-
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
@pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):
Καλησπερα, οταν φορτιζω το κινητο μου απο την usb-c φορτιζει πολυ αργα
Χρησιμοποιω εναν μετατροπεα usb-c to usb-a και ενα καλωδιο usb-a to usb-c
Καπου διαβασα οτι οι εισοδοι usb-c στην BMW δεν κανουν για φορτιση και οτι προτεινεται η αγορα ενος φορτιστη που συνδεεται στην υποδοχη 12V
Εχει αντιμετωπισει κανεις το ιδιο προβλημα;Το πιθανότερο είναι να φταίει το καλώδιο που χρησιμοποιείς ή ο μετατροπέας σε συνδυασμό με το πρωτόκολλο γρήγορης φόρτισης. Μάρκα/Μοντέλο κινητού;
Samsung A50
-
@pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
@pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):
Καλησπερα, οταν φορτιζω το κινητο μου απο την usb-c φορτιζει πολυ αργα
Χρησιμοποιω εναν μετατροπεα usb-c to usb-a και ενα καλωδιο usb-a to usb-c
Καπου διαβασα οτι οι εισοδοι usb-c στην BMW δεν κανουν για φορτιση και οτι προτεινεται η αγορα ενος φορτιστη που συνδεεται στην υποδοχη 12V
Εχει αντιμετωπισει κανεις το ιδιο προβλημα;Το πιθανότερο είναι να φταίει το καλώδιο που χρησιμοποιείς ή ο μετατροπέας σε συνδυασμό με το πρωτόκολλο γρήγορης φόρτισης. Μάρκα/Μοντέλο κινητού;
Samsung A50
το έχεις δοκιμάσει με το καλώδιο της Samsung;
Θεωρώ απίθανο να μην έχει ούτε 15 w φόρτιση (τόσο μέγιστη έχει το Α50) το usb c του Άσσου. Το T-ROC έχει 45. Δοκίμασες και στις 4 θύρες; -
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
@pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):
@a-d-p said in BMW 1 Series F70 (2024):
@pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):
Καλησπερα, οταν φορτιζω το κινητο μου απο την usb-c φορτιζει πολυ αργα
Χρησιμοποιω εναν μετατροπεα usb-c to usb-a και ενα καλωδιο usb-a to usb-c
Καπου διαβασα οτι οι εισοδοι usb-c στην BMW δεν κανουν για φορτιση και οτι προτεινεται η αγορα ενος φορτιστη που συνδεεται στην υποδοχη 12V
Εχει αντιμετωπισει κανεις το ιδιο προβλημα;Το πιθανότερο είναι να φταίει το καλώδιο που χρησιμοποιείς ή ο μετατροπέας σε συνδυασμό με το πρωτόκολλο γρήγορης φόρτισης. Μάρκα/Μοντέλο κινητού;
Samsung A50
το έχεις δοκιμάσει με το καλώδιο της Samsung;
Θεωρώ απίθανο να μην έχει ούτε 15 w φόρτιση (τόσο μέγιστη έχει το Α50) το usb c του Άσσου. Το T-ROC έχει 45. Δοκίμασες και στις 4 θύρες;Παραγγειλα ενα φορτιστη αυτοκινητου δεν ειναι ακριβοι. Παντως το κινητο το εχω σεταρισμενο σε γρηγορη φορτιση.Το καλωδιο που δοκιμασα με φορτιστη πριζας στο σπιτι το φορτιζε πολυ γρηγορα
Αρα πιθανον οι usb-c του Ασσου να μην δινουν αρκετο ρευμα για φορτιση
Anyway σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες -
Έχω στη κατοχή μου το bmw 120 f70 όχι το Μ packet τη premium έκδοση. Εχω μείνει απογοητευμένος πάρα πολύ . Έβγαλε πρόβλημα τπ σασμάν στα 4.000 χλμ . Τώρα που έχω 13.000 και μπορώ να κρίνω μπορώ να πω ότι δεν μου είναι και τόσο ευχαριστώ οδηγικά . Βέβαια αυτό αλλάζει κι είναι προσωπικό για το καθένα . Δε μου αρέσει που κόβει από μόνο του ,φρενάρει μόνο του όταν αφήνω το γκάζι και κόβει απότομα πολύ . Επισης προχθές συνέβη και κάτι τραγικο. Δεν μου έπιασε το φρένο από την αρχή ήταν σαπούνι αφού το άφησα και το ξανά πάτησα τέρμα 3 φορές έπιασε και ένιωσα σαν βλάβη σαν να έπαθε κάτι . Προβλήματα τώρα για καινούριο αμάξι πολλά και ακριβά .
-
@georgekar99 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Έχω στη κατοχή μου το bmw 120 f70 όχι το Μ packet τη premium έκδοση. Εχω μείνει απογοητευμένος πάρα πολύ . Έβγαλε πρόβλημα τπ σασμάν στα 4.000 χλμ .
Αυτόματο? Εαν ναι, λογικό αφού ειναι dct πλέον τα αυτόματα στα μικρα. Προφανώς κάποια αστοχία (από τις συχνές) του κιβωτίου.
-
@georgekar99 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Έχω στη κατοχή μου το bmw 120 f70 όχι το Μ packet τη premium έκδοση. Εχω μείνει απογοητευμένος πάρα πολύ . Έβγαλε πρόβλημα τπ σασμάν στα 4.000 χλμ . Τώρα που έχω 13.000 και μπορώ να κρίνω μπορώ να πω ότι δεν μου είναι και τόσο ευχαριστώ οδηγικά . Βέβαια αυτό αλλάζει κι είναι προσωπικό για το καθένα . Δε μου αρέσει που κόβει από μόνο του ,φρενάρει μόνο του όταν αφήνω το γκάζι και κόβει απότομα πολύ . Επισης προχθές συνέβη και κάτι τραγικο. Δεν μου έπιασε το φρένο από την αρχή ήταν σαπούνι αφού το άφησα και το ξανά πάτησα τέρμα 3 φορές έπιασε και ένιωσα σαν βλάβη σαν να έπαθε κάτι . Προβλήματα τώρα για καινούριο αμάξι πολλά και ακριβά .
Για τα φρενα εχει υπαρξει προβλημα στις X1 και σε καποια άλλα μοντελα και εχει γινει ανακληση . Δεν ξερω αν υπαρχει το ιδιο θεμα και στο δικο σου . Για ψαξτο
Το σασμαν τι ειχε παθει ?
-
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@georgekar99 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Έχω στη κατοχή μου το bmw 120 f70 όχι το Μ packet τη premium έκδοση. Εχω μείνει απογοητευμένος πάρα πολύ . Έβγαλε πρόβλημα τπ σασμάν στα 4.000 χλμ .
Αυτόματο? Εαν ναι, λογικό αφού ειναι dct πλέον τα αυτόματα στα μικρα. Προφανώς κάποια αστοχία (από τις συχνές) του κιβωτίου.
Ναι εδω ειναι λογικο. Αν ηταν κανενα αλλο (πχ Στελλαντις , τυχαιο παραδειγμα
) θα εβγαζες εκτακτη ανακοινωση για το ποσο χρεπια ειναι
-
@alexandros-k said in BMW 1 Series F70 (2024):
Ναι εδω ειναι λογικο. Αν ηταν κανενα αλλο (πχ Στελλαντις , τυχαιο παραδειγμα
) θα εβγαζες εκτακτη ανακοινωση για το ποσο χρεπια ειναι
Λάθος κάνεις, δεν με διαβαζεις προσεκτικά και θα σε μαλώσω!!
-
Έχω γράψει άπειρες φορές πόσο χάλια ειναι τα διπλοσύμπελκτα και τα βρίζω συνεχώς και όπου σταθώ.
-
Πάρα πολλές φορές έχω γράψει πόσο λάθος και χάλια επιλογή της bmw ειναι να βάζει dct αντί για ZF/Aisin και την κράζω για αυτό, όπως και για την σχεδίαση σε πολλά νέα οχήματά της.
-
Έχω εκθειάσει άπειρες φορές το αυτόματο (το παλιό καλό Aisin) κιβώτιο των Στελάντις (που ειναι και το μόνο καλό που έχουν).
-
-
Το σασμάν το κατάλαβα εγώ ότι έχει θέμα . Δεν μου έβγαλε ένδειξη . Οταν φρέναρα έκανε ατσούμπαλο τις αλλαγές ταχυτήτων και τις κάρφωνε ορισμένες φορές . Και τελικά είχε ελαττωματικο σασμάν . Δεν έχω μείνει καθόλου ικανπππιημενος . Όσο αναφορά με τα φρένα τι να κάνω; Να ανησυχήσω ;
-
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@alexandros-k said in BMW 1 Series F70 (2024):
Ναι εδω ειναι λογικο. Αν ηταν κανενα αλλο (πχ Στελλαντις , τυχαιο παραδειγμα
) θα εβγαζες εκτακτη ανακοινωση για το ποσο χρεπια ειναι
Λάθος κάνεις, δεν με διαβαζεις προσεκτικά και θα σε μαλώσω!!
-
Έχω γράψει άπειρες φορές πόσο χάλια ειναι τα διπλοσύμπελκτα και τα βρίζω συνεχώς και όπου σταθώ.
-
Πάρα πολλές φορές έχω γράψει πόσο λάθος και χάλια επιλογή της bmw ειναι να βάζει dct αντί για ZF/Aisin και την κράζω για αυτό, όπως και για την σχεδίαση σε πολλά νέα οχήματά της.
-
Έχω εκθειάσει άπειρες φορές το αυτόματο (το παλιό καλό Aisin) κιβώτιο των Στελάντις (που ειναι και το μόνο καλό που έχουν).
Ξερω οτι δεν σ αρεσουν τα διπλοσυμπλεκτα , το εχω διαβασει πολλες φορες. Αλλά οσο χαλια και να τα θεωρεις , μονο της bmw χαλασε τοσο νωρις . Ξεπερασε και τα ρεκορ των vag
. Μην ξεχναμε και τα φρενα , που πολυ πιθανον να εχουν το ιδιο θεμα που εχουν τα Χ1 , και μερικες φορες δεν πιανουν καθολου . Τα άλλα λες χρεπια, τα χαλια της bmw δεν τα βλεπεις ομως
-
-
@georgekar99 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Το σασμάν το κατάλαβα εγώ ότι έχει θέμα . Δεν μου έβγαλε ένδειξη . Οταν φρέναρα έκανε ατσούμπαλο τις αλλαγές ταχυτήτων και τις κάρφωνε ορισμένες φορές . Και τελικά είχε ελαττωματικο σασμάν . Δεν έχω μείνει καθόλου ικανπππιημενος . Όσο αναφορά με τα φρένα τι να κάνω; Να ανησυχήσω ;
Φυσικα και πρεπει να πας σε εξουσιοδοτημενο το συντομοτερο και να τους πεις το θεμα που αντιμετωπισες με τα φρενα. Αν δεν ειναι τα φρενα σοβαρο προβλημα, τοτε ποιο ειναι?
Σου λεω τετοιο θεμα εχουν και τα Χ1 , δεν πιανουν τα φρενα και εχει γινει ανακληση , δεν ξερω για την σειρα 1 αν ισχυει το ιδιο -
@georgekar99 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Έχω στη κατοχή μου το bmw 120 f70 όχι το Μ packet τη premium έκδοση. Εχω μείνει απογοητευμένος πάρα πολύ . Έβγαλε πρόβλημα τπ σασμάν στα 4.000 χλμ . Τώρα που έχω 13.000 και μπορώ να κρίνω μπορώ να πω ότι δεν μου είναι και τόσο ευχαριστώ οδηγικά . Βέβαια αυτό αλλάζει κι είναι προσωπικό για το καθένα . Δε μου αρέσει που κόβει από μόνο του ,φρενάρει μόνο του όταν αφήνω το γκάζι και κόβει απότομα πολύ . Επισης προχθές συνέβη και κάτι τραγικο. Δεν μου έπιασε το φρένο από την αρχή ήταν σαπούνι αφού το άφησα και το ξανά πάτησα τέρμα 3 φορές έπιασε και ένιωσα σαν βλάβη σαν να έπαθε κάτι . Προβλήματα τώρα για καινούριο αμάξι πολλά και ακριβά .
Να το πας αμεσα στο συνεργειο, δεν παιζουν με τα φρενα.
-
@alexandros-k said in BMW 1 Series F70 (2024):
Ξερω οτι δεν σ αρεσουν τα διπλοσυμπλεκτα , το εχω διαβασει πολλες φορες. Αλλά οσο χαλια και να τα θεωρεις , μονο της bmw χαλασε τοσο νωρις . Ξεπερασε και τα ρεκορ των vag
. Μην ξεχναμε και τα φρενα , που πολυ πιθανον να εχουν το ιδιο θεμα που εχουν τα Χ1 , και μερικες φορες δεν πιανουν καθολου . Τα άλλα λες χρεπια, τα χαλια της bmw δεν τα βλεπεις ομως
Απλά της bmw (που δεν ειναι δικά της), ειναι ακόμα χειρότερα από τα DSG. Για τα φρένα δεν έχω να πω κάτι, δεν ξέρω τι έχουν....εννοετία ΑΜΕΣΑ συνεργείο - πιθανόν ίδιο θέμα με την Χ1, αφού ίδια πλατφόρμα ειναι.
Το ότι η bmw εχει χαλάσει τελευταία το ξέρουμε....αλλά παραμένει στην ΚΟΡΥΦΗ!!
-
-
@georgekar99 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Το σασμάν το κατάλαβα εγώ ότι έχει θέμα . Δεν μου έβγαλε ένδειξη . Οταν φρέναρα έκανε ατσούμπαλο τις αλλαγές ταχυτήτων και τις κάρφωνε ορισμένες φορές . Και τελικά είχε ελαττωματικο σασμάν . Δεν έχω μείνει καθόλου ικανπππιημενος . Όσο αναφορά με τα φρένα τι να κάνω; Να ανησυχήσω ;
Για τα φρένα πέστο στην αντιπροσωπεία και θα το βάλουν αμέσως για έλεγχο. Το φοβούνται αυτό το θέμα, μάλλον έχουν τρελές νομικές ευθύνες.
Είχα πει τηλεφωνικά στην Karenta ότι σφυρίζουν τα φρένα στο δικό μου και ανησυχώ ότι δεν πιάνουν καλά και μόνο που δεν έστειλαν τεχνικό στο σπίτι να τα δει. Απαίτησαν να πάω άμεσα το αυτοκίνητο για έλεγχο.
-
@georgekar99 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Το σασμάν το κατάλαβα εγώ ότι έχει θέμα . Δεν μου έβγαλε ένδειξη . Οταν φρέναρα έκανε ατσούμπαλο τις αλλαγές ταχυτήτων και τις κάρφωνε ορισμένες φορές . Και τελικά είχε ελαττωματικο σασμάν . Δεν έχω μείνει καθόλου ικανπππιημενος . Όσο αναφορά με τα φρένα τι να κάνω; Να ανησυχήσω ;
Να πας αντιπροσωπεία εννοείται και να ζητήσεις έλεγχο. Ενδεχομένως να έχει βγει και ανάκληση μπορείς να τσεκάρεις με το VIN στη σελίδα τους. Υπάρχει και άλλη πρόσφατη αναφορά ότι δεν έπιασαν με τη μία τα φρένα σε f70.
Αυτό που λες οτι φρενάρει απο μονο του μήπως είναι λόγω των συστημάτων ασφαλείας; Έτσι όπως τα χουν κανει όλοι τα αυτοκίνητα με lane assist κλπ νιώθεις πολλες φορές συνοδηγός.
-
Ακόμα και αν είναι από τα συστήματα ασφαλείας το ότι φρενάρει μόνο του δεν απενεργοποιειται από καπου;
Όσον αφορά για το φρένο θα το αναφέρω.
Δεν το ήξερα ότι είχε παρουσιαστεί θέμα με τις χ1 για ανάκληση. -
@georgekar99 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Ακόμα και αν είναι από τα συστήματα ασφαλείας το ότι φρενάρει μόνο του δεν απενεργοποιειται από καπου;
Όσον αφορά για το φρένο θα το αναφέρω.
Δεν το ήξερα ότι είχε παρουσιαστεί θέμα με τις χ1 για ανάκληση.Δεν έχεις κουμπί για τα συστήματα ασφαλείας όπου τα απενεργοποιεί; Ή κάποια παραμετροποίηση;
-
@georgekar99 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Ακόμα και αν είναι από τα συστήματα ασφαλείας το ότι φρενάρει μόνο του δεν απενεργοποιειται από καπου;
Όσον αφορά για το φρένο θα το αναφέρω.
Δεν το ήξερα ότι είχε παρουσιαστεί θέμα με τις χ1 για ανάκληση.Φρενάρει τον κινητήρα για να φορτισει την μπαταρία του υβριδικού,οταν χρειάζεται.Το μαθαίνεις,κανεις και οικονομία στα τακάκια.
-
@georgekar99 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Το σασμάν το κατάλαβα εγώ ότι έχει θέμα . Δεν μου έβγαλε ένδειξη . Οταν φρέναρα έκανε ατσούμπαλο τις αλλαγές ταχυτήτων και τις κάρφωνε ορισμένες φορές . Και τελικά είχε ελαττωματικο σασμάν . Δεν έχω μείνει καθόλου ικανπππιημενος . Όσο αναφορά με τα φρένα τι να κάνω; Να ανησυχήσω ;
Τα διπλοσυμπεκτα έτσι λειτουργούν. της bmw ειναι απο τα πιο ομαλά. στα κατεβάσματα μπορεί καμμία φορά να το αισθαναισαι πιο απότομα. Τώρα αν σου είπαν ότι έχει πρόβλημα το σαζμαν, πες μας ακριβώς τι σου είπε η αντιπροσωπία. . Το κόψιμο στον κινητήρα όταν αφήνεις το γκάζι είναι για να φορτίσει την μπαταρία του υβριδικού. το μαθαίνεις. Για τα φρενα αν σου έχασε την υποβοήθηση πας αντιπροσωπία, με αναβάθμιση λογισμικού λογικά λύνει το θέμα.
BMW 1 Series F70 (2024)