-
Εμφανισιακά λογικά δεν θα βλέπεται.
Εντάξει βέβαια κάποιους δεν τους πειράζει. -
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμφανισιακά λογικά δεν θα βλέπεται.
Εντάξει βέβαια κάποιους δεν τους πειράζει.Η βασική διάσταση στις ζάντες είναι και η καλύτερη . Το δικό μου ήρθε με 20άρες και ήδη αγόρασα και 18άρες που φοράει η βασική έκδοση. Δεν με χαλάει κάτι στην εμφάνιση
-
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμφανισιακά λογικά δεν θα βλέπεται.
Εντάξει βέβαια κάποιους δεν τους πειράζει.Η βασική διάσταση στις ζάντες είναι και η καλύτερη . Το δικό μου ήρθε με 20άρες και ήδη αγόρασα και 18άρες που φοράει η βασική έκδοση. Δεν με χαλάει κάτι στην εμφάνιση
Οι μεγαλύτερες ζάντες μπορεί να μην είναι πάντα πρακτικότερες στην κύλιση και στην άνεση αλλά στην εμφάνιση συνήθως δίνουν άλλο αέρα.
Περί ορέξεως βέβαια, κολοκυθόπιτα. -
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμφανισιακά λογικά δεν θα βλέπεται.
Εντάξει βέβαια κάποιους δεν τους πειράζει.Η βασική διάσταση στις ζάντες είναι και η καλύτερη . Το δικό μου ήρθε με 20άρες και ήδη αγόρασα και 18άρες που φοράει η βασική έκδοση. Δεν με χαλάει κάτι στην εμφάνιση
Οι μεγαλύτερες ζάντες μπορεί να μην είναι πάντα πρακτικότερες στην κύλιση και στην άνεση αλλά στην εμφάνιση συνήθως δίνουν άλλο αέρα.
Περί ορέξεως βέβαια, κολοκυθόπιτα.Με 18άρες και 20άρες . Βλέπεις κάτι που σε χαλάει ;
-
Με 20άρες:
Θα γδέρνεται στα πεζοδρόμιο.
Δεν παίρνει αλυσίδες.
Κοπανάει περισσότερο στις λακούβες.
Το μόνο κακό με τις μικρότερες ζάντες είναι ότι τα καλύτερα λάστιχα τα βγάζουν μόνο σε χαμηλά προφίλ. -
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμφανισιακά λογικά δεν θα βλέπεται.
Εντάξει βέβαια κάποιους δεν τους πειράζει.Η βασική διάσταση στις ζάντες είναι και η καλύτερη . Το δικό μου ήρθε με 20άρες και ήδη αγόρασα και 18άρες που φοράει η βασική έκδοση. Δεν με χαλάει κάτι στην εμφάνιση
Οι μεγαλύτερες ζάντες μπορεί να μην είναι πάντα πρακτικότερες στην κύλιση και στην άνεση αλλά στην εμφάνιση συνήθως δίνουν άλλο αέρα.
Περί ορέξεως βέβαια, κολοκυθόπιτα.Με 18άρες και 20άρες . Βλέπεις κάτι που σε χαλάει ;
Όχι, αλλά έπιασες την περίπτωση τώρα.
Υπάρχουν πολλά άλλα μοντέλα και ζάντες για τα οποία δεν είναι το ίδιο. -
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμφανισιακά λογικά δεν θα βλέπεται.
Εντάξει βέβαια κάποιους δεν τους πειράζει.Η βασική διάσταση στις ζάντες είναι και η καλύτερη . Το δικό μου ήρθε με 20άρες και ήδη αγόρασα και 18άρες που φοράει η βασική έκδοση. Δεν με χαλάει κάτι στην εμφάνιση
Οι μεγαλύτερες ζάντες μπορεί να μην είναι πάντα πρακτικότερες στην κύλιση και στην άνεση αλλά στην εμφάνιση συνήθως δίνουν άλλο αέρα.
Περί ορέξεως βέβαια, κολοκυθόπιτα.Με 18άρες και 20άρες . Βλέπεις κάτι που σε χαλάει ;
Όχι, αλλά έπιασες την περίπτωση τώρα.
Υπάρχουν πολλά άλλα μοντέλα και ζάντες για τα οποία δεν είναι το ίδιο.Έπιασα το δικό μου
-
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμφανισιακά λογικά δεν θα βλέπεται.
Εντάξει βέβαια κάποιους δεν τους πειράζει.Η βασική διάσταση στις ζάντες είναι και η καλύτερη . Το δικό μου ήρθε με 20άρες και ήδη αγόρασα και 18άρες που φοράει η βασική έκδοση. Δεν με χαλάει κάτι στην εμφάνιση
Οι μεγαλύτερες ζάντες μπορεί να μην είναι πάντα πρακτικότερες στην κύλιση και στην άνεση αλλά στην εμφάνιση συνήθως δίνουν άλλο αέρα.
Περί ορέξεως βέβαια, κολοκυθόπιτα.Με 18άρες και 20άρες . Βλέπεις κάτι που σε χαλάει ;
Όχι, αλλά έπιασες την περίπτωση τώρα.
Υπάρχουν πολλά άλλα μοντέλα και ζάντες για τα οποία δεν είναι το ίδιο.Έπιασα το δικό μου
Ναι, αλλά μιλούσαμε για τη Χ1.
Κοίτα τις 17άρες σε σχέση με τις μεγάλες.Γι' αυτό είπα ότι δεν είναι για όλα τα αυτοκίνητα και τις ζάντες το ίδιο.
-
Η xline φοράει 18αρες , και είναι αυτή η οποία μέχρι στιγμής πουλάει στο leasing.
Τόσο διαφορά θα κάνει άραγε στους ρύπους η μία ιντσα διαφορά;
Άσχετο αλλά προσωπικά το m sport πακέτο στην x1 το βρίσκω άσχημο. Είναι που είναι ασχημουλα την καγκουρευουν και με το πακέτο και χάνει ακόμα πιο πολύ. Δε μοιάζει πια καν με suv , καθώς χάνει σε ύψος , αλλά με ένα τετράγωνο όχημα.
Γούστα βέβαια είναι αυτά. -
Στον διαμορφωτή μια ίντσα αυξάνει τους ρύπους κατά 2 γραμμάρια.
Η XLine 25e είναι στα 18 γραμμάρια. Η δική μου διαμόρφωση είναι στα 20 γραμμάρια και με το νέο πρότυπο πάει 60. Θα πρέπει να κόψουν από παντού να πιάσουν τα 50.
-
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμφανισιακά λογικά δεν θα βλέπεται.
Εντάξει βέβαια κάποιους δεν τους πειράζει.Η βασική διάσταση στις ζάντες είναι και η καλύτερη . Το δικό μου ήρθε με 20άρες και ήδη αγόρασα και 18άρες που φοράει η βασική έκδοση. Δεν με χαλάει κάτι στην εμφάνιση
Οι μεγαλύτερες ζάντες μπορεί να μην είναι πάντα πρακτικότερες στην κύλιση και στην άνεση αλλά στην εμφάνιση συνήθως δίνουν άλλο αέρα.
Περί ορέξεως βέβαια, κολοκυθόπιτα.Με 18άρες και 20άρες . Βλέπεις κάτι που σε χαλάει ;
Όχι, αλλά έπιασες την περίπτωση τώρα.
Υπάρχουν πολλά άλλα μοντέλα και ζάντες για τα οποία δεν είναι το ίδιο.Έπιασα το δικό μου
Ναι, αλλά μιλούσαμε για τη Χ1.
Κοίτα τις 17άρες σε σχέση με τις μεγάλες.
Γι' αυτό είπα ότι δεν είναι για όλα τα αυτοκίνητα και τις ζάντες το ίδιο.Εγώ μάλλον τις 17άρες θα επέλεγα και στο Χ1 για να βάλω χειμερινά και ίσως σε 18άρες τα καλοκαιρινά
Στο Tiguan που πούλησα πρόσφατα είχα 3 σετ με 17άρες . καλοκαιρινά , χειμερινά και Α/Τ
-
@qajared said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στον διαμορφωτή μια ίντσα αυξάνει τους ρύπους κατά 2 γραμμάρια.
Η XLine 25e είναι στα 18 γραμμάρια. Η δική μου διαμόρφωση είναι στα 20 γραμμάρια και με το νέο πρότυπο πάει 60. Θα πρέπει να κόψουν από παντού να πιάσουν τα 50.
Το μυστικό προφανώς είναι να αυξήσουν την ηλεκτρική αυτονομία με μεγαλύτερη μπαταριά.
Αυτό από μόνο του φαντάζομαι ότι θα είναι ικανό να δώσει χαμηλότερες τιμές, ασχέτως ζαντών, σπόιλερ, κτλ.
Βέβαια είναι κάτι που χρειάζεται μεγαλύτερη επένδυση χρημάτων από τα να αρχίζεις απλά να βάζεις μικρότερους τροχούς και να αφαιρείς εξοπλισμό που μπορεί να προσθέτει βάρος ή να αλλάζει λίγο την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Το δεύτερο σου έρχεται τζάμπα. -
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμφανισιακά λογικά δεν θα βλέπεται.
Εντάξει βέβαια κάποιους δεν τους πειράζει.Η βασική διάσταση στις ζάντες είναι και η καλύτερη . Το δικό μου ήρθε με 20άρες και ήδη αγόρασα και 18άρες που φοράει η βασική έκδοση. Δεν με χαλάει κάτι στην εμφάνιση
Οι μεγαλύτερες ζάντες μπορεί να μην είναι πάντα πρακτικότερες στην κύλιση και στην άνεση αλλά στην εμφάνιση συνήθως δίνουν άλλο αέρα.
Περί ορέξεως βέβαια, κολοκυθόπιτα.Με 18άρες και 20άρες . Βλέπεις κάτι που σε χαλάει ;
Όχι, αλλά έπιασες την περίπτωση τώρα.
Υπάρχουν πολλά άλλα μοντέλα και ζάντες για τα οποία δεν είναι το ίδιο.Έπιασα το δικό μου
Ναι, αλλά μιλούσαμε για τη Χ1.
Κοίτα τις 17άρες σε σχέση με τις μεγάλες.
Γι' αυτό είπα ότι δεν είναι για όλα τα αυτοκίνητα και τις ζάντες το ίδιο.Εγώ μάλλον τις 17άρες θα επέλεγα και στο Χ1 για να βάλω χειμερινά και ίσως σε 18άρες τα καλοκαιρινά
Στο Tiguan που πούλησα πρόσφατα είχα 3 σετ με 17άρες . καλοκαιρινά , χειμερινά και Α/Τ
Εσύ το βλέπεις περισσότερο από τη μεριά του πρακτικού της υπόθεσης.
Εμφανισιακά είναι χάλια. Και αν τη δεις ζωντανά στο δρόμο είναι ακόμη πιο χάλια. -
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στο Tiguan που πούλησα πρόσφατα είχα 3 σετ με 17άρες . καλοκαιρινά , χειμερινά και Α/Τ
Καλά και πώς τα έβγαζες/έβαζες;
-
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στο Tiguan που πούλησα πρόσφατα είχα 3 σετ με 17άρες . καλοκαιρινά , χειμερινά και Α/Τ
Καλά και πώς τα έβγαζες/έβαζες;
Όλα τα σετ ζανταρισμένα και αφημένα στον λαστιχά μου. Ένα τηλέφωνο μια ώρα τουλάχιστον νωρίτερα και μια στάση για ένα 10λεπτο να βάλω το σετ που χρειάζομαι για τις επόμενες μέρες.
-
Αναφέρθηκε χθες ότι στα ηλεκτρικά δε ξέρεις τι πληρώνεις, ενώ στα πρατήρια υγρών καυσίμων τα πράματα είναι πιο ξεκάθαρα, ειδικά για νεότερα μοντέλα που έχουν κάποιο σύστημα υπολογισμού ποσότητας καυσίμου που μπαίνει στο ρεζερβουάρ.
Έχω όμως απορία, γιατί συνεχώς διαβάζω για πρόστιμα και λουκέτα σε πρατήρια. Μια απλή αναζήτηση στο γούγλι βγάζει άπειρα αποτελέσματα.
Πειραγμένες αντλίες, πειραγμένο λογισμικό στο σύστημα εισροών - εκροών, νοθεία με διαλύτες ή με χαμηλότερης ποιότητας βενζίνες, ναυτιλιακό πετρέλαιο κοκ.
Είναι πρόσφατη δε η είδηση για το κύκλωμα που έκανε εισαγωγές χημικών διαλυτών και νόθευε βενζίνη:
"Μόνο για το 2025, διακινήθηκαν παράνομα πάνω από 1.340.000 λίτρα βενζίνης και περισσότερα από 212.000 λίτρα χημικών διαλυτών". "Λαμβάνοντας υπόψη την ποσότητα των καυσίμων που διακινήθηκαν και που αναφέρθηκαν παραπάνω και εκτιμώντας ότι ένα κοινό ρεζερβουάρ γεμίζει με πενήντα λίτρα, πάνω από 30.000 οχήματα εφοδιάστηκαν στην περίοδο αυτή με λαθραίο νοθευμένο και ελλιπές καύσιμο".
Αυτά είναι νούμερα μόνο από το 2025 και μόνο για τα οποία έχουν στοιχεία οι αρχές. Ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερα τα νούμερα και να μη μπορούν να το αποδείξουν. Και αυτή είναι μόνο μια περίπτωση.
Δηλαδή είστε οκ με αυτή τη κατάσταση; Ή μήπως μεγαλώσατε έτσι και το θεωρείτε φυσιολογικό κάθε φορά που πάτε για καύσιμο να υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να σας κλέβουν ή/και να προκαλέσουν ζημιά στο αυτοκίνητό σας;
Και μας πειράζει αν έχει απώλειες το καλώδιο φόρτισης του ηλεκτρικού; -
Για να ξεκαθαρίσω κάποιες παρεξηγήσεις που είναι συνήθεις πια, γιατί οι περισσότερεςσυζητήσεις γίνονται κακόβουλα, με υστεροβουλία κι "έχοντας προηγούμενα".
Το ζήτημα του ακριβούς και πραγματικού υπολογισμού κόστους φόρτισης, το έθεσα εγώ, που δεν είμαι πολέμιος της μπαταριοκίνησης, ούτε την απαξιώνω ούτε τη κάνω κρεμαστάρια σαν την αλεπού.
Προφανώς και είναι προηγμένη αυτοκίνηση, προφανώς και κοστίζει φθηνότερα (έως πολύ φθηνότερα) απ τα θερμικά αυτοκίνητα διάφορων καυσίμων, προσφέροντας "υπηρεσία" ανώτερη σε πολλά σημεία.
Η φύση όμως της οικιακής φόρτισης στην Ελλάδα, κυρίως εξ αιτίας της δομής του δικτύου, είναι τέτοια που ο υπολογισμός των ιδιοκτητών πάντα έχει μια πολύ μικρή ή λίγο μεγαλύτερη, απόκλιση, από τις κιλοβατώρες που μετράει το αυτοκίνητο στην περίπου τιμή δικτύου.
Το ζητούμενο είναι το ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ για συγκεκριμένα χιλιόμετρα.
Στο βενζινάδικο, είτε σε κλέβουν είτε όχι, ξέρεις πόσο ακριβώς πλήρωσες για τα συγκεκριμένα χιλιόμετρα.
Στα ηλεκτρικά δεν υπάρχει συμφωνημένος τρόπος να εφαρμόζουν όλοι. Ανάλογα το είδος της παροχής, την τεχνολογία του αυτοκινήτου και φορτιστή, τι ρολόι ΔΕΔΔΗΕ έχεις και πως μετράει, τι παροχο και τιμολόγιο ο καθένας, τι τρώει στο sentry mode και λοιπά τέτοια, πόσο ρεύμα συμπληρώνουν εκτός σπιτιού, όλοι κάνουν μια ΕΚΤΙΜΙΣΗ για το τελικό συνολικό κόστος.
Θα ήταν διαφορετικά αν ίσχυε πχ. ό,τι για επαγγελματίες, έχω μιλήσει με τον μοναδικό ιδιοκτήτη ηλεκτρικού ταξί εδώ, που περίμενε ξεχωριστό ρολόι/παροχή για τη φόρτιση του οχήματος, με μηνιαίο τιμολόγιο. Αυτός μπορεί να ξέρει ακριβώς το συνολικό κόστος, προσθέτοντας στο τιμολόγιο κάθε μήνα τυχόν τιμολόγια από ταχυφορτιστες σε ταξίδια. Στα ΙΧ δεν είναι σχεδόν κανείς 100% σίγουρος για το ακριβές αντίτιμο, αν και κάποιος σχολαστικος θα μπορούσε να κάνει μια αναγωγή με πολύ καλή προσέγγιση. -
Τι απόκλιση έχουν όλα αυτά;
Εννοείται όλες οι συζητήσεις έχουν υστεροβουλίες. Ψυχακηδες είμαστε όλοι και παίζουμε σε ταινία του Φορμαν.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για να ξεκαθαρίσω κάποιες παρεξηγήσεις που είναι συνήθεις πια, γιατί οι περισσότερεςσυζητήσεις γίνονται κακόβουλα, με υστεροβουλία κι "έχοντας προηγούμενα".
Το ζήτημα του ακριβούς και πραγματικού υπολογισμού κόστους φόρτισης, το έθεσα εγώ, που δεν είμαι πολέμιος της μπαταριοκίνησης, ούτε την απαξιώνω ούτε τη κάνω κρεμαστάρια σαν την αλεπού.
Προφανώς και είναι προηγμένη αυτοκίνηση, προφανώς και κοστίζει φθηνότερα (έως πολύ φθηνότερα) απ τα θερμικά αυτοκίνητα διάφορων καυσίμων, προσφέροντας "υπηρεσία" ανώτερη σε πολλά σημεία.
Η φύση όμως της οικιακής φόρτισης στην Ελλάδα, κυρίως εξ αιτίας της δομής του δικτύου, είναι τέτοια που ο υπολογισμός των ιδιοκτητών πάντα έχει μια πολύ μικρή ή λίγο μεγαλύτερη, απόκλιση, από τις κιλοβατώρες που μετράει το αυτοκίνητο στην περίπου τιμή δικτύου.
Το ζητούμενο είναι το ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ για συγκεκριμένα χιλιόμετρα.
Στο βενζινάδικο, είτε σε κλέβουν είτε όχι, ξέρεις πόσο ακριβώς πλήρωσες για τα συγκεκριμένα χιλιόμετρα.
Στα ηλεκτρικά δεν υπάρχει συνφωνημένος τρόπος να εφαρμόζουν όλοι. Ανάλογα το είδος της παροχής, την τεχνολογία του αυτοκινήτου και φορτιστή, τι ρολόι ΔΕΔΔΗΕ έχεις και πως μετράει, τι παροχο και τιμολόγιο ο καθένας, τι τρώει στο sentry mode και λοιπά τέτοια, πόσο ρεύμα συμπληρώνουν εκτός σπιτιού, όλοι κάνουν μια ΕΚΤΙΜΙΣΗ για το τελικό συνολικό κόστος.
Θα ήταν διαφορετικά αν ίσχυε πχ. ό,τι για επαγγελματίες, έχω μιλήσει με τον μοναδικό ιδιοκτήτη ηλεκτρικού ταξί εδώ, που περίμενε ξεχωριστό ρολόι/παροχή για τη φόρτιση του οχήματος, με μηνιαίο τιμολόγιο. Αυτός μπορεί να ξέρει ακριβώς το συνολικό κόστος, προσθέτοντας στο τιμολόγιο κάθε μήνα τυχόν τιμολόγια από ταχυφορτιστες σε ταξίδια. Στα ΙΧ δεν είναι σχεδόν κανείς 100% σίγουρος για το ακριβές αντίτιμο, αν και κάποιος σχολαστικος θα μπορούσε να κάνει μια αναγωγή με πολύ καλή προσέγγιση.Για να λήξει αυτή η κουβέντα, μπορείς να δεις τις kWh που κατανάλωσε ο οικιακοσ φορτιστής, αν για κάποιον λόγο δεν εμπιστεύεσαι τα δεδομένα που σου δίνει το αυτοκίνητο.
Από εκεί και πέρα, αν έχει κάποιος την διανοητική δυνατότητα να μετατρέψει τις kWh σε κόστος ευρώ, είναι μια διαφορετική συζήτηση που δεν έχει σχέση με την ηλεκτροκίνηση.
Σε εξωτερικούς φορτιστές, λαμβάνεις email με την απόδειξη που δείχνει kWh και χρήματα που χρεώθηκες -
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
αν έχει κάποιος την διανοητική δυνατότητα να μετατρέψει τις kWh σε κόστος ευρώ, είναι μια διαφορετική συζήτηση
Βάση αυτού υπάρχει και η οποία "αντιπαράθεση" προηγουμένως.
Το τι λαμβάνει υπόψη ο κάθε χρήστης είναι διαφορετικό, ακόμη και τη μέτρηση διαφορετικά την κάνουν.
Ξαναλέω, πάντα θα είναι οικονομικότερα τα ηλεκτρικά ανά χλμ, μόνο οι συγκρίσεις είναι λίγο πιο πολύπλοκες.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά