-
Και κάτι ακόμα. Ανάμεσα στα δύο το αιρκρος έχει την εξαιρετική του ανάρτηση και τα άνετα καθίσματα, ενώ το Φροντερα τις διπλές οθόνες και μόνο στην πλούσια έχει καλύτερα καθίσματα γερμανικής λογικής τα οποία είναι θερμαινόμενα όπως και το τιμόνι και το παρμπρίζ.
Στα ξένα τέστ κατηγορήθηκε η ανάρτηση του ως αχρειαστα σκληρή.
Δεν θα το έλεγα.
Είναι όπως του δικού μου αιρκρος σχετικά σκληρή και όπως όλοι οι ημιακαμπτοι πίσω που φοράνε όλα σχεδόν τα αμάξια της κατηγορίας β και c χτυπάνε λίγο στις εγκάρσιες κοφτές ανωμαλίες του δρόμου.
Όχι κάτι αξιοσημείωτο όμως.
Η σύγκριση με την ανάρτηση της Σιτροέν δεν έχει νόημα αφού πλησιάζει την αίσθηση της υδροπνευματικης χωρίς να την φτάνει βέβαια, αλλά όλος ο ανταγωνισμός είναι πολύ πίσω σε αυτό το θέμα..
Βέβαια σε κάποιους τους αρέσει να κοπανιουνται.
Σε αυτούς κλείνει το μάτι το Φροντερα στηρίζοντας την γερμανική του λογική.
-
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
Η σύγκριση με την ανάρτηση της Σιτροέν δεν έχει νόημα αφού πλησιάζει την αίσθηση της υδροπνευματικης χωρίς να την φτάνει βέβαια,
-
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
Και κάτι ακόμα. Ανάμεσα στα δύο το αιρκρος έχει την εξαιρετική του ανάρτηση και τα άνετα καθίσματα, ενώ το Φροντερα τις διπλές οθόνες και μόνο στην πλούσια έχει καλύτερα καθίσματα γερμανικής λογικής τα οποία είναι θερμαινόμενα όπως και το τιμόνι και το παρμπρίζ.
Στα ξένα τέστ κατηγορήθηκε η ανάρτηση του ως αχρειαστα σκληρή.
Δεν θα το έλεγα.
Είναι όπως του δικού μου αιρκρος σχετικά σκληρή και όπως όλοι οι ημιακαμπτοι πίσω που φοράνε όλα σχεδόν τα αμάξια της κατηγορίας β και c χτυπάνε λίγο στις εγκάρσιες κοφτές ανωμαλίες του δρόμου.
Όχι κάτι αξιοσημείωτο όμως.
Η σύγκριση με την ανάρτηση της Σιτροέν δεν έχει νόημα αφού πλησιάζει την αίσθηση της υδροπνευματικης χωρίς να την φτάνει βέβαια, αλλά όλος ο ανταγωνισμός είναι πολύ πίσω σε αυτό το θέμα..
Βέβαια σε κάποιους τους αρέσει να κοπανιουνται.
Σε αυτούς κλείνει το μάτι το Φροντερα στηρίζοντας την γερμανική του λογική.
Έλα να σε πάω μια βόλτα 3-4 χλμ με το T-ROC να τα δεις την πραγματική γερμανική λογική
-
Εχω ήδη θέματα με την μέση μου, όπως και με τα γόνατα ως εργατικά προβλήματα, μετά από ανέβασμα και κατέβασμα δεκάδων χιλιάδων σκαλοπατιών και χιλιάδων ωρών ορθοστασίας στον εργασιακό μου βίο, για να την ταλαιπωρήσω περισσότερο με άβολα καθίσματα και άνευ λόγου σκληρά αμορτισέρ...
Εδώ έχουν σκληρύνει τα crossclimate και έχει αρχίσει και με ενοχλεί στο αιρκρος...
Κάνε ένα τέστ ντράιβ το νέο αιρκρος πάντως, έστω και στο χειροκίνητο, γιατί τα υβριδικά αργούν.
Γενικά 3 και 3 αιρκρος έβγαλαν πρώτα τα βενζίνης, μετά τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά αιρκρος έρχονται σιγά σιγά με καθυστέρηση, ενώ τα υβριδικά 3 δεν ξέρουμε ακόμα πότε θα έρθουν, αφού δόθηκε προτεραιότητα στο υβριδικό Πάντα.
Οι παραγγελίες είναι τόσες πολλές που δεν φτάνει το εργοστάσιο στην Σλοβακία και θα φτιάξουν γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο στην Σερβία, φτιάχνοντας και εκεί 3 και Πάντα.
Αργεί και η βενζίνης του Πάντα για τον ίδιο λόγο.
Το Φροντέρα έρχεται μόνο υβριδικό προς το παρόν σε δύο κινητήρες, αλλά νομίζω ότι ο μικρός κινητήρας έχει τόσο μικρή διαφορά τιμής στην λιανική που δεν αξίζει.
Εκτός αν τον σπρώξουν στα λήζινγκ στην φτηνή έκδοση.
Είδα προχτές ένα C3 τέτοιο λήζινγκ φτηνής έκδοσης με το κινητό αντί για οθόνη, σε απλό λευκό χρώμα, προφανώς για πωλητή.
-
@criuser said in
Το Φροντέρα έρχεται μόνο υβριδικό προς το παρόν σε δύο κινητήρες, αλλά νομίζω ότι ο μικρός κινητήρας έχει τόσο μικρή διαφορά τιμής στην λιανική που δεν αξίζει.
Εκτός αν τον σπρώξουν στα λήζινγκ στην φτηνή έκδοση.
Είδα προχτές ένα C3 τέτοιο λήζινγκ φτηνής έκδοσης με το κινητό αντί για οθόνη, σε απλό λευκό χρώμα, προφανώς για πωλητή.
Οι καταναλώσεις που ανέφερες είναι για το υβριδικό?
-
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
Προφανώς στα 20-25 του μποτιλιαρίσματος θα ακουμπήσει τα 8, στον επαρχιακό θα πέσει στα 6 - 6,5 και στον αυτοκινητόδρομο 6,5 - 7.
Το προφανώς, από που προκύπτει? Γι ανα βγει το αφήγημα? Γιατι 9αρια βλέπουμε στο Πάντα. Οπότε ουσιαστικά ειναι ένα υβρίδιο που καίει τα διπλά από τα κανονικά υβριδικα, κοπανάει, έχει ποιότητα για κλωτσιές (χειρότερη και από γιάρις), αξιοπιστία στα τάρταρα και βασίζεται στους χώρους και την τιμή....αααα και τα καθρεπφτάκια για ιθαγενείς που πλέον ειναι οθόνες.
-
@gtsartsal said in OPEL FRONTERA 2024:
@criuser said in
Το Φροντέρα έρχεται μόνο υβριδικό προς το παρόν σε δύο κινητήρες, αλλά νομίζω ότι ο μικρός κινητήρας έχει τόσο μικρή διαφορά τιμής στην λιανική που δεν αξίζει.
Εκτός αν τον σπρώξουν στα λήζινγκ στην φτηνή έκδοση.
Είδα προχτές ένα C3 τέτοιο λήζινγκ φτηνής έκδοσης με το κινητό αντί για οθόνη, σε απλό λευκό χρώμα, προφανώς για πωλητή.
Οι καταναλώσεις που ανέφερες είναι για το υβριδικό?
Ναι το υβριδικό με τα 145 άλογα. Βέβαια είναι καινούργιο, έχει 2000 χλμ στο κοντέρ και όλα τα χλμ αφορούν κοντινές διαδρομές με αναμμένο κλιματισμό.
Να θυμίσω πάλι ότι η εταιρεία έχει πει ότι η υβριδική έκδοση θα έχει μείωση στην κατανάλωση κάπου 15-20 % σε σχέση με το απλό βενζίνης.
Αν λοιπόν το δικό μου απλό αυτόματο βενζίνης είχε μέση κατανάλωση στα 50000 χλμ που το είχα 7,7 λίτρα, θεωρώ ότι το μεγαλύτερο, ψηλότερο και ισχυρότερο νέο υβριδικό αιρκρος θα έχει γύρω στα 6 - 6,5 λ/100.
Επίσης θεωρώ σημαντικό τον τρόπο οδήγησης και πόσο θα μπορεί κάποιος να κινείται με την μπαταρία στις μικρές διαδρομές στην πόλη.
-
@fanis75 said in OPEL FRONTERA 2024:
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
Προφανώς στα 20-25 του μποτιλιαρίσματος θα ακουμπήσει τα 8, στον επαρχιακό θα πέσει στα 6 - 6,5 και στον αυτοκινητόδρομο 6,5 - 7.
Το προφανώς, από που προκύπτει? Γι ανα βγει το αφήγημα? Γιατι 9αρια βλέπουμε στο Πάντα. Οπότε ουσιαστικά ειναι ένα υβρίδιο που καίει τα διπλά από τα κανονικά υβριδικα, κοπανάει, έχει ποιότητα για κλωτσιές (χειρότερη και από γιάρις), αξιοπιστία στα τάρταρα και βασίζεται στους χώρους και την τιμή....αααα και τα καθρεπφτάκια για ιθαγενείς που πλέον ειναι οθόνες.
Ενας το είδε το 9άρι.
Εγώ είδα ότι το απλό βενζίνης αιρκρος της Ωμέγα όταν το έκανα τέστ ντράιβ πριν 2 μήνες είχε 290 χλμ και είχε 7,8 κατανάλωση σε τέστ ντράιβ με την κίνηση της Μεσογείων.
Τα 9 είναι ξεκάθαρα θέμα του "δοκιμαστή"
-
Θα ερθει η ωρα που το spiritmonitor θα δειξει τα αποτελεσματα.
Ο,τι και να γραφει ο καθενας εδω μεσα...Γραφει ο Κρουζερ για το δικο του στα 7.7 με 50Κ αλλα κανεις δεν ξερει αν εχει κανει ΕΟ τα 45Κ...
Αλλα βγαινει ευκολα το συμπερασμα οτι θα εχει 6-6,5 το καινουριο.
Μπορει σε καμια ΕΟ και επαρχιακο. Αλλα μεσα στην πολη ουτε καν... -
Και Εθνική οδό να είχα κάνει πάλι θα πήγαινα αέρα και θα έκαιγα αρκετά...
Το έχω όμως πει.
Μποτιλιαρίσματα μόνο το 5 % των χλμ που κάνω.
Αρκετά σε Αττική οδό, αλλά και στην πόλη, όχι όμως σε ώρες αιχμής που θέλεις 1 ώρα Χαλάνδρι - Σύνταγμα, αλλά εκεί που θέλεις 30 λεπτά.
Ασε που επειδή ξέρω καλά τους δρόμους πάω από διάφορες διαδρομές κάθε φορά.
-
Τοτε δεν μπορεις να μιλας για καταναλωσεις στην πολη οταν δεν κανεις χλμ μεσα σε αυτην. Τα νουμερα ειναι εντελως παραπλανητικα (ηθελημενα ή μη).
Ειναι σαν να λεω εγω οτι το CX-30 εχει μεση καταναλωση 7λτ γιατι ειμαι ολη την ωρα στα ταξιδια και δεν βλεπει ποτε μποτιλιαρισμα. ΄Η μπορει να κινηθω τωρα τον Αυγουστο μεσα στην πολη και να καψω 6 λτ γιατι ειναι αδεια...Να μιλησουν καποιοι με συνεχομενο και καθημερινο μποτιλιαρισμα μεσα στην κινηση ναι το δεχομαι. Γι αυτο λεω δεν ξεουμε ολων των χρηστων το προφιλ. Οποτε το να λεμε νουμερα ετσι ειναι για αστειο.
Οταν βγει στο δρομο θα φανουν τα νουμερα απο τους κατοχους.
-
Ούτε όλοι όμως είναι 1 ώρα μέσα στο μποτιλιάρισμα γιατί προϋποθέτει να έχουν πάρκινγκ στην δουλειά που πάλι ελάχιστοι το έχουν.
Αλλιώς και μποτιλιάρισμα και να ψάχνεις για θέση σε μια πόλη με 70 σταθμούς τρένου είναι μαζοχισμός
-
@chrisk6 said in OPEL FRONTERA 2024:
Γραφει ο Κρουζερ για το δικο του στα 7.7 με 50Κ αλλα κανεις δεν ξερει αν εχει κανει ΕΟ τα 45Κ...
Εεε έτσι ειναι. Εγώ που το είχα πάρει για τεστ, 9-10 ήταν το αυτόματο σε τριο. Σε συνθήκες Αθήνας, όχι κρούζινγκ στην επαρχία.
-
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
Ούτε όλοι όμως είναι 1 ώρα μέσα στο μποτιλιάρισμα γιατί προϋποθέτει να έχουν πάρκινγκ στην δουλειά που πάλι ελάχιστοι το έχουν.
Αλλιώς και μποτιλιάρισμα και να ψάχνεις για θέση σε μια πόλη με 70 σταθμούς τρένου είναι μαζοχισμός
Δεν έχουμε όλοι τρένα κοντά μας. Ειδικά ΒΠ πάσχουν πάρα πολύ. Έχουν μαζευτεί όλοι περιξ του δαχτυλιδιού και σταθμός δεν υπάρχει. οπότε όλοι με αμάξια πάμε (μόνο η ΕΥ έχει καπου 3.000 κόσμο με αμάξια).
-
Δεν θα το έλεγα ότι δεν έχουν τρένα σχεδόν όλοι...
Αλλά προφανώς δεν θεωρείται δύσκολη διαδρομή το Χαλάνδρι - Δαχτυλίδι στην Κηφισίας.
Μιλάμε για το να κατέβεις από τα προάστια Σύνταγμα.
-
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
Αλλά προφανώς δεν θεωρείται δύσκολη διαδρομή το Χαλάνδρι - Δαχτυλίδι στην Κηφισίας.
Δεν ειναι. Αλλά το πρόβλημα ειναι ότι η περιοχή με τις περισσότερες εταιρίες και αυτοκίνητα (μιλάμε για πάνω από 5.000 εταιρικά αμάξια συγκεντρωμένα σε 2-3 χλμ που φευγουν σχεδόν όλα μαζί!), δεν εξυπηρετείται από μετρό. Οπότε γίνεται το αδιαχώρητο - θα έρθει και το Καζίνο σε λίγα χρόνια και έδεσε το γλυκό.
-
Το ξέρω ότι γίνεται το αδιαχώρητο και μέχρι τις 7 το απόγευμα που κατεβαίνει ο γιος από την δουλειά του ταλαιπωρείται.
Αλλά δεν είναι το ίδιο με το Χαλάνδρι - Σύνταγμα.
Πριν το μετρό έκανες και 90 λεπτά με το αμάξι σε ώρα αιχμής.
Το Καζίνο δεν θα έχει κόσμο στις 5 το απόγευμα...
-
-
@criuser said in OPEL FRONTERA 2024:
Κίμωνας λέει....
Δεν τον ξέρω...
Σχολιάστε οι υπόλοιποι...
150 λέξεις σύνολο ο συγκεκριμένος κάνει +20 λεπτά βίντεο που αυτά που λέει θα μπορούσε να τα πει σε 5....η δυσκολία να εκφραστεί παρεμενει ...
-
Πολύ άσχημο αυτοκίνητο.Πως την κατάντησαν έτσι την opel ....
OPEL FRONTERA 2024