-
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@babisstinson said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@mariolas said in Renault Rafale:
Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?
Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...
E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.
Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...
δεν θα το χαρακτηριζα αυτοκινητο το συγκεκριμενο περισσοτερο appliance οπως η ηλεκτρικη σκουπα
οταν τα γυρισουν πισω απο το ληζινγκ δεν θα τα θελει κανενας και θα πρεπει να τα χαρισουν
Μιλούσα για την συσχέτιση κυβισμού και αξίας. Ένας 1200 με σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να είναι καλύτερος από έναν παλιό δίλιτρο.
καλυτερα απο ενα πχ G35 h BMW 330 αρχες δεκαετιας του 2000? αποκλειεται, μονο χανουν αυτα οτι δεν εχουν καλους χαρτες.
η συγχρονη τεχνολογια ειναι για τους ρυπους δεν βοηθαει ουτε στην αποδοση ουτε στην αισθηση και λειτουργια.
παρολα αυτα ενδιαφερον το Ραφαλ αλλα δεν ειναι ενα αμαξι που θα αγοραζε κανενας λογικος ανθρωπος γιατι κανενας δεν θα μπορει να το συντηρησει με λογικο κοστος.
Μίλησα για δίλιτρα, εσύ μιλάς για τρίλιτρα.
Ένα παλιό δίλιτρο 130 ίππων δεν έχει κάτι καλύτερο από ένα σύγχρονο τουρμπάκι 1000-1200 κυβικών. Ίσως την απλότητα και την ροπή στις πολύ χαμηλές (πριν τουρμπίσει ο μικρός κινητήρας), αλλά κατά τα άλλα τίποτα. Και είμαι υπέρμαχος των ατμοσφαιρικών, αλλά των καλών ατμο, όχι κάτι αρχαιοτήτων... -
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@babisstinson said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@mariolas said in Renault Rafale:
Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?
Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...
E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.
Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...
δεν θα το χαρακτηριζα αυτοκινητο το συγκεκριμενο περισσοτερο appliance οπως η ηλεκτρικη σκουπα
οταν τα γυρισουν πισω απο το ληζινγκ δεν θα τα θελει κανενας και θα πρεπει να τα χαρισουν
Μιλούσα για την συσχέτιση κυβισμού και αξίας. Ένας 1200 με σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να είναι καλύτερος από έναν παλιό δίλιτρο.
καλυτερα απο ενα πχ G35 h BMW 330 αρχες δεκαετιας του 2000? αποκλειεται, μονο χανουν αυτα οτι δεν εχουν καλους χαρτες.
η συγχρονη τεχνολογια ειναι για τους ρυπους δεν βοηθαει ουτε στην αποδοση ουτε στην αισθηση και λειτουργια.
παρολα αυτα ενδιαφερον το Ραφαλ αλλα δεν ειναι ενα αμαξι που θα αγοραζε κανενας λογικος ανθρωπος γιατι κανενας δεν θα μπορει να το συντηρησει με λογικο κοστος.
Μίλησα για δίλιτρα, εσύ μιλάς για τρίλιτρα.
Ένα παλιό δίλιτρο 130 ίππων δεν έχει κάτι καλύτερο από ένα σύγχρονο τουρμπάκι 1000-1200 κυβικών. Ίσως την απλότητα και την ροπή στις πολύ χαμηλές (πριν τουρμπίσει ο μικρός κινητήρας), αλλά κατά τα άλλα τίποτα. Και είμαι υπέρμαχος των ατμοσφαιρικών, αλλά των καλών ατμο, όχι κάτι αρχαιοτήτων...δεν μπορεις να συγκρινεις ενα ατμοσφαιρικο με ενα τουρμπο. το τουρμπο αν ειναι μεγαλο και σπρωχνει πολυ αερα μεσα μπορει ευκολα να βγαλει ακομα και 800 ιππους απο 1200 κυβικα.
παντως ο Κ20 Χοντα που ειναι απο τους καλυτερους 2λιτρους ατμοσφαιρικους του 2005 ακομα και ο 1600 της Αλφα Ρομεο 147 ειναι πολυ καλυτεροι και σε αποδοση αλλα και σε αισθηση και λειτουργια απο τον 1500 3κυλινδρο τουρμπο που εχω και τους 3 κινητηρες για χρονια.
-
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@babisstinson said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@mariolas said in Renault Rafale:
Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?
Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...
E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.
Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...
δεν θα το χαρακτηριζα αυτοκινητο το συγκεκριμενο περισσοτερο appliance οπως η ηλεκτρικη σκουπα
οταν τα γυρισουν πισω απο το ληζινγκ δεν θα τα θελει κανενας και θα πρεπει να τα χαρισουν
Μιλούσα για την συσχέτιση κυβισμού και αξίας. Ένας 1200 με σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να είναι καλύτερος από έναν παλιό δίλιτρο.
καλυτερα απο ενα πχ G35 h BMW 330 αρχες δεκαετιας του 2000? αποκλειεται, μονο χανουν αυτα οτι δεν εχουν καλους χαρτες.
η συγχρονη τεχνολογια ειναι για τους ρυπους δεν βοηθαει ουτε στην αποδοση ουτε στην αισθηση και λειτουργια.
παρολα αυτα ενδιαφερον το Ραφαλ αλλα δεν ειναι ενα αμαξι που θα αγοραζε κανενας λογικος ανθρωπος γιατι κανενας δεν θα μπορει να το συντηρησει με λογικο κοστος.
Μίλησα για δίλιτρα, εσύ μιλάς για τρίλιτρα.
Ένα παλιό δίλιτρο 130 ίππων δεν έχει κάτι καλύτερο από ένα σύγχρονο τουρμπάκι 1000-1200 κυβικών. Ίσως την απλότητα και την ροπή στις πολύ χαμηλές (πριν τουρμπίσει ο μικρός κινητήρας), αλλά κατά τα άλλα τίποτα. Και είμαι υπέρμαχος των ατμοσφαιρικών, αλλά των καλών ατμο, όχι κάτι αρχαιοτήτων...δεν μπορεις να συγκρινεις ενα ατμοσφαιρικο με ενα τουρμπο. το τουρμπο αν ειναι μεγαλο και σπρωχνει πολυ αερα μεσα μπορει ευκολα να βγαλει ακομα και 800 ιππους απο 1200 κυβικα.
παντως ο Κ20 Χοντα που ειναι απο τους καλυτερους 2λιτρους ατμοσφαιρικους του 2005 ακομα και ο 1600 της Αλφα Ρομεο 147 ειναι πολυ καλυτεροι και σε αποδοση αλλα και σε αισθηση και λειτουργια απο τον 1500 3κυλινδρο τουρμπο που εχω και τους 3 κινητηρες για χρονια.
Ας μην συγκρίνουμε άσχετα πράγματα. 800 άλογα δεν θα βγάλεις ποτέ από 1200 κυβικά, αν θες να αντέξει και λίγο. Εργοστασιακά μοτέρ βγάζουν 130-140 άλογα από 1200. Η Ford μόνο βγάζει 170 από το 1000άρι του Puma ST.
Για την αίσθηση που λες δεν διαφωνώ. Η ατμοσφαιρική 330 βγάζει 32 κιλά ροπής, το ίδιο με το τούρμπο 9-3 μου. Και τα δύο είναι δυνατά στις μεσαίες, το τούρμπο ίσως περισσότερο. Αλλά το ατμοσφαιρικό ακούει στο γκάζι χωρίς κανένα lag και μετά έχει και άλλα 100 άλογα περισσότερα στις ψηλές! -
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@babisstinson said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@mariolas said in Renault Rafale:
Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?
Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...
E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.
Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...
δεν θα το χαρακτηριζα αυτοκινητο το συγκεκριμενο περισσοτερο appliance οπως η ηλεκτρικη σκουπα
οταν τα γυρισουν πισω απο το ληζινγκ δεν θα τα θελει κανενας και θα πρεπει να τα χαρισουν
Μιλούσα για την συσχέτιση κυβισμού και αξίας. Ένας 1200 με σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να είναι καλύτερος από έναν παλιό δίλιτρο.
καλυτερα απο ενα πχ G35 h BMW 330 αρχες δεκαετιας του 2000? αποκλειεται, μονο χανουν αυτα οτι δεν εχουν καλους χαρτες.
η συγχρονη τεχνολογια ειναι για τους ρυπους δεν βοηθαει ουτε στην αποδοση ουτε στην αισθηση και λειτουργια.
παρολα αυτα ενδιαφερον το Ραφαλ αλλα δεν ειναι ενα αμαξι που θα αγοραζε κανενας λογικος ανθρωπος γιατι κανενας δεν θα μπορει να το συντηρησει με λογικο κοστος.
Μίλησα για δίλιτρα, εσύ μιλάς για τρίλιτρα.
Ένα παλιό δίλιτρο 130 ίππων δεν έχει κάτι καλύτερο από ένα σύγχρονο τουρμπάκι 1000-1200 κυβικών. Ίσως την απλότητα και την ροπή στις πολύ χαμηλές (πριν τουρμπίσει ο μικρός κινητήρας), αλλά κατά τα άλλα τίποτα. Και είμαι υπέρμαχος των ατμοσφαιρικών, αλλά των καλών ατμο, όχι κάτι αρχαιοτήτων...δεν μπορεις να συγκρινεις ενα ατμοσφαιρικο με ενα τουρμπο. το τουρμπο αν ειναι μεγαλο και σπρωχνει πολυ αερα μεσα μπορει ευκολα να βγαλει ακομα και 800 ιππους απο 1200 κυβικα.
παντως ο Κ20 Χοντα που ειναι απο τους καλυτερους 2λιτρους ατμοσφαιρικους του 2005 ακομα και ο 1600 της Αλφα Ρομεο 147 ειναι πολυ καλυτεροι και σε αποδοση αλλα και σε αισθηση και λειτουργια απο τον 1500 3κυλινδρο τουρμπο που εχω και τους 3 κινητηρες για χρονια.
Ας μην συγκρίνουμε άσχετα πράγματα. 800 άλογα δεν θα βγάλεις ποτέ από 1200 κυβικά, αν θες να αντέξει και λίγο. Εργοστασιακά μοτέρ βγάζουν 130-140 άλογα από 1200. Η Ford μόνο βγάζει 170 από το 1000άρι του Puma ST.
Για την αίσθηση που λες δεν διαφωνώ. Η ατμοσφαιρική 330 βγάζει 32 κιλά ροπής, το ίδιο με το τούρμπο 9-3 μου. Και τα δύο είναι δυνατά στις μεσαίες, το τούρμπο ίσως περισσότερο. Αλλά το ατμοσφαιρικό ακούει στο γκάζι χωρίς κανένα lag και μετά έχει και άλλα 100 άλογα περισσότερα στις ψηλές!h BMW εβγαζε το 1980 1500 ιππους απο τουρμπο και 1500 η 1600 κυβικα κινητηρα.
το 9-3 το ειχα οδηγησει στο τριμ Αερο με την μεγαλη αποδοση οταν ειχε πρωτοβγει. Μετριο αμαξι πολυ λαγκ καμμια σχεση με 330
-
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@babisstinson said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@mariolas said in Renault Rafale:
Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?
Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...
E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.
Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...
δεν θα το χαρακτηριζα αυτοκινητο το συγκεκριμενο περισσοτερο appliance οπως η ηλεκτρικη σκουπα
οταν τα γυρισουν πισω απο το ληζινγκ δεν θα τα θελει κανενας και θα πρεπει να τα χαρισουν
Μιλούσα για την συσχέτιση κυβισμού και αξίας. Ένας 1200 με σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να είναι καλύτερος από έναν παλιό δίλιτρο.
καλυτερα απο ενα πχ G35 h BMW 330 αρχες δεκαετιας του 2000? αποκλειεται, μονο χανουν αυτα οτι δεν εχουν καλους χαρτες.
η συγχρονη τεχνολογια ειναι για τους ρυπους δεν βοηθαει ουτε στην αποδοση ουτε στην αισθηση και λειτουργια.
παρολα αυτα ενδιαφερον το Ραφαλ αλλα δεν ειναι ενα αμαξι που θα αγοραζε κανενας λογικος ανθρωπος γιατι κανενας δεν θα μπορει να το συντηρησει με λογικο κοστος.
Μίλησα για δίλιτρα, εσύ μιλάς για τρίλιτρα.
Ένα παλιό δίλιτρο 130 ίππων δεν έχει κάτι καλύτερο από ένα σύγχρονο τουρμπάκι 1000-1200 κυβικών. Ίσως την απλότητα και την ροπή στις πολύ χαμηλές (πριν τουρμπίσει ο μικρός κινητήρας), αλλά κατά τα άλλα τίποτα. Και είμαι υπέρμαχος των ατμοσφαιρικών, αλλά των καλών ατμο, όχι κάτι αρχαιοτήτων...δεν μπορεις να συγκρινεις ενα ατμοσφαιρικο με ενα τουρμπο. το τουρμπο αν ειναι μεγαλο και σπρωχνει πολυ αερα μεσα μπορει ευκολα να βγαλει ακομα και 800 ιππους απο 1200 κυβικα.
παντως ο Κ20 Χοντα που ειναι απο τους καλυτερους 2λιτρους ατμοσφαιρικους του 2005 ακομα και ο 1600 της Αλφα Ρομεο 147 ειναι πολυ καλυτεροι και σε αποδοση αλλα και σε αισθηση και λειτουργια απο τον 1500 3κυλινδρο τουρμπο που εχω και τους 3 κινητηρες για χρονια.
Ας μην συγκρίνουμε άσχετα πράγματα. 800 άλογα δεν θα βγάλεις ποτέ από 1200 κυβικά, αν θες να αντέξει και λίγο. Εργοστασιακά μοτέρ βγάζουν 130-140 άλογα από 1200. Η Ford μόνο βγάζει 170 από το 1000άρι του Puma ST.
Για την αίσθηση που λες δεν διαφωνώ. Η ατμοσφαιρική 330 βγάζει 32 κιλά ροπής, το ίδιο με το τούρμπο 9-3 μου. Και τα δύο είναι δυνατά στις μεσαίες, το τούρμπο ίσως περισσότερο. Αλλά το ατμοσφαιρικό ακούει στο γκάζι χωρίς κανένα lag και μετά έχει και άλλα 100 άλογα περισσότερα στις ψηλές!h BMW εβγαζε το 1980 1500 ιππους απο τουρμπο και 1500 η 1600 κυβικα κινητηρα.
το 9-3 το ειχα οδηγησει στο τριμ Αερο με την μεγαλη αποδοση οταν ειχε πρωτοβγει. Μετριο αμαξι πολυ λαγκ καμμια σχεση με 330
Τι συγκρίνεις τώρα ρε Άγη; Μοτέρ δοκιμών Formula 1 που άντεχαν 2-3 γύρους; Τα ίδια άλογα έβγαζαν και οι Ferrari. Τα αντίστοιχα για τον αγώνα έβγαζαν τα μισά άλογα και άντεχαν μόνον για 300 χλμ.
Δεν ξέρω ποιο 9-3 είχε οδηγήσει. Εγώ μιλάω για αυτό του 2004 και μετά. Έχει lag, αλλά σχετικά περιορισμένο. Φυσικά η 330 Ε92 έχει πολύ καλύτερο κινητήρα αλλά είναι και 272 άλογα. -
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@babisstinson said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@mariolas said in Renault Rafale:
Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?
Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...
E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.
Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...
δεν θα το χαρακτηριζα αυτοκινητο το συγκεκριμενο περισσοτερο appliance οπως η ηλεκτρικη σκουπα
οταν τα γυρισουν πισω απο το ληζινγκ δεν θα τα θελει κανενας και θα πρεπει να τα χαρισουν
Μιλούσα για την συσχέτιση κυβισμού και αξίας. Ένας 1200 με σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να είναι καλύτερος από έναν παλιό δίλιτρο.
καλυτερα απο ενα πχ G35 h BMW 330 αρχες δεκαετιας του 2000? αποκλειεται, μονο χανουν αυτα οτι δεν εχουν καλους χαρτες.
η συγχρονη τεχνολογια ειναι για τους ρυπους δεν βοηθαει ουτε στην αποδοση ουτε στην αισθηση και λειτουργια.
παρολα αυτα ενδιαφερον το Ραφαλ αλλα δεν ειναι ενα αμαξι που θα αγοραζε κανενας λογικος ανθρωπος γιατι κανενας δεν θα μπορει να το συντηρησει με λογικο κοστος.
Μίλησα για δίλιτρα, εσύ μιλάς για τρίλιτρα.
Ένα παλιό δίλιτρο 130 ίππων δεν έχει κάτι καλύτερο από ένα σύγχρονο τουρμπάκι 1000-1200 κυβικών. Ίσως την απλότητα και την ροπή στις πολύ χαμηλές (πριν τουρμπίσει ο μικρός κινητήρας), αλλά κατά τα άλλα τίποτα. Και είμαι υπέρμαχος των ατμοσφαιρικών, αλλά των καλών ατμο, όχι κάτι αρχαιοτήτων...δεν μπορεις να συγκρινεις ενα ατμοσφαιρικο με ενα τουρμπο. το τουρμπο αν ειναι μεγαλο και σπρωχνει πολυ αερα μεσα μπορει ευκολα να βγαλει ακομα και 800 ιππους απο 1200 κυβικα.
παντως ο Κ20 Χοντα που ειναι απο τους καλυτερους 2λιτρους ατμοσφαιρικους του 2005 ακομα και ο 1600 της Αλφα Ρομεο 147 ειναι πολυ καλυτεροι και σε αποδοση αλλα και σε αισθηση και λειτουργια απο τον 1500 3κυλινδρο τουρμπο που εχω και τους 3 κινητηρες για χρονια.
Ας μην συγκρίνουμε άσχετα πράγματα. 800 άλογα δεν θα βγάλεις ποτέ από 1200 κυβικά, αν θες να αντέξει και λίγο. Εργοστασιακά μοτέρ βγάζουν 130-140 άλογα από 1200. Η Ford μόνο βγάζει 170 από το 1000άρι του Puma ST.
Για την αίσθηση που λες δεν διαφωνώ. Η ατμοσφαιρική 330 βγάζει 32 κιλά ροπής, το ίδιο με το τούρμπο 9-3 μου. Και τα δύο είναι δυνατά στις μεσαίες, το τούρμπο ίσως περισσότερο. Αλλά το ατμοσφαιρικό ακούει στο γκάζι χωρίς κανένα lag και μετά έχει και άλλα 100 άλογα περισσότερα στις ψηλές!h BMW εβγαζε το 1980 1500 ιππους απο τουρμπο και 1500 η 1600 κυβικα κινητηρα.
το 9-3 το ειχα οδηγησει στο τριμ Αερο με την μεγαλη αποδοση οταν ειχε πρωτοβγει. Μετριο αμαξι πολυ λαγκ καμμια σχεση με 330
Τι συγκρίνεις τώρα ρε Άγη; Μοτέρ δοκιμών Formula 1 που άντεχαν 2-3 γύρους; Τα ίδια άλογα έβγαζαν και οι Ferrari. Τα αντίστοιχα για τον αγώνα έβγαζαν τα μισά άλογα και άντεχαν μόνον για 300 χλμ.
Δεν ξέρω ποιο 9-3 είχε οδηγήσει. Εγώ μιλάω για αυτό του 2004 και μετά. Έχει lag, αλλά σχετικά περιορισμένο. Φυσικά η 330 Ε92 έχει πολύ καλύτερο κινητήρα αλλά είναι και 272 άλογα.το 2004 το νεο τοτε 9-3 αερο, τρελλο λαγκ πολυ μετριο αμαξι, απο κατω ηταν ιδιο με το βεκτρα
το G35 που εκανε ιδια χρηματα πισωκινητο αυτοματο με τον αλεξισφαιρο 3.5 V6 ηταν απειρως καλυτερο αμαξι, το εκανα μερικες βολτες παραπανω.
-
@wantone said in Renault Rafale:
το 2004 το νεο τοτε 9-3 αερο, τρελλο λαγκ πολυ μετριο αμαξι, απο κατω ηταν ιδιο με το βεκτρα
Πάρα πολλές διαφορές έχει σε σχέση με το Vectra, Ένας από τους λόγους που έκλεισε η Saab ήταν όταν οι Αμερικάνοι της GM είδαν τις αλλαγές που έκαναν οι Σουηδοί σε σχέση με όλα τα άλλα GM που ήταν στην ίδια πλατφόρμα. Ο κινητήρας; (που μια έκδοση φορούσε και το Vectra) ήταν σχεδίασης και εξέλιξης της Saab. Το Saab όμως φορούσε άλλον εγκέφαλο, που ήλεγχε όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου - Trionic 8 λέγεται και τον φοράνε μόνο τα Saab). Και πολλές άλλες διαφορές, ειδικά στο στήσιμο.
-
45000 είναι εξαιρετική τιμή για τέτοιο αυτοκίνητο.
-
@realzeus said in Renault Rafale:
@babisstinson said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@mariolas said in Renault Rafale:
Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?
Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...
E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.
Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...
Προφανώς ναι, δεν έχω θέμα με τα κυβικά και αν τεχνικά επαρκούν ή όχι. Έχει αποδειχθεί και από τον καταπληκτικό 1000άρι της Ford, κλπ.
"Ψυχολογικά" το ανέφερα κυρίως, ότι περιμένεις να δεις περισσότερα κυβικά σε ένα μεγάλων όγκων αμάξι, κατάλοιπα και του παρελθόντος. Μεγαλώσαμε περιμένοντας να πάρουμε "δίλιτρο αμάξι να έχει γκάζια", όχι 1200-1400αρι.Στα του θέματος, πολύ ενδιαφέρον το Rafale, με ματ χρώμα όντως θα θυμίζει κάτι από πολεμικό όχημα.
-
300 άλογα , τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση και κάμερα να διαβάζει το δρόμο και να αλλάζει τη σκληρότητα της ανάρτησης και όλα αυτά με χώρους , υπερεξοπλισμό και ποιότητα.
Στα χαρτιά φαίνεται ακαταμάχητο.
Μάλλον το πιο πολύπλοκο Ευρωπαϊκό σύστημα του είδους και δεν έχω καταλάβει πως δουλεύει ιδίως το κιβώτιο που έχει 4 ταχύτητες για το θερμικό και επιπλέον 2 για τους ηλεκτροκινητήρες.
Ότι διάσπαρτο βρίσκω από Άγγλους , άλλοι αναφέρουν για έλλειψη σπόρτινες και ταυτόχρονα σκληράδα , άλλοι ότι το σύστημα όλο δουλεύει σωστά στο δρόμο και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό σε όλες τις συνθήκες ( γκρίνια για αίσθηση φρένων και τιμονιού καταγράφεται σε όλους πάντως) . Θέλει μελέτη το θέμα.
Αν μπει σε καλή τιμή στο leasing , καληνύχτα 3008 . -
Τα Renault ήταν σχεδόν πάντα καλύτερα από τα αντίστοιχα Peugeot.
-
Αναλόγως μοντέλων και χρονιάς - συγκυρίας, θεωρώ.
Π.χ την τελευταία δεκαετία , το 3008 ( προηγούμενο μοντέλο) , δεν είχε μέχρι πρόσφατα απέναντι του τίποτα ιδιαίτερο από τη ρενό (το κατζάρ) . Ο.κ η κλειώ είναι κλειώ και εδώ μάλλον σε κάθε γενιά είναι καλύτερη. Κάτι ταλισμαν δεν έβλεπαν καν το τελευταίο 508 όμως ενώ και το μεγκάν 4ης γενιάς μάλλον το παράτησαν νωρίς στην τύχη του και στράφηκαν στο ρεύμα.
Στα καυτά μοντέλα , έχει μία εικοσαετία να παιχτεί ντέρμπι, η πεζό , παράτησε πολύ νωρίς το άθλημα , και έβαλε πρώτη νερό στο κρασί της από τις τελευταίες γενιές των 06 μοντέλων της. Η Ρενό κράτησε τη σημαία , οι άλλοι είχαν οπισθοχωρήσει.
Θα ήθελα να αγοράσω, να "κλείσω" ως κάτοχος με δείγμα και από τους 3 Γάλλους. -
@civil357 said in Renault Rafale:
Αναλόγως μοντέλων και χρονιάς - συγκυρίας, θεωρώ.
Π.χ την τελευταία δεκαετία , το 3008 ( προηγούμενο μοντέλο) , δεν είχε μέχρι πρόσφατα απέναντι του τίποτα ιδιαίτερο από τη ρενό (το κατζάρ) . Ο.κ η κλειώ είναι κλειώ και εδώ μάλλον σε κάθε γενιά είναι καλύτερη. Κάτι ταλισμαν δεν έβλεπαν καν το τελευταίο 508 όμως ενώ και το μεγκάν 4ης γενιάς μάλλον το παράτησαν νωρίς στην τύχη του και στράφηκαν στο ρεύμα.
Στα καυτά μοντέλα , έχει μία εικοσαετία να παιχτεί ντέρμπι, η πεζό , παράτησε πολύ νωρίς το άθλημα , και έβαλε πρώτη νερό στο κρασί της από τις τελευταίες γενιές των 06 μοντέλων της. Η Ρενό κράτησε τη σημαία , οι άλλοι είχαν οπισθοχωρήσει.
Θα ήθελα να αγοράσω, να "κλείσω" ως κάτοχος με δείγμα και από τους 3 Γάλλους.Συμφωνώ ότι είναι θέμα γενιάς, αλλά όταν η Renault είχε το Safrane, η Peugeot ειχε το 605. Όταν η Renault είχε το Clio Williams, η Peugeot είχε το GTi/Rallye. Μην κοιτάμε ότι είχε γίνει best-seller στην Ελλάδα λόγω κυβισμού, το Renault ήταν πολύ ανώτερο αυτοκίνητο. Πάντα τα Renault ήταν καλύτερα, εκτός εξαιρέσεων (π,χ, 405 Τ16, αν και υπήρχε και το υπέροχο Renault 21 Quadra),
-
@realzeus said in Renault Rafale:
Όταν η Renault είχε το Clio Williams, η Peugeot είχε το GTi/Rallye.
Εννοείται , αλλά το λές και άλλη κατηγορία τιμής (νομίζω).
Από την άλλη μεριά ( να κάνω το δικηγόρο της psa), εκείνα τα χρόνια το 306 , σε καυτές εκδόσεις είχε στην αρχή απέναντί του το γερασμένο 19 και στην πρώτη γενιά μεγκάν η ρενώ δεν παρουσίασε έκδοση καυτή , αντίστοιχη των επόμενων μοντέλων της.
Και οι δύο εταιρίες , σε τομείς που ξεχώριζαν ( οδική συμπεριφορά ), έβαλαν πολύ νερό στο κρασί τους και άφησαν τους ανταγωνιστές να επελαύνουν. Για εμένα το μεγκάν ΙΙ , σε μη καυτή έκδοση , ήταν απαράδεκτα μέτριο αυτοκίνητο πχ , σιγά τις διαφορές από το αντίστοιχα μέτριο 307 ( μη σου πω ότι το 307 είχε και καλύτερο τιμόνι , όσο μπορούσε ). Παρόμοια το clio ΙΙ , σε σχέση με το 206 ( δε μιλώ για gti εκδόσεις).
