-
καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός hyundai i30 diesel 2019 και ανάβει η ένδειξη
engine στο καντράν .
Σε διαγνωστικό που το είδαμε ,αναφέρει σφάλμα EGR βαλβίδας,
χρειάζεται αντικατάσταση ή καθαρισμός
μπορεί να βοηθήσει κάποιος
ευχαριστώ -
@john12872 said in HYUNDAI FORUM:
καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός hyundai i30 diesel 2019 και ανάβει η ένδειξη
engine στο καντράν .
Σε διαγνωστικό που το είδαμε ,αναφέρει σφάλμα EGR βαλβίδας,
χρειάζεται αντικατάσταση ή καθαρισμός
μπορεί να βοηθήσει κάποιος
ευχαριστώΔιάβασε αυτό: https://chatgpt.com/s/t_68bc7c8df86c81918d7fc4b6365cfff7
-
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
@john12872 said in HYUNDAI FORUM:
καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός hyundai i30 diesel 2019 και ανάβει η ένδειξη
engine στο καντράν .
Σε διαγνωστικό που το είδαμε ,αναφέρει σφάλμα EGR βαλβίδας,
χρειάζεται αντικατάσταση ή καθαρισμός
μπορεί να βοηθήσει κάποιος
ευχαριστώΔιάβασε αυτό: https://chatgpt.com/s/t_68bc7c8df86c81918d7fc4b6365cfff7
Τι βλέπουμε εδώ; Ααα εκτός από το dpf και η egr ηθικός αυτουργός για παράνομες ταχύτητες
-
-
@vdx said in HYUNDAI FORUM:
Επίσημο: Υβριδική η επόμενη γενιά του Hyundai i20 - Όλες οι λεπτομέρειες
Επιβάλλεται,αρκετά με τα μουφα mild hybrid και ας δούμε ένα νέο μοτέρ από τη Hyundai,full hybrid.
-
@ken11 said in HYUNDAI FORUM:
@vdx said in HYUNDAI FORUM:
Επίσημο: Υβριδική η επόμενη γενιά του Hyundai i20 - Όλες οι λεπτομέρειες
Επιβάλλεται,αρκετά με τα μουφα mild hybrid και ας δούμε ένα νέο μοτέρ από τη Hyundai,full hybrid.
-
Η Hyundai αποκάλυψε το όραμά της για το 2030 – Νέα μοντέλα, αυξημένη παραγωγή και προηγμένες τεχνολογίες
-
Art Athina: Η Hyundai φέρνει τη νοτιοκορεατική παράδοση στο κέντρο της πρωτεύουσας
-
-
Όσοι έχετε αμάξι με DCT (διπλό συμπλέκτη) φθείρεται όταν το οδηγείτε στην κίνηση (σταμάτα-ξεκίνα); Κάποιοι λένε ότι πριν σταματήσεις εντελώς, πρέπει να το βάλεις manual για να κρατήσει την 1η, ώστε αν αφήσεις το φρένο και κινηθείς κάμποσα εκατοστά στην κίνηση να μην προσπαθήσει ο υπολογιστής να βάλει 2ρα. Ισχύουν όλα αυτά ή γράφει ο καθένας ό,τι να ναι;
-
@nikonino said in HYUNDAI FORUM:
Όσοι έχετε αμάξι με DCT (διπλό συμπλέκτη) φθείρεται όταν το οδηγείτε στην κίνηση (σταμάτα-ξεκίνα); Κάποιοι λένε ότι πριν σταματήσεις εντελώς, πρέπει να το βάλεις manual για να κρατήσει την 1η, ώστε αν αφήσεις το φρένο και κινηθείς κάμποσα εκατοστά στην κίνηση να μην προσπαθήσει ο υπολογιστής να βάλει 2ρα. Ισχύουν όλα αυτά ή γράφει ο καθένας ό,τι να ναι;
Ότι να ΄ναι.
Όπως και ένα χειροκίνητο κιβώτιο έχει φθορά ο δίσκος-πλατώ (μεγαλύτερη προφανώς στην κίνηση), έτσι και το DCT έχει την φθορά του.
Τώρα όσον αφορά το πως θα το χειρίζεσαι, δεν πειράζεις τίποτα στο σταμάτα/ξεκίνα. Αυτό που θα πρέπει να προσέχεις είναι όταν σταματάς να πατάς το φρένο ώστε το DCT να αποσυμπλέξει (το έχω επιβεβαιώσει με OBD, όπου δεν διαφέρει σε τίποτα D με N αν πατάς το φρένο). Μια καλή τακτική είναι να μην ρολάρεις ασκόπως, αφήνοντας ελαφρώς το φρένο. Ουσιαστικά αυτό που περιγράφω είναι αντίστοιχο με το να ρολάρεις σε χειροκίνητο με πατημένο συμπλέκτη ώστε να μην σου σβήσει.
Στον αντίποδα, την εμπειρία του DCT στην οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο δεν την βρίσκεις σε κανένα άλλο τύπο κιβωτίου.
Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής. -
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.
Ποια η διαφορά; (Γλυκοκοιτάζω το kona full hybrid).
-
@nikonino said in HYUNDAI FORUM:
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.
Ποια η διαφορά;
Καμία σχέση των δύο τεχνολογιών, το κλασικό με μετατροπέα ροπής έχει δεκαετίες εξέλιξης και λόγω αυτού και αξιοπιστίας. Αν γίνονται οι αλλαγές του λαδιού του έγκαιρα, πολύ δύσκολα θα εμφανίσει βλάβη (για φθορά ούτε λόγος). Φυσικά δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το DCT (συμμετοχικό ας το πούμε). Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει η "συμμετοχικότητα" το κλασικό είναι μια πολύ πιο ασφαλής επιλογή.
-
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
@nikonino said in HYUNDAI FORUM:
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.
Ποια η διαφορά;
Καμία σχέση των δύο τεχνολογιών, το κλασικό με μετατροπέα ροπής έχει δεκαετίες εξέλιξης και λόγω αυτού και αξιοπιστίας. Αν γίνονται οι αλλαγές του λαδιού του έγκαιρα, πολύ δύσκολα θα εμφανίσει βλάβη (για φθορά ούτε λόγος). Φυσικά δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το DCT (συμμετοχικό ας το πούμε). Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει η "συμμετοχικότητα" το κλασικό είναι μια πολύ πιο ασφαλής επιλογή.
Πάντως στο site της hyundai,το Kona full hybrid λένε ότι φοράει 6-DCT χωρίς λεπτομέρειες...
-
@nikonino said in HYUNDAI FORUM:
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
@nikonino said in HYUNDAI FORUM:
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.
Ποια η διαφορά;
Καμία σχέση των δύο τεχνολογιών, το κλασικό με μετατροπέα ροπής έχει δεκαετίες εξέλιξης και λόγω αυτού και αξιοπιστίας. Αν γίνονται οι αλλαγές του λαδιού του έγκαιρα, πολύ δύσκολα θα εμφανίσει βλάβη (για φθορά ούτε λόγος). Φυσικά δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το DCT (συμμετοχικό ας το πούμε). Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει η "συμμετοχικότητα" το κλασικό είναι μια πολύ πιο ασφαλής επιλογή.
Πάντως στο site της hyundai,το Kona full hybrid λένε ότι φοράει 6-DCT χωρίς λεπτομέρειες...
Νομίζω, τα Tucson και Sportage hev φοράνε το κλασικό αυτόματο
-
@nikonino said in HYUNDAI FORUM:
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
@nikonino said in HYUNDAI FORUM:
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.
Ποια η διαφορά;
Καμία σχέση των δύο τεχνολογιών, το κλασικό με μετατροπέα ροπής έχει δεκαετίες εξέλιξης και λόγω αυτού και αξιοπιστίας. Αν γίνονται οι αλλαγές του λαδιού του έγκαιρα, πολύ δύσκολα θα εμφανίσει βλάβη (για φθορά ούτε λόγος). Φυσικά δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το DCT (συμμετοχικό ας το πούμε). Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει η "συμμετοχικότητα" το κλασικό είναι μια πολύ πιο ασφαλής επιλογή.
Πάντως στο site της hyundai,το Kona full hybrid λένε ότι φοράει 6-DCT χωρίς λεπτομέρειες...
Σωστά, αναφερόμουνα στα Tucson. Το Kona HEV έχει 6αρι DCT.
-
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
@nikonino said in HYUNDAI FORUM:
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
@nikonino said in HYUNDAI FORUM:
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.
Ποια η διαφορά;
Καμία σχέση των δύο τεχνολογιών, το κλασικό με μετατροπέα ροπής έχει δεκαετίες εξέλιξης και λόγω αυτού και αξιοπιστίας. Αν γίνονται οι αλλαγές του λαδιού του έγκαιρα, πολύ δύσκολα θα εμφανίσει βλάβη (για φθορά ούτε λόγος). Φυσικά δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το DCT (συμμετοχικό ας το πούμε). Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει η "συμμετοχικότητα" το κλασικό είναι μια πολύ πιο ασφαλής επιλογή.
Πάντως στο site της hyundai,το Kona full hybrid λένε ότι φοράει 6-DCT χωρίς λεπτομέρειες...
Σωστά, αναφερόμουνα στα Tucson. Το Kona HEV έχει 6αρι DCT.
Για λόγους κόστους πιστεύεις;
-
Εντωμεταξύ ως full υβριδικό, σκοπό έχω να το κινώ στην πόλη, άρα για τα δεδομένα της Αθήνας κυρίως σταμάτα/ξεκίνα... Γιατί αυτή η διαφορά σε σχέση με τα άλλα μοντέλα; Είναι αξιόπιστο μακροχρόνια άραγε για τέτοια χρήση ή μετά τα 5 χρόνια θα σκάσουμε 5-6 χιλιάρικα για αλλαγή οέο;
-
@a-d-p said in HYUNDAI FORUM:
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
@nikonino said in HYUNDAI FORUM:
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
@nikonino said in HYUNDAI FORUM:
@npapanik said in HYUNDAI FORUM:
Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.
Ποια η διαφορά;
Καμία σχέση των δύο τεχνολογιών, το κλασικό με μετατροπέα ροπής έχει δεκαετίες εξέλιξης και λόγω αυτού και αξιοπιστίας. Αν γίνονται οι αλλαγές του λαδιού του έγκαιρα, πολύ δύσκολα θα εμφανίσει βλάβη (για φθορά ούτε λόγος). Φυσικά δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το DCT (συμμετοχικό ας το πούμε). Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει η "συμμετοχικότητα" το κλασικό είναι μια πολύ πιο ασφαλής επιλογή.
Πάντως στο site της hyundai,το Kona full hybrid λένε ότι φοράει 6-DCT χωρίς λεπτομέρειες...
Σωστά, αναφερόμουνα στα Tucson. Το Kona HEV έχει 6αρι DCT.
Για λόγους κόστους πιστεύεις;
Το DCT είναι σίγουρα πιο οικονομικό (σε κατανάλωση) από ένα κλασικό αυτόματο που έχει πολλές απώλειες. Άρα σε ένα full hybrid έχει λόγο ύπαρξης. Τώρα γιατί δεν μπήκε στο Tucson HEV μπορεί λόγω της αυξημένης ροπής του turbo κινητήρα σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα να μην μπορούσε να διαχειριστεί τόση συνδυαστική ροπή. Εκεί μόνο ένα DCT υγρού τύπου θα έκανε (η Hyundai έχει 8αρι υγρού τύπου) αλλά μπορεί για λόγους κόστους ή και χωροταξικούς να μην το βάζουν.
-
@nikonino said in HYUNDAI FORUM:
Εντωμεταξύ ως full υβριδικό, σκοπό έχω να το κινώ στην πόλη, άρα για τα δεδομένα της Αθήνας κυρίως σταμάτα/ξεκίνα... Γιατί αυτή η διαφορά σε σχέση με τα άλλα μοντέλα; Είναι αξιόπιστο μακροχρόνια άραγε για τέτοια χρήση ή μετά τα 5 χρόνια θα σκάσουμε 5-6 χιλιάρικα για αλλαγή οέο;
Υποθέτω ότι στο μποτιλιάρισμα θα κινείται ηλεκτρικά, άρα δεν θα καταπονείται το dct. Αλλά καλύτερα να σου απαντήσει κάποιος που έχει μελετήσει το συγκεκριμένο σύστημα
HYUNDAI FORUM