-
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αφορά κατόχους Peugeot 3008-5008 και E-3008 - E-3005 SUV fastback (P64)
Καλησπέρα σε όλους
Σημαντικά προβλήματα παρουσιάζει το σύστημα infotainment κατά την εγκατάσταση των τελευταίων αναβαθμίσεων μέσω OTA.
Οι περιπτώσεις και τα προβλήματα που έχουν είναι τόσο σοβαρά σε σημείο που το αυτοκίνητο μετά την ολοκλήρωση της αναβάθμισης μπορεί να ακινητοποιηθεί.
Τα Peugeot 3008-5008 και E-3008 - E-3005 SUV fastback (P64) αντιμετωπίζουν προβλήματα στο σύστημα ψυχαγωγίας,
όπως σβήσιμο οθόνης απροσδόκητες επαναφορές και προβλήματα στην συνδεσιμότητα.
Αυτά τα προβλήματα μπορεί να κυμαίνονται από μικρές ενοχλήσεις έως δυνητικά σοβαρά προβλήματα, όπως η παντελώς έλλειψη ταχύμετρου.
Μερικά από τα προβλήματα είναι:
Σβήσιμο οθόνης:
Ορισμένοι χρήστες έχουν αναφέρει ότι η κύρια και οι μικρότερες οθόνες σβήνουν κατά την οδήγηση ή κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου, παρόλο που το αυτοκίνητο εξακολουθεί να λειτουργεί.
Απροσδόκητες επαναφορές:
Το σύστημα ψυχαγωγίας ενδέχεται να επαναρυθμιστεί, χάνοντας αποθηκευμένες ρυθμίσεις όπως οι προτιμήσεις υποβοήθησης οδηγού, χωρίς προφανή λόγο.
Προβλήματα συνδεσιμότητας:
Έχουν αναφερθεί προβλήματα με τη σύνδεση smartphone μέσω Apple CarPlay ή Android Auto.
Γενικά ηλεκτρικά σφάλματα:
Ορισμένοι χρήστες έχουν αντιμετωπίσει γενικά ηλεκτρικά σφάλματα, συμπεριλαμβανομένων ελαττωματικών αισθητήρων και προειδοποιητικών λυχνιών στο ταμπλό.
Επιπτώσεις προβλημάτων:
Απώλεια λειτουργικότητας: Οι μαύρες οθόνες μπορεί να σημαίνουν ότι δεν εμφανίζεται ταχύμετρο, πλοήγηση ή άλλες ζωτικές πληροφορίες.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η απώλεια της οθόνης μπορεί να καταστήσει το αυτοκίνητο αδύνατο για οδήγηση και να ακινητοποιηθεί.
Επανεκκίνηση:
Ορισμένοι χρήστες έχουν αναφέρει ότι η επανεκκίνηση – αρχικοποίηση του αυτοκινήτου (απενεργοποίηση και επανενεργοποίηση) μπορεί να επιλύσει τα προβλήματα, τουλάχιστον προσωρινά.
Επικοινωνία με τα επίσημα Service
Εάν τα προβλήματα επιμένουν, είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε με την αντιπροσωπεία σας για βοήθεια. -
Δεν έχεις τίποτα...σήκω και πατα το...
-
Φήμες λένε ότι την δουλειά των αναβαθμίσεων την πήρε ελληνική εταιρεία με εμπειρία στην ιατρική πληροφορική, γιατί οι κάτοχοι αντιμετώπιζαν και ιατρικής φύσης θέματα, από τις συνεχείς αστοχίες...
-
-
Δεν είναι καινούργια αυτή η προσφορά. Για τον εξοπλισμό, ενω το δημοσίευμα μιλάει ότι έχει τα πάντα, δεν έχει ACC στην έκδοση allure. Η Peugeot σε άλλα μοντέλα μας έχει συνηθίσει να αυξάνει εξοπλισμό μεταγενέστερα και να ρίχνει τιμές. Tα 34Κ με ACC είναι μια τιμή που θα πουλήσει, αρκεί να έχει ανταγωνιστικό εξοπλισμο.
-
Τα πεζό πουλάνε κυρίως σε αγοραστές που δεν την ψάχνουν και πολύ!
Αν αρχίσεις να διαβάσεις για τα κολλήματα , σβησιματα , επανεκκίνησεις, που κάνουν οι οθόνες χάνοντας τα πάντα απο μπροστά σου πρέπει να σου δώσουν γερή έκπτωση για να το πάρεις.... -
Υπάρχουν πάντα οι άνθρωποι με καλό γούστο που θα το αγοράσουν...
Οι κακόγουστοι έχουν άλλα να αγοράσουν...
-
Εννοείται σε όλους μας αρέσει αν και προσωπικά το νέο μου φαίνεται υπερβολικό σε διαστάσεις και εσωτερικά η κεντρική κονσόλα καταλαμβάνει περισσότερο χώρο περιορίζοντας τα πόδια.
Αλλά το κύριο θέμα είναι η αξιοπιστία και φυσικά ο οριακός κινητήρας για ένα αμάξι +4.5μ.
Για να πας στο σωστό κινητήριο σύνολο θες 47Κ -
@tkin73 said in Peugeot 3008 (2024):
Εννοείται σε όλους μας αρέσει αν και προσωπικά το νέο μου φαίνεται υπερβολικό σε διαστάσεις και εσωτερικά η κεντρική κονσόλα καταλαμβάνει περισσότερο χώρο περιορίζοντας τα πόδια.
Αλλά το κύριο θέμα είναι η αξιοπιστία και φυσικά ο οριακός κινητήρας για ένα αμάξι +4.5μ.Επειδή το οδήγησα για td γιατί δεν είχαν το 5008 μου φάνηκε αρκετά ικανοποιητικό το νεύρο του του 3008, δεν ξέρω βέβαια φορτωμένος με το 5008 πώς θα μου φανεί , όταν έρθει η ώρα θα σας πω .
-
Η αξιοπιστία είναι ανάλογη των άλλων εταιρειών σε βάθος χρόνου.
Οντως υπήρξαν λάθη σχεδιασμού, τα οποία διορθώθηκαν και διορθώνονται και δίνονται μεγάλες εγγυήσεις.
Δεν έπαψε να θεωρείται αξιόπιστη η Τογιότα επειδή ο 1,33 αποδείχθηκε φριτέζα, ή επειδή τα μπλόγκ των κορεάτικων ραγίζουν.
Είδαμε τώρα σοβαρές βλάβες σε μπεμβέ, ξέρουμε για αυτές της βάγκ, θεωρώ υποκριτικό να επικεντρώνονται στην πεζώ, έως πλέον κωμικό, ειδικά από μη κατόχους, ενώ οι κάτοχοι είναι ευχαριστημένοι από τα δικά τους αυτοκίνητα.
-
Μια χαρά κράζουμε και τους υπόλοιπους! Δεν είναι προνόμιο μόνο των πεζό.
Σχετικά με την επάρκεια του κινητήρα, τα νούμερα του δεν είναι ιδιαίτερα κακά αν και τα 12.9κιλα/ίππο είναι κακό νούμερο.
Κυρίως έχει να κάνει με το ψυχολογικό ότι βλέπεις μια εμφάνιση που προδιαθέτει για κάτι πιο γρήγορο.
Για το phev τι γνωρίζουμε; Είναι αποδοτικό; Πόσα ηλεκτρικά χλμ βγάζει; Πόσα σενάρια εμπλοκής ηλεκτροκινητήρα, θερμικού έχει; Κλειδώνει την μπαταρία; Έχει επίπεδα ανάκτησης; -
Σιγά μην κράζετε κανένα άλλο.
-
Προσωπικά όταν βλέπω ακούω για κραχτες αστοχίες πάντα κράζω. Δεν φοράω εταιρικά γυαλιά.
-
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αφορά κατόχους Peugeot 3008-5008 και E-3008 - E-3005 SUV fastback (P64)
Καλησπέρα σε όλους
Σημαντικά προβλήματα παρουσιάζει το σύστημα infotainment κατά την εγκατάσταση των τελευταίων αναβαθμίσεων μέσω OTA.
Οι περιπτώσεις και τα προβλήματα που έχουν είναι τόσο σοβαρά σε σημείο που το αυτοκίνητο μετά την ολοκλήρωση της αναβάθμισης μπορεί να ακινητοποιηθεί.
Τα Peugeot 3008-5008 και E-3008 - E-3005 SUV fastback (P64) αντιμετωπίζουν προβλήματα στο σύστημα ψυχαγωγίας,
όπως σβήσιμο οθόνης απροσδόκητες επαναφορές και προβλήματα στην συνδεσιμότητα.
Αυτά τα προβλήματα μπορεί να κυμαίνονται από μικρές ενοχλήσεις έως δυνητικά σοβαρά προβλήματα, όπως η παντελώς έλλειψη ταχύμετρου.
Μερικά από τα προβλήματα είναι:
Σβήσιμο οθόνης:
Ορισμένοι χρήστες έχουν αναφέρει ότι η κύρια και οι μικρότερες οθόνες σβήνουν κατά την οδήγηση ή κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου, παρόλο που το αυτοκίνητο εξακολουθεί να λειτουργεί.
Απροσδόκητες επαναφορές:
Το σύστημα ψυχαγωγίας ενδέχεται να επαναρυθμιστεί, χάνοντας αποθηκευμένες ρυθμίσεις όπως οι προτιμήσεις υποβοήθησης οδηγού, χωρίς προφανή λόγο.
Προβλήματα συνδεσιμότητας:
Έχουν αναφερθεί προβλήματα με τη σύνδεση smartphone μέσω Apple CarPlay ή Android Auto.
Γενικά ηλεκτρικά σφάλματα:
Ορισμένοι χρήστες έχουν αντιμετωπίσει γενικά ηλεκτρικά σφάλματα, συμπεριλαμβανομένων ελαττωματικών αισθητήρων και προειδοποιητικών λυχνιών στο ταμπλό.
Επιπτώσεις προβλημάτων:
Απώλεια λειτουργικότητας: Οι μαύρες οθόνες μπορεί να σημαίνουν ότι δεν εμφανίζεται ταχύμετρο, πλοήγηση ή άλλες ζωτικές πληροφορίες.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η απώλεια της οθόνης μπορεί να καταστήσει το αυτοκίνητο αδύνατο για οδήγηση και να ακινητοποιηθεί.
Επανεκκίνηση:
Ορισμένοι χρήστες έχουν αναφέρει ότι η επανεκκίνηση – αρχικοποίηση του αυτοκινήτου (απενεργοποίηση και επανενεργοποίηση) μπορεί να επιλύσει τα προβλήματα, τουλάχιστον προσωρινά.
Επικοινωνία με τα επίσημα Service
Εάν τα προβλήματα επιμένουν, είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε με την αντιπροσωπεία σας για βοήθεια.To θέμα με το σβήσιμο της οθόνης που το είχαμε και στο e2008 λύθηκε με ένα περιέργο τρόπο. Βάζοντας dongle που μετατρέπει το ενσυρματο carplay σε ασυρματο δεν ξαναέσβησε η οθόνη. Για κάποιον λόγο το dongle διεγείρει τα ρεύματα και δεν ενεργοποιείτε η ρουτίνα που καταλήγει σε μαύρη οθόνη (ενω όλα λειτουργουν κανονικά)
-
Με πολύ official τρόπο βλέπω λύθηκε! Το πολλά βαρύ i cockpit της εταιρείας δεν υποστηρίζει ασύρματο apple/android car play?!
Γιατί σε κάτι κινέζικα του κιλού που μπήκα τελευταία όλα έχουν!
Αλλά αν υποστήριζε δεν θα λυνόταν το θέμα με τα σβησιματα! -
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Η αξιοπιστία είναι ανάλογη των άλλων εταιρειών σε βάθος χρόνου.
Οντως υπήρξαν λάθη σχεδιασμού, τα οποία διορθώθηκαν και διορθώνονται και δίνονται μεγάλες εγγυήσεις.
Δεν έπαψε να θεωρείται αξιόπιστη η Τογιότα επειδή ο 1,33 αποδείχθηκε φριτέζα, ή επειδή τα μπλόγκ των κορεάτικων ραγίζουν.
Είδαμε τώρα σοβαρές βλάβες σε μπεμβέ, ξέρουμε για αυτές της βάγκ, θεωρώ υποκριτικό να επικεντρώνονται στην πεζώ, έως πλέον κωμικό, ειδικά από μη κατόχους, ενώ οι κάτοχοι είναι ευχαριστημένοι από τα δικά τους αυτοκίνητα.
Σορρυ μα μη τα εξισωνουμε ολα ετσι αμασιτα. Στην bmw καλεσαν για ελεγχο και πιθανη επισκευη 25.000 αυτοκινητα. Οχι 2.500.000. Το βαγκ εχει περασει μια δεκαετια διχως τα θεματα του παρελθοντος. Το κοστος της ενοποιησης μιας ντουζινας εταιρειων κατω απο το ονομα Στελλαντις πηγε γραμμη σε καθε πικραμενο. Ξερω ανθρωπους που μαζευουν χρηματα να επισκευασουν κι επειτα να ξεφορτωθουν τα στελλαντια τους. Παρεμπιπτοντως γνωριζοντας ανθρωπους που εργαστηκαν για την bmw ,οι ελεγχοι για την ανακληση λογω πιθανης θραυσης της κολονας στην καμπινα, οφειλονται σε διαδικασιες ελεγχου ποιοτητας που στελλα και λοιπες κινεζιες απλα δεν διαθετουν. Μονο μερκ vw και bmw. Γλυπτικη μεταλλου λεμε...
-
Δεν κατάλαβα, τι εννοείς με κατάρρευση της κολώνας της καμπίνας;;
-
@lap said in Peugeot 3008 (2024):
Δεν κατάλαβα, τι εννοείς με κατάρρευση της κολώνας της καμπίνας;;
https://www.kbb.com/car-news/bmw-recalls-some-x1-models-over-frame-problem/
-
Έλα ρε!!! Πρώτη φορά το διαβάζω !!!
Το ίδιο θέμα είχε και η Toyota στις πρώτες φουρνιές του Yaris cross
-
Φυσικά και vw mercedes bmw έχουν τις καλύτερες διαδικασιες ελέγχου ποιότητας...αφού ψωνίσεις βέβαια και τα ακριβοπληρωσεις μετά είσαι μέσα έξω στα συνεργεία τους δεν μένεις ποτέ ήρεμος!
Peugeot 3008 (2024)