-
@skg1958 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Εγω μετα απο 2650 χλμ μεσα στον Αυγουστο, πηγα και γυρισα Ηπειρο με μεση 7.1/100.
Κινουμενος μεσα στην Ηπειρο απο χωριο προς πολη και περιξ χωρις κινηση και σταματοξεκινα εφτανα στα 450χλμ και μου εμενε 1/4 ακομα. Και γεμιζα να μην το αφηνω να αδειασει...ολα εγιναν με BP98.
Μονοημερη στα Τρικαλα (320κμ) και πισω με οριακα μισο ντεποζιτο. Ισα που εσκασε η βελονα κατω απο το μεσο. Ειδικα επιστροφη στο βουνο ηταν απολαυση το στριψιμο...Δεν μου εκατσε και κανενας απο Καλαμπακα μεχρι συνδεση με Εγνατια...Στο γυρνα προς Αθηνα εκανα και την γρηγοροτερη επιστροφη μεχρι ΣΕΑ Ακρατας με μωτ 127 και καταναλωση 7.3. Περιττο να αναφερω οτι ημασταν φουλ φορτωμενοι και καμπινα και πορτ μπαγκαζ.
Την μέση ωριαία ταχύτητα που την βλέπεις, την δίνει το αμάξι?
Οχι. Απλα την υπολογιζω. Σου λεει στο τελος της διαδρομης οταν σβησεις χλμ και ποση ωρα εκανες. Ειπαμε σε αυτα ειναι λειψο...
Ούτε στο CX-60 δείχνει ΜΩΤ
Το αγόρασες ή είναι leasing το cx60 d.Εχει ρεζέρβα?
-
Από οτι βλέπω μόνο ένας κινητήρας είναι διαθέσιμος στο site της Mazda, o skyactive-x. Τι γίνεται με τον skyactive-g 2.5 δεν είναι πια είναι διαθέσιμος;
-
Χθες έβγαλα το μεσαίο προσκεφαλο μιας και σπάνια μπαινει 3ος επιβάτης στο πίσω κάθισμα.Η ορατότητα βελτιωθηκε πάρα πολύ .Το συνιστώ.
-
Θα το δοκιμάσω, αν και λόγω ύψους δεν είχα ποτέ κάποιο θέμα, δεν μου κόβει την οπτική.
-
Να πω για οποιον δεν το ειδε ακόμα ότι πέφτουν αρκετά και τα χρήματα για το φόρο πολυτελείας λόγω της μείωσης των τεκμηρίων που θα υπολογίζοντα με CO2. Κάπου στα 110-120 τα υπολόγισα το χρόνο. Λογικά θα δούμε περισσότερα Mazda στους δρόμους...
-
CX-30 eSkyactixX AWD MT ρύποι 136 ΓΡΜ. CO2/ΧΛΜ. (WLTP) όπως αναγράφονται στο ειδοποιητήριο τελών κυκλοφορίας.
Σημερινό τεκμήριο 2000κε 8.800€
Σύμφωνα με τα νέα μέτρα, η βάση υπολογισμού είναι:
Άρα για τα πρώτα 122 ΓΡΜ. CO2/ΧΛΜ. 2.000,00€
14ΓΡΜ. CO2/ΧΛΜ. * 30,00€ = * 420,00€Συνολικό τεκμήριο 2.420,00€ * 5% = 121,00€ φόρος πολυτελείας
-
@ss_76 said in Mazda CX-30:
CX-30 eSkyactixX AWD MT ρύποι 136 ΓΡΜ. CO2/ΧΛΜ. (WLTP) όπως αναγράφονται στο ειδοποιητήριο τελών κυκλοφορίας.
Σημερινό τεκμήριο 2000κε 8.800€
Σύμφωνα με τα νέα μέτρα, η βάση υπολογισμού είναι:
Άρα για τα πρώτα 122 ΓΡΜ. CO2/ΧΛΜ. 2.000,00€
14ΓΡΜ. CO2/ΧΛΜ. * 30,00€ = * 420,00€Συνολικό τεκμήριο 2.420,00€ * 5% = 121,00€ φόρος πολυτελείας
Δεν πρόλαβαν να ανακοινώσουν νέα τεκμήρια, τσίμπησαν πάλι λίγο προς τα πάνω. Βλέπω μέχρι τις φορολογικές δηλώσεις του χρόνου να αλλάζει πάλι ο υπολογισμός bolded text. link text
-
Αφού ζούμε σε αξιόπιστο κράτος. Πάντως έστω κι έτσι 2.440,00€ Χ 5% = 143,00€
-
Δηλαδή το δικό μου το CX-60 3,3 από τις 21.400 τεκμήριο που είχε έπεσε στα 2.660 ; Οι ρύποι του είναι με τα 20άρια ελαστικά 142 gr/co2
-
@skg1958 said in Mazda CX-30:
Δηλαδή το δικό μου το CX-60 3,3 από τις 21.400 τεκμήριο που είχε έπεσε στα 2.660 ; Οι ρύποι του είναι με τα 20άρια ελαστικά 142 gr/co2
Εσυ μπαινεις στην 2η κλιμακα με 45ε ανα γραμμαριο.
Αρα αν εισαι στα 142, το τεκμηριο παει στα 2900 (2000 + 900). -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Εσυ μπαινεις στην 2η κλιμακα με 45ε ανα γραμμαριο.
Αρα αν εισαι στα 142, το τεκμηριο παει στα 2900 (2000 + 900).Λίγο παραπάνω με το νεότερο υπολογισμό (γιατι Ελλάδα ειναι αλλάζουν τις εξαγγελίες) ειναι:
122 * €20 = €2.440
16 * €30 = 480
2 * €45 = 90Σύνολο για 142γρ = €3.010
Η νέα κλίμακα
• 1–122 CΟ2: 20 ευρώ/γρ.
• 123–139 CΟ2: 30 ευρώ/γρ.
• 140–166 CΟ2: 45 ευρώ/γρ,
• >166 CΟ2: 60 ευρώ/γρ. -
Ένα ενδιαφέρον άρθρο για τους κινητήρες της Mazda εκ των έσω από 2 μηχανικούς της. Το CX 5 με τον skyactiv Z πρέπει να είναι ωραίο αμάξι. Φαίνεται οτι ο skyacriv Z τουλάχιστον στα χαρτιά θα είναι πολύ efficient link text
Επίσης το διάγραμμα για τον skyactiv X δείχνει μια καλή εικόνα γιατί μπορεί να κάψει σε επαρχιακό 4/100 λίτρα χωρίς προσπάθεια ενώ στην πολη μπορεί να παίζει άνετα σε σταματά ξεκινά στα 9-10 λίτρα όπου είναι εκτός καλής ζώνης σε σταμάτα ξεκινά κ σε χαμηλό φορτίο.
Εάν αυτό το μοτέρ είχε συνδυαστεί με ένα καλό υβριδικό σύστημα να βοηθάει αποκλειστικά όσο γίνεται στην πολύ στο σταματά ξεκινά μέχρι 10-20 km/h πιστεύω θα έβγαζε απίστευτες πραγματικές μικτές καταναλώσεις.
-
Ωπ, πολύ ενδιαφέρον αυτό με τον φόρο πολυτελείας! Εγώ με το 3αρι με manual σασμάν δεν είχα και τέλη λόγω ρύπων. Άρα τώρα θα χουμε μόνο φόρο πολυτελείας 100κατι ευρώ??
Τόσο δίνει η Mazda στο site
117 g/km λέει στην άδεια πάντως.
-
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
Ωπ, πολύ ενδιαφέρον αυτό με τον φόρο πολυτελείας! Εγώ με το 3αρι με manual σασμάν δεν είχα και τέλη λόγω ρύπων. Άρα τώρα θα χουμε μόνο φόρο πολυτελείας 100κατι ευρώ??
Τόσο δίνει η Mazda στο site
117 g/km λέει στην άδεια πάντως.
Οτι πληρωνεις με βαση τα τελη.
Αν ισχυσουν αυτα που θεωρουμαι εως τωρα εισαι 2000 τεκμηριο και 100 ΦΠ.
Αναμενουμε διευκρινισεις καποια στιγμη. -
Τέλη Οκτώβρη - αρχές Νοέμβρη θα πάμε για αλλαγή ελαστικών
Επιλογή Α: Continental AllSeasonContact2
Επιλογή Β: Bridgestone Turanza All Season 6 ENLITEN
-
Δεν θυμαμαι αν παιρνει ρεζερβα το CX-30 αλλα αυτα τα turanza βγαίνουν και σε run flat
-
Εγω μαλλον παω για το SF3 την ιδια περιοδο.
Μου αρεσει οτι ειναι πολυ καλο στο βρεγμενο.
Γενικα στα τεστ εδω και 2 χρονια τα παει πολυ καλα αναμεσα σε 1η και 2η θεση. -
Με τον καιρό που έχει στην Ελλάδα ποια τα πλεονεκτήματα του allseason?
-
Εξαρτάται σε ποιά περιοχή κινείσαι.
-
Ξάνθη είμαι και έχει χιονίσει μια φορά στα τελευταία δέκα χρόνια.
Mazda CX-30