Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio VI
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Renault Clio VI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Μελλοντικά Μοντέλα
    31
    81
    6637
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 last edited by

      Τί έγινε; Το έσκασε από τη BMW ο σχεδιαστής της σειράς 1;

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • V
        vdx last edited by

        Έχει επιρροές από διάφορα αυτοκίνητα χωρίς ξεκάθαρη ταυτότητα, σαν το τέρας του Frankenstein. Κρίμα γιατί είχαν καταφέρει να έχουν μια ξεχωριστή εξωτερική σιλουέτα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vagkirk last edited by

          Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι αυτό.

          Δεν είναι μοντέλο της Citroen που έχουν γραμμένους τους προηγούμενους ιδιοκτήτες χωρίς την παραμικρή σχεδιαστική ταυτότητα και συνέχεια.

          Έχουν ένα υπέροχο σχέδιο από το 2015 νομίζω το οποίο δεν τους παίρνει να το χαλάσουν.

          Εκτός αν έχουν ακόμη συνεργασία με την Nissan και βασίζεται σε εκείνο το καινούργιο ηλεκτρικό έκτρωμα Micra που παρουσίασαν τις προάλλες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            criuser last edited by

            Οι ιδιοκτήτες Σιτροέν την αγοράζουν ακριβώς γιατί τους αρέσει η πρωτοπορία και η καινοτομία της Σιτροέν, που συνήθως την ακολουθούν με καθυστέρηση οι Γερμανοί.

            Βέβαια καμιά φορά όπως είδαμε στο ταμπλό της νέας Χ3ι η μεταφορά του τιμονιού και της στενόμακρης οθόνης από το Σε 3 έγινε πολύ γρήγορα.

            Ούτε 2 χρόνια δεν τους πήρε να την αντιγράψουν...😊

            Η Ρενώ από την άλλη έχει γενικά διαχρονικά θέματα με τον σχεδιασμό, προσπαθώντας να αρέσει σε Γερμανούς και Ασιάτες.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vdx last edited by vdx

              Και όμως αυτό είναι

              V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagkirk @vdx last edited by

                @vdx said in Renault Clio VI:

                Και όμως αυτό είναι και όπως είχε αναφερθεί θα έρθει μόνο σε εξηλεκτρισμενα κινητήρια σύνολα

                Οκ τότε, μάλλον προσέλαβαν κάποιον σχεδιαστή της Stellantis που δεν ήθελε να το κάνει να μοιάζει εντελώς με Peugeot , πήρε ως βάση το προηγούμενο Micra και του έδωσε σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που θα είχαν μεγάλη επιτυχία στην αγορά της Βραζιλίας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by

                  Οντως ο σχεδιαστής τους από τη Peugeot έρχεται

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kouladi last edited by

                    Πεζομβέ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • katafractos17
                      katafractos17 last edited by

                      Ωραίο είναι!
                      Εμένα μου αρέσει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimitrioskosmas last edited by

                        Ωραίο
                        Ειδικά πισω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vdx last edited by

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            ad276 last edited by ad276

                            Ως κάτοχος του Κλιο 5 εμένα μ αρέσει. Εχει ένα κουπέ προφίλ που προσωπικά μου αρέσει
                            Βέβαια εδώ βλέπουμε την τοπ έκδοση esprit alipne με τα πάντα όλα. Μένει να δούμε τις πιο απλές εκδόσεις.
                            Διορθώθηκε η λαβή του πορτ παγκαζ που πήγε πλέον μαζί με την πόρτα. Από χώρους βλέπω ότι είναι σχεδόν ίδιο, αφού βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το δικό μου. Έμειναν οι κρυφές χειρολαβές πίσω. Το πορτ παγκαζ στην βενζινοκινητη έκδοση παρέμενε σταχ391 λίτρα.Από τιμές, η λογική λέει κάτι παραπάνω από το 5αρι,χωρίς να έχει ανακοινωθεί τίποτα. Θα προτιμουσα όμως ένα κανονικό πίνακα οργάνων (ψηφιακό) και όχι τα όρθια ταμπλετ.
                            Από εμένα ένα μεγάλο ναι.....
                            Υ. Γ. Ελπίζω η Ρενο να μας έκανε τη χάρη να αφήσει και την ρεζέρβα.

                            V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • V
                              vdx last edited by

                              Τα τονισμένα φτερά ενισχύουν το δυναμικό χαρακτήρα, ενώ οι διαστάσεις παραμένουν κόμπακτ, με μήκος 4,12 μέτρα και πλάτος 1,77 μέτρα.

                              Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι αισθητά αναβαθμισμένη με διπλή οθόνη σε διάταξη V, πιο ποιοτικά υλικά και το σύστημα OpenR Link να προσφέρεται στάνταρ στις περισσότερες εκδόσεις, ενσωματώνοντας Google Maps, Google Assistant και Google Play.

                              Στον τομέα της τεχνολογίας υποστήριξης οδηγού, διατίθενται μέχρι και 29 διαφορετικά συστήματα, όπως ενεργό cruise control, αυτόματο φρενάρισμα όπισθεν, παρακολούθηση προσοχής οδηγού και το νέο Safety Score που αξιολογεί το στυλ οδήγησης.

                              Η πρακτικότητα παραμένει βασικό πλεονέκτημα, με πορτμπαγκάζ 391 λίτρων και χαμηλότερο κατώφλι φόρτωσης για ευκολότερη χρήση.

                              Η γκάμα των κινητήρων έχει επίσης εκσυγχρονιστεί, με κορυφαία επιλογή το νέο E-Tech full hybrid. Συνδυάζει κινητήρα 1.800 κυβικών με δύο ηλεκτροκινητήρες και αυτόματο κιβώτιο multimode, αποδίδοντας 160 ίππους.

                              Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 8,3 δευτερόλεπτα, με μέση κατανάλωση 3,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 89 γρ./χλμ. Σύμφωνα με τη Renault, μέσα στην πόλη έως και 80% της μετακίνησης μπορεί να γίνει αμιγώς ηλεκτρικά.

                              Στη βάση της γκάμας υπάρχει ο 1.2 TCe με 115 ίππους και χειροκίνητο ή αυτόματο EDC κιβώτιο, ενώ αναμένεται και η έκδοση Eco-G με 120 ίππους που λειτουργεί με βενζίνη και LPG.

                              Οι εκδόσεις εξοπλισμού ξεκινούν από την Evolution, που περιλαμβάνει cruise control, αυτόματο φρενάρισμα και οθόνη 10 ιντσών, συνεχίζονται με την Techno που προσθέτει OpenR Link και αυτόματο κλιματισμό και ολοκληρώνονται με την Esprit Alpine που ξεχωρίζει με επενδύσεις από Alcantara, ζάντες 18 ιντσών και πληρέστερο εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης.

                              Πηγή caroto.gr

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                supergeorge last edited by

                                Τι κάνουν οι Γάλλοι πραγματικά. Με διαφορά η καλύτερη ευρωπαϊκή εταιρεία αυτή τη στιγμή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • V
                                  vdx @ad276 last edited by

                                  @ad276 said in Renault Clio VI:

                                  Ως κάτοχος του Κλιο 5 εμένα μ αρέσει. Εχει ένα κουπέ προφίλ που προσωπικά μου αρέσει
                                  Βέβαια εδώ βλέπουμε την τοπ έκδοση esprit alipne με τα πάντα όλα. Μένει να δούμε τις πιο απλές εκδόσεις.
                                  Διορθώθηκε η λαβή του πορτ παγκαζ που πήγε πλέον μαζί με την πόρτα. Από χώρους βλέπω ότι είναι σχεδόν ίδιο, αφού βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το δικό μου. Έμειναν οι κρυφές χειρολαβές πίσω. Το πορτ παγκαζ στην βενζινοκινητη έκδοση παρέμενε σταχ391 λίτρα.Από τιμές, η λογική λέει κάτι παραπάνω από το 5αρι,χωρίς να έχει ανακοινωθεί τίποτα. Θα προτιμουσα όμως ένα κανονικό πίνακα οργάνων (ψηφιακό) και όχι τα όρθια ταμπλετ.
                                  Από εμένα ένα μεγάλο ναι.....
                                  Υ. Γ. Ελπίζω η Ρενο να μας έκανε τη χάρη να αφήσει και την ρεζέρβα.

                                  Μόνο Γάλλοι θα συνέχιζαν να επιμένουν ότι έχει 390λτ

                                  A georgemit 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Ωραίο αυτοκίνητο!

                                    Μπράβο ρε Ρενώ! Κρατάς την Ευρώπη ανταγωνιστική!

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      ad276 @vdx last edited by

                                      @vdx said in Renault Clio VI:

                                      @ad276 said in Renault Clio VI:

                                      Ως κάτοχος του Κλιο 5 εμένα μ αρέσει. Εχει ένα κουπέ προφίλ που προσωπικά μου αρέσει
                                      Βέβαια εδώ βλέπουμε την τοπ έκδοση esprit alipne με τα πάντα όλα. Μένει να δούμε τις πιο απλές εκδόσεις.
                                      Διορθώθηκε η λαβή του πορτ παγκαζ που πήγε πλέον μαζί με την πόρτα. Από χώρους βλέπω ότι είναι σχεδόν ίδιο, αφού βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το δικό μου. Έμειναν οι κρυφές χειρολαβές πίσω. Το πορτ παγκαζ στην βενζινοκινητη έκδοση παρέμενε σταχ391 λίτρα.Από τιμές, η λογική λέει κάτι παραπάνω από το 5αρι,χωρίς να έχει ανακοινωθεί τίποτα. Θα προτιμουσα όμως ένα κανονικό πίνακα οργάνων (ψηφιακό) και όχι τα όρθια ταμπλετ.
                                      Από εμένα ένα μεγάλο ναι.....
                                      Υ. Γ. Ελπίζω η Ρενο να μας έκανε τη χάρη να αφήσει και την ρεζέρβα.

                                      Μόνο Γάλλοι θα συνέχιζαν να επιμένουν ότι έχει 390λτ

                                      Ειχα Γκολφ 5 με 350 λίτρα αποσκευες.... Το Κλιο 5 έχει μεγαλύτερο σίγουρα.Τωρα ακριβώς πόσο δεν μπορώ να υπολογίσω, αλλά είναι σίγουρα πάνω από τα 350 του Γκολφ. Μιλάω για τις βενζινοκινητες εκδόσεις.

                                      V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vdx @ad276 last edited by

                                        @ad276 said in Renault Clio VI:

                                        @vdx said in Renault Clio VI:

                                        @ad276 said in Renault Clio VI:

                                        Ως κάτοχος του Κλιο 5 εμένα μ αρέσει. Εχει ένα κουπέ προφίλ που προσωπικά μου αρέσει
                                        Βέβαια εδώ βλέπουμε την τοπ έκδοση esprit alipne με τα πάντα όλα. Μένει να δούμε τις πιο απλές εκδόσεις.
                                        Διορθώθηκε η λαβή του πορτ παγκαζ που πήγε πλέον μαζί με την πόρτα. Από χώρους βλέπω ότι είναι σχεδόν ίδιο, αφού βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το δικό μου. Έμειναν οι κρυφές χειρολαβές πίσω. Το πορτ παγκαζ στην βενζινοκινητη έκδοση παρέμενε σταχ391 λίτρα.Από τιμές, η λογική λέει κάτι παραπάνω από το 5αρι,χωρίς να έχει ανακοινωθεί τίποτα. Θα προτιμουσα όμως ένα κανονικό πίνακα οργάνων (ψηφιακό) και όχι τα όρθια ταμπλετ.
                                        Από εμένα ένα μεγάλο ναι.....
                                        Υ. Γ. Ελπίζω η Ρενο να μας έκανε τη χάρη να αφήσει και την ρεζέρβα.

                                        Μόνο Γάλλοι θα συνέχιζαν να επιμένουν ότι έχει 390λτ

                                        Ειχα Γκολφ 5 με 350 λίτρα αποσκευες.... Το Κλιο 5 έχει μεγαλύτερο σίγουρα.Τωρα ακριβώς πόσο δεν μπορώ να υπολογίσω, αλλά είναι σίγουρα πάνω από τα 350 του Γκολφ. Μιλάω για τις βενζινοκινητες εκδόσεις.

                                        Δυσκολεύομαι πολύ να πιστέψω ότι υπάρχει αυτοκίνητο στα «μέτρα» του Fabia με μεγαλύτερους χώρους από αυτό !

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • georgemit
                                          georgemit @vdx last edited by

                                          @vdx said in Renault Clio VI:

                                          @ad276 said in Renault Clio VI:

                                          Ως κάτοχος του Κλιο 5 εμένα μ αρέσει. Εχει ένα κουπέ προφίλ που προσωπικά μου αρέσει
                                          Βέβαια εδώ βλέπουμε την τοπ έκδοση esprit alipne με τα πάντα όλα. Μένει να δούμε τις πιο απλές εκδόσεις.
                                          Διορθώθηκε η λαβή του πορτ παγκαζ που πήγε πλέον μαζί με την πόρτα. Από χώρους βλέπω ότι είναι σχεδόν ίδιο, αφού βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το δικό μου. Έμειναν οι κρυφές χειρολαβές πίσω. Το πορτ παγκαζ στην βενζινοκινητη έκδοση παρέμενε σταχ391 λίτρα.Από τιμές, η λογική λέει κάτι παραπάνω από το 5αρι,χωρίς να έχει ανακοινωθεί τίποτα. Θα προτιμουσα όμως ένα κανονικό πίνακα οργάνων (ψηφιακό) και όχι τα όρθια ταμπλετ.
                                          Από εμένα ένα μεγάλο ναι.....
                                          Υ. Γ. Ελπίζω η Ρενο να μας έκανε τη χάρη να αφήσει και την ρεζέρβα.

                                          Μόνο Γάλλοι θα συνέχιζαν να επιμένουν ότι έχει 390λτ

                                          Τα βίντεο δείχνουν το υβριδικό το οποίο έχει σίγουρα μικρότερο από 390.

                                          i30 1.5 160 N line!

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • V
                                            vdx last edited by vdx

                                            Κάποιες σύντομες παρατηρήσεις:
                                            • Πολύ μικρά κενά σε πόρτες, καπό κ.λπ.
                                            • Solid ήχος στο κλείσιμο της πόρτας.
                                            • Υπέροχο τιμόνι και «λεβιές» ταχυτήτων.
                                            • Οθόνες στο σωστό μέγεθος, όσο ακριβώς πρέπει.
                                            • Και το καλύτερο: επιμένουν στους φυσικούς διακόπτες.

                                            Η εξωτερική σχεδίαση φωνάζει για γρήγορη έκδοση!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr