Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 186
    • 187
    • 188
    • 189
    • 190
    • 189 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    102
    3784
    70220
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      john12872 last edited by

      καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός hyundai i30 diesel 2019 και ανάβει η ένδειξη
      engine στο καντράν .
      Σε διαγνωστικό που το είδαμε ,αναφέρει σφάλμα EGR βαλβίδας,
      χρειάζεται αντικατάσταση ή καθαρισμός
      μπορεί να βοηθήσει κάποιος
      ευχαριστώ

      npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • npapanik
        npapanik @john12872 last edited by

        @john12872 said in HYUNDAI FORUM:

        καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός hyundai i30 diesel 2019 και ανάβει η ένδειξη
        engine στο καντράν .
        Σε διαγνωστικό που το είδαμε ,αναφέρει σφάλμα EGR βαλβίδας,
        χρειάζεται αντικατάσταση ή καθαρισμός
        μπορεί να βοηθήσει κάποιος
        ευχαριστώ

        Διάβασε αυτό: https://chatgpt.com/s/t_68bc7c8df86c81918d7fc4b6365cfff7

        Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
        Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

        monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • monman2
          monman2 @npapanik last edited by

          @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

          @john12872 said in HYUNDAI FORUM:

          καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός hyundai i30 diesel 2019 και ανάβει η ένδειξη
          engine στο καντράν .
          Σε διαγνωστικό που το είδαμε ,αναφέρει σφάλμα EGR βαλβίδας,
          χρειάζεται αντικατάσταση ή καθαρισμός
          μπορεί να βοηθήσει κάποιος
          ευχαριστώ

          Διάβασε αυτό: https://chatgpt.com/s/t_68bc7c8df86c81918d7fc4b6365cfff7

          Τι βλέπουμε εδώ; Ααα εκτός από το dpf και η egr ηθικός αυτουργός για παράνομες ταχύτητες 👮

          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • V
            vdx last edited by

            Επίσημο: Υβριδική η επόμενη γενιά του Hyundai i20 - Όλες οι λεπτομέρειες

            ken11 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ken11
              ken11 @vdx last edited by

              @vdx said in HYUNDAI FORUM:

              Επίσημο: Υβριδική η επόμενη γενιά του Hyundai i20 - Όλες οι λεπτομέρειες

              Επιβάλλεται,αρκετά με τα μουφα mild hybrid και ας δούμε ένα νέο μοτέρ από τη Hyundai,full hybrid.

              npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • npapanik
                npapanik @ken11 last edited by

                @ken11 said in HYUNDAI FORUM:

                @vdx said in HYUNDAI FORUM:

                Επίσημο: Υβριδική η επόμενη γενιά του Hyundai i20 - Όλες οι λεπτομέρειες

                Επιβάλλεται,αρκετά με τα μουφα mild hybrid και ας δούμε ένα νέο μοτέρ από τη Hyundai,full hybrid.

                https://www.hyundai.com/worldwide/en/newsroom/detail/hyundai-motor-group-unveils-next-generation-hybrid-system%252C-delivering-a-new-standard-in-power-and-efficiency-0000000946

                Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A d P
                  A d P moderator last edited by

                  Η Hyundai αποκάλυψε το όραμά της για το 2030 – Νέα μοντέλα, αυξημένη παραγωγή και προηγμένες τεχνολογίες

                  https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/i-hyundai-apokalypse-to-orama-tis-gia-to-2030-nea-montela-ayximeni-paragogi-kai-proigmenes-technologies/

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • A d P
                    A d P moderator last edited by

                    Art Athina: Η Hyundai φέρνει τη νοτιοκορεατική παράδοση στο κέντρο της πρωτεύουσας

                    https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/art-athina-i-hyundai-fernei-ti-notiokoreatiki-paradosi-sto-kentro-tis-proteyoysas/

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • V
                      vdx last edited by

                      Η Hyundai ετοιμάζει EREV με αυτονομία πάνω από 1.000 χλμ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nikonino last edited by

                        Όσοι έχετε αμάξι με DCT (διπλό συμπλέκτη) φθείρεται όταν το οδηγείτε στην κίνηση (σταμάτα-ξεκίνα); Κάποιοι λένε ότι πριν σταματήσεις εντελώς, πρέπει να το βάλεις manual για να κρατήσει την 1η, ώστε αν αφήσεις το φρένο και κινηθείς κάμποσα εκατοστά στην κίνηση να μην προσπαθήσει ο υπολογιστής να βάλει 2ρα. Ισχύουν όλα αυτά ή γράφει ο καθένας ό,τι να ναι;

                        npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • npapanik
                          npapanik @nikonino last edited by

                          @nikonino said in HYUNDAI FORUM:

                          Όσοι έχετε αμάξι με DCT (διπλό συμπλέκτη) φθείρεται όταν το οδηγείτε στην κίνηση (σταμάτα-ξεκίνα); Κάποιοι λένε ότι πριν σταματήσεις εντελώς, πρέπει να το βάλεις manual για να κρατήσει την 1η, ώστε αν αφήσεις το φρένο και κινηθείς κάμποσα εκατοστά στην κίνηση να μην προσπαθήσει ο υπολογιστής να βάλει 2ρα. Ισχύουν όλα αυτά ή γράφει ο καθένας ό,τι να ναι;

                          Ότι να ΄ναι.
                          Όπως και ένα χειροκίνητο κιβώτιο έχει φθορά ο δίσκος-πλατώ (μεγαλύτερη προφανώς στην κίνηση), έτσι και το DCT έχει την φθορά του.
                          Τώρα όσον αφορά το πως θα το χειρίζεσαι, δεν πειράζεις τίποτα στο σταμάτα/ξεκίνα. Αυτό που θα πρέπει να προσέχεις είναι όταν σταματάς να πατάς το φρένο ώστε το DCT να αποσυμπλέξει (το έχω επιβεβαιώσει με OBD, όπου δεν διαφέρει σε τίποτα D με N αν πατάς το φρένο). Μια καλή τακτική είναι να μην ρολάρεις ασκόπως, αφήνοντας ελαφρώς το φρένο. Ουσιαστικά αυτό που περιγράφω είναι αντίστοιχο με το να ρολάρεις σε χειροκίνητο με πατημένο συμπλέκτη ώστε να μην σου σβήσει.
                          Στον αντίποδα, την εμπειρία του DCT στην οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο δεν την βρίσκεις σε κανένα άλλο τύπο κιβωτίου.
                          Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.

                          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                          N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            nikonino @npapanik last edited by nikonino

                            @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

                            Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.

                            Ποια η διαφορά; (Γλυκοκοιτάζω το kona full hybrid).

                            npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • npapanik
                              npapanik @nikonino last edited by

                              @nikonino said in HYUNDAI FORUM:

                              @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

                              Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.

                              Ποια η διαφορά;

                              Καμία σχέση των δύο τεχνολογιών, το κλασικό με μετατροπέα ροπής έχει δεκαετίες εξέλιξης και λόγω αυτού και αξιοπιστίας. Αν γίνονται οι αλλαγές του λαδιού του έγκαιρα, πολύ δύσκολα θα εμφανίσει βλάβη (για φθορά ούτε λόγος). Φυσικά δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το DCT (συμμετοχικό ας το πούμε). Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει η "συμμετοχικότητα" το κλασικό είναι μια πολύ πιο ασφαλής επιλογή.

                              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                              N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                nikonino @npapanik last edited by

                                @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

                                @nikonino said in HYUNDAI FORUM:

                                @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

                                Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.

                                Ποια η διαφορά;

                                Καμία σχέση των δύο τεχνολογιών, το κλασικό με μετατροπέα ροπής έχει δεκαετίες εξέλιξης και λόγω αυτού και αξιοπιστίας. Αν γίνονται οι αλλαγές του λαδιού του έγκαιρα, πολύ δύσκολα θα εμφανίσει βλάβη (για φθορά ούτε λόγος). Φυσικά δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το DCT (συμμετοχικό ας το πούμε). Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει η "συμμετοχικότητα" το κλασικό είναι μια πολύ πιο ασφαλής επιλογή.

                                Πάντως στο site της hyundai,το Kona full hybrid λένε ότι φοράει 6-DCT χωρίς λεπτομέρειες...

                                A d P npapanik 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • A d P
                                  A d P moderator @nikonino last edited by A d P

                                  @nikonino said in HYUNDAI FORUM:

                                  @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

                                  @nikonino said in HYUNDAI FORUM:

                                  @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

                                  Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.

                                  Ποια η διαφορά;

                                  Καμία σχέση των δύο τεχνολογιών, το κλασικό με μετατροπέα ροπής έχει δεκαετίες εξέλιξης και λόγω αυτού και αξιοπιστίας. Αν γίνονται οι αλλαγές του λαδιού του έγκαιρα, πολύ δύσκολα θα εμφανίσει βλάβη (για φθορά ούτε λόγος). Φυσικά δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το DCT (συμμετοχικό ας το πούμε). Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει η "συμμετοχικότητα" το κλασικό είναι μια πολύ πιο ασφαλής επιλογή.

                                  Πάντως στο site της hyundai,το Kona full hybrid λένε ότι φοράει 6-DCT χωρίς λεπτομέρειες...

                                  Νομίζω, τα Tucson και Sportage hev φοράνε το κλασικό αυτόματο

                                  I EAT MILF AND COOKIES

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • npapanik
                                    npapanik @nikonino last edited by

                                    @nikonino said in HYUNDAI FORUM:

                                    @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

                                    @nikonino said in HYUNDAI FORUM:

                                    @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

                                    Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.

                                    Ποια η διαφορά;

                                    Καμία σχέση των δύο τεχνολογιών, το κλασικό με μετατροπέα ροπής έχει δεκαετίες εξέλιξης και λόγω αυτού και αξιοπιστίας. Αν γίνονται οι αλλαγές του λαδιού του έγκαιρα, πολύ δύσκολα θα εμφανίσει βλάβη (για φθορά ούτε λόγος). Φυσικά δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το DCT (συμμετοχικό ας το πούμε). Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει η "συμμετοχικότητα" το κλασικό είναι μια πολύ πιο ασφαλής επιλογή.

                                    Πάντως στο site της hyundai,το Kona full hybrid λένε ότι φοράει 6-DCT χωρίς λεπτομέρειες...

                                    Σωστά, αναφερόμουνα στα Tucson. Το Kona HEV έχει 6αρι DCT.

                                    Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                    Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A d P
                                      A d P moderator @npapanik last edited by

                                      @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

                                      @nikonino said in HYUNDAI FORUM:

                                      @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

                                      @nikonino said in HYUNDAI FORUM:

                                      @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

                                      Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.

                                      Ποια η διαφορά;

                                      Καμία σχέση των δύο τεχνολογιών, το κλασικό με μετατροπέα ροπής έχει δεκαετίες εξέλιξης και λόγω αυτού και αξιοπιστίας. Αν γίνονται οι αλλαγές του λαδιού του έγκαιρα, πολύ δύσκολα θα εμφανίσει βλάβη (για φθορά ούτε λόγος). Φυσικά δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το DCT (συμμετοχικό ας το πούμε). Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει η "συμμετοχικότητα" το κλασικό είναι μια πολύ πιο ασφαλής επιλογή.

                                      Πάντως στο site της hyundai,το Kona full hybrid λένε ότι φοράει 6-DCT χωρίς λεπτομέρειες...

                                      Σωστά, αναφερόμουνα στα Tucson. Το Kona HEV έχει 6αρι DCT.

                                      Για λόγους κόστους πιστεύεις;

                                      I EAT MILF AND COOKIES

                                      npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikonino last edited by

                                        Εντωμεταξύ ως full υβριδικό, σκοπό έχω να το κινώ στην πόλη, άρα για τα δεδομένα της Αθήνας κυρίως σταμάτα/ξεκίνα... Γιατί αυτή η διαφορά σε σχέση με τα άλλα μοντέλα; Είναι αξιόπιστο μακροχρόνια άραγε για τέτοια χρήση ή μετά τα 5 χρόνια θα σκάσουμε 5-6 χιλιάρικα για αλλαγή οέο;

                                        A d P npapanik 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • npapanik
                                          npapanik @A d P last edited by

                                          @a-d-p said in HYUNDAI FORUM:

                                          @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

                                          @nikonino said in HYUNDAI FORUM:

                                          @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

                                          @nikonino said in HYUNDAI FORUM:

                                          @npapanik said in HYUNDAI FORUM:

                                          Πρόσεξε μόνο, DCT έχουν μόνο τα MHEV Hyundai, τα HEV και PHEV έχουν κλασικό με μετατροπέα ροπής.

                                          Ποια η διαφορά;

                                          Καμία σχέση των δύο τεχνολογιών, το κλασικό με μετατροπέα ροπής έχει δεκαετίες εξέλιξης και λόγω αυτού και αξιοπιστίας. Αν γίνονται οι αλλαγές του λαδιού του έγκαιρα, πολύ δύσκολα θα εμφανίσει βλάβη (για φθορά ούτε λόγος). Φυσικά δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το DCT (συμμετοχικό ας το πούμε). Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει η "συμμετοχικότητα" το κλασικό είναι μια πολύ πιο ασφαλής επιλογή.

                                          Πάντως στο site της hyundai,το Kona full hybrid λένε ότι φοράει 6-DCT χωρίς λεπτομέρειες...

                                          Σωστά, αναφερόμουνα στα Tucson. Το Kona HEV έχει 6αρι DCT.

                                          Για λόγους κόστους πιστεύεις;

                                          Το DCT είναι σίγουρα πιο οικονομικό (σε κατανάλωση) από ένα κλασικό αυτόματο που έχει πολλές απώλειες. Άρα σε ένα full hybrid έχει λόγο ύπαρξης. Τώρα γιατί δεν μπήκε στο Tucson HEV μπορεί λόγω της αυξημένης ροπής του turbo κινητήρα σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα να μην μπορούσε να διαχειριστεί τόση συνδυαστική ροπή. Εκεί μόνο ένα DCT υγρού τύπου θα έκανε (η Hyundai έχει 8αρι υγρού τύπου) αλλά μπορεί για λόγους κόστους ή και χωροταξικούς να μην το βάζουν.

                                          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A d P
                                            A d P moderator @nikonino last edited by

                                            @nikonino said in HYUNDAI FORUM:

                                            Εντωμεταξύ ως full υβριδικό, σκοπό έχω να το κινώ στην πόλη, άρα για τα δεδομένα της Αθήνας κυρίως σταμάτα/ξεκίνα... Γιατί αυτή η διαφορά σε σχέση με τα άλλα μοντέλα; Είναι αξιόπιστο μακροχρόνια άραγε για τέτοια χρήση ή μετά τα 5 χρόνια θα σκάσουμε 5-6 χιλιάρικα για αλλαγή οέο;

                                            Υποθέτω ότι στο μποτιλιάρισμα θα κινείται ηλεκτρικά, άρα δεν θα καταπονείται το dct. Αλλά καλύτερα να σου απαντήσει κάποιος που έχει μελετήσει το συγκεκριμένο σύστημα

                                            I EAT MILF AND COOKIES

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 189 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr