-
Υπάρχει και το yacco lr5110 γράφουν στο site οτι στέλνουν πανελλαδικά, αλλα τιμή δεν είδα να γράφουν
-
Ευχαριστω πολυ ολους
Καλα ρε κεραταδες που τα βρηκατε ; και δεν ειμαι χτεσινος στο ψαξιμο .
Μαλλον κανα ρωσικο ψαχτηρι η κινεζικη ΑΙ .
Προσανατολιζομαι η τα PSA η τα Yacco που ειναι γαλλικη και καλη εταιρεια και εγραφε και στο citroen club αυτος που την ειχε .
Να θελει ξεπλυμα απ το ροζ ; η αφου το αδειασουμε τα ριχνουμε κατευθειαν μεσα ; -
@otso said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Να θελει ξεπλυμα απ το ροζ ; η αφου το αδειασουμε τα ριχνουμε κατευθειαν μεσα ;
Θελει ξεπλυμα (γιατι αλλαζεις τυπο)
Αδειασε το παλιο, ριξε απιονισμενο , αστο να δουλεψει λιγο και αδειασε το κι αυτο -
Λοιπον ολοι αυτοι που πουλανε με προδιαγραφες PSA B71-5110 ΑΠΛΑ δεν το εχουν .
Παμε λοιπον στον κωδικο 1637756480 της PSA που βαζουν ολοι
στην Ελλαδα το βαζουν ετοιμο προς χρηση , στο εξωτερικο υπαρχει συμπηκνωμενο καπου καπου μπορεις να το βρεις και σαν παραφλου . Ο ιδιος κωδικος .
Εξω μπορεις να το βρεις απο 18 μεχρι 23 ε .
Σε καναδυο ελληνικα ιντερνετομαγαζα το εχουν 25 ε παραφλου .
Πηγα το πηρα σε μια κοντινη αντιπροσωπεια πεζω 30ε .
Αλλα δεν φτανει θελω 6,5 λιτρα οποτε πρεπει να δωσω 60 ε για παραφλου ρε πουστη μου , οσο κανει το σετ της gates .
Σε αγγλικο φορουμ που γραφω μου ειπαν οτι εκει τοσο κανει το συμπηκνωμενο και οτι μονο συμπ εχουν .
Meta μου περναει η σκεψη και αν αραιωσω τα 5 λιτ. ; Το ρεκορ της περιοχης ειναι -15 το παραφλου ειναι -35 με 1,5 λιτ νερο θα πεσει στα -25 τοσο βαζω στα τρακτερ .
Ρωταω το chat gpt και μου λεει οτι θα δουλευει η αντλια νερου πιο ανετα και με την αντιδιαβρωτικη προστασια μου λεει
Αντιδιαβρωτική προστασίαΑυτό είναι το μοναδικό σημείο που θέλει προσοχή.
Τα αντιδιαβρωτικά πρόσθετα (OAT / HOAT) είναι αναλογικά με τη συγκέντρωση του αντιψυκτικού.
Στην πράξη:Αν κατέβεις κάτω από 30–33% γλυκόλη, αρχίζει να μειώνεται η αντιδιαβρωτική προστασία.
Εσύ είσαι γύρω στο 39–40%, άρα απόλυτα μέσα στα όρια των κατασκευαστών (οι περισσότεροι προτείνουν 35–60%).
Οποτε το κανω και γλυτωνω 30ε πιασοκολε ; -
@otso said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Λοιπον ολοι αυτοι που πουλανε με προδιαγραφες PSA B71-5110 ΑΠΛΑ δεν το εχουν .
Παμε λοιπον στον κωδικο 1637756480 της PSA που βαζουν ολοι
στην Ελλαδα το βαζουν ετοιμο προς χρηση , στο εξωτερικο υπαρχει συμπηκνωμενο καπου καπου μπορεις να το βρεις και σαν παραφλου . Ο ιδιος κωδικος .
Εξω μπορεις να το βρεις απο 18 μεχρι 23 ε .
Σε καναδυο ελληνικα ιντερνετομαγαζα το εχουν 25 ε παραφλου .
Πηγα το πηρα σε μια κοντινη αντιπροσωπεια πεζω 30ε .
Αλλα δεν φτανει θελω 6,5 λιτρα οποτε πρεπει να δωσω 60 ε για παραφλου ρε πουστη μου , οσο κανει το σετ της gates .
Σε αγγλικο φορουμ που γραφω μου ειπαν οτι εκει τοσο κανει το συμπηκνωμενο και οτι μονο συμπ εχουν .
Meta μου περναει η σκεψη και αν αραιωσω τα 5 λιτ. ; Το ρεκορ της περιοχης ειναι -15 το παραφλου ειναι -35 με 1,5 λιτ νερο θα πεσει στα -25 τοσο βαζω στα τρακτερ .
Ρωταω το chat gpt και μου λεει οτι θα δουλευει η αντλια νερου πιο ανετα και με την αντιδιαβρωτικη προστασια μου λεει
Αντιδιαβρωτική προστασίαΑυτό είναι το μοναδικό σημείο που θέλει προσοχή.
Τα αντιδιαβρωτικά πρόσθετα (OAT / HOAT) είναι αναλογικά με τη συγκέντρωση του αντιψυκτικού.
Στην πράξη:Αν κατέβεις κάτω από 30–33% γλυκόλη, αρχίζει να μειώνεται η αντιδιαβρωτική προστασία.
Εσύ είσαι γύρω στο 39–40%, άρα απόλυτα μέσα στα όρια των κατασκευαστών (οι περισσότεροι προτείνουν 35–60%).
Οποτε το κανω και γλυτωνω 30ε πιασοκολε ;Δηλαδη το total neotech glacelf που ερχεται στα 20 ευρω το 5λιτρο με ετοιμη αραιωση δεν σου κανει για τον κινητηρα σου? Και ναι θα προσεθετες και κανα λιτρο απιονισμενο ακομα αφοβα.
-
@driver-m said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Δηλαδη το total neotech glacelf που ερχεται στα 20 ευρω το 5λιτρο με ετοιμη αραιωση δεν σου κανει για τον κινητηρα σου? Και ναι θα προσεθετες και κανα λιτρο απιονισμενο ακομα αφοβα.
ΟΧΙ δεν καλυπτει την προδιαγραφη και ειναι G12 χρειαζομαστε G33 ΑΝ θυμαμαι καλα .
Στην ουσια δεν κυκλοφορει στην ελλαδα παραφλου που να καλυπτει τις προδιαγραφες της psa μονο το δικο τους που πουθενα δεν αναφερει ουτε το δοχειο ουτε επισημα εγγραφα ουτε οι μηχανικοι γνωριζουν αν καλυπτει την προδιαγραφη .
Απλα δεν μπορω να το πιστεψω , και στο συνεργειο που περασα χτες σε ενα σαν το δικο μου τοταλ του βαζανε , δεν ειπα τιποτα μην το παιξω εξυπνακιας και τα παρουν στο κρανιο . -
Δεν θυμάμαι αν είχα γράψει εδώ για το πρόβλημα με τον ήχο χτυπο-ξεφυσημα του w203 m271.
Λοιπόν βγήκε το καπάκι , ολα είναι οκ σε γενικές γραμμές ,η καδένα έχει κενά,γλύστρες οκ όπως και τα γρανάζια οκ.
Στο πρόβλημα...... το μπουζί εξαφάνισε το σπείρωμα του και κοπανιόταν στην τρύπα. Το κρατούσε ο πολλαπλασιαστής που βιδώνει από πάνω......
Θα ανοιχθεί καινούργιο πάσο,θα ρθει το μηχανουργείο.
Το μόνο που θυμάμαι πριν χρονια(δεν έκανε χιλιόμετρα το αμάξι) είναι ότι το συνεργείο έβριζε να βγάλει το παλιό .....ίσως αμυδρά θυμάμαι να έβαλε λάδι για το καινούργιο.....Anyway θα ξεμπερδέψουμε από αυτό. Ο κινητήρας είναι με κομπρέσσορα,έχει πολύ blow by , λάδι καίει 100-200/1000κμ και γενικά έχει πολύ καρβουνο . Αλλάζω καδένα τεντωτήρα ή το παρατάω όπως είναι μέχρι να χτυπήσει και να βάλω μεταχειρισμένο?
Αμάξι για τη γυναικά θα καταλήξει,της αρέσει και θα γλυτώσω την αγορά άλλου αυτόματου τύπου γκολφ. -
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Δεν θυμάμαι αν είχα γράψει εδώ για το πρόβλημα με τον ήχο χτυπο-ξεφυσημα του w203 m271.
Λοιπόν βγήκε το καπάκι , ολα είναι οκ σε γενικές γραμμές ,η καδένα έχει κενά,γλύστρες οκ όπως και τα γρανάζια οκ.
Στο πρόβλημα...... το μπουζί εξαφάνισε το σπείρωμα του και κοπανιόταν στην τρύπα. Το κρατούσε ο πολλαπλασιαστής που βιδώνει από πάνω......
Θα ανοιχθεί καινούργιο πάσο,θα ρθει το μηχανουργείο.
Το μόνο που θυμάμαι πριν χρονια(δεν έκανε χιλιόμετρα το αμάξι) είναι ότι το συνεργείο έβριζε να βγάλει το παλιό .....ίσως αμυδρά θυμάμαι να έβαλε λάδι για το καινούργιο.....Anyway θα ξεμπερδέψουμε από αυτό. Ο κινητήρας είναι με κομπρέσσορα,έχει πολύ blow by , λάδι καίει 100-200/1000κμ και γενικά έχει πολύ καρβουνο . Αλλάζω καδένα τεντωτήρα ή το παρατάω όπως είναι μέχρι να χτυπήσει και να βάλω μεταχειρισμένο?
Αμάξι για τη γυναικά θα καταλήξει,της αρέσει και θα γλυτώσω την αγορά άλλου αυτόματου τύπου γκολφ.ποσο εχει το σετ της καδενας που θες να αφησεις το ιδιο πανω?
-
@ilias-a said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Δεν θυμάμαι αν είχα γράψει εδώ για το πρόβλημα με τον ήχο χτυπο-ξεφυσημα του w203 m271.
Λοιπόν βγήκε το καπάκι , ολα είναι οκ σε γενικές γραμμές ,η καδένα έχει κενά,γλύστρες οκ όπως και τα γρανάζια οκ.
Στο πρόβλημα...... το μπουζί εξαφάνισε το σπείρωμα του και κοπανιόταν στην τρύπα. Το κρατούσε ο πολλαπλασιαστής που βιδώνει από πάνω......
Θα ανοιχθεί καινούργιο πάσο,θα ρθει το μηχανουργείο.
Το μόνο που θυμάμαι πριν χρονια(δεν έκανε χιλιόμετρα το αμάξι) είναι ότι το συνεργείο έβριζε να βγάλει το παλιό .....ίσως αμυδρά θυμάμαι να έβαλε λάδι για το καινούργιο.....Anyway θα ξεμπερδέψουμε από αυτό. Ο κινητήρας είναι με κομπρέσσορα,έχει πολύ blow by , λάδι καίει 100-200/1000κμ και γενικά έχει πολύ καρβουνο . Αλλάζω καδένα τεντωτήρα ή το παρατάω όπως είναι μέχρι να χτυπήσει και να βάλω μεταχειρισμένο?
Αμάξι για τη γυναικά θα καταλήξει,της αρέσει και θα γλυτώσω την αγορά άλλου αυτόματου τύπου γκολφ.ποσο εχει το σετ της καδενας που θες να αφησεις το ιδιο πανω?
SKF 114 Ευρώ τεντωτήρας,γλυστρες, καδένα. +κόλλες-φλαντζα καθρέφτη αν έχει .
Με αγχώνει ο τεντωτήρας, στην w202 M111 με διπλή καδένα και κάνοντας τα πάντα σωστά σύμφωνα με τις οδηγίες μας πήδηξε δόντια στον εξαγωγής ευτυχώς χωρίς παρατράγουδα. Επίσης με τόσο blow by έχει ζωή αυτό το μοτέρ?(μπορεί στο πάτημα του γκαζιού να ανοίγουν τα ελατήρια και να το αδικώ τόσο πολύ?) -
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
blow by
Στην πιεση πρεπει να ανοιγουν τα ελατηρια για να αυξανουν την αντισταση με την επιφανεια των κυλινδρων.
Χωρις να δω και να μετρησω τι απαντηση θα μπορουσα να δωσω? Εχει οβαλ ο κυλινδρος, φθορα το εμβολο?
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........