Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 492
    • 493
    • 494
    • 495
    • 496
    • 496 / 496
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    90
    9919
    273546
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thodoris91 last edited by

      Υπάρχει και το yacco lr5110 γράφουν στο site οτι στέλνουν πανελλαδικά, αλλα τιμή δεν είδα να γράφουν

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • O
        otso last edited by otso

        Ευχαριστω πολυ ολους
        Καλα ρε κεραταδες που τα βρηκατε ; και δεν ειμαι χτεσινος στο ψαξιμο .
        Μαλλον κανα ρωσικο ψαχτηρι η κινεζικη ΑΙ .
        Προσανατολιζομαι η τα PSA η τα Yacco που ειναι γαλλικη και καλη εταιρεια και εγραφε και στο citroen club αυτος που την ειχε .
        Να θελει ξεπλυμα απ το ροζ ; η αφου το αδειασουμε τα ριχνουμε κατευθειαν μεσα ;

        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • alexandros-k
          alexandros-k @otso last edited by alexandros-k

          @otso said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

          Να θελει ξεπλυμα απ το ροζ ; η αφου το αδειασουμε τα ριχνουμε κατευθειαν μεσα ;

          Θελει ξεπλυμα (γιατι αλλαζεις τυπο)
          Αδειασε το παλιο, ριξε απιονισμενο , αστο να δουλεψει λιγο και αδειασε το κι αυτο

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • O
            otso last edited by

            Λοιπον ολοι αυτοι που πουλανε με προδιαγραφες PSA B71-5110 ΑΠΛΑ δεν το εχουν .
            Παμε λοιπον στον κωδικο 1637756480 της PSA που βαζουν ολοι
            στην Ελλαδα το βαζουν ετοιμο προς χρηση , στο εξωτερικο υπαρχει συμπηκνωμενο καπου καπου μπορεις να το βρεις και σαν παραφλου . Ο ιδιος κωδικος .
            Εξω μπορεις να το βρεις απο 18 μεχρι 23 ε .
            Σε καναδυο ελληνικα ιντερνετομαγαζα το εχουν 25 ε παραφλου .
            Πηγα το πηρα σε μια κοντινη αντιπροσωπεια πεζω 30ε .
            Αλλα δεν φτανει θελω 6,5 λιτρα οποτε πρεπει να δωσω 60 ε για παραφλου ρε πουστη μου , οσο κανει το σετ της gates .
            Σε αγγλικο φορουμ που γραφω μου ειπαν οτι εκει τοσο κανει το συμπηκνωμενο και οτι μονο συμπ εχουν .
            Meta μου περναει η σκεψη και αν αραιωσω τα 5 λιτ. ; Το ρεκορ της περιοχης ειναι -15 το παραφλου ειναι -35 με 1,5 λιτ νερο θα πεσει στα -25 τοσο βαζω στα τρακτερ .
            Ρωταω το chat gpt και μου λεει οτι θα δουλευει η αντλια νερου πιο ανετα και με την αντιδιαβρωτικη προστασια μου λεει
            Αντιδιαβρωτική προστασία

            Αυτό είναι το μοναδικό σημείο που θέλει προσοχή.

            Τα αντιδιαβρωτικά πρόσθετα (OAT / HOAT) είναι αναλογικά με τη συγκέντρωση του αντιψυκτικού.
            Στην πράξη:

            Αν κατέβεις κάτω από 30–33% γλυκόλη, αρχίζει να μειώνεται η αντιδιαβρωτική προστασία.

            Εσύ είσαι γύρω στο 39–40%, άρα απόλυτα μέσα στα όρια των κατασκευαστών (οι περισσότεροι προτείνουν 35–60%).
            Οποτε το κανω και γλυτωνω 30ε πιασοκολε ;

            D alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • D
              driver-m @otso last edited by

              @otso said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

              Λοιπον ολοι αυτοι που πουλανε με προδιαγραφες PSA B71-5110 ΑΠΛΑ δεν το εχουν .
              Παμε λοιπον στον κωδικο 1637756480 της PSA που βαζουν ολοι
              στην Ελλαδα το βαζουν ετοιμο προς χρηση , στο εξωτερικο υπαρχει συμπηκνωμενο καπου καπου μπορεις να το βρεις και σαν παραφλου . Ο ιδιος κωδικος .
              Εξω μπορεις να το βρεις απο 18 μεχρι 23 ε .
              Σε καναδυο ελληνικα ιντερνετομαγαζα το εχουν 25 ε παραφλου .
              Πηγα το πηρα σε μια κοντινη αντιπροσωπεια πεζω 30ε .
              Αλλα δεν φτανει θελω 6,5 λιτρα οποτε πρεπει να δωσω 60 ε για παραφλου ρε πουστη μου , οσο κανει το σετ της gates .
              Σε αγγλικο φορουμ που γραφω μου ειπαν οτι εκει τοσο κανει το συμπηκνωμενο και οτι μονο συμπ εχουν .
              Meta μου περναει η σκεψη και αν αραιωσω τα 5 λιτ. ; Το ρεκορ της περιοχης ειναι -15 το παραφλου ειναι -35 με 1,5 λιτ νερο θα πεσει στα -25 τοσο βαζω στα τρακτερ .
              Ρωταω το chat gpt και μου λεει οτι θα δουλευει η αντλια νερου πιο ανετα και με την αντιδιαβρωτικη προστασια μου λεει
              Αντιδιαβρωτική προστασία

              Αυτό είναι το μοναδικό σημείο που θέλει προσοχή.

              Τα αντιδιαβρωτικά πρόσθετα (OAT / HOAT) είναι αναλογικά με τη συγκέντρωση του αντιψυκτικού.
              Στην πράξη:

              Αν κατέβεις κάτω από 30–33% γλυκόλη, αρχίζει να μειώνεται η αντιδιαβρωτική προστασία.

              Εσύ είσαι γύρω στο 39–40%, άρα απόλυτα μέσα στα όρια των κατασκευαστών (οι περισσότεροι προτείνουν 35–60%).
              Οποτε το κανω και γλυτωνω 30ε πιασοκολε ;

              Δηλαδη το total neotech glacelf που ερχεται στα 20 ευρω το 5λιτρο με ετοιμη αραιωση δεν σου κανει για τον κινητηρα σου? Και ναι θα προσεθετες και κανα λιτρο απιονισμενο ακομα αφοβα.

              O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                otso @driver-m last edited by

                @driver-m said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                Δηλαδη το total neotech glacelf που ερχεται στα 20 ευρω το 5λιτρο με ετοιμη αραιωση δεν σου κανει για τον κινητηρα σου? Και ναι θα προσεθετες και κανα λιτρο απιονισμενο ακομα αφοβα.

                ΟΧΙ δεν καλυπτει την προδιαγραφη και ειναι G12 χρειαζομαστε G33 ΑΝ θυμαμαι καλα .
                Στην ουσια δεν κυκλοφορει στην ελλαδα παραφλου που να καλυπτει τις προδιαγραφες της psa μονο το δικο τους που πουθενα δεν αναφερει ουτε το δοχειο ουτε επισημα εγγραφα ουτε οι μηχανικοι γνωριζουν αν καλυπτει την προδιαγραφη .
                Απλα δεν μπορω να το πιστεψω , και στο συνεργειο που περασα χτες σε ενα σαν το δικο μου τοταλ του βαζανε , δεν ειπα τιποτα μην το παιξω εξυπνακιας και τα παρουν στο κρανιο .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Δεν θυμάμαι αν είχα γράψει εδώ για το πρόβλημα με τον ήχο χτυπο-ξεφυσημα του w203 m271.
                  Λοιπόν βγήκε το καπάκι , ολα είναι οκ σε γενικές γραμμές ,η καδένα έχει κενά,γλύστρες οκ όπως και τα γρανάζια οκ.
                  Στο πρόβλημα...... το μπουζί εξαφάνισε το σπείρωμα του και κοπανιόταν στην τρύπα. Το κρατούσε ο πολλαπλασιαστής που βιδώνει από πάνω......
                  Θα ανοιχθεί καινούργιο πάσο,θα ρθει το μηχανουργείο.
                  Το μόνο που θυμάμαι πριν χρονια(δεν έκανε χιλιόμετρα το αμάξι) είναι ότι το συνεργείο έβριζε να βγάλει το παλιό .....ίσως αμυδρά θυμάμαι να έβαλε λάδι για το καινούργιο.....

                  Anyway θα ξεμπερδέψουμε από αυτό. Ο κινητήρας είναι με κομπρέσσορα,έχει πολύ blow by , λάδι καίει 100-200/1000κμ και γενικά έχει πολύ καρβουνο . Αλλάζω καδένα τεντωτήρα ή το παρατάω όπως είναι μέχρι να χτυπήσει και να βάλω μεταχειρισμένο?
                  Αμάξι για τη γυναικά θα καταλήξει,της αρέσει και θα γλυτώσω την αγορά άλλου αυτόματου τύπου γκολφ.

                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    ilias-a @w202-amg last edited by

                    @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                    Δεν θυμάμαι αν είχα γράψει εδώ για το πρόβλημα με τον ήχο χτυπο-ξεφυσημα του w203 m271.
                    Λοιπόν βγήκε το καπάκι , ολα είναι οκ σε γενικές γραμμές ,η καδένα έχει κενά,γλύστρες οκ όπως και τα γρανάζια οκ.
                    Στο πρόβλημα...... το μπουζί εξαφάνισε το σπείρωμα του και κοπανιόταν στην τρύπα. Το κρατούσε ο πολλαπλασιαστής που βιδώνει από πάνω......
                    Θα ανοιχθεί καινούργιο πάσο,θα ρθει το μηχανουργείο.
                    Το μόνο που θυμάμαι πριν χρονια(δεν έκανε χιλιόμετρα το αμάξι) είναι ότι το συνεργείο έβριζε να βγάλει το παλιό .....ίσως αμυδρά θυμάμαι να έβαλε λάδι για το καινούργιο.....

                    Anyway θα ξεμπερδέψουμε από αυτό. Ο κινητήρας είναι με κομπρέσσορα,έχει πολύ blow by , λάδι καίει 100-200/1000κμ και γενικά έχει πολύ καρβουνο . Αλλάζω καδένα τεντωτήρα ή το παρατάω όπως είναι μέχρι να χτυπήσει και να βάλω μεταχειρισμένο?
                    Αμάξι για τη γυναικά θα καταλήξει,της αρέσει και θα γλυτώσω την αγορά άλλου αυτόματου τύπου γκολφ.

                    ποσο εχει το σετ της καδενας που θες να αφησεις το ιδιο πανω?

                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • W
                      w202-amg @ilias-a last edited by

                      @ilias-a said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                      @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                      Δεν θυμάμαι αν είχα γράψει εδώ για το πρόβλημα με τον ήχο χτυπο-ξεφυσημα του w203 m271.
                      Λοιπόν βγήκε το καπάκι , ολα είναι οκ σε γενικές γραμμές ,η καδένα έχει κενά,γλύστρες οκ όπως και τα γρανάζια οκ.
                      Στο πρόβλημα...... το μπουζί εξαφάνισε το σπείρωμα του και κοπανιόταν στην τρύπα. Το κρατούσε ο πολλαπλασιαστής που βιδώνει από πάνω......
                      Θα ανοιχθεί καινούργιο πάσο,θα ρθει το μηχανουργείο.
                      Το μόνο που θυμάμαι πριν χρονια(δεν έκανε χιλιόμετρα το αμάξι) είναι ότι το συνεργείο έβριζε να βγάλει το παλιό .....ίσως αμυδρά θυμάμαι να έβαλε λάδι για το καινούργιο.....

                      Anyway θα ξεμπερδέψουμε από αυτό. Ο κινητήρας είναι με κομπρέσσορα,έχει πολύ blow by , λάδι καίει 100-200/1000κμ και γενικά έχει πολύ καρβουνο . Αλλάζω καδένα τεντωτήρα ή το παρατάω όπως είναι μέχρι να χτυπήσει και να βάλω μεταχειρισμένο?
                      Αμάξι για τη γυναικά θα καταλήξει,της αρέσει και θα γλυτώσω την αγορά άλλου αυτόματου τύπου γκολφ.

                      ποσο εχει το σετ της καδενας που θες να αφησεις το ιδιο πανω?

                      SKF 114 Ευρώ τεντωτήρας,γλυστρες, καδένα. +κόλλες-φλαντζα καθρέφτη αν έχει .
                      Με αγχώνει ο τεντωτήρας, στην w202 M111 με διπλή καδένα και κάνοντας τα πάντα σωστά σύμφωνα με τις οδηγίες μας πήδηξε δόντια στον εξαγωγής ευτυχώς χωρίς παρατράγουδα. Επίσης με τόσο blow by έχει ζωή αυτό το μοτέρ?(μπορεί στο πάτημα του γκαζιού να ανοίγουν τα ελατήρια και να το αδικώ τόσο πολύ?)

                      I alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a @w202-amg last edited by

                        @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                        blow by

                        Στην πιεση πρεπει να ανοιγουν τα ελατηρια για να αυξανουν την αντισταση με την επιφανεια των κυλινδρων.
                        Χωρις να δω και να μετρησω τι απαντηση θα μπορουσα να δωσω? Εχει οβαλ ο κυλινδρος, φθορα το εμβολο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          gv2000 last edited by gv2000

                          για πείτε καμία ιδέα γιατί δεν ξερω τι να ελεγξω.
                          κανούργιο αυτοκίνητο ενός έτους με ούτε 10k χλμ. (hyundai i10 1.0) ενω όλα είναι τέλεια ξαφνικά χτες πηρε μπροστά με απίστευτη δυσκολία και πατωντας το γκαζι. μιζα γυριζε, ρευματα ειχε, check κανενα. σαν να ηταν μπουκωμενο αυτοκινητο 20ετίας. με το που πηρε μπροστα (με τα χίλια ζόρια) ολα τέλεια όπως παντα. ουτε κοψίματα σε επιταχυνση και ούτε το ξαναέκανε.
                          καυσιμο δεν νομιζω να ειναι γιατί φουλαρα πριν περιπου 2 βδομαδες και το έκανε τώρα που μου δείχνει αλλα 100χλμ αυτονομία δηλαδή έχει άλλα 7-8 λιτρα μέσα.

                          για πειτε καμία ιδεα τι μπορει να φταίει...να το παω αντιπροσωπεια να κουμπωσουν διανγωστικό να προλαβουμε όσο ειναι στην εγγύηση?

                          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • alexandros-k
                            alexandros-k @otso last edited by alexandros-k

                            @otso said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                            Λοιπον ολοι αυτοι που πουλανε με προδιαγραφες PSA B71-5110 ΑΠΛΑ δεν το εχουν .
                            Παμε λοιπον στον κωδικο 1637756480 της PSA που βαζουν ολοι
                            στην Ελλαδα το βαζουν ετοιμο προς χρηση , στο εξωτερικο υπαρχει συμπηκνωμενο καπου καπου μπορεις να το βρεις και σαν παραφλου . Ο ιδιος κωδικος .
                            Εξω μπορεις να το βρεις απο 18 μεχρι 23 ε .
                            Σε καναδυο ελληνικα ιντερνετομαγαζα το εχουν 25 ε παραφλου .
                            Πηγα το πηρα σε μια κοντινη αντιπροσωπεια πεζω 30ε .
                            Αλλα δεν φτανει θελω 6,5 λιτρα οποτε πρεπει να δωσω 60 ε για παραφλου ρε πουστη μου , οσο κανει το σετ της gates .
                            Σε αγγλικο φορουμ που γραφω μου ειπαν οτι εκει τοσο κανει το συμπηκνωμενο και οτι μονο συμπ εχουν .
                            Meta μου περναει η σκεψη και αν αραιωσω τα 5 λιτ. ; Το ρεκορ της περιοχης ειναι -15 το παραφλου ειναι -35 με 1,5 λιτ νερο θα πεσει στα -25 τοσο βαζω στα τρακτερ .
                            Ρωταω το chat gpt και μου λεει οτι θα δουλευει η αντλια νερου πιο ανετα και με την αντιδιαβρωτικη προστασια μου λεει
                            Αντιδιαβρωτική προστασία

                            Αυτό είναι το μοναδικό σημείο που θέλει προσοχή.

                            Τα αντιδιαβρωτικά πρόσθετα (OAT / HOAT) είναι αναλογικά με τη συγκέντρωση του αντιψυκτικού.
                            Στην πράξη:

                            Αν κατέβεις κάτω από 30–33% γλυκόλη, αρχίζει να μειώνεται η αντιδιαβρωτική προστασία.

                            Εσύ είσαι γύρω στο 39–40%, άρα απόλυτα μέσα στα όρια των κατασκευαστών (οι περισσότεροι προτείνουν 35–60%).
                            Οποτε το κανω και γλυτωνω 30ε πιασοκολε ;

                            Tωρα το ειδα . Υπαρχει και 2λιτρο γνησιο της PSA . Δλδ μπορεις να παρεις ενα ακομα τετοιο. Το εχουν οι αντιπροσωπειες κι αυτο

                            O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • alexandros-k
                              alexandros-k @gv2000 last edited by

                              @gv2000 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                              για πείτε καμία ιδέα γιατί δεν ξερω τι να ελεγξω.
                              κανούργιο αυτοκίνητο ενός έτους με ούτε 10k χλμ. (hyundai i10 1.0) ενω όλα είναι τέλεια ξαφνικά χτες πηρε μπροστά με απίστευτη δυσκολία και πατωντας το γκαζι. μιζα γυριζε, ρευματα ειχε, check κανενα. σαν να ηταν μπουκωμενο αυτοκινητο 20ετίας. με το που πηρε μπροστα (με τα χίλια ζόρια) ολα τέλεια όπως παντα. ουτε κοψίματα σε επιταχυνση και ούτε το ξαναέκανε.
                              καυσιμο δεν νομιζω να ειναι γιατί φουλαρα πριν περιπου 2 βδομαδες και το έκανε τώρα που μου δείχνει αλλα 100χλμ αυτονομία δηλαδή έχει άλλα 7-8 λιτρα μέσα.

                              για πειτε καμία ιδεα τι μπορει να φταίει...να το παω αντιπροσωπεια να κουμπωσουν διανγωστικό να προλαβουμε όσο ειναι στην εγγύηση?

                              Ε ναι αντιπροσωπεια θα πας αφου ειναι σε εγγύηση. Δεν ξερω αν θα βρουν κατι ομως 😐

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • alexandros-k
                                alexandros-k @w202-amg last edited by alexandros-k

                                @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                Επίσης με τόσο blow by έχει ζωή αυτό το μοτέρ?(μπορεί στο πάτημα του γκαζιού να ανοίγουν τα ελατήρια και να το αδικώ τόσο πολύ?)

                                Μηπως εχουν καρβουνιασει τα ελατηρια απο καμμενα λαδια? Δεν κανεις ενα καθαρισμο με xado οπως στα toyota 1.33 ?

                                A sorry, ξαναδιαβασα παραπανω. Το εχεις ανοιχτο το καπακι τωρα? Δεν βλεπεις αν εχει ζημια στα χιτωνια? Ριξε και κανα καθαριστικο τυπου xado δεν χανεις κατι

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • W
                                  w202-amg @alexandros-k last edited by

                                  @alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                  @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                  Επίσης με τόσο blow by έχει ζωή αυτό το μοτέρ?(μπορεί στο πάτημα του γκαζιού να ανοίγουν τα ελατήρια και να το αδικώ τόσο πολύ?)

                                  Μηπως εχουν καρβουνιασει τα ελατηρια απο καμμενα λαδια? Δεν κανεις ενα καθαρισμο με xado οπως στα toyota 1.33 ?

                                  A sorry, ξαναδιαβασα παραπανω. Το εχεις ανοιχτο το καπακι τωρα? Δεν βλεπεις αν εχει ζημια στα χιτωνια? Ριξε και κανα καθαριστικο τυπου xado δεν χανεις κατι

                                  Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να βγει το καπάκι,έγινε από πάνω η δουλεία για τα πάσα. Είχα σκοπό για xado αλλά πλέον φοβάμαι για το μπουζί με το πρόβλημα στα πάσα που φτιάξαμε. Λέω να περάσει λίγος καιρός και μετά να ξεβιδώσω μπουζί. Καθαριστικά κινητήρα δεν κάνουν τίποτα. Ο Μ271 είναι γνωστός για το blow by. Το ρομποτ θεωρεί ότι κάνει αρκετά καλή στεγανοποίηση στο πάτημα του γκαζιού, έχει λεπτά και χωρίς μεγάλη τάση ελατήρια.

                                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k @w202-amg last edited by alexandros-k

                                    @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                    @alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                    @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                    Επίσης με τόσο blow by έχει ζωή αυτό το μοτέρ?(μπορεί στο πάτημα του γκαζιού να ανοίγουν τα ελατήρια και να το αδικώ τόσο πολύ?)

                                    Μηπως εχουν καρβουνιασει τα ελατηρια απο καμμενα λαδια? Δεν κανεις ενα καθαρισμο με xado οπως στα toyota 1.33 ?

                                    A sorry, ξαναδιαβασα παραπανω. Το εχεις ανοιχτο το καπακι τωρα? Δεν βλεπεις αν εχει ζημια στα χιτωνια? Ριξε και κανα καθαριστικο τυπου xado δεν χανεις κατι

                                    Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να βγει το καπάκι,έγινε από πάνω η δουλεία για τα πάσα. Είχα σκοπό για xado αλλά πλέον φοβάμαι για το μπουζί με το πρόβλημα στα πάσα που φτιάξαμε. Λέω να περάσει λίγος καιρός και μετά να ξεβιδώσω μπουζί. Καθαριστικά κινητήρα δεν κάνουν τίποτα. Ο Μ271 είναι γνωστός για το blow by. Το ρομποτ θεωρεί ότι κάνει αρκετά καλή στεγανοποίηση στο πάτημα του γκαζιού, έχει λεπτά και χωρίς μεγάλη τάση ελατήρια.

                                    Καθαριστικο εννοω το xado που ριχνεις κατευθειαν απο τις τρυπες των μπουζι . Αν φοβασαι οτι δεν εκαναν καλη δουλεια με το πασο, οκ πασο κι εγω 😁
                                    Ποιο ρομποτ? Και πως καταλαβε οτι δεν εχει πολυ blow by ?

                                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • W
                                      w202-amg @alexandros-k last edited by

                                      @alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                      @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                      @alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                      @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                      Επίσης με τόσο blow by έχει ζωή αυτό το μοτέρ?(μπορεί στο πάτημα του γκαζιού να ανοίγουν τα ελατήρια και να το αδικώ τόσο πολύ?)

                                      Μηπως εχουν καρβουνιασει τα ελατηρια απο καμμενα λαδια? Δεν κανεις ενα καθαρισμο με xado οπως στα toyota 1.33 ?

                                      A sorry, ξαναδιαβασα παραπανω. Το εχεις ανοιχτο το καπακι τωρα? Δεν βλεπεις αν εχει ζημια στα χιτωνια? Ριξε και κανα καθαριστικο τυπου xado δεν χανεις κατι

                                      Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να βγει το καπάκι,έγινε από πάνω η δουλεία για τα πάσα. Είχα σκοπό για xado αλλά πλέον φοβάμαι για το μπουζί με το πρόβλημα στα πάσα που φτιάξαμε. Λέω να περάσει λίγος καιρός και μετά να ξεβιδώσω μπουζί. Καθαριστικά κινητήρα δεν κάνουν τίποτα. Ο Μ271 είναι γνωστός για το blow by. Το ρομποτ θεωρεί ότι κάνει αρκετά καλή στεγανοποίηση στο πάτημα του γκαζιού, έχει λεπτά και χωρίς μεγάλη τάση ελατήρια.

                                      Καθαριστικο εννοω το xado που ριχνεις κατευθειαν απο τις τρυπες των μπουζι . Αν φοβασαι οτι δεν εκαναν καλη δουλεια με το πασο, οκ πασο κι εγω 😁
                                      Ποιο ρομποτ? Και πως καταλαβε οτι δεν εχει πολυ blow by ?

                                      Το chat gpt , κατάλαβε ότι παρα έχει πολύ, βίντεο εικόνα της κάπνας και του ήχου.

                                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k @w202-amg last edited by alexandros-k

                                        @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                        @alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                        @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                        @alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                        @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                        Επίσης με τόσο blow by έχει ζωή αυτό το μοτέρ?(μπορεί στο πάτημα του γκαζιού να ανοίγουν τα ελατήρια και να το αδικώ τόσο πολύ?)

                                        Μηπως εχουν καρβουνιασει τα ελατηρια απο καμμενα λαδια? Δεν κανεις ενα καθαρισμο με xado οπως στα toyota 1.33 ?

                                        A sorry, ξαναδιαβασα παραπανω. Το εχεις ανοιχτο το καπακι τωρα? Δεν βλεπεις αν εχει ζημια στα χιτωνια? Ριξε και κανα καθαριστικο τυπου xado δεν χανεις κατι

                                        Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να βγει το καπάκι,έγινε από πάνω η δουλεία για τα πάσα. Είχα σκοπό για xado αλλά πλέον φοβάμαι για το μπουζί με το πρόβλημα στα πάσα που φτιάξαμε. Λέω να περάσει λίγος καιρός και μετά να ξεβιδώσω μπουζί. Καθαριστικά κινητήρα δεν κάνουν τίποτα. Ο Μ271 είναι γνωστός για το blow by. Το ρομποτ θεωρεί ότι κάνει αρκετά καλή στεγανοποίηση στο πάτημα του γκαζιού, έχει λεπτά και χωρίς μεγάλη τάση ελατήρια.

                                        Καθαριστικο εννοω το xado που ριχνεις κατευθειαν απο τις τρυπες των μπουζι . Αν φοβασαι οτι δεν εκαναν καλη δουλεια με το πασο, οκ πασο κι εγω 😁
                                        Ποιο ρομποτ? Και πως καταλαβε οτι δεν εχει πολυ blow by ?

                                        Το chat gpt , κατάλαβε ότι παρα έχει πολύ, βίντεο εικόνα της κάπνας και του ήχου.

                                        Μονο xado τοτε αν κανει κατι . Αλλιως επισκευη . Εγω θα εβαζα και λιγο πιο παχυρευστο λιπαντικο και συχνες αλλαγες οσο συνεχιζει το blow by

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          w202-amg @alexandros-k last edited by

                                          @alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                          @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                          @alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                          @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                          @alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                          @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                          Επίσης με τόσο blow by έχει ζωή αυτό το μοτέρ?(μπορεί στο πάτημα του γκαζιού να ανοίγουν τα ελατήρια και να το αδικώ τόσο πολύ?)

                                          Μηπως εχουν καρβουνιασει τα ελατηρια απο καμμενα λαδια? Δεν κανεις ενα καθαρισμο με xado οπως στα toyota 1.33 ?

                                          A sorry, ξαναδιαβασα παραπανω. Το εχεις ανοιχτο το καπακι τωρα? Δεν βλεπεις αν εχει ζημια στα χιτωνια? Ριξε και κανα καθαριστικο τυπου xado δεν χανεις κατι

                                          Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να βγει το καπάκι,έγινε από πάνω η δουλεία για τα πάσα. Είχα σκοπό για xado αλλά πλέον φοβάμαι για το μπουζί με το πρόβλημα στα πάσα που φτιάξαμε. Λέω να περάσει λίγος καιρός και μετά να ξεβιδώσω μπουζί. Καθαριστικά κινητήρα δεν κάνουν τίποτα. Ο Μ271 είναι γνωστός για το blow by. Το ρομποτ θεωρεί ότι κάνει αρκετά καλή στεγανοποίηση στο πάτημα του γκαζιού, έχει λεπτά και χωρίς μεγάλη τάση ελατήρια.

                                          Καθαριστικο εννοω το xado που ριχνεις κατευθειαν απο τις τρυπες των μπουζι . Αν φοβασαι οτι δεν εκαναν καλη δουλεια με το πασο, οκ πασο κι εγω 😁
                                          Ποιο ρομποτ? Και πως καταλαβε οτι δεν εχει πολυ blow by ?

                                          Το chat gpt , κατάλαβε ότι παρα έχει πολύ, βίντεο εικόνα της κάπνας και του ήχου.

                                          Μονο xado τοτε αν κανει κατι . Αλλιως επισκευη . Εγω θα εβαζα και λιγο πιο παχυρευστο λιπαντικο και συχνες αλλαγες οσο συνεχιζει το blow by

                                          Δεν έχω θέμα ιδιαίτερο απλά βλέπω πως παρά το lpg και την πατέντα στον θερμοστάτη ο κινητήρας είναι μεσα στην μπιχλα. Για τη γυναίκα θα μείνει αλλά και η καρβουνίλα δεν θα έχει καλή κατάσταση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • O
                                            otso @alexandros-k last edited by

                                            @alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                            @otso said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                            Λοιπον ολοι αυτοι που πουλανε με προδιαγραφες PSA B71-5110 ΑΠΛΑ δεν το εχουν .
                                            Παμε λοιπον στον κωδικο 1637756480 της PSA που βαζουν ολοι
                                            στην Ελλαδα το βαζουν ετοιμο προς χρηση , στο εξωτερικο υπαρχει συμπηκνωμενο καπου καπου μπορεις να το βρεις και σαν παραφλου . Ο ιδιος κωδικος .
                                            Εξω μπορεις να το βρεις απο 18 μεχρι 23 ε .
                                            Σε καναδυο ελληνικα ιντερνετομαγαζα το εχουν 25 ε παραφλου .
                                            Πηγα το πηρα σε μια κοντινη αντιπροσωπεια πεζω 30ε .
                                            Αλλα δεν φτανει θελω 6,5 λιτρα οποτε πρεπει να δωσω 60 ε για παραφλου ρε πουστη μου , οσο κανει το σετ της gates .
                                            Σε αγγλικο φορουμ που γραφω μου ειπαν οτι εκει τοσο κανει το συμπηκνωμενο και οτι μονο συμπ εχουν .
                                            Meta μου περναει η σκεψη και αν αραιωσω τα 5 λιτ. ; Το ρεκορ της περιοχης ειναι -15 το παραφλου ειναι -35 με 1,5 λιτ νερο θα πεσει στα -25 τοσο βαζω στα τρακτερ .
                                            Ρωταω το chat gpt και μου λεει οτι θα δουλευει η αντλια νερου πιο ανετα και με την αντιδιαβρωτικη προστασια μου λεει
                                            Αντιδιαβρωτική προστασία

                                            Αυτό είναι το μοναδικό σημείο που θέλει προσοχή.

                                            Τα αντιδιαβρωτικά πρόσθετα (OAT / HOAT) είναι αναλογικά με τη συγκέντρωση του αντιψυκτικού.
                                            Στην πράξη:

                                            Αν κατέβεις κάτω από 30–33% γλυκόλη, αρχίζει να μειώνεται η αντιδιαβρωτική προστασία.

                                            Εσύ είσαι γύρω στο 39–40%, άρα απόλυτα μέσα στα όρια των κατασκευαστών (οι περισσότεροι προτείνουν 35–60%).
                                            Οποτε το κανω και γλυτωνω 30ε πιασοκολε ;

                                            Tωρα το ειδα . Υπαρχει και 2λιτρο γνησιο της PSA . Δλδ μπορεις να παρεις ενα ακομα τετοιο. Το εχουν οι αντιπροσωπειες κι αυτο

                                            Πηρα 15 ε το διλιτρο .
                                            Η πλακα ειναι οτι παιρνει 6.5 λιτρα και υποτιθεται το ξεπλυναν με απεσταγμενο (που τους πηγα και αυτο ) , αλλά μου εβαλαν 5λιτ . Τι στο διαολο καμμια δουλεια αν δεν την κανεις μονος δεν γινεται σωστα .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 492
                                            • 493
                                            • 494
                                            • 495
                                            • 496
                                            • 496 / 496
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr