-
@kkostask said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Είναι σχετικά καινούργιος δρόμος προς Πολυγύρο,κοντά στην Αγία Αναστασία αν δεν κάνω λάθος. Αλλά τι σημασία έχει η ποιότητα του δρόμου? Η πλειοψηφία των δρόμων έτσι και χειρότερα είναι.
Έχει σημασία διότι εάν ένα άλλο μοντέλο ανακοινώνει μικρότερη απόσταση σε καλό οδόστρωμα και το συγκρίνεις με το swift ή grande Panda που δοκιμαστικέ σε ένα μέτριο τότε θα έχεις μια λανθασμένη εικόνα.
Το πώς είναι η πλειοψηφία των δρόμων είναι άλλης τάξεως ζήτημα.
-
Bremsweg aus 100 km/h
40,1 m
Suzuki swift adac
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/suzuki/suzuki-swift/
6 μέτρα λιγότερα
-
@lap said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@kkostask said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Είναι σχετικά καινούργιος δρόμος προς Πολυγύρο,κοντά στην Αγία Αναστασία αν δεν κάνω λάθος. Αλλά τι σημασία έχει η ποιότητα του δρόμου? Η πλειοψηφία των δρόμων έτσι και χειρότερα είναι.
Έχει σημασία διότι εάν ένα άλλο μοντέλο ανακοινώνει μικρότερη απόσταση σε καλό οδόστρωμα και το συγκρίνεις με το swift ή grande Panda που δοκιμαστικέ σε ένα μέτριο τότε θα έχεις μια λανθασμένη εικόνα.
Το πώς είναι η πλειοψηφία των δρόμων είναι άλλης τάξεως ζήτημα.
Ο συγκεκριμένος τουλάχιστον δοκιμάζει τα αυτοκίνητα στον ίδιο ακριβώς δρόμο άρα εντελώς άτοπο το συμπέρασμα σου.
-
Όχι στις ίδιες συνθήκες του οδοστρώματος
Είναι δημόσιος δρόμος, δεν ξέρουμε τι πέρασε πριν από εκεί, εαν έχει πέσει ρετσίνι από τα δέντρα, εάν έχει καύσωνα, εάν είχε χώματα κτλ κτλ
-
@lap said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Όχι στις ίδιες συνθήκες του οδοστρώματος
Είναι δημόσιος δρόμος, δεν ξέρουμε τι πέρασε πριν από εκεί, εαν έχει πέσει ρετσίνι από τα δέντρα, εάν έχει καύσωνα, εάν είχε χώματα κτλ κτλ
Ναι, πέρασε ένα κοπάδι βίσονες πιο πριν που το είχαν βγάλει βόλτα οι καλόγεροι του μοναστηριού που είναι παραδίπλα και κατούρησαν όλο τον δρόμο.
-
Τότε πως δικαιολογεις τα 6 μέτρα διαφοράς με την δοκιμή του adac;
Όταν τόσο περίπου έπιανε και το προηγούμενο μοντέλο που έχει ακριβώς το ίδιο σύστημα φρένων και ελαστικά και παρόμοιο βάρος.
-
Διαχρονικά τα φρένα και η ασφάλεια των σουιφτ είναι ΓΤΠ, νοτ α κομπλιμεντ για το πάντα !
-
100-0 38 μέτρα έπιασε το προηγούμενο στην έκδοση με τα τέσσερα δισκόφρενα.
Το sport γράφει σε δοκιμές από 33 έως 35
Έχετε μείνει στα swift 15ετιας και πίσω.
-
@lap said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Τότε πως δικαιολογεις τα 6 μέτρα διαφοράς με την δοκιμή του adac;
Όταν τόσο περίπου έπιανε και το προηγούμενο μοντέλο που έχει ακριβώς το ίδιο σύστημα φρένων και ελαστικά και παρόμοιο βάρος.
Ξέρεις που έκανε την δοκιμή η Adac? Μήπως σε πίστα? Συγκρίνεις την πρόσφυση των γερμανικών δρόμων με τους ελληνικούς δρόμους γυαλόχαρτο?
-
Αυτό λέω. Ότι ο καθε κατασκευαστής ανακοινώνει μια τιμή φρεναρίσματος και εμείς συγκρίνουμε τις τιμές από διαφορετικές δοκιμές και λέμε πως το swift είναι το χειρότερο χωρίς να εξετάσουμε τίποτα άλλο
Το σωστό είναι στην ίδια πίστα την ίδια μέρα, να δοκιμαστούν.
-
Και στον τάρανδο η ηλεκτρική έκδοση...
Καλά πάει λίγο καλύτερα από το Ινστερ, αλλά δεν φτάνει το ηλεκτρικό C3 που έχει σαρώσει τα πάντα και το Πάντα...
Εδώ να πούμε ότι το Πάντα έχει συμβατική ανάρτηση και είναι πιο σφιχτή και έχει λιγότερες κλίσεις στις στροφές, από την μαλακή ανάρτηση του 3...
Αλλά όπως πάντα η Τογιότα φτιάχνει αξιόπιστες μπαταρίες και η Σιτροέν φτιάχνει Ανετα και Στριφτερά Αυτοκίνητα και όποτε γουστάρει φτιάχνει και ένα WRC και σαρώνει τα πρωταθλήματα...
Τώρα αν στην Πεζώ κάνουν καμιά μλκια στους κινητήρες και οι Γερμανοί στα δοχεία αντ μπλού ή στους Πρίνς, τι να κάνουμε ο κόσμος φοβόταν να αγοράσει πρωτοποριακά αυτοκίνητα πριν 50 χρόνια, οπότε η εταιρεία αγοράστηκε από την Πεζώ....
Το DNA της όμως τελικά υπάρχει...
-
Μέτοχε, εξηγήσου
https://motori.quotidiano.net/news/fiat-giga-panda-fastback-2025.htm
-
Τα έχουμε πει. Το τρίτο αδελφάκι των 3 αιρκρος και Φροντέρα θα έχει διπλή προσωπικότητα.
Ενα σούβ και ένα κουπέ σουβ, ενώ γενικά αναμένουμε και κάποια να γίνουν και 4κίνητα.
-
Πέτυχα ένα Grande Panda σήμερα στην Γλυφάδα. Σοβαρά τώρα, πως κατάφεραν να το κάνουν τοσο άσχημο; Είναι σαν ψευτικο αυτοκινητάκι-παιχνίδι για 3χρονο από τα Jumbo σε μεγάλο μέγεθος. Τα πίσω φανάρια είναι ο,τι πιο περίεργο έχω δει ποτέ. Η μάσκα είναι σαν να έχει ζωγραφίστει με μαρκαδόρο από νήπιο. Και σαν να μην έφτανε όλη αυτή η ασχήμια, είπαν να βάλουν και την τελειωτικη πινελιά καρακιτσαριού γράφοντας 100 φορές την λέξη Panda μέσα έξω, ακόμα και με ανάγλυφο. Υποκλίνομαι.
-
Γερασες…..
-
@azmo said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Πέτυχα ένα Grande Panda σήμερα στην Γλυφάδα. Σοβαρά τώρα, πως κατάφεραν να το κάνουν τοσο άσχημο; Είναι σαν ψευτικο αυτοκινητάκι-παιχνίδι για 3χρονο από τα Jumbo σε μεγάλο μέγεθος. Τα πίσω φανάρια είναι ο,τι πιο περίεργο έχω δει ποτέ. Η μάσκα είναι σαν να έχει ζωγραφίστει με μαρκαδόρο από νήπιο. Και σαν να μην έφτανε όλη αυτή η ασχήμια, είπαν να βάλουν και την τελειωτικη πινελιά καρακιτσαριού γράφοντας 100 φορές την λέξη Panda μέσα έξω, ακόμα και με ανάγλυφο. Υποκλίνομαι.
Το έχω γράψει πολλές φορές, το αυτοκίνητο ειναι κακάσχημο, ίσως χειρότερο και από το Μουλτιπλα. Κλασσική στελάντις, όπως με το αβεντζερ που έγραψε 100 φορές την λέξη "Τζιπ" μπας και πείσει τον κόσμο. Νομίζουν ότι εαν κρύψουν την λέξη παντού ειναι ινοβεησον και τεχνολογία.
-
Γεροι… δεν έχετε γούστο.
Εντωμεταξύ βραβεύτηκε ως σχεδίαση. -
@lap said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Γεροι… δεν έχετε γούστο.
Εντωμεταξύ βραβεύτηκε ως σχεδίαση.Εεε καλά, δεν λέει κάτι αυτό. Ειναι εκκεντρικό, για αυτό βραβεύτηκε - όμορφο δεν ειναι όμως. Σαν τουβλάκια λέγκο ατάκτως ερριμμένα.
-
-
FIAT GRANDE PANDA 2024

