ο κόσμος ποιος είναι; Οι έλληνες ή οι βορυευρωππαιοι; Γιατί για τους δεύτερους δεν νομίζει να ισχύει αυτό.
-
Οι πιθανοί πελάτες της κάθε μάρκας σύμφωνα με τις έρευνες αγοράς του ομίλου.
-
-
-
Οταν τον είχα ρωτήσει πριν 10 μέρες δεν ήξερε πότε θα έρθει.
Αύριο που θα πάω να κλείσω το ετήσιο σέρβις του αιρκρός θα τον ρωτήσω αν ξέρουμε τιμές.
-
Δηλαδή κάποιος που δεν πρόλαβε το κομψότατο απερχόμενο με ντίζελ κι 8ταχυτο aisin στα 28-29 χιλιάρικα, θα πάρει τώρα glossy πλαστικά πτερύγια με διπλοσύμπλεκτο 1200αρι βενζίνης στα 35+ χιλιάρικα;
Ε ρε γλέντια!
-
Τι ωραίο που είναι το C4 όμως. Πραγματικά ξεχωρίζει μέσα στη γκάμα της Citroën.
-
Το απερχόμενο ήταν σε προσφορά με 10000 έκπτωση σχεδόν ως απερχόμενο.
Οποιοι το πρόλαβαν έκαναν φοβερή αγορά.
200 κομμάτια είχε φέρει από ότι είχαν πει.
Και μάλιστα ντίζελ.
Το καινούργιο νομίζω θα ξεκινήσει από τα 30000 για την βασική με τον 1.2 . Στους άλλους κινητήρες υπάρχει μόνο η πλας και η μάξ από τις εκδόσεις. Ισως και από τα 29500 να ξεκινήσει. Οι άλλες δύο μάλλον γύρω στα 32500 και στα 35500.
Κάπου στα 39500 η μεσαία στο φεβ με τα 195 άλογα και από 42500 πριν την επιδότηση τα ηλεκτρικά με τα 210 άλογα και την 73άρα μπαταρία.
Αυτές είναι οι τιμές Ισπανίας. Ιταλία και Γαλλία είναι λίγο πιο ψηλά, αλλά παίζουν εκπτώσεις και ιδιωτικά λήζινγκ και διάφορα άλλα.
Αυτό που είναι το σημαντικό σε αυτήν την έκδοση είναι η τιμή του φεβ.
Η πλας είναι μια χαρά έκδοση και αν βγαίνει κάτω από τα 40000, θα είναι μια καλή επιλογή σε σχέση με τα 33000 της αντίστοιχης υβριδικής.
-
@supergeorge said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Τι ωραίο που είναι το C4 όμως. Πραγματικά ξεχωρίζει μέσα στη γκάμα της Citroën.
Μόνο που έχασε 4 χρόνια πωλήσεων με την βλακεία που είχαν κάνει με τα μπροστινά φώτα.
Δυστυχώς σήμερα είναι πολύ ωραίο και σύγχρονο μπροστά, αλλά στο εσωτερικό η οθόνη δείχνει την ηλικία της.
Να δούμε τι θα είναι το επόμενο μοντέλο της, γιατί ακούγεται για κάτι σαν το 408 σε πιο μικρό.
-
Στο νέο c5 aircross φοβερή η θέση για τις ποτηροθηκες......
-
Για να μην τρώτε κλήσεις το κάνει...

Είναι μόνο για την/τον συνοδηγό.
-
Εμφανισιακά μου αρέσει. Θυμίζει και σε κανέναν άλλον Rav4;
-
Τιμές δεν έχουμε ακόμα.
Αναμένουμε...
-

Στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ, την Κυριακή 2 Νοεμβρίου με την «Καθημερινή»
-
34000 βασική έκδοση!
-
Αυτό για κάποιο λόγο μου αρέσει!!!!
-
@lap said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Αυτό για κάποιο λόγο μου αρέσει!!!!
Με αυτό που έχει κάτω απο καπό είναι παρααα πολλλλααααα. Στα υπόλοιπα όμορφο ειναι.
-
Αρχικά να πάει στο Κατασκευαστές και Μοντέλα πλέον.
Εχουμε τιμές σύμφωνα με το οτοτρίτη.
Στα 145 δεν φέρνει ο Σ. μόνος από όλη την Ευρώπη την βασική έκδοση Γιου.
Φέρνει μόνο πλας και μαξ στα 33973 και 37028 αντίστοιχα.
Στα 195 φέρνει τα ίδια όπως παντού στα 45742 και 49640.
Στο ηλεκτρικό με τα 210 άλογα και την μικρότερη αυτονομία φέρνει και τις τρείς εκδόσεις στα 42899 - 44899 και 47900, ενώ πρώτος από όλη την Ευρώπη δίνει τιμές και για την δεύτερη ηλεκτρική έκδοση μεγάλης αυτονομίας και 230 αλόγων στις δύο κορυφαίες στα 48899 και 51999.
Ακολουθεί σχόλιο για τιμές και ανταγωνισμό, σε λίγο.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Αρχικά να πάει στο Κατασκευαστές και Μοντέλα πλέον.
Εχουμε τιμές σύμφωνα με το οτοτρίτη.
Στα 145 δεν φέρνει ο Σ. μόνος από όλη την Ευρώπη την βασική έκδοση Γιου.
Φέρνει μόνο πλας και μαξ στα 33973 και 37028 αντίστοιχα.
Στα 195 φέρνει τα ίδια όπως παντού στα 45742 και 49640.
Στο ηλεκτρικό με τα 210 άλογα και την μικρότερη αυτονομία φέρνει και τις τρείς εκδόσεις στα 42899 - 44899 και 47900, ενώ πρώτος από όλη την Ευρώπη δίνει τιμές και για την δεύτερη ηλεκτρική έκδοση μεγάλης αυτονομίας και 230 αλόγων στις δύο κορυφαίες στα 48899 και 51999.
Ακολουθεί σχόλιο για τιμές και ανταγωνισμό, σε λίγο.
Θα πάει όταν πρέπει....
Και με αυτές τις τιμές.....θα πάει απατο


-
Με χρώμα πινακίδες κλπ θα παει 35 κ! Εχει παει απατο ήδη. Ουτε ο cruiser δεν θα το αγόραζε. Κριμα γιατί ειναι ωραίο
CITROEN C5 AIRCROSS 2025