Η ρενό είχε την εξυπνάδα και σθένος να διατηρήσει καυτές εκδόσεις που ενίσχυσαν το προφίλ της και να μείνει στο συλλογικό ως συνολικά καλύτερη οδηγικά.
(Τσουβάλιασμα τα παραπάνω και γενικότητες πάνω στην κουβέντα, συμπαθώ ρενό , συμπαθώ psa παιδιόθεν , δεν είμαι αντικειμενικός κριτής). -
@civil357 said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
Όταν η Renault είχε το Clio Williams, η Peugeot είχε το GTi/Rallye.
Εννοείται , αλλά το λές και άλλη κατηγορία τιμής (νομίζω).
Από την άλλη μεριά ( να κάνω το δικηγόρο της psa), εκείνα τα χρόνια το 306 , σε καυτές εκδόσεις είχε στην αρχή απέναντί του το γερασμένο 19 και στην πρώτη γενιά μεγκάν η ρενώ δεν παρουσίασε έκδοση καυτή , αντίστοιχη των επόμενων μοντέλων της.
Και οι δύο εταιρίες , σε τομείς που ξεχώριζαν ( οδική συμπεριφορά ), έβαλαν πολύ νερό στο κρασί τους και άφησαν τους ανταγωνιστές να επελαύνουν. Για εμένα το μεγκάν ΙΙ , σε μη καυτή έκδοση , ήταν απαράδεκτα μέτριο αυτοκίνητο πχ , σιγά τις διαφορές από το αντίστοιχα μέτριο 307 ( μη σου πω ότι το 307 είχε και καλύτερο τιμόνι , όσο μπορούσε ). Παρόμοια το clio ΙΙ , σε σχέση με το 206 ( δε μιλώ για gti εκδόσεις).
Η ρενό είχε την εξυπνάδα και σθένος να διατηρήσει καυτές εκδόσεις που ενίσχυσαν το προφίλ της και να μείνει στο συλλογικό ως συνολικά καλύτερη οδηγικά.
(Τσουβάλιασμα τα παραπάνω και γενικότητες πάνω στην κουβέντα, συμπαθώ ρενό , συμπαθώ psa παιδιόθεν , δεν είμαι αντικειμενικός κριτής).Το 306 GTi/Xsara VTs ήταν η καλύτερη στιγμή hot hatches της PSA, εξαιρετικά αυτοκίνητα! Βέβαια μετά η Renault Sport έβγαλε το Megane Sport (εκείνο το πρώτο τούρμπο) και τα έσβησε.
Τα καλά της PSA ήταν ότι είχε ωραία ατμοσφαιρικά μοτέρ, ως και 180 ίππους το δίλιτρο 208. Βέβαια το ίδιο έκανε και η Renault λίγο μετέπειτα με το Clio 3 των 203 ίππων στο facefilt, ίσως το καλύτερο supermini hot-hatch ever, αν εξαιρέσουμε το νεότερο Fiesta ST.Ωραία χρόνια.. Και τώρα βλέπεις στο φόρουμ συζητήσεις για το ποιο SUV καίει λιγότερο. Κατάντια... Τότε ήσουν μάγκας όταν είχες την υψηλότερη κατανάλωση.
-
Σιτροενάρα ρε και πάσης Ευρώπης...
-
Ενδεικτικές Τιμές για την πρώτη έκδοση ( δύο έχει ).
Ιταλία = 52.800€
Γερμανία = 53.300€
Γαλλία = 55.000€
Η λογική λέει ότι αν μείνει κάτω από 40Κ λτπφ ( για το λίζινγκ) , τότε αναμενόμενη τιμή εκεί στα 53Κ. -
τοσο δεν εκανε και το 3008 του γατου;
-
Renault Rafale