-
@babisstinson said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
Πολύ καλή κίνηση. να κρατήσεις το παλιό ανταλλακτικό μήπως μπορεί κάποιος να στο φτιάξει σε καλύτερη έκδοση. Δεν υπάρχει φαντάζομαι έτοιμο στην αγορά από κάποιον ε;
Τουλάχιστον είναι από τις ζημιές που δεν σε αφήνει στον δρόμο, μπορείς να γυρίσεις σπίτι χωρίς οδική βοήθεια. 40000 χιλιόμετρα βέβαια μου φαίνονται λίγα για τέτοια ζημιά.Το έχει αγοράσει μεταχειρισμένο
-
Ναι οκ μεταχειρισμένο, αλλά και πάλι 40000 για να κλατάρει κάτι τόσο βασικό μου φαίνονται λίγα.
-
@babisstinson said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
Ναι οκ μεταχειρισμένο, αλλά και πάλι 40000 για να κλατάρει κάτι τόσο βασικό μου φαίνονται λίγα.
40 εκανε αυτος απο οταν το πηρε. Μπορει να ειχε άλλα 100 απο πριν . Αυτο καταλαβα
-
Του έχεις πετάξει τα πέταλα και λίγα έβγαλε.

-
@babisstinson said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
Ναι οκ μεταχειρισμένο, αλλά και πάλι 40000 για να κλατάρει κάτι τόσο βασικό μου φαίνονται λίγα.
Το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο και είναι άγνωστο πόσα χιλιόμετρα είχε κάνει με το ίδιο κολάρο! Υπάρχουν κάποια αφτερμάρκετ στο ebay αλλά δείχνουν ολόιδια στις φωτογραφίες με το γνήσιο. Τώρα που το άλλαξα καινούργιο θα έχει ενδιαφέρον να δω τελικά πόσα χιλιόμετρα αντέχει.
-
@billy84 said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
@babisstinson said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
Ναι οκ μεταχειρισμένο, αλλά και πάλι 40000 για να κλατάρει κάτι τόσο βασικό μου φαίνονται λίγα.
Το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο και είναι άγνωστο πόσα χιλιόμετρα είχε κάνει με το ίδιο κολάρο! Υπάρχουν κάποια αφτερμάρκετ στο ebay αλλά δείχνουν ολόιδια στις φωτογραφίες με το γνήσιο. Τώρα που το άλλαξα καινούργιο θα έχει ενδιαφέρον να δω τελικά πόσα χιλιόμετρα αντέχει.
την κοντρα βαση του σαζμαν να κοιταξεις.
-
@ilias-a said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
@billy84 said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
@babisstinson said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
Ναι οκ μεταχειρισμένο, αλλά και πάλι 40000 για να κλατάρει κάτι τόσο βασικό μου φαίνονται λίγα.
Το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο και είναι άγνωστο πόσα χιλιόμετρα είχε κάνει με το ίδιο κολάρο! Υπάρχουν κάποια αφτερμάρκετ στο ebay αλλά δείχνουν ολόιδια στις φωτογραφίες με το γνήσιο. Τώρα που το άλλαξα καινούργιο θα έχει ενδιαφέρον να δω τελικά πόσα χιλιόμετρα αντέχει.
την κοντρα βαση του σαζμαν να κοιταξεις.
Την έχω αλλάξει αυτήν πρόσφατα! Είχε σκιστεί το σινεμπλόκ!
-
Α οκ, δεν κατάλαβα ότι είχε κι άλλα χιλιόμετρα προηγουμένως.
-
@billy84 said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
@ilias-a said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
@billy84 said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
@babisstinson said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
Ναι οκ μεταχειρισμένο, αλλά και πάλι 40000 για να κλατάρει κάτι τόσο βασικό μου φαίνονται λίγα.
Το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο και είναι άγνωστο πόσα χιλιόμετρα είχε κάνει με το ίδιο κολάρο! Υπάρχουν κάποια αφτερμάρκετ στο ebay αλλά δείχνουν ολόιδια στις φωτογραφίες με το γνήσιο. Τώρα που το άλλαξα καινούργιο θα έχει ενδιαφέρον να δω τελικά πόσα χιλιόμετρα αντέχει.
την κοντρα βαση του σαζμαν να κοιταξεις.
Την έχω αλλάξει αυτήν πρόσφατα! Είχε σκιστεί το σινεμπλόκ!
Στο σημειο που κοπηκε μαλλον απο τα μπαλαντζα της μηχανης την επαθε τη ζημια.
-
Πολλη σωστη η παρατήρηση του Ηλία. Συμπαγες σκληρο αρα δεν εχει ελαστικοτητα μα οριο θραυσης το μαρκουτσι αυτο.
-
Γι αυτο τα κανουν ευκαμπτα αυτα τα πλαστικα συνηθως ή βαζουν εναν ευκαμπτο συνδεσμο
-
@alexandros-k said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
Γι αυτο τα κανουν ευκαμπτα αυτα τα πλαστικα συνηθως ή βαζουν εναν ευκαμπτο συνδεσμο
Ουτε κολαρο θα αλλαζες, ουτε κοντρα βαση μεχρι να διαλυσει τελειως.
-
@ilias-a said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
@alexandros-k said in Νissan Qashqai J11 [2014-__]:
Γι αυτο τα κανουν ευκαμπτα αυτα τα πλαστικα συνηθως ή βαζουν εναν ευκαμπτο συνδεσμο
Ουτε κολαρο θα αλλαζες, ουτε κοντρα βαση μεχρι να διαλυσει τελειως.
Δεν είμαι σίγουρος για αυτό γιατί από ότι είδα είναι κάτι που σκάει μετά από κάποια χιλιόμετρα σε όλα τα Qashqai και συγκεκριμένα στις χοντρές ζέστες. Αυτή τη βάση κόντρα τη χρειαζόταν από τη μέρα που το πήρα μεταχειρισμένο και τελικά έκανα έτσι πάνω από 30.000km με φουλ χωματόδρομους. Αν επηρέαζε τόσο πιστεύω το κολάρο θα είχε σκάσει από το προηγούμενο καλοκαίρι ή και γενικότερα μέσα σε αυτά τα km. Το κολάρο παρότι σκληρό έχει μια μικρή ελαστικότητα, δεν είναι άκαμπτο.
Σε κάθε περίπτωση θα δω τώρα πόσο θα αντέξει που είναι και όλα αλλαγμένα.
-
The Nissan Qashqai had one of the very popular engine options – the 1.5 diesel engine. And actually, this was the Renault-sourced K9K engine – the legendary old engine that sold millions of copies in Europe and is thought to be one of the greatest mass-market diesel engines on the continent.
Actually, this engine has no serious common problems unless it’s serviced in accordance with Nissan recommendations. Marketing service intervals appeared to be the biggest problem of these engines and it may fail very early just because of this. In this video, I will tell you about the common-sense intervals that you should know about.
I also think that this was a great engine, but only until Renault added the AdBlue system to improve the NOX emissions. After that, the system has been very problematic and hard to repair. So, in this video, I will mostly cover the classic 1.5 diesel version without the NOX reduction system
-
Καλησπερα,
Κατοχος Qashqai 1.5DC, του 2015 απο καινουργιο μετα τις 25Κ χλμ ειχα τρεμουλο στην 1η μονο στη φαση της εκκκιμνησης.
Τελικα αλλαξα δισκο και βολαν σετ της LUK στις 130Κ παρα τις διαβεβαιωσεις οι φοβοι μου επαληθευτηκαν και στο το προβλημα επανηλθε στις 155Κ.
Χρηση 80%+ αυτοκινητοδρομος...
Εχετε καμια προταση/συμβουλη? Απο οτι ακουω απο φιλους πολλα 1.5DCI εχουνς παροομοι θεμα.
Μηπως φταει το βολαν 2πλης μαζας? Μηπως καποιος εχει λυσει το προβλημα με το κιτ μετατροπης απο 2πλης σε μονης μαζας?
Ευχαριστω
Νissan Qashqai J11 [2014-__]