-
Αναμένω κρούζερ και τεστ ταράνδου που πάτωσε πανυγηρικά το Αρόνα - οριακά δεν αναποδογύρισε!!
-
@vdx said in Seat Arona 2017:
@georgemit said in Seat Arona 2017:
Δεν συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες, ανάλογα το mild hybrid.
Δεν θέλω να είμαι απόλυτος αλλά σε γενικές γραμμές αληθεύει.
Σε hyundai και vag που έχω εμπειρία κάνει δουλειά λόγω του εκτεταμένου start stop. To αυτοκίνητο σβήνει με οποιαδήποτε ταχύτητα εν κινήσει και διανύει πολλά μέτρα σβηστό (χωρίς να μπορεί να το κινήσει βέβαια ο ηλεκτροκινητήρας).
Θέλει όμως υπομονή και διάθεση να παίξεις με το σύστημα. Συνήθως δε την έχω και τελευταία το βάζω μόνιμα στο sport.
Στα stellantis σίγουρα αποδίδει ακόμα περισσότερο λόγω μιας κάποιας έστω και σύντομης ηλεκτρικής κίνησης. -
@georgemit said in Seat Arona 2017:
@vdx said in Seat Arona 2017:
@georgemit said in Seat Arona 2017:
Δεν συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες, ανάλογα το mild hybrid.
Δεν θέλω να είμαι απόλυτος αλλά σε γενικές γραμμές αληθεύει.
Σε hyundai και vag που έχω εμπειρία κάνει δουλειά λόγω του εκτεταμένου start stop. To αυτοκίνητο σβήνει με οποιαδήποτε ταχύτητα εν κινήσει και διανύει πολλά μέτρα σβηστό (χωρίς να μπορεί να το κινήσει βέβαια ο ηλεκτροκινητήρας).
Θέλει όμως υπομονή και διάθεση να παίξεις με το σύστημα. Συνήθως δε την έχω και τελευταία το βάζω μόνιμα στο sport.
Στα stellantis σίγουρα αποδίδει ακόμα περισσότερο λόγω μιας κάποιας έστω και σύντομης ηλεκτρικής κίνησης.Ποιες είναι οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις του start-stop στον κινητήρα και πόσα χρήματα εξοικονομεί πραγματικά σε καύσιμο;
-
Δε νομίζω ότι έχει κάποια επίπτωση στον κινητήρα, τουλάχιστον στα βενζινοκίνητα, στα diesel ίσως είναι αλλιώς. Επιπλέον δε το έχω απενεργοποιήσει ποτέ, η λειτουργία του είναι ανεπαίσθητη. Όλο το mild hybrid συστημα σου κάνει 0,5 -0,6 λ/100 οικονομία.
Προσωπικά όπως είπα προτιμώ να το οδηγώ στο sport από το να σέρνομαι στο eco και να απολαμβάνω και το revmatching που έχει το πρόγραμμα αυτό.
Θεωρώ ότι το μόνο μειονέκτημα του start stop είναι η ακριβή 12v μπαταρία όταν έρθει η ώρα της. -
Αυτά είναι ανανεωμένα SEAT Ibiza και Arona
H οικογένεια κινητήρων των δύο μοντέλων θα επεκταθεί με ήπια υβριδικές επιλογές το 2027

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ananeomena-seat-ibiza-kai-arona/ -
Πάλι;;;;
-
@lap said in Seat Arona 2017:
Πάλι;;;;
Διασταυρώνουμε τις πληροφορίες και μετά δημοσιεύουμε κύριε, δημοσιογραφία λέγεται


-
@ad276 said in Seat Arona 2017:
@axel12p said in Seat Arona 2017:
Σκρόλαρα την σελίδα, είδα το screenshot από τον Thomas και νόμιζα ότι ήταν παλιό το post!
Όλο τα λεφτά εξέλιξης έχουν πέσει στην ηλεκτροκίνηση και έτσι ειδικά σε οικονομικές κατηγορίες βλέπουμε πολλές φορές το ίδιο πρακτικά μοντέλο για πάνω από 10 χρόνια! Βάζουμε ένα tablet για infotainment, και led φώτα και το κάνουμε "καινούργιο".
Ναι αλλα το Αρονα είναι το πιο vfm toy γκρουπ
Πρακτικά μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο τα τελευταία 8 χρόνια και πάμε τώρα για άλλα 4 τουλάχιστον. Πόσο ακριβό να ήταν; Αφαίρεσαν απλά το diesel από την γκάμα τους το 2021 και συνεχίζουν...
Παλιά στα 7-8 χρόνια έβγαινε καινούργιο μοντέλο, πλέον είμαστε χαρούμενοι που οι εταιρείες συνεχίζουν να βγάζουν τα ίδια "φτηνά" μοντέλα. Μιας και αρκετές δε κάνουν ούτε αυτό! -
2023 SEAT Arona Review – The honest small crossover you didn’t expect!
Στο σημερινό βίντεο κάνουμε μια ολοκληρωμένη δοκιμή του 2023 SEAT Arona και βλέπουμε γιατί αποτελεί μια από τις πιο τίμιες επιλογές στην κατηγορία των μικρών crossover. Ξεκινάμε με μια γρήγορη εισαγωγή στο πού τοποθετείται μέσα στο VW Group και τι το κάνει διαφορετικό, συνεχίζουμε με λεπτομερή ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού του σχεδιασμού, την πρακτικότητα στους πίσω χώρους και το πορτμπαγκάζ, ενώ εξετάζουμε και τις διαθέσιμες επιλογές κινητήρων. Στο δρόμο δοκιμάζουμε την οδηγική συμπεριφορά του, από την πόλη μέχρι τον αυτοκινητόδρομο και τις στροφές, και καταλήγουμε στο αν το Arona αξίζει πραγματικά τα χρήματά του. Ένα review που δείχνει την προσωπικότητα, τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία του μοντέλου, ώστε να ξέρεις ακριβώς τι να περιμένεις
-
Πόσο καίει πραγματικά το SEAT Arona σε ένα πλήρες ταξίδι Καλαμάτα–Αθήνα–Καλαμάτα;
Στο σημερινό βίντεο μετράω την αληθινή κατανάλωση σε εθνική οδό, με πραγματικές συνθήκες, ταχύτητες ταξιδιού και χωρίς “μαγειρεμένα” νούμερα.
Δείτε στο τέλος τη συνολική κατανάλωση πήγαινε–έλα… τα αποτελέσματα θα σας εκπλήξουν! 🤯
Τι θα δεις στο βίντεο:
Κατανάλωση Καλαμάτα → Αθήνα
Κατανάλωση Αθήνα → Καλαμάτα
Μέση κατανάλωση ταξιδιού
Πραγματικά δεδομένα, όχι θεωρία
Συμπέρασμα για το αν το Arona είναι οικονομικό ταξιδιάρικο
Seat Arona 2017