-
Οχι δεν θα κάψει λιγότερο ο Τογιοταίος γιατί είναι φτιαγμένος για μποτιλιάρισμα.
Αντίθετα σύμφωνα με τα ξένα τέστ, ο υβριδικός της Στελλάντις, ενώ υστερεί έναντι των φουλ υβριδικών της Τογιότα και της Ρενώ - Ντάτσια, στις ανοικτές διαδρομές είναι πολύ καλός και πολύ οικονομικός.
Δεν θα φτάσει τα 3-4 λίτρα που καίω εγώ στο ντίζελ σε τέτοιες διαδρομές, αλλά θα είναι στα 5-6 που εκεί θα είναι και το Τογιότα με τον θόρυβο του σιβιτι.
Βέβαια αξιόπιστους Τογιοταίους δεν έχουμε αφού μας βάζουν κατηφόρες και ευνοϊκές διαδρομές μόνο.
Θα μπορούσα και εγώ να τους βάλω τέτοιες διαδρομές με το μπροστά στην κατανάλωση, αλλά δεν έχει νόημα, αφού η ίδια διαδρομή ως ανηφόρα είναι στα 8 λίτρα και ως κατηφόρα στο 1,5.
-
Criu, μην κατηγορείς το CVT γιατί η Stellantis (έστω με μεγάλη χρονοκαθυστέρηση) ετοιμάζει real full hybrid και βλέπω να γίνεσαι σύντομα υπέρμαχός του...
Eκτός αν βάλει πάλι διπλοσύμπλεκτο, οπότε προβλέπω.. -
@criuser said in OPEL FORUM:
Οχι δεν θα κάψει λιγότερο ο Τογιοταίος γιατί είναι φτιαγμένος για μποτιλιάρισμα.
Αντίθετα σύμφωνα με τα ξένα τέστ, ο υβριδικός της Στελλάντις, ενώ υστερεί έναντι των φουλ υβριδικών της Τογιότα και της Ρενώ - Ντάτσια, στις ανοικτές διαδρομές είναι πολύ καλός και πολύ οικονομικός.
Δεν θα φτάσει τα 3-4 λίτρα που καίω εγώ στο ντίζελ σε τέτοιες διαδρομές, αλλά θα είναι στα 5-6 που εκεί θα είναι και το Τογιότα με τον θόρυβο του σιβιτι.
Βέβαια αξιόπιστους Τογιοταίους δεν έχουμε αφού μας βάζουν κατηφόρες και ευνοϊκές διαδρομές μόνο.
Θα μπορούσα και εγώ να τους βάλω τέτοιες διαδρομές με το μπροστά στην κατανάλωση, αλλά δεν έχει νόημα, αφού η ίδια διαδρομή ως ανηφόρα είναι στα 8 λίτρα και ως κατηφόρα στο 1,5.
Σιγά μην φτιάχνει κοτζαμ Toyota , παγκόσμιο αυτοκίνητο, με γνώμονα το μποτιλιάρισμα στον Κηφισό κ στο δακτυλίδι σας
Δεν περιστρέφεται η Γη γύρω από εσάς χαμουτζηδες.
Απλώς, από κατασκευής, σε ταχύτητες σαλιγκαριού, κινείται ηλεκτρικά και δεν καίει βενζίνη. -
Κρατάμε το ταχύτητες σαλιγκαριού. Τα υπόλοιπα είναι bonus για ν' αντέξει ο οδηγός να ζει με Toyota.
-
@panormus772 said in OPEL FORUM:
Criu, μην κατηγορείς το CVT γιατί η Stellantis (έστω με μεγάλη χρονοκαθυστέρηση) ετοιμάζει real full hybrid και βλέπω να γίνεσαι σύντομα υπέρμαχός του...
Eκτός αν βάλει πάλι διπλοσύμπλεκτο, οπότε προβλέπω..Δεν κατηγορώ, επειδή λέω ότι κάνει θόρυβο.
Εγώ το είχα δει σε ένα τζίπ πάτριοτ με τον 2,4 πριν 10 χρόνια.
Δεν το ξέρω. Αλλά όλοι λένε για τον θόρυβο που κάνει και ότι είναι ενοχλητικός. Να μην το γράψω ?
-
Χαίρετε. Έχω αυτές τις ημέρες το opel crossland 1,2 των 110 του 23, χειροκίνητο. Αρκετά καλό και στιβαρό κυρίως μέσα στην πόλη το χρησιμοποίησα, έχει και κάμερα οπισθοπορειας, ωραίες εντυπώσεις. Φυσικά η ροπή δεν είναι από εντελώς χαμηλά παρότι turbo αλλά την καταλαβαίνεις σε κάποια φάση δίνει. Σίγουρα σχετικά φτωχού εξοπλισμού αναλογικά με τον ανταγωνισμό του 23 στα b suv αλλά τίμιο όχημα.
-
Φτωχός εξοπλισμός επειδή είναι βασική έκδοση.
Σκέψου ότι φίλος πήρε πέρσι το αντίστοιχο αιρκρος στην βασική κάτω από 17000.
Εμένα και του Πηλιουριτη είναι πλούσια έκδοση με αυτόματο πετρέλαιο 120 αλογα οπότε μια χαρά στέκεται δίπλα στον ανταγωνισμό του 2023.
-
@criuser said in OPEL FORUM:
οπότε μια χαρά στέκεται δίπλα στον ανταγωνισμό του 2023.
Oυτε led φώτα δεν έχει (ούτε ώς έξτρα, μετά τα έβαλαν) και θες και να σταθεί σε αμάξια του 2023? Του 2013 ίσως! Καποτε έβαζε Ξένον η Σιτροέν, μετά άρχισε τις περικοπές.
-
Του 2023 είχε λεντ φώτα.
-
@criuser said in OPEL FORUM:
Του 2023 είχε λεντ φώτα.
Ισχύει έχει νομίζω και είναι η έκδοση με την κάμερα οπισθοπορειας νομίζω η μεσαία
-
@criuser said in OPEL FORUM:
Του 2023 είχε λεντ φώτα.
Δεν είπα αυτό, ειπα ότι το δικο σου και του Πηλιου δεν στέκονται στον ανταγωνισμό του 2023 (όπως έγραψες) αφού ούτε λεντ δεν έχουν. Για το προ Φ/Λ μιλάω σαν το δικό σου. Με το Φ/Λ έβαλαν λεντ το ξέρω.
-
Τα δικά μας είναι του 2020, με 2018 σχεδιασμό.
-
Καλημέρα να ρωτήσω ένα θαυμαστικό που βγάζει και γράφει check pressure initialize τι είναι σοβαρό; Θα μιλήσω βέβαια και με τη αντιπροσωπεία. Ευχαριστώ
-
@savas89 said in OPEL FORUM:
Καλημέρα να ρωτήσω ένα θαυμαστικό που βγάζει και γράφει check pressure initialize τι είναι σοβαρό; Θα μιλήσω βέβαια και με τη αντιπροσωπεία. Ευχαριστώ
Ελέγξτε την πίεση των ελαστικών
-
@a-d-p said in OPEL FORUM:
@savas89 said in OPEL FORUM:
Καλημέρα να ρωτήσω ένα θαυμαστικό που βγάζει και γράφει check pressure initialize τι είναι σοβαρό; Θα μιλήσω βέβαια και με τη αντιπροσωπεία. Ευχαριστώ
Ελέγξτε την πίεση των ελαστικών
Α οκ δεν είναι υγρό φρένων και τέτοια απλά πάω σε βενζινάδικο για διαμόρφωση της πίεσης;
-
Πας σε βενζινάδικο σου βάζουν αέρα και μετά ανοίγεις τον διακόπτη και πριν ξεκινήσεις πας στο μενού με το αυτοκίνητο στην οθόνη και πατάς αρχικοποίηση πίεσης ελαστικών.
-
@criuser said in OPEL FORUM:
Πας σε βενζινάδικο σου βάζουν αέρα και μετά ανοίγεις τον διακόπτη και πριν ξεκινήσεις πας στο μενού με το αυτοκίνητο στην οθόνη και πατάς αρχικοποίηση πίεσης ελαστικών.
Ευχαριστώ φίλε συν-Στελαντι. Αν και με καθυστερούν, τουλάχιστον με παρηγορήσαν(ελαφρά )με crossland
-
@savas89 said in OPEL FORUM:
@criuser said in OPEL FORUM:
Πας σε βενζινάδικο σου βάζουν αέρα και μετά ανοίγεις τον διακόπτη και πριν ξεκινήσεις πας στο μενού με το αυτοκίνητο στην οθόνη και πατάς αρχικοποίηση πίεσης ελαστικών.
Ευχαριστώ φίλε συν-Στελαντι. Αν και με καθυστερούν, τουλάχιστον με παρηγορήσαν(ελαφρά )με crossland
Το παλιό το πούλησες;
-
@a-d-p said in OPEL FORUM:
@savas89 said in OPEL FORUM:
@criuser said in OPEL FORUM:
Πας σε βενζινάδικο σου βάζουν αέρα και μετά ανοίγεις τον διακόπτη και πριν ξεκινήσεις πας στο μενού με το αυτοκίνητο στην οθόνη και πατάς αρχικοποίηση πίεσης ελαστικών.
Ευχαριστώ φίλε συν-Στελαντι. Αν και με καθυστερούν, τουλάχιστον με παρηγορήσαν(ελαφρά )με crossland
Το παλιό το πούλησες;
Πούλησα (επιτέλους) το δεύτερο, το πιο παλιό. Οπότε και πάλι έχω 2 που είναι απαραίτητα
-
Manual δεν έχει το αυτοκίνητο;
OPEL FORUM