-
-
ΝΑΤΟΣ ΚΙ Ο ΑΜΕΣΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ MG ZS ΜΑΧ HYBRID+..ΤΟ TIGGO 4 ΤΗΣ CHERRY ΜΕ 204 ΑΛΟΓΑ ΜΕ 150 ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ...TIMH 22900 H AΡXIKH KAI 24900 H ΦΟΥΛΑΡΙΣΜΕΝΗ.ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ -1000 EURO ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ...ΜΕ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ .97 ΑΛΟΓΑ Ο ΘΕΡΜΙΚΟΣ ΚΑΙ 150 Ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΙΝΗΤΗΡΑΣ..480 ΛΙΤΡΑ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑ 4.3 ΜΗΚΟΣ
..
-
Εν τω μεταξύ πως τα έχουν καταφέρει να έχουν 200 άλογα και τελική 150 χλμ?
ΥΓ. Φιλικά πάντα, πάτα και το Caps Lock μετά τον χαρακτήρα που πληκτρολογείς
-
ΧΑΡΑΧΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜG ZS ΜΑΧ HYBRID+
Αστική πορεια με σταθερή ταχύτητα
Κυρίως ηλεκτρική έλξη.
Εάν η μπαταρία πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο, ο βενζινοκινητήρας ξεκινάει με βέλτιστες στροφές για επαναφόρτιση.
Μερικές φορές, η μηχανή λειτουργεί μόνο για λίγα λεπτά πριν σβήσει ξανά.
️ Αποτέλεσμα: πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμων στην πόλη (μερικές φορές κάτω από 5 l/100 km).
Μέτρια ανηφόρα (π.χ. 6% στα 50 km/h)
Ηλεκτρική έλξη → ο ηλεκτρικός κινητήρας κινεί τους τροχούς.
Ο βενζινοκινητήρας σε λειτουργία ως γεννήτρια → επαναφορτίζει την μπαταρία και παρέχει επιπλέον ενέργεια στον ηλεκτρικό κινητήρα.
Η ζήτηση ενέργειας δεν είναι αρκετά υψηλή για να δικαιολογήσει την άμεση παρέμβαση του κινητήρα.
️ Εδώ, όπως αναφέρεται, βασικός παίκτης είναι ο ηλεκτρικός, η βενζίνη «στηρίζει» μόνο διατηρώντας ενέργεια.
Απότομη ανηφόρα ή πλήρης προσπέραση
Παράλληλη υβριδική λειτουργία ενεργοποιείται.
Ο βενζινοκινητήρας μέσω του κιβώματος παρέχει και απευθείας έλξη μαζί με τον ηλεκτρικό κινητήρα.
Αυτό είναι το μοναδικό σενάριο όπου το αυτοκίνητο «προσθέτει» τη δύναμη και των δύο κινητήρων.
️ Εδώ επιτυγχάνεται η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς.
Κρουαζιέρα σε αυτοκινητόδρομο (110-130 km/h)
Σε αυτό το εύρος, συχνά έχει νόημα να συνδέεται ο βενζινοκινητήρας απευθείας με τους τροχούς (μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων) γιατί αν βασιστείς μόνο στον ηλεκτρικό κινητήρα θα εξαντλούσε την μπαταρία πολύ γρήγορα.
Το ηλεκτρικό παραμένει έτοιμο να βοηθήσει κατά την επιτάχυνση και την προσπέραση.
️ Η κατανάλωση είναι παρόμοια με μια καλή βενζίνη φυσικής αναρρόφησης, αλλά η απόδοση βελτιώνεται στις μεταβλητές κυκλοφοριακές συνθήκες (stop-and-go).
Επιβράδυνση / κατηφόρα
Ο ηλεκτρικός κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια → ανακτά ενέργεια και επαναφορτίζει την μπαταρία (αναγεννητική πέδηση).
Η βενζίνη μένει κλειστή.Βασική ιδέα
Το σύστημα MG ZS Hybrid+ έχει σχεδιαστεί για να είναι:
Ηλεκτροκεντρικό: το μεγαλύτερο μέρος της οδήγησης προέρχεται από τον ηλεκτρικό κινητήρα.
Η βενζίνη ως στήριγμα: η βενζίνη λειτουργεί κυρίως αποτελεσματικά ως γεννήτρια ή, σε ακραίες περιπτώσεις, ως άμεση έλξη.
Εύκαμπτο υβριδικό: η μονάδα ελέγχου αποφασίζει σε πραγματικό χρόνο αν θα χρησιμοποιήσει ηλεκτρικό, βενζίνη ως γεννήτρια ή και τα δύο μαζί.
Ακριβώς. Ο λόγος που ο βενζινοκινητήρας μερικές φορές κάνει υψηλές στροφές στο MG ZS Hybrid+ δεν οφείλεται στο κιβώτιο ταχυτήτων 3 ταχυτήτων, αλλά επειδή:
Ο βενζινοκινητήρας δεν συνδέεται άμεσα με τους τροχούς τις περισσότερες φορές: λειτουργεί κυρίως ως γεννήτρια.
Το ECU το λειτουργεί σε σταθερό, αποδοτικό RPM για την παραγωγή της ενέργειας που απαιτείται για τη συντήρηση του ηλεκτρικού κινητήρα (ειδικά στις κλίσεις ή κατά την επιτάχυνση).
Αυτό το βέλτιστο RPM μπορεί να είναι υψηλό (περίπου 3.500–4.500 rpm), ακόμα και αν το αυτοκίνητο κινείται με μέτρια ταχύτητα.
Μπορεί λοιπόν να φαίνεται «υπερβολικό» σε σχέση με την ταχύτητα, αλλά δεν έχει καμία σχέση με το κιβώτιο 3 ταχυτήτων. Είναι η λογική ενός υβριδικού συστήματος σειράς: ο βενζινοκινητήρας δεν ακολουθεί άμεσα την ταχύτητα του τροχού αλλά λειτουργεί ως γεννήτρια.
Το κιβώτιο ταχυτήτων 3 ταχυτήτων μπαίνει στο παιχνίδι μόνο όταν συνδέει τον βενζινοκινητήρα με τους τροχούς (παράλληλη λειτουργία, π.χ. αυτοκινητόδρομος ή ισχυρή επιτάχυνση). Σε αυτές τις περιπτώσεις, τα γρανάζια βελτιστοποιούν την αποδοτικότητα, αλλά δεν είναι η αιτία για υψηλές στροφές.Γιατί η MG επέλεξε αυτή την προσέγγιση «μόνο ως γεννήτρια» στο ZS Hybrid+ αντί για ένα κλασικό παράλληλο υβριδικό (και οι δύο κινητήρες δουλεύουν πάντα μαζί):
1️⃣ Αποδοτικότητα σε χαμηλές ταχύτητες
Οι μικροί βενζινοκινητήρες (1.5L στο ZS Hybrid+) είναι αναποτελεσματικοί σε πολύ χαμηλές ταχύτητες ή μέτρια φορτία.
Η συνεχής οδήγηση με τον βενζινοκινητήρα στα 50-60 km/h θα καταναλώνει περισσότερα καύσιμα από ό,τι στηρίζεται στον ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος είναι πιο αποδοτικός σε χαμηλές στροφές.
Αφήνοντας τον ηλεκτρικό κινητήρα να «οδηγεί» και χρησιμοποιώντας τη βενζίνη μόνο για επαναφόρτιση κρατά χαμηλή κατανάλωση.
2️⃣ Διαχείριση μπαταρίας και ανάκτηση ενέργειας
Ο ηλεκτρικός κινητήρας αντλεί ρεύμα από την μπαταρία.
Στις μεγάλες αναρριχήσεις, η μπαταρία εκφορτίζει.
Αντί να διατηρεί τον βενζινοκινητήρα συνεχώς ανοιχτό, το ZS Hybrid+ τον λειτουργεί σε κύκλους, διατηρώντας την μπαταρία σε βέλτιστο επίπεδο.
Έτσι αποφεύγονται τα απόβλητα καυσίμων και μειώνονται οι εκπομπές.
3️⃣ Μηχανική απλοποίηση
Η λειτουργία του βενζινοκινητήρα κυρίως ως γεννήτρια μειώνει την πίεση στο κιβώτιο ταχυτήτων και τον κινητήρα, ειδικά με το αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων.
Το σύστημα παραμένει πιο απλό και πιο αξιόπιστο από ένα συνεχές παράλληλο υβριδικό ανάμειξη ηλεκτρικής και ροπής βενζίνης.
4️⃣ Αίσθηση οδήγησης
Το αυτοκίνητο αισθάνεται «μεταξένια λεία» ακόμα και ανηφόρα, καθώς ο ηλεκτρικός κινητήρας κάνει τις περισσότερες εργασίες.
Ο βενζινοκινητήρας ακούγεται μόνο κατά τη φόρτιση ή κατά τη διάρκεια υψηλής ζήτησης ισχύος.
Αυτός είναι ένας συμβιβασμός μεταξύ απόδοσης, άνεσης και οικονομίας καυσίμου.Περίληψη:
Η MG σχεδίασε το ZS Hybrid+ έτσι ώστε ο ηλεκτρικός κινητήρας να παρέχει την κύρια έλξη σε μέτριες ταχύτητες, ενώ ο βενζινοκινητήρας παρεμβαίνει μόνο σε κύκλους ως γεννήτρια για να μεγιστοποιήσει την απόδοση και να μειώσει την κατανάλωση/εκπομπές καυσίμου.
Δεν είναι «ελάττωμα σχεδιασμού»: είναι στρατηγική επιλογή για τον στόχο του αυτοκινήτου (οδήγηση στην πόλη, μέτριοι λόφοι, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου).
--- -
1.194 μονάδες: ταξινομήθηκαν για το MG ZS Max στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου 2025.
Σε σύγκριση, το Toyota Corolla Cross είχε 1.134 μονάδες στο ίδιο διάστημα.
Το MG ZS Max προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο με χαμηλή τιμή, πλούσιο εξοπλισμό και 7ετή εγγύηση.
Οι επιδόσεις του δείχνουν ότι η MG γίνεται σοβαρός αντίπαλος των παραδοσιακών μαρκών στα C-SUV. -
Αντιπρόσωπος είσαι εσύ σίγουρα.
-
-
@georgemit said in MG ZS:
Αντιπρόσωπος είσαι εσύ σίγουρα.
Μπα απλά κάτοχος...
Πολλών μετοχών της εισαγωγικής!!!
-
Οχι. Ανησυχεί για την επιλογή του.
-
-
@nickthetrib said in MG ZS:
Οχι. Ανησυχεί για την επιλογή του.
Και τον καθησυχάζεις ως μέτοχος της εισαγωγικής! Εκεί πήγαινε το ποστ.
Καλά κάνεις!
Σαν επιλογή είναι τίμια πάντως, πρέπει να το παραδεχτούμε.Επισκόπηση AI
Οι διαστάσεις του MG ZS MAX Hybrid+ είναι 4.430 mm μήκος, 1.818 mm πλάτος και 1.635 mm ύψος, με μεταξόνιο 2.606 mm. Το βάρος του είναι 1.380 kg.
Αναλυτικά οι διαστάσεις είναι:
Μήκος: 4.430 mm
Πλάτος: 1.818 mm
Ύψος: 1.635 mm
Μεταξόνιο: 2.606 mm
Βάρος: 1.380 kgΤίμια επιλογή ένα αμάξι μήκους 4,43 δηλαδή όσο το προηγούμενο 3008 που παριστάνει ότι είναι C suv με μεταξόνιο όσο το δικό μου αιρκρος των 4,15 μήκους ?
Μα το είδα όταν πήγα να δείξω στην σύζυγο το αιρκρος και το φροντέρα και μου το πρότεινε να το δω ο πωλητής.
Το μπροστινό κάθισμα είχε σχεδόν την μισή διαδρομή του δικού μου αιρκρος.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι C suv. Είναι ένα b-c suv με πολύ μικρούς χώρους και έχει καλή τιμή και ισχύ όταν δουλεύει το σύστημα.
-
@nickthetrib said in MG ZS:
Οχι. Ανησυχεί για την επιλογή του.
Και τον καθησυχάζεις ως μέτοχος της εισαγωγικής! Εκεί πήγαινε το ποστ.
Καλά κάνεις!
Σαν επιλογή είναι τίμια πάντως, πρέπει να το παραδεχτούμε.Θέλει μια μικρή διόρθωση η τιμουλα και είναι
ΟΚ.
Απ'ότι έχω αντιληφθεί, υπάρχει μόνιμη (σιωπηρή) έκπτωση 1500€ στην τιμή τιμοκαταλόγου. -
@arkoudas-0 said in MG ZS:
@lakis-karalakis said in MG ZS:
υβριδικό
παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...Λογισμικο προβλημα πρεπει να ειναι , θα βρουνε την λυση οι κινεζοι
Δεν νομιζω να μην επαρκει και απο μονος του ο θερμικος να κρατησει ταχυτητες 120-130 χλμ
Στο Symbioz παντως δεν υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα . Μονο παραπανω θορυβος εμφανιζεται σε παρατεταμενες ανηφορες , η δυναμη του αυτοκινητου ειναι εκει δεν αλλαζειΑπλα προσπαθει ο κινητηρας και να φορτισει την μπαταρια αλλα και να κινησει 1700 κιλα (1435 +250 τα ατομα και μπαγκαζια) σε ανηφορα..
MG ZS