-
Οτσο εκεί γύρω στα χωριά έχει αρκετές ταβέρνες.
Είμαι σε ένα μικρό φόρουμ που γράφουν μηχανικοί που δουλεύουν σε εργοτάξια και αναφέρουν εκεί διάφορες.
-
Υποχρεώσεις στα μαγαζιά στα Τζουμέρκα, υποχρεώσεις στα χωριά καταγωγής,δες λίγο συγγενείς τα σκ δεν έχω προλάβει να πάω, ακούω πολύ καλά λόγια και τρ που το είπατε θα κοιτάξω να πάω.
Άκυρο απορώ με ΕΕ που κάθε βράδυ είναι έξω και πίνουν πως την παλεύουν 🫣
-
Κρουζ εσύ πες τους να κάνουν γρήγορα το δρόμο γιατί με τον ε65 έχει πολλαπλασιαστεί η κίνηση στο Καλαμπάκα - Παναγία..... Το προηγούμενο σκ έκανα αρνητικό ρεκόρ, η οδηγική μου παιδεία έχει φτάσει στο ναδίρ πλέον ......
-
Τον Αύγουστο ο άλλος έκοψε κορδέλα υποτίθεται...
75' για οκτώ χιλιόμετρα:https://pelop.gr/patron-pyrgou-odysseia-gia-odigous-botiliarisma-eos-15-ora/
-
Τέλος το μποτιλιάρισμα στον κόμβο της Μεταμόρφωσης – Έτσι θα μειωθεί η κίνηση στην Αττική Οδό
-
Μέχρι να φτιάξουν την παράκαμψη θα έχει αυξηθεί κι άλλο η κίνηση!
-
Το ρομπότ που κλείνει λακκούβες – Σε ποιον αυτοκινητόδρομο της Ελλάδας δοκιμάστηκε (video)
-
Εγώ θα ήθελα ένα ρομπότ για τις κρύες, μοναχικές νύχτες του χειμώνα, παρακαλώ!
-
Αλλάζει πρόσωπο παράδρομος της Λεωφ. Μεσογείων – Τι εργασίες θα γίνουν
-
Όποιος χρησιμοποιεί τον δρόμο Πύργου Πατρών, ειδικά Παρασκευή και Κυριακή, ας μας πει πόση ώρα κάνει για αυτά τα δεκαπέντε χιλιόμετρα της παράκαμψης ΒΙΠΕ - Οβρυά...
-
@eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Όποιος χρησιμοποιεί τον δρόμο Πύργου Πατρών, ειδικά Παρασκευή και Κυριακή, ας μας πει πόση ώρα κάνει για αυτά τα δεκαπέντε χιλιόμετρα της παράκαμψης ΒΙΠΕ - Οβρυά...
Πριν 8 μερες περασα Σαββατο, σε παει απο τον πολυ παλιο δρομο που πηγαινες στα 70ς με ασχημη σημανση κλπ
Δεν ξερω ποση καθυστερηση ειχα (γιατι δεν ειχα περασει προσφατα απο την προηγουμενη κατασταση) νομιζω μεταξυ 30 λεπτων και 45 λεπτων.
1,5 ωρα λενε για τις καθημερινες
-
Πω πω τσ...κι!!!
-
ΒΟΑΚ: Πότε θα ολοκληρωθούν οι πρώτες παρεμβάσεις για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας;
-
Φήμες λένε ότι οι παρεμβάσεις αυτές θα είναι σε καίρια σημεία που θα έχουν άπλετη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, ενώ τα κτίρια θα είναι προσαρμοσμένα στο περιβάλλον και στην κλιματική αλλαγή...
-
Πότε θα ολοκληρωθούν τα τελευταία 10 χιλιόμετρα του Πάτρα-Πύργος;
-
Εντυπωσεις απο το Κορινθος-Πατρα αλλα και τα τμηματα του Πατρα Πυργου. Στον νεο Κορινθος Πατρα πηγα πρωτη φορα μερα (ειχα παει μια ακομα φορα αλλα βραδυ), ενδιαφερον οδηγικα δρομος αλλα το οδοστρωμα δεν ειναι πολυ καλο εχει κυματακια σε πολλα σημεια που μπορει να δημιουργησουν θεμα αν πας γρηγορα και επισης ερωτηματικο αν εχει σωστες κλισεις σε καποιες στροφες. Η παραλιακη χαραξη τον κανει μακρυ αλλα ενδιαφερον στην οδηγηση. Στο τμημα του Πατρα Πυργου που πηγα (βγηκα περιπου στην μεση και μετα πηγα απο τον παλιο) νομιζω ειναι ο καλυτερος της Πελοποννήσου γιατι εχει γινει και καλης ποιοτητας δουλεια συν εχει μικρες υψομετρικες διαφορες και στροφες ωστε να κανει την οδηγηση ενδιαφεροντα χωρις ομως να στρεσσαρει τους κινητηρες οπως στο Κορινθος Καλαματα. Οταν η χαραξη ειναι πανω στον παλιο δρομο δεν εχει διαφορα στην αισθηση απο παλια παντως.
-
Για να κάνει πιο άνετος τις εργασίες του ο κατασκευαστής και να πάρει το μπόνους έγκαιρης ολοκλήρωσης του έργου, ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ τον δρόμο και βασανίζει καθημερινά ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΔΗΓΟΥΣ να κάνουν μια ώρα για να διανύσουν 15 χιλιόμετρα.
Μπράβο του και στους γιατρούς να τα φάει. -
Αυτή η Εγνατία τί πράγμα είναι τέλος πάντων; διαδρομή Γιάννενα Θεσσαλονίκη
πληρώνουμε διόδια για να χοροπηδάμε στίς λακούβες;;
Σε ορισμένα σημεία η δεξιά λωρίδα σμπαράλια, χειρότερη από επαρχιακή οδό δεκαετίας 1990... Συγγνώμη αλλά Δεν πάει έτσι! -
Και χωρις ΣΕΑ για τουλάχιστον 60 χλμ, δρόμος γτπ
-
@metoikos said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Αυτή η Εγνατία τί πράγμα είναι τέλος πάντων; διαδρομή Γιάννενα Θεσσαλονίκη
πληρώνουμε διόδια για να χοροπηδάμε στίς λακούβες;;
Σε ορισμένα σημεία η δεξιά λωρίδα σμπαράλια, χειρότερη από επαρχιακή οδό δεκαετίας 1990... Συγγνώμη αλλά Δεν πάει έτσι!Φυσικά και πάει έτσι και λέμε και ευχαριστώ που έχουμε ασφάλτινους δρόμους (που τους πληρώνουμε ακριβότερα από τους ευρωπαίους) και δεν κινούμαστε σε χωματόδρομους. Δεν είναι αυτά τα σημαντικά όμως, τα σημαντικά είναι να πηγαίνουμε με 80 στα τούνελ και όχι πάνω από 120 στις ευθείες γιατί τότε γινόμαστε Ελληνάρες που δε σέβονται τίποτα ενώ στο εξωτερικό όλοι σέβονται τους νόμους1111!!!1111
-
@metoikos said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Αυτή η Εγνατία τί πράγμα είναι τέλος πάντων; διαδρομή Γιάννενα Θεσσαλονίκη
πληρώνουμε διόδια για να χοροπηδάμε στίς λακούβες;;
Σε ορισμένα σημεία η δεξιά λωρίδα σμπαράλια, χειρότερη από επαρχιακή οδό δεκαετίας 1990... Συγγνώμη αλλά Δεν πάει έτσι!το θεσσαλονικη αλεξανδρουπολη δεν ειναι καλυτερο παντως
110km/h και πολλα ειναι διοτι διαφορετικα θα παρεις κανεναν τροχο στο χερι.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...