Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    OPEL FRONTERA 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. OPEL FRONTERA 2024
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 6 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    136
    7738
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Και κάτι ακόμα. Ανάμεσα στα δύο το αιρκρος έχει την εξαιρετική του ανάρτηση και τα άνετα καθίσματα, ενώ το Φροντερα τις διπλές οθόνες και μόνο στην πλούσια έχει καλύτερα καθίσματα γερμανικής λογικής τα οποία είναι θερμαινόμενα όπως και το τιμόνι και το παρμπρίζ.

      Στα ξένα τέστ κατηγορήθηκε η ανάρτηση του ως αχρειαστα σκληρή.

      Δεν θα το έλεγα.

      Είναι όπως του δικού μου αιρκρος σχετικά σκληρή και όπως όλοι οι ημιακαμπτοι πίσω που φοράνε όλα σχεδόν τα αμάξια της κατηγορίας β και c χτυπάνε λίγο στις εγκάρσιες κοφτές ανωμαλίες του δρόμου.

      Όχι κάτι αξιοσημείωτο όμως.

      Η σύγκριση με την ανάρτηση της Σιτροέν δεν έχει νόημα αφού πλησιάζει την αίσθηση της υδροπνευματικης χωρίς να την φτάνει βέβαια, αλλά όλος ο ανταγωνισμός είναι πολύ πίσω σε αυτό το θέμα..

      Βέβαια σε κάποιους τους αρέσει να κοπανιουνται.

      Σε αυτούς κλείνει το μάτι το Φροντερα στηρίζοντας την γερμανική του λογική.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        @criuser said in OPEL FRONTERA 2024:

        Η σύγκριση με την ανάρτηση της Σιτροέν δεν έχει νόημα αφού πλησιάζει την αίσθηση της υδροπνευματικης χωρίς να την φτάνει βέβαια,

        alt text

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A d P
          A d P moderator @criuser last edited by

          @criuser said in OPEL FRONTERA 2024:

          Και κάτι ακόμα. Ανάμεσα στα δύο το αιρκρος έχει την εξαιρετική του ανάρτηση και τα άνετα καθίσματα, ενώ το Φροντερα τις διπλές οθόνες και μόνο στην πλούσια έχει καλύτερα καθίσματα γερμανικής λογικής τα οποία είναι θερμαινόμενα όπως και το τιμόνι και το παρμπρίζ.

          Στα ξένα τέστ κατηγορήθηκε η ανάρτηση του ως αχρειαστα σκληρή.

          Δεν θα το έλεγα.

          Είναι όπως του δικού μου αιρκρος σχετικά σκληρή και όπως όλοι οι ημιακαμπτοι πίσω που φοράνε όλα σχεδόν τα αμάξια της κατηγορίας β και c χτυπάνε λίγο στις εγκάρσιες κοφτές ανωμαλίες του δρόμου.

          Όχι κάτι αξιοσημείωτο όμως.

          Η σύγκριση με την ανάρτηση της Σιτροέν δεν έχει νόημα αφού πλησιάζει την αίσθηση της υδροπνευματικης χωρίς να την φτάνει βέβαια, αλλά όλος ο ανταγωνισμός είναι πολύ πίσω σε αυτό το θέμα..

          Βέβαια σε κάποιους τους αρέσει να κοπανιουνται.

          Σε αυτούς κλείνει το μάτι το Φροντερα στηρίζοντας την γερμανική του λογική.

          Έλα να σε πάω μια βόλτα 3-4 χλμ με το T-ROC να τα δεις την πραγματική γερμανική λογική 😁😁

          I EAT MILF AND COOKIES

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            criuser last edited by

            Εχω ήδη θέματα με την μέση μου, όπως και με τα γόνατα ως εργατικά προβλήματα, μετά από ανέβασμα και κατέβασμα δεκάδων χιλιάδων σκαλοπατιών και χιλιάδων ωρών ορθοστασίας στον εργασιακό μου βίο, για να την ταλαιπωρήσω περισσότερο με άβολα καθίσματα και άνευ λόγου σκληρά αμορτισέρ...😊

            Εδώ έχουν σκληρύνει τα crossclimate και έχει αρχίσει και με ενοχλεί στο αιρκρος...

            Κάνε ένα τέστ ντράιβ το νέο αιρκρος πάντως, έστω και στο χειροκίνητο, γιατί τα υβριδικά αργούν.

            Γενικά 3 και 3 αιρκρος έβγαλαν πρώτα τα βενζίνης, μετά τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά αιρκρος έρχονται σιγά σιγά με καθυστέρηση, ενώ τα υβριδικά 3 δεν ξέρουμε ακόμα πότε θα έρθουν, αφού δόθηκε προτεραιότητα στο υβριδικό Πάντα.

            Οι παραγγελίες είναι τόσες πολλές που δεν φτάνει το εργοστάσιο στην Σλοβακία και θα φτιάξουν γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο στην Σερβία, φτιάχνοντας και εκεί 3 και Πάντα.

            Αργεί και η βενζίνης του Πάντα για τον ίδιο λόγο.

            Το Φροντέρα έρχεται μόνο υβριδικό προς το παρόν σε δύο κινητήρες, αλλά νομίζω ότι ο μικρός κινητήρας έχει τόσο μικρή διαφορά τιμής στην λιανική που δεν αξίζει.

            Εκτός αν τον σπρώξουν στα λήζινγκ στην φτηνή έκδοση.

            Είδα προχτές ένα C3 τέτοιο λήζινγκ φτηνής έκδοσης με το κινητό αντί για οθόνη, σε απλό λευκό χρώμα, προφανώς για πωλητή.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • gtsartsal
              gtsartsal @criuser last edited by

              @criuser said in

              Το Φροντέρα έρχεται μόνο υβριδικό προς το παρόν σε δύο κινητήρες, αλλά νομίζω ότι ο μικρός κινητήρας έχει τόσο μικρή διαφορά τιμής στην λιανική που δεν αξίζει.

              Εκτός αν τον σπρώξουν στα λήζινγκ στην φτηνή έκδοση.

              Είδα προχτές ένα C3 τέτοιο λήζινγκ φτηνής έκδοσης με το κινητό αντί για οθόνη, σε απλό λευκό χρώμα, προφανώς για πωλητή.

              Οι καταναλώσεις που ανέφερες είναι για το υβριδικό?

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @criuser last edited by

                @criuser said in OPEL FRONTERA 2024:

                Προφανώς στα 20-25 του μποτιλιαρίσματος θα ακουμπήσει τα 8, στον επαρχιακό θα πέσει στα 6 - 6,5 και στον αυτοκινητόδρομο 6,5 - 7.

                Το προφανώς, από που προκύπτει? Γι ανα βγει το αφήγημα? Γιατι 9αρια βλέπουμε στο Πάντα. Οπότε ουσιαστικά ειναι ένα υβρίδιο που καίει τα διπλά από τα κανονικά υβριδικα, κοπανάει, έχει ποιότητα για κλωτσιές (χειρότερη και από γιάρις), αξιοπιστία στα τάρταρα και βασίζεται στους χώρους και την τιμή....αααα και τα καθρεπφτάκια για ιθαγενείς που πλέον ειναι οθόνες.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  criuser @gtsartsal last edited by

                  @gtsartsal said in OPEL FRONTERA 2024:

                  @criuser said in

                  Το Φροντέρα έρχεται μόνο υβριδικό προς το παρόν σε δύο κινητήρες, αλλά νομίζω ότι ο μικρός κινητήρας έχει τόσο μικρή διαφορά τιμής στην λιανική που δεν αξίζει.

                  Εκτός αν τον σπρώξουν στα λήζινγκ στην φτηνή έκδοση.

                  Είδα προχτές ένα C3 τέτοιο λήζινγκ φτηνής έκδοσης με το κινητό αντί για οθόνη, σε απλό λευκό χρώμα, προφανώς για πωλητή.

                  Οι καταναλώσεις που ανέφερες είναι για το υβριδικό?

                  Ναι το υβριδικό με τα 145 άλογα. Βέβαια είναι καινούργιο, έχει 2000 χλμ στο κοντέρ και όλα τα χλμ αφορούν κοντινές διαδρομές με αναμμένο κλιματισμό.

                  Να θυμίσω πάλι ότι η εταιρεία έχει πει ότι η υβριδική έκδοση θα έχει μείωση στην κατανάλωση κάπου 15-20 % σε σχέση με το απλό βενζίνης.

                  Αν λοιπόν το δικό μου απλό αυτόματο βενζίνης είχε μέση κατανάλωση στα 50000 χλμ που το είχα 7,7 λίτρα, θεωρώ ότι το μεγαλύτερο, ψηλότερο και ισχυρότερο νέο υβριδικό αιρκρος θα έχει γύρω στα 6 - 6,5 λ/100.

                  Επίσης θεωρώ σημαντικό τον τρόπο οδήγησης και πόσο θα μπορεί κάποιος να κινείται με την μπαταρία στις μικρές διαδρομές στην πόλη.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in OPEL FRONTERA 2024:

                    @criuser said in OPEL FRONTERA 2024:

                    Προφανώς στα 20-25 του μποτιλιαρίσματος θα ακουμπήσει τα 8, στον επαρχιακό θα πέσει στα 6 - 6,5 και στον αυτοκινητόδρομο 6,5 - 7.

                    Το προφανώς, από που προκύπτει? Γι ανα βγει το αφήγημα? Γιατι 9αρια βλέπουμε στο Πάντα. Οπότε ουσιαστικά ειναι ένα υβρίδιο που καίει τα διπλά από τα κανονικά υβριδικα, κοπανάει, έχει ποιότητα για κλωτσιές (χειρότερη και από γιάρις), αξιοπιστία στα τάρταρα και βασίζεται στους χώρους και την τιμή....αααα και τα καθρεπφτάκια για ιθαγενείς που πλέον ειναι οθόνες.

                    Ενας το είδε το 9άρι.

                    Εγώ είδα ότι το απλό βενζίνης αιρκρος της Ωμέγα όταν το έκανα τέστ ντράιβ πριν 2 μήνες είχε 290 χλμ και είχε 7,8 κατανάλωση σε τέστ ντράιβ με την κίνηση της Μεσογείων.

                    Τα 9 είναι ξεκάθαρα θέμα του "δοκιμαστή"

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Chrisk6
                      Chrisk6 last edited by

                      Θα ερθει η ωρα που το spiritmonitor θα δειξει τα αποτελεσματα.
                      Ο,τι και να γραφει ο καθενας εδω μεσα...

                      Γραφει ο Κρουζερ για το δικο του στα 7.7 με 50Κ αλλα κανεις δεν ξερει αν εχει κανει ΕΟ τα 45Κ... 😁
                      Αλλα βγαινει ευκολα το συμπερασμα οτι θα εχει 6-6,5 το καινουριο.
                      Μπορει σε καμια ΕΟ και επαρχιακο. Αλλα μεσα στην πολη ουτε καν...

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Και Εθνική οδό να είχα κάνει πάλι θα πήγαινα αέρα και θα έκαιγα αρκετά...😊

                        Το έχω όμως πει.

                        Μποτιλιαρίσματα μόνο το 5 % των χλμ που κάνω.

                        Αρκετά σε Αττική οδό, αλλά και στην πόλη, όχι όμως σε ώρες αιχμής που θέλεις 1 ώρα Χαλάνδρι - Σύνταγμα, αλλά εκεί που θέλεις 30 λεπτά.

                        Ασε που επειδή ξέρω καλά τους δρόμους πάω από διάφορες διαδρομές κάθε φορά.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Chrisk6
                          Chrisk6 last edited by

                          Τοτε δεν μπορεις να μιλας για καταναλωσεις στην πολη οταν δεν κανεις χλμ μεσα σε αυτην. Τα νουμερα ειναι εντελως παραπλανητικα (ηθελημενα ή μη).
                          Ειναι σαν να λεω εγω οτι το CX-30 εχει μεση καταναλωση 7λτ γιατι ειμαι ολη την ωρα στα ταξιδια και δεν βλεπει ποτε μποτιλιαρισμα. ΄Η μπορει να κινηθω τωρα τον Αυγουστο μεσα στην πολη και να καψω 6 λτ γιατι ειναι αδεια...

                          Να μιλησουν καποιοι με συνεχομενο και καθημερινο μποτιλιαρισμα μεσα στην κινηση ναι το δεχομαι. Γι αυτο λεω δεν ξεουμε ολων των χρηστων το προφιλ. Οποτε το να λεμε νουμερα ετσι ειναι για αστειο.

                          Οταν βγει στο δρομο θα φανουν τα νουμερα απο τους κατοχους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser last edited by

                            Ούτε όλοι όμως είναι 1 ώρα μέσα στο μποτιλιάρισμα γιατί προϋποθέτει να έχουν πάρκινγκ στην δουλειά που πάλι ελάχιστοι το έχουν.

                            Αλλιώς και μποτιλιάρισμα και να ψάχνεις για θέση σε μια πόλη με 70 σταθμούς τρένου είναι μαζοχισμός

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @Chrisk6 last edited by

                              @chrisk6 said in OPEL FRONTERA 2024:

                              Γραφει ο Κρουζερ για το δικο του στα 7.7 με 50Κ αλλα κανεις δεν ξερει αν εχει κανει ΕΟ τα 45Κ... 😁

                              Εεε έτσι ειναι. Εγώ που το είχα πάρει για τεστ, 9-10 ήταν το αυτόματο σε τριο. Σε συνθήκες Αθήνας, όχι κρούζινγκ στην επαρχία.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @criuser last edited by

                                @criuser said in OPEL FRONTERA 2024:

                                Ούτε όλοι όμως είναι 1 ώρα μέσα στο μποτιλιάρισμα γιατί προϋποθέτει να έχουν πάρκινγκ στην δουλειά που πάλι ελάχιστοι το έχουν.

                                Αλλιώς και μποτιλιάρισμα και να ψάχνεις για θέση σε μια πόλη με 70 σταθμούς τρένου είναι μαζοχισμός

                                Δεν έχουμε όλοι τρένα κοντά μας. Ειδικά ΒΠ πάσχουν πάρα πολύ. Έχουν μαζευτεί όλοι περιξ του δαχτυλιδιού και σταθμός δεν υπάρχει. οπότε όλοι με αμάξια πάμε (μόνο η ΕΥ έχει καπου 3.000 κόσμο με αμάξια).

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Δεν θα το έλεγα ότι δεν έχουν τρένα σχεδόν όλοι...

                                  4deaba63-88ac-4811-a9b0-4364235b1ce4-image.png

                                  Αλλά προφανώς δεν θεωρείται δύσκολη διαδρομή το Χαλάνδρι - Δαχτυλίδι στην Κηφισίας.

                                  Μιλάμε για το να κατέβεις από τα προάστια Σύνταγμα.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @criuser last edited by

                                    @criuser said in OPEL FRONTERA 2024:

                                    Αλλά προφανώς δεν θεωρείται δύσκολη διαδρομή το Χαλάνδρι - Δαχτυλίδι στην Κηφισίας.

                                    Δεν ειναι. Αλλά το πρόβλημα ειναι ότι η περιοχή με τις περισσότερες εταιρίες και αυτοκίνητα (μιλάμε για πάνω από 5.000 εταιρικά αμάξια συγκεντρωμένα σε 2-3 χλμ που φευγουν σχεδόν όλα μαζί!), δεν εξυπηρετείται από μετρό. Οπότε γίνεται το αδιαχώρητο - θα έρθει και το Καζίνο σε λίγα χρόνια και έδεσε το γλυκό.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Το ξέρω ότι γίνεται το αδιαχώρητο και μέχρι τις 7 το απόγευμα που κατεβαίνει ο γιος από την δουλειά του ταλαιπωρείται.

                                      Αλλά δεν είναι το ίδιο με το Χαλάνδρι - Σύνταγμα.

                                      Πριν το μετρό έκανες και 90 λεπτά με το αμάξι σε ώρα αιχμής.

                                      Το Καζίνο δεν θα έχει κόσμο στις 5 το απόγευμα...

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Κίμωνας λέει....

                                        Δεν τον ξέρω...

                                        Σχολιάστε οι υπόλοιποι...

                                        Εμείς απλά πουλάμε...😊

                                        Youtube Video

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        T H 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 @criuser last edited by

                                          @criuser said in OPEL FRONTERA 2024:

                                          Κίμωνας λέει....

                                          Δεν τον ξέρω...

                                          Σχολιάστε οι υπόλοιποι...

                                          150 λέξεις σύνολο ο συγκεκριμένος κάνει +20 λεπτά βίντεο που αυτά που λέει θα μπορούσε να τα πει σε 5....η δυσκολία να εκφραστεί παρεμενει ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            mariolas last edited by mariolas

                                            Πολύ άσχημο αυτοκίνητο.Πως την κατάντησαν έτσι την opel ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 6 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr