-
This post is deleted! -
-
Η toyota εχει μιλησει για performance hybrid σε γρηγορα μοντελα εκτος απ τα απλα hev..θεωρω πολυ πιθανο οτι αυτα ειτε θα ειναι turbo-hybrid ειτε ακομα και turbo-plug in..
Το Lexus RX500h με τον turbo 2,4 με το hev και το αυτοματο 6αρι κιβωτιο αναφερετε σαν performance hybrid -
Μια τυχαία λίστα με πιθανούς παλιότερους τούρμπο κινητήρες από την Toyota.

Από το 2014 υπάρχουν άλλοι 5, ένας 1,2, ο 1,6 στα GR Yaris-Corolla, ένας 2,0 που είχε η Lexus, ο 2,4 που αναφέρθηκε και ένας 3,4 V6 που είναι στα αγροτικά της.
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
https://carbuzz.com/toyota-yaris-m-concept-g20e-racing/
Πού να ήταν και έμπειρη στα downsized turbo η Toyota...

-
Δεν τα έχετε δει ακόμα αυτά τα μοτερ σε αυτοκίνητα παραγωγής για τον κόσμο. Οπότε πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι σας εντυπωσιάζει.
Άμα είναι να βάζουμε και τα μοτέρ της F1 και να λέμε πω πω τι φτιάχνουν οι Mercedes και η Renault.
Προσγειωθείτε Toyotaίοι...

-
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Δεν τα έχετε δει ακόμα αυτά τα μοτερ σε αυτοκίνητα παραγωγής για τον κόσμο. Οπότε πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι σας εντυπωσιάζει.
Άμα είναι να βάζουμε και τα μοτέρ της F1 και να λέμε πω πω τι φτιάχνουν οι Mercedes και η Renault.
Προσγειωθείτε Toyotaίοι...

Το crown μια χαρά καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής είναι. Ο 1.6 στα gr μοντέλα είναι top για τα κλ και άλογα που βγάζει!
-
This post is deleted! -
@vdx said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Δεν τα έχετε δει ακόμα αυτά τα μοτερ σε αυτοκίνητα παραγωγής για τον κόσμο. Οπότε πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι σας εντυπωσιάζει.
Άμα είναι να βάζουμε και τα μοτέρ της F1 και να λέμε πω πω τι φτιάχνουν οι Mercedes και η Renault.
Προσγειωθείτε Toyotaίοι...

Το crown μια χαρά καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής είναι. Ο 1.6 στα gr μοντέλα είναι top για τα κλ και άλογα που βγάζει!
Το crown το υβριδικό στις ΗΠΑ είναι πανάκριβο και απ' ότι διαβάζω μεγάλη εμπορική αποτυχία. Τα gr με τον 1.6 είναι επίσης εξειδικευμένα μοντέλα και ακριβά. Κανένα απ' αυτά δεν τα λες καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής.
Τεσπα τα καινούργια μοτερ της Toyota που θαυμάζετε δεν τα βλέπω να προορίζονται για τα συνήθη αυτοκίνητα που αγοράζουν οι φίλοι της Toyota. Είναι ακριβά και για πιο εξειδικευμένες εφαρμογές.
Με λίγα λόγια sorry παιδιά, αλλά όσοι φαντάζεστε υβριδικά turbo από την Toyota σε τιμές yaris και chr, με τη χαρά θα μείνετε, ακόμα κι αν τα φτιάξει τελικά η Toyota.
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
@vdx said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Δεν τα έχετε δει ακόμα αυτά τα μοτερ σε αυτοκίνητα παραγωγής για τον κόσμο. Οπότε πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι σας εντυπωσιάζει.
Άμα είναι να βάζουμε και τα μοτέρ της F1 και να λέμε πω πω τι φτιάχνουν οι Mercedes και η Renault.
Προσγειωθείτε Toyotaίοι...

Το crown μια χαρά καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής είναι. Ο 1.6 στα gr μοντέλα είναι top για τα κλ και άλογα που βγάζει!
Το crown το υβριδικό στις ΗΠΑ είναι πανάκριβο και απ' ότι διαβάζω μεγάλη εμπορική αποτυχία. Τα gr με τον 1.6 είναι επίσης εξειδικευμένα μοντέλα και ακριβά. Κανένα απ' αυτά δεν τα λες καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής.
Τεσπα τα καινούργια μοτερ της Toyota που θαυμάζετε δεν τα βλέπω να προορίζονται για τα συνήθη αυτοκίνητα που αγοράζουν οι φίλοι της Toyota. Είναι ακριβά και για πιο εξειδικευμένες εφαρμογές.
Με λίγα λόγια sorry παιδιά, αλλά όσοι φαντάζεστε υβριδικά turbo από την Toyota σε τιμές yaris και chr, με τη χαρά θα μείνετε, ακόμα κι αν τα φτιάξει τελικά η Toyota.
Το αν είναι πανάκριβο ή όχι δεν έχει σχέση με τη συζήτηση. Ο κινητήρας αυτός τοποθετείται σε ευρεία γκάμα καθημερινών μοντέλων. Ο 1.6 διατίθεται επίσης σε απλά αυτοκίνητα, όπως το Yaris και το Corolla — αν στην Ελλάδα αυτά κοστίζουν 100.000 ευρώ, αυτό οφείλεται αποκλειστικά στη φορολογία. Περιμένουμε να δούμε τις νέες εκδόσεις από μια τεχνολογία που ΗΔΗ υπάρχει εδώ και χρόνια σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές που ακόμα δεν έχουν ούτε pre build review prototype full hybrid σύστημα

-
@vdx said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
@vdx said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Δεν τα έχετε δει ακόμα αυτά τα μοτερ σε αυτοκίνητα παραγωγής για τον κόσμο. Οπότε πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι σας εντυπωσιάζει.
Άμα είναι να βάζουμε και τα μοτέρ της F1 και να λέμε πω πω τι φτιάχνουν οι Mercedes και η Renault.
Προσγειωθείτε Toyotaίοι...

Το crown μια χαρά καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής είναι. Ο 1.6 στα gr μοντέλα είναι top για τα κλ και άλογα που βγάζει!
Το crown το υβριδικό στις ΗΠΑ είναι πανάκριβο και απ' ότι διαβάζω μεγάλη εμπορική αποτυχία. Τα gr με τον 1.6 είναι επίσης εξειδικευμένα μοντέλα και ακριβά. Κανένα απ' αυτά δεν τα λες καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής.
Τεσπα τα καινούργια μοτερ της Toyota που θαυμάζετε δεν τα βλέπω να προορίζονται για τα συνήθη αυτοκίνητα που αγοράζουν οι φίλοι της Toyota. Είναι ακριβά και για πιο εξειδικευμένες εφαρμογές.
Με λίγα λόγια sorry παιδιά, αλλά όσοι φαντάζεστε υβριδικά turbo από την Toyota σε τιμές yaris και chr, με τη χαρά θα μείνετε, ακόμα κι αν τα φτιάξει τελικά η Toyota.
Το αν είναι πανάκριβο ή όχι δεν έχει σχέση με τη συζήτηση. Ο κινητήρας αυτός τοποθετείται σε ευρεία γκάμα καθημερινών μοντέλων. Ο 1.6 διατίθεται επίσης σε απλά αυτοκίνητα, όπως το Yaris και το Corolla — αν στην Ελλάδα αυτά κοστίζουν 100.000 ευρώ, αυτό οφείλεται αποκλειστικά στη φορολογία. Περιμένουμε να δούμε τις νέες εκδόσεις από μια τεχνολογία που ΗΔΗ υπάρχει εδώ και χρόνια σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές που ακόμα δεν έχουν ούτε pre build review prototype full hybrid σύστημα

Περίμενε να τη δεις. Κοστίζει περίπου όσο τα plug-in, ίσως και παραπάνω, χωρίς ιδιαίτερα πλεονεκτήματα σε οικονομία καυσίμου. Γι' αυτό υποθέτω απέτυχε εμπορικά στις ΗΠΑ.
Αγοράστε τα εσείς στην Ελλάδα, όσοι μπορείτε οικονομικά, αν και όποτε τα φτιάξει η Toyota...

-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Η Toyota πόσα χρόνια χρειάστηκε να αναπτύξει και να κάνει "άσπαστο" το τρέχον υβριδικό της σύστημα, με το e-cvt σε ατμοσφαιρικό μοτέρ?
Και τώρα λέτε ότι σε 1-2 χρόνια θα καλύψει τα κενά της στην τεχνολογία downsized turbo, θα φτιάξει νέο σύστημα full hybrid turbo και θα αναπτύξει μαζί και νέο κιβώτιο με αντίστοιχο software?
Κι όλα αυτά επειδή "υπάρχουν υπονοούμενα" σε κάποια δημοσιεύματα? Μμμ πολύ αισόδοξους σας βρίσκω...
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Θεωρητικά όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να φτιάξουν τα πάντα. Λεφτά έχουν, υποδομές έχουν, μηχανικούς έχουν, εργοστάσια έχουν κι ότι τους λείπει το αγοράζουν έτοιμο από υποκατασκευαστές.
Δεν μπορούμε όμως να κάνουμε συζήτηση στη βάση προθέσεων και θεωρητικών δυνατοτήτων, κρίνουμε από τι έχουν βγάλει ήδη στην αγορά.
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Δεν τα έχετε δει ακόμα αυτά τα μοτερ σε αυτοκίνητα παραγωγής για τον κόσμο. Οπότε πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι σας εντυπωσιάζει.
Άμα είναι να βάζουμε και τα μοτέρ της F1 και να λέμε πω πω τι φτιάχνουν οι Mercedes και η Renault.
Προσγειωθείτε Toyotaίοι...

@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Το crown μια χαρά καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής είναι. Ο 1.6 στα gr μοντέλα είναι top για τα κλ και άλογα που βγάζει!
Το crown το υβριδικό στις ΗΠΑ είναι πανάκριβο και απ' ότι διαβάζω μεγάλη εμπορική αποτυχία. Τα gr με τον 1.6 είναι επίσης εξειδικευμένα μοντέλα και ακριβά. Κανένα απ' αυτά δεν τα λες καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής.
Τεσπα τα καινούργια μοτερ της Toyota που θαυμάζετε δεν τα βλέπω να προορίζονται για τα συνήθη αυτοκίνητα που αγοράζουν οι φίλοι της Toyota. Είναι ακριβά και για πιο εξειδικευμένες εφαρμογές.
Με λίγα λόγια sorry παιδιά, αλλά όσοι φαντάζεστε υβριδικά turbo από την Toyota σε τιμές yaris και chr, με τη χαρά θα μείνετε, ακόμα κι αν τα φτιάξει τελικά η Toyota.
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Το αν είναι πανάκριβο ή όχι δεν έχει σχέση με τη συζήτηση. Ο κινητήρας αυτός τοποθετείται σε ευρεία γκάμα καθημερινών μοντέλων. Ο 1.6 διατίθεται επίσης σε απλά αυτοκίνητα, όπως το Yaris και το Corolla — αν στην Ελλάδα αυτά κοστίζουν 100.000 ευρώ, αυτό οφείλεται αποκλειστικά στη φορολογία. Περιμένουμε να δούμε τις νέες εκδόσεις από μια τεχνολογία που ΗΔΗ υπάρχει εδώ και χρόνια σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές που ακόμα δεν έχουν ούτε pre build review prototype full hybrid σύστημα

Περίμενε να τη δεις. Κοστίζει περίπου όσο τα plug-in, ίσως και παραπάνω, χωρίς ιδιαίτερα πλεονεκτήματα σε οικονομία καυσίμου. Γι' αυτό υποθέτω απέτυχε εμπορικά στις ΗΠΑ.
Αγοράστε τα εσείς στην Ελλάδα, όσοι μπορείτε οικονομικά, αν και όποτε τα φτιάξει η Toyota...

Απο το ποσο διαστημα θελουν, στο δεν το εχουν βγαλει στην παραγωγη, στην κουβεντα περι προθεσεων και θεωρητικων δυνατοτητων, ειναι εξειδικευμενα μοντελα, καπου εμπλεξες και τη φορμουλα 1, αργοτερα ειναι ακριβα κλπ, κλπ, κλπ.
Τι αλλο πρεπει να κανει η τογιοτα για να σε πεισει?
Το να πεις με 2 μονο λογια, παιδες δεν τα γουσταρω, ειναι θεμιτο. Για ποιον λογο σε πιανει αυτος ο πανικος? -
Η Toyota θα χρησιμοποιήσει μπαταρία στερεής κατάστασης σε υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικό το 2027
Αν όντως το καταφέρουν πριν το 2030, θα είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Το σημαντικότερο είναι ότι φαίνεται να παραμένουν εντός του αρχικού χρονοδιαγράμματος. Αν θυμάστε, είχαν δηλώσει πριν μερικά χρόνια πως μέχρι το 2028 θα έχουν ενσωματώσει SSB σε μοντέλο παραγωγής.
-
@ilias-a said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Η Toyota πόσα χρόνια χρειάστηκε να αναπτύξει και να κάνει "άσπαστο" το τρέχον υβριδικό της σύστημα, με το e-cvt σε ατμοσφαιρικό μοτέρ?
Και τώρα λέτε ότι σε 1-2 χρόνια θα καλύψει τα κενά της στην τεχνολογία downsized turbo, θα φτιάξει νέο σύστημα full hybrid turbo και θα αναπτύξει μαζί και νέο κιβώτιο με αντίστοιχο software?
Κι όλα αυτά επειδή "υπάρχουν υπονοούμενα" σε κάποια δημοσιεύματα? Μμμ πολύ αισόδοξους σας βρίσκω...
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Θεωρητικά όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να φτιάξουν τα πάντα. Λεφτά έχουν, υποδομές έχουν, μηχανικούς έχουν, εργοστάσια έχουν κι ότι τους λείπει το αγοράζουν έτοιμο από υποκατασκευαστές.
Δεν μπορούμε όμως να κάνουμε συζήτηση στη βάση προθέσεων και θεωρητικών δυνατοτήτων, κρίνουμε από τι έχουν βγάλει ήδη στην αγορά.
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Δεν τα έχετε δει ακόμα αυτά τα μοτερ σε αυτοκίνητα παραγωγής για τον κόσμο. Οπότε πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι σας εντυπωσιάζει.
Άμα είναι να βάζουμε και τα μοτέρ της F1 και να λέμε πω πω τι φτιάχνουν οι Mercedes και η Renault.
Προσγειωθείτε Toyotaίοι...

@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Το crown μια χαρά καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής είναι. Ο 1.6 στα gr μοντέλα είναι top για τα κλ και άλογα που βγάζει!
Το crown το υβριδικό στις ΗΠΑ είναι πανάκριβο και απ' ότι διαβάζω μεγάλη εμπορική αποτυχία. Τα gr με τον 1.6 είναι επίσης εξειδικευμένα μοντέλα και ακριβά. Κανένα απ' αυτά δεν τα λες καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής.
Τεσπα τα καινούργια μοτερ της Toyota που θαυμάζετε δεν τα βλέπω να προορίζονται για τα συνήθη αυτοκίνητα που αγοράζουν οι φίλοι της Toyota. Είναι ακριβά και για πιο εξειδικευμένες εφαρμογές.
Με λίγα λόγια sorry παιδιά, αλλά όσοι φαντάζεστε υβριδικά turbo από την Toyota σε τιμές yaris και chr, με τη χαρά θα μείνετε, ακόμα κι αν τα φτιάξει τελικά η Toyota.
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Το αν είναι πανάκριβο ή όχι δεν έχει σχέση με τη συζήτηση. Ο κινητήρας αυτός τοποθετείται σε ευρεία γκάμα καθημερινών μοντέλων. Ο 1.6 διατίθεται επίσης σε απλά αυτοκίνητα, όπως το Yaris και το Corolla — αν στην Ελλάδα αυτά κοστίζουν 100.000 ευρώ, αυτό οφείλεται αποκλειστικά στη φορολογία. Περιμένουμε να δούμε τις νέες εκδόσεις από μια τεχνολογία που ΗΔΗ υπάρχει εδώ και χρόνια σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές που ακόμα δεν έχουν ούτε pre build review prototype full hybrid σύστημα

Περίμενε να τη δεις. Κοστίζει περίπου όσο τα plug-in, ίσως και παραπάνω, χωρίς ιδιαίτερα πλεονεκτήματα σε οικονομία καυσίμου. Γι' αυτό υποθέτω απέτυχε εμπορικά στις ΗΠΑ.
Αγοράστε τα εσείς στην Ελλάδα, όσοι μπορείτε οικονομικά, αν και όποτε τα φτιάξει η Toyota...

Απο το ποσο διαστημα θελουν, στο δεν το εχουν βγαλει στην παραγωγη, στην κουβεντα περι προθεσεων και θεωρητικων δυνατοτητων, ειναι εξειδικευμενα μοντελα, καπου εμπλεξες και τη φορμουλα 1, αργοτερα ειναι ακριβα κλπ, κλπ, κλπ.
Τι αλλο πρεπει να κανει η τογιοτα για να σε πεισει?
Το να πεις με 2 μονο λογια, παιδες δεν τα γουσταρω, ειναι θεμιτο. Για ποιον λογο σε πιανει αυτος ο πανικος?Τα επιχειρήματα δεν είναι πανικός, είναι άποψη. Αντιθέτως το να καταπίνετε αμάσητο και να θριαμβολογείτε για ότι πρόκειται να βγάλει η Toyota, χωρίς να το έχετε δει, να έχει δοκιμαστεί, να δείτε πόσο κοστίζει κλπ είναι συμπεριφορά κοπαδιού.
-
Μα τι αλλο να βγάλει αυτη η Τογιοτα.Ηλεκτρικά ,υβριδικά phev ,V6 T V8,V12...Kαι ολα να κατατασονται στα Top αξιοπιστίας.
Τωρα απο το '27 θα συνδυάσει και το ecvt με Turbo. -
This post is deleted! -
This post is deleted!
TOYOTA FORUM