-
@chrisk6 said in Mazda CX-60:
@skg1958 said in Mazda CX-60:
Έχω το diesel 3.3 του 2025 εδώ και 1,5 μήνα. Το μοτέρ είναι απίστευτο και με την ροπή που έχει βάζει 6η μέσα στην πόλη με 40-50χλμ και στροφάρει 800-900 στροφές. Η δε κατανάλωση αστεία. Μέση με το i-stop παντα απενεργοποιημένο 50% πόλη 50% εκτός στα 5.5/100 στην αντλία . Στο bc 5,8 !!!
Βάλε καμιά φωτό για το χάζι!!
Φαντάζομαι ελαστικότητα και τράβηγμα το 3.3!!! -
Άρμα!!!
Καλοτάξιδο.
-
-
Πανέρμορφο!!! Ζηλεύω άπειρα!! (Με την κάλη έννοια πάντα!!)
-
@skg1958 Φανταστικό!!!
-
Εξαιρετικό (αν και η φωτό αυτή το αδικεί πολύ)
-
Εξαιρετικό αυτοκίνητο! Εξαιρετική επιλογή!
Να πω ότι οδήγησα το CX-80, που είναι ουσιαστικά το ίδιο όχημα, απλώς λίγο πιο μακρύ για να βγει 6-7θέσιο.
Πολύ καλό οδηγικά, κρύβει τον όγκο του, feel good σε όλα.
Έχει και ένα απλό, φυσικό μπουτόν για να βγάζει εκτός όλα τα ενοχλητικά μπιπ-μπιπ χωρίς να μπαίνεις σε σειρά μενού και υπομενού...
Στα συν και η μικρή οθόνη στο βάθος του ταμπλό που χρησιμοποιείς με το εργονομικό περιστροφικό χειριστήριο, σε αντίθεση με το νέο CX5 που εισχώρησε κι αυτό στις ευμεγέθεις ταμπλέτες. Ξενέρωμα...
Η έκδοση που οδήγησα ήταν η 2.5 Phev, που με απογοήτευσε κάπως.
Έχει δύναμη παντού, αλλά εμπλέκει πολύ εύκολα τον κινητήρα σε αντίθεση με άλλα phev που ξέρω και κάνει πολλούς ηλεκτρικούς μικροθορύβους, συνεχώς, σα να είναι αυτοκίνητο προπαραγωγής.
Καμμία σχέση με την premium φάση που θέλει να το εντάξει η μάζντα.
Καθώς το οδηγούσα σκεφτόμουν πόσο γ@μ@το θα είναι αυτό το εργαλείο με τον inline 6κύλινδρο...
Σούπερ επιλογή φίλε skg1958 -
@cmax75 said in Mazda CX-60:
Εξαιρετικό αυτοκίνητο! Εξαιρετική επιλογή!
Να πω ότι οδήγησα το CX-80, που είναι ουσιαστικά το ίδιο όχημα, απλώς λίγο πιο μακρύ για να βγει 6-7θέσιο.
Πολύ καλό οδηγικά, κρύβει τον όγκο του, feel good σε όλα.
Έχει και ένα απλό, φυσικό μπουτόν για να βγάζει εκτός όλα τα ενοχλητικά μπιπ-μπιπ χωρίς να μπαίνεις σε σειρά μενού και υπομενού...
Στα συν και η μικρή οθόνη στο βάθος του ταμπλό που χρησιμοποιείς με το εργονομικό περιστροφικό χειριστήριο, σε αντίθεση με το νέο CX5 που εισχώρησε κι αυτό στις ευμεγέθεις ταμπλέτες. Ξενέρωμα...
Η έκδοση που οδήγησα ήταν η 2.5 Phev, που με απογοήτευσε κάπως.
Έχει δύναμη παντού, αλλά εμπλέκει πολύ εύκολα τον κινητήρα σε αντίθεση με άλλα phev που ξέρω και κάνει πολλούς ηλεκτρικούς μικροθορύβους, συνεχώς, σα να είναι αυτοκίνητο προπαραγωγής.
Καμμία σχέση με την premium φάση που θέλει να το εντάξει η μάζντα.
Καθώς το οδηγούσα σκεφτόμουν πόσο γ@μ@το θα είναι αυτό το εργαλείο με τον inline 6κύλινδρο...
Σούπερ επιλογή φίλε skg1958Σ΄ευχαριστώ . Και εγώ το PHEV είχα οδηγήσει απλά για να δω το αυτοκίνητο . Δεν είχα καμία διάθεση για την έκδοση αυτή αφού είχα δει άπειρα βίντεο που εξηγούσαν πόσο καλύτερο είναι το diesel. Το δείχνουν εξ΄άλλου και οι πωλήσεις που είναι περίπου στο 65% υπέρ του diesel παρά τα φορολογικά μέτρα υπέρ του PHEV σε όλη την ΕΕ.
Το diesel είναι premium σε όλα . Φίλος που πήρε GLC 300de και την πλήρωσε 25.000 παραπάνω όταν μπήκε στο CX-60 απογοητεύτηκε για την επιλογή του κυρίως στην ποιότητα του εσωτερικού .Την οθόνη την έκανα και αφής εν κινήσει μέσω ρυθμίσεων στο μενού, επίσης μέσα στα αγαπημένα μπορείς να έχεις λειτουργίες όπως το lane assist που το απενεργοποιείς με ένα κλικ
Ο κινητήρας είναι αλλού...Δείχνει πολύ πιο δυνατός από το 254 άλογα αλλά είναι η ροπή που κάνει την διαφορά. Το στροφόμετρο είναι συνέχεια γύρω στις 800-1200 στροφές μέσα στην πόλη .Πραγματική μέση κατανάλωση 5,5/100Για αυτά που σου προσφέρει είναι φοβερό vfm . Διαθέτει τα πάντα
-
-
Είδαμε και τέτοιο νούμερο
-
-
Θα του βάλω και εγώ 18άρες....
-
-
-
Προχθές πήγα για το service στο CX-30 και όσο περίμενα περιεργάστηκα το CX-60, είχαν 2-3, το ένα με το λευκό εσωτερικό. Πω πω ζημιά. Τι ποιότητα, τι σχεδιασμός μέσα.
Έκδοση Takumi Diesel σε Zircon Sand (έτσι για την αλλαγή από Soul Red Crystal) με ηλιοροφη και pack sound&convenience στα 68Κ.
Τα διπλά από όσα έδωσα για το CX-30. Αμαξάρα όμως. Θα ήθελα να το κάνω ένα test drive, δεν πρόλαβα, την επόμενη φορά. -
@babisstinson said in Mazda CX-60:
Προχθές πήγα για το service στο CX-30 και όσο περίμενα περιεργάστηκα το CX-60, είχαν 2-3, το ένα με το λευκό εσωτερικό. Πω πω ζημιά. Τι ποιότητα, τι σχεδιασμός μέσα.
Έκδοση Takumi Diesel σε Zircon Sand (έτσι για την αλλαγή από Soul Red Crystal) με ηλιοροφη και pack sound&convenience στα 68Κ.
Τα διπλά από όσα έδωσα για το CX-30. Αμαξάρα όμως. Θα ήθελα να το κάνω ένα test drive, δεν πρόλαβα, την επόμενη φορά.Το έχω σε έκδοση Takumi Plus . Δεν ήθελα το λευκό εσωτερικό .Προτίμησα το μαύρο . Η ποιότητα κατασκευής είναι καλύτερη του Γερμανικού ανταγωνισμού που κοστίζει με αντίστοιχα μοτέρ και εξοπλισμό 30.000 επιπλέον.Όσο για το μοτέρ είναι απίστευτο. Δεν ακούγεται σαν diesel και η ροπή είναι τέτοια που κινείσαι μέσα στην πόλη με 40-50χλμ με 6η σχέση. Και καίει ελάχιστα . Η μέγιστη που έχω καταφέρει είναι 6,8/100 και πάντα το i-stop απενεργοποιημένο
Mazda CX-60