-
Όχι μηχανή ρε παιδιά ας πάρουν γρήγορο αυτοκίνητο..... Δεν έχω φθάσει τα 30 και ήδη πολλοί της ηλικίας μου έχουν χαθεί...... Ένα σκούτερ για ψευτοδουλειες είχα τελευταία και το παράτησα με τόσες στιγμές που είχα με τουρίστες εδώ και ταχύτητες....20-30χαω.....
Πόδια ή αμάξι και ας κάψει όσο θέλει πλέον.
Αν είχα μηχανή πάντως θα είχα σκοτωθεί χχχχ φορές μία λάδια,μια χαλίκια,μια έπεσε πέτρα,μια ήρθε ο άλλος πάνω σου,μια γιατί μπήκα γρήγορα κοκ.... Μακριά
Σε περίπτωση που πρόκειται για πρώτο αμάξι πάρε κάτι ασφαλές όπως λες με 9-10κ μεταχειρισμένο και μετά από 2-3 χρόνια να πάρει κάτι καλό, ακόμα μαθαίνει να οδηγεί και θα το βαρεθεί. Αν όχι λογικά θα το ευχαριστηθεί το MG .
Είδα ένα χθες περπατώντας ένα...... Συμπαθητικό δεδομένου της προκατάληψης που έχω για όλη την κατηγορία. -
Πάντως και η w202 μερσεντές που αγαπάς σύμφωνα με τα crash tests είναι πολύ χειρότερη από ενα μικρό σύγχρονο αυτοκίνητο όσον αφορά την παθητική ασφάλεια
-
-
Οι μηχανές θέλουν μυαλό και σύνεση, δεν υπάρχει μυστική συνταγή μόνο ή μόνιμα αμυντική οδήγηση
-
@dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:
Τι γίνεται με την MG και το Euroncap, γιατί δεν τεστάρονται;
Σε παραδέχομαι πάντως, σε πολλά θέματα πιάνεις αυτό που δεν πιάνουν οι άλλοι.
Εχει ζουμί η υπόθεση.
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
@skg1958 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το ανέφερες και πιο πάνω. Δεν γίνεται να καταναλώνεις και δη λίγο πάνω από τα όρια στον αυτοκινητόδρομο, γύρω στα 4,3λ/100 χλμ
Παρέθεσα πιο πάνω βίντεο με το yaris hybrid όπου δείχνει ποιες οι καταναλώσεις του σε ταχύτητες ταξιδιού.
Απλώς το πιθανότερο είναι να υπολογίζεις και την πόλη όταν φτάνεις στον προορισμό σου και έτσι να βγάζει έναν μέσο όρο.
Το ΠΣΚ που μας πέρασε πήγα από την Θεσσαλονίκη στις Ανατολικές ακτές του Πηλίου. Φουλάρισα Θεσσαλονίκη έκανα εντός πόλεως περίπου 10χλμ για συνολικά στο ταξίδι 500 επιπλέον χιλιόμετρα .Μέχρι τον Άνω Βόλο η κατανάλωση ήταν 4,3 στα Χάνια έφτασε τα 4,7 και στην κάθοδο επανήλθε στα 4,3. Στην επιστροφή έφτασε τα 4,9 στην άνοδο μέχρι τα Χάνια και στην Θεσσαλονίκη ήταν ξανά στο 4,3. Ποτέ δεν έχω δει μέση πάνω από 4,5 στον αυτοκινητόδρομο . Ίσως η αιτία είναι ότι φοράω 15άρες και όχι 16άρες ή 17άρες
Αυτό το ΠΣΚ θα πάω με το CX-60 3,3 οπότε θα δώ νούμερα γύρω στο 6/100
Κάτι δεν μετράς σωστά. Και το βίντεο που έβαλα είναι με την βασική έκδοση του Yaris και με 15 ιντσών ζάντες.
Δεν μπορεί να γράψει τόσο χαμηλές σε ταξίδια πάνω από τα όρια. Εκτός εάν εννοείς κάτω από τα όρια.
Δηλαδή με 130-140χλμ/ώρα δεν φαίνεται να γράφει τέτοιες καταναλώσεις σε καμία δοκιμή.
Θα κοιτάξω και εγώ να βγάλω βίντεο. Πάντως όταν το πήρα από Αθήνα και ανέβηκα Θεσσαλονίκη (με τα όρια σε γενικές γραμμές ) είχα 19% ηλεκτρική κίνηση
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Πάντως και η w202 μερσεντές που αγαπάς σύμφωνα με τα crash tests είναι πολύ χειρότερη από ενα μικρό σύγχρονο αυτοκίνητο όσον αφορά την παθητική ασφάλεια
Πολλά έχουν ειπωθεί για τα crash test της εποχής εκείνης, δοκιμάστηκαν αυτοκίνητα που σχεδιαστηκαν πολυ πριν την εισαγωγη των συγκεκριμένων τεστ. Για το αποτέλεσμα δε ευθύνονται συντριπτικά τα διπλά ψαλίδια που χρησιμοποιούσε η μερκ τα οποία κατάφερε να διαχειριστεί εν τέλει μετά απο 30 χρόνια τώρα δηλαδή.
Ωστόσο δεν αντιλέγω σαφώς τα νέα αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή για αυτό και δεν χρησιμοποιώ καθημερινά τη w202,ειδάλλως δεν την αλλαζα με τίποτα.
υ.γ. lap δεν το έχω στοκ το σασι, γεμάτο μπάρες είναι παντού,μόνο το πάνω μέρος του cage λείπει. Ακόμη και έτσι τα διπλά ψαλίδια σε 40% κάνουν μεγάλη ζημιά και κυρίως γιατί δεν υπάρχει αποσπώμενο υποπλαίσιο.Όλη αυτή η ζώνη που οριοθετούν είναι ακαμπτη οπότε υπάρχει κορεσμός προς την α κολόνα. -
Ξέχασα επίσης, 40% σε ακλόνητο εμπόδιο δεν βρίσκεις, αυτό που δεν μ αρέσει πλέον είναι ότι η w202 είναι πλέον ελαφρύ αυτοκίνητο έναντι αυτών που συναντάει στο δρόμο,σε σχέση με πριν 30 χρόνια...... Για αυτό πήρα το allroad που πάσχει μόνο σε σχέση με gle,gls με όλα τα υπόλοιπα συμπεριφέρεται ως τανκ.
Οπότε επανερχόμαστε στο....... ΜΕΓΑΛΟ αυτοκίνητο.
Σπάνια θα ζητηθεί από ένα αυτοκίνητο να αντιμετωπίσει τη μάζα του απέναντι σε ακλόνητο εμπόδιο. -
Εχει να κάνει με την ταχύτητα και έτσι το υπολογίσουν. Βάζουν 56 χλμ.ωρα η 64/ψώρα για να μετρήσουν μια σύγκρουση με 50 χλμ/ώρα και διαφορετικές μάζες.
Σβήσε την παράθεση , φορτώνεται ο σέρβερ.
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Δεν μηδενίζεις τον υπολογιστή κατανάλωσης στα ταξίδια και για αυτό βλέπεις τόσο χαμηλή κατανάλωση .
Η κατανάλωση λίγο πάνω από τα όρια είναι αυτή…
Είναι σοβαρό βίντεο τώρα αυτό; στα 100 4,9 στα 120 5,1
Στα 100kph είσαι λίγο πάνω από 4l/100 και αυτή θα είναι η μέση ταχύτητα που θα έχεις στον αυτοκινητόδρομο (ίσως και πιο κάτω) αν κινείσαι εντός ορίων εθνικής οδού. Συνεπώς εντός ορίων 4.xx κατανάλωση αναμένεις η οποία πιθανώς είναι ελάχιστα καλύτερη από το αντίστοιχο μη υβριδικό. Δύσκολα το MG3 θα πέσει πιο χαμηλά σε ένα ταξίδι.
P.S. o 1001 cars μετράει το yaris 130 hev 4,9 στα 120Kph
-
Ρε σείς σβήστε τις παραθέσεις;
Μπααααα
-
-
@azmo said in MG3 Hybrid+ 2024:
Τίποτα δεν είναι πιο ανασφαλές από 1000αρα street μηχανή
Το παπι και τα μικρα σκουτερ.
-
Σύμφωνα με το ιθπανικο βιντεάκι, το mg3 θα πάρει αναβάθμιση στους 10 μήνες που κυκλοφορεί και θα αποκτήσει μεσαίο αερόσακο ( ε ναι ντροπή να μην έχει …ακούει η stellantis ?) νέο μεγαλύτερο πλευρικό αεροσακο καθισμάτων, νέα σχεδίαση στην βάση του ταμπλό και δομική ενίσχυση χάλυβα στο b pillar.
Δηλαδή οι τύποι μας το φέρνουν σε δόσεις. Στην αρχή δεν είχε τηλεσκοπική ρύθμιση του τιμονιού και τώρα έχει, δεν είχε σωστό λογισμικό για την φόρτιση της μπαταρίας και τώρα επιτέλους έχει , δεν είχε 60-40 πίσω πλάτη καθίσματος και τώρα έχει,
Τουλάχιστον βάζουν βίδες και κατσαβίδι στην συσκευασία;
-
Επίσης διάβασα στο φόρουμ ιδιοκτητών, κάτι παππούδες τα αγοράζουν στο εξωτερικό αλλά τεσπα, πως έκανε αναβάθμιση λογισμικού στην σουίτα ADAS την οποία αναβάθμιση την πλήρωσαν στο ετήσιο service τους!!! Και έγινε πολύ καλύτερο στο lane assist που πριν έσπαγε νεύρα και γενικότερα πιο γλυκό στις ειδοποιήσεις του.
-
-
Και εδώ ο Κίμωνας . Ψηλοασχετος με τα αυτοκίνητα, αλλά το βάζω για να δούμε ποια η αντίδραση ενός μέσου νέου ανθρώπου
Πάντως όντως το αυτοκίνητο έχει έντονη ροπή όπως διαπιστώνει και αυτος, και για έναν άπειρο οδηγό ίσως είναι θέμα
-
@w202-amg said in MG3 Hybrid+ 2024:
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Πάντως και η w202 μερσεντές που αγαπάς σύμφωνα με τα crash tests είναι πολύ χειρότερη από ενα μικρό σύγχρονο αυτοκίνητο όσον αφορά την παθητική ασφάλεια
Πολλά έχουν ειπωθεί για τα crash test της εποχής εκείνης, δοκιμάστηκαν αυτοκίνητα που σχεδιαστηκαν πολυ πριν την εισαγωγη των συγκεκριμένων τεστ. Για το αποτέλεσμα δε ευθύνονται συντριπτικά τα διπλά ψαλίδια που χρησιμοποιούσε η μερκ τα οποία κατάφερε να διαχειριστεί εν τέλει μετά απο 30 χρόνια τώρα δηλαδή.
Ωστόσο δεν αντιλέγω σαφώς τα νέα αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή για αυτό και δεν χρησιμοποιώ καθημερινά τη w202,ειδάλλως δεν την αλλαζα με τίποτα.
υ.γ. lap δεν το έχω στοκ το σασι, γεμάτο μπάρες είναι παντού,μόνο το πάνω μέρος του cage λείπει. Ακόμη και έτσι τα διπλά ψαλίδια σε 40% κάνουν μεγάλη ζημιά και κυρίως γιατί δεν υπάρχει αποσπώμενο υποπλαίσιο.Όλη αυτή η ζώνη που οριοθετούν είναι ακαμπτη οπότε υπάρχει κορεσμός προς την α κολόνα.Δεν κατάλαβα ούτε λέξη
-
@red_monster said in MG3 Hybrid+ 2024:
@w202-amg said in MG3 Hybrid+ 2024:
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Πάντως και η w202 μερσεντές που αγαπάς σύμφωνα με τα crash tests είναι πολύ χειρότερη από ενα μικρό σύγχρονο αυτοκίνητο όσον αφορά την παθητική ασφάλεια
Πολλά έχουν ειπωθεί για τα crash test της εποχής εκείνης, δοκιμάστηκαν αυτοκίνητα που σχεδιαστηκαν πολυ πριν την εισαγωγη των συγκεκριμένων τεστ. Για το αποτέλεσμα δε ευθύνονται συντριπτικά τα διπλά ψαλίδια που χρησιμοποιούσε η μερκ τα οποία κατάφερε να διαχειριστεί εν τέλει μετά απο 30 χρόνια τώρα δηλαδή.
Ωστόσο δεν αντιλέγω σαφώς τα νέα αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή για αυτό και δεν χρησιμοποιώ καθημερινά τη w202,ειδάλλως δεν την αλλαζα με τίποτα.
υ.γ. lap δεν το έχω στοκ το σασι, γεμάτο μπάρες είναι παντού,μόνο το πάνω μέρος του cage λείπει. Ακόμη και έτσι τα διπλά ψαλίδια σε 40% κάνουν μεγάλη ζημιά και κυρίως γιατί δεν υπάρχει αποσπώμενο υποπλαίσιο.Όλη αυτή η ζώνη που οριοθετούν είναι ακαμπτη οπότε υπάρχει κορεσμός προς την α κολόνα.Δεν κατάλαβα ούτε λέξη
Ξαναδιάβασε το , αν όσα λέω τα κάνεις προβολή θα τα καταλάβεις .....
-
@w202-amg said in MG3 Hybrid+ 2024:
@red_monster said in MG3 Hybrid+ 2024:
@w202-amg said in MG3 Hybrid+ 2024:
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Πάντως και η w202 μερσεντές που αγαπάς σύμφωνα με τα crash tests είναι πολύ χειρότερη από ενα μικρό σύγχρονο αυτοκίνητο όσον αφορά την παθητική ασφάλεια
Πολλά έχουν ειπωθεί για τα crash test της εποχής εκείνης, δοκιμάστηκαν αυτοκίνητα που σχεδιαστηκαν πολυ πριν την εισαγωγη των συγκεκριμένων τεστ. Για το αποτέλεσμα δε ευθύνονται συντριπτικά τα διπλά ψαλίδια που χρησιμοποιούσε η μερκ τα οποία κατάφερε να διαχειριστεί εν τέλει μετά απο 30 χρόνια τώρα δηλαδή.
Ωστόσο δεν αντιλέγω σαφώς τα νέα αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή για αυτό και δεν χρησιμοποιώ καθημερινά τη w202,ειδάλλως δεν την αλλαζα με τίποτα.
υ.γ. lap δεν το έχω στοκ το σασι, γεμάτο μπάρες είναι παντού,μόνο το πάνω μέρος του cage λείπει. Ακόμη και έτσι τα διπλά ψαλίδια σε 40% κάνουν μεγάλη ζημιά και κυρίως γιατί δεν υπάρχει αποσπώμενο υποπλαίσιο.Όλη αυτή η ζώνη που οριοθετούν είναι ακαμπτη οπότε υπάρχει κορεσμός προς την α κολόνα.Δεν κατάλαβα ούτε λέξη
Ξαναδιάβασε το , αν όσα λέω τα κάνεις προβολή θα τα καταλάβεις .....
Πάλι δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς. Μιλάς λυρικά; Με ποιητική αδεία ;
MG3 Hybrid+ 2024
