Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Rafale
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Renault Rafale
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Μελλοντικά Μοντέλα
    25
    69
    14663
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @wantone last edited by realzeus

      @wantone said in Renault Rafale:

      @realzeus said in Renault Rafale:

      @wantone said in Renault Rafale:

      @realzeus said in Renault Rafale:

      @babisstinson said in Renault Rafale:

      @realzeus said in Renault Rafale:

      @mariolas said in Renault Rafale:

      Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?

      Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...

      E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.

      Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...

      δεν θα το χαρακτηριζα αυτοκινητο το συγκεκριμενο περισσοτερο appliance οπως η ηλεκτρικη σκουπα

      οταν τα γυρισουν πισω απο το ληζινγκ δεν θα τα θελει κανενας και θα πρεπει να τα χαρισουν

      Μιλούσα για την συσχέτιση κυβισμού και αξίας. Ένας 1200 με σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να είναι καλύτερος από έναν παλιό δίλιτρο.

      καλυτερα απο ενα πχ G35 h BMW 330 αρχες δεκαετιας του 2000? αποκλειεται, μονο χανουν αυτα οτι δεν εχουν καλους χαρτες.

      η συγχρονη τεχνολογια ειναι για τους ρυπους δεν βοηθαει ουτε στην αποδοση ουτε στην αισθηση και λειτουργια.

      παρολα αυτα ενδιαφερον το Ραφαλ αλλα δεν ειναι ενα αμαξι που θα αγοραζε κανενας λογικος ανθρωπος γιατι κανενας δεν θα μπορει να το συντηρησει με λογικο κοστος.

      Μίλησα για δίλιτρα, εσύ μιλάς για τρίλιτρα.
      Ένα παλιό δίλιτρο 130 ίππων δεν έχει κάτι καλύτερο από ένα σύγχρονο τουρμπάκι 1000-1200 κυβικών. Ίσως την απλότητα και την ροπή στις πολύ χαμηλές (πριν τουρμπίσει ο μικρός κινητήρας), αλλά κατά τα άλλα τίποτα. Και είμαι υπέρμαχος των ατμοσφαιρικών, αλλά των καλών ατμο, όχι κάτι αρχαιοτήτων...

      W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • W
        wantone @realzeus last edited by

        @realzeus said in Renault Rafale:

        @wantone said in Renault Rafale:

        @realzeus said in Renault Rafale:

        @wantone said in Renault Rafale:

        @realzeus said in Renault Rafale:

        @babisstinson said in Renault Rafale:

        @realzeus said in Renault Rafale:

        @mariolas said in Renault Rafale:

        Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?

        Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...

        E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.

        Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...

        δεν θα το χαρακτηριζα αυτοκινητο το συγκεκριμενο περισσοτερο appliance οπως η ηλεκτρικη σκουπα

        οταν τα γυρισουν πισω απο το ληζινγκ δεν θα τα θελει κανενας και θα πρεπει να τα χαρισουν

        Μιλούσα για την συσχέτιση κυβισμού και αξίας. Ένας 1200 με σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να είναι καλύτερος από έναν παλιό δίλιτρο.

        καλυτερα απο ενα πχ G35 h BMW 330 αρχες δεκαετιας του 2000? αποκλειεται, μονο χανουν αυτα οτι δεν εχουν καλους χαρτες.

        η συγχρονη τεχνολογια ειναι για τους ρυπους δεν βοηθαει ουτε στην αποδοση ουτε στην αισθηση και λειτουργια.

        παρολα αυτα ενδιαφερον το Ραφαλ αλλα δεν ειναι ενα αμαξι που θα αγοραζε κανενας λογικος ανθρωπος γιατι κανενας δεν θα μπορει να το συντηρησει με λογικο κοστος.

        Μίλησα για δίλιτρα, εσύ μιλάς για τρίλιτρα.
        Ένα παλιό δίλιτρο 130 ίππων δεν έχει κάτι καλύτερο από ένα σύγχρονο τουρμπάκι 1000-1200 κυβικών. Ίσως την απλότητα και την ροπή στις πολύ χαμηλές (πριν τουρμπίσει ο μικρός κινητήρας), αλλά κατά τα άλλα τίποτα. Και είμαι υπέρμαχος των ατμοσφαιρικών, αλλά των καλών ατμο, όχι κάτι αρχαιοτήτων...

        δεν μπορεις να συγκρινεις ενα ατμοσφαιρικο με ενα τουρμπο. το τουρμπο αν ειναι μεγαλο και σπρωχνει πολυ αερα μεσα μπορει ευκολα να βγαλει ακομα και 800 ιππους απο 1200 κυβικα.

        παντως ο Κ20 Χοντα που ειναι απο τους καλυτερους 2λιτρους ατμοσφαιρικους του 2005 ακομα και ο 1600 της Αλφα Ρομεο 147 ειναι πολυ καλυτεροι και σε αποδοση αλλα και σε αισθηση και λειτουργια απο τον 1500 3κυλινδρο τουρμπο που εχω και τους 3 κινητηρες για χρονια.

        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus @wantone last edited by

          @wantone said in Renault Rafale:

          @realzeus said in Renault Rafale:

          @wantone said in Renault Rafale:

          @realzeus said in Renault Rafale:

          @wantone said in Renault Rafale:

          @realzeus said in Renault Rafale:

          @babisstinson said in Renault Rafale:

          @realzeus said in Renault Rafale:

          @mariolas said in Renault Rafale:

          Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?

          Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...

          E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.

          Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...

          δεν θα το χαρακτηριζα αυτοκινητο το συγκεκριμενο περισσοτερο appliance οπως η ηλεκτρικη σκουπα

          οταν τα γυρισουν πισω απο το ληζινγκ δεν θα τα θελει κανενας και θα πρεπει να τα χαρισουν

          Μιλούσα για την συσχέτιση κυβισμού και αξίας. Ένας 1200 με σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να είναι καλύτερος από έναν παλιό δίλιτρο.

          καλυτερα απο ενα πχ G35 h BMW 330 αρχες δεκαετιας του 2000? αποκλειεται, μονο χανουν αυτα οτι δεν εχουν καλους χαρτες.

          η συγχρονη τεχνολογια ειναι για τους ρυπους δεν βοηθαει ουτε στην αποδοση ουτε στην αισθηση και λειτουργια.

          παρολα αυτα ενδιαφερον το Ραφαλ αλλα δεν ειναι ενα αμαξι που θα αγοραζε κανενας λογικος ανθρωπος γιατι κανενας δεν θα μπορει να το συντηρησει με λογικο κοστος.

          Μίλησα για δίλιτρα, εσύ μιλάς για τρίλιτρα.
          Ένα παλιό δίλιτρο 130 ίππων δεν έχει κάτι καλύτερο από ένα σύγχρονο τουρμπάκι 1000-1200 κυβικών. Ίσως την απλότητα και την ροπή στις πολύ χαμηλές (πριν τουρμπίσει ο μικρός κινητήρας), αλλά κατά τα άλλα τίποτα. Και είμαι υπέρμαχος των ατμοσφαιρικών, αλλά των καλών ατμο, όχι κάτι αρχαιοτήτων...

          δεν μπορεις να συγκρινεις ενα ατμοσφαιρικο με ενα τουρμπο. το τουρμπο αν ειναι μεγαλο και σπρωχνει πολυ αερα μεσα μπορει ευκολα να βγαλει ακομα και 800 ιππους απο 1200 κυβικα.

          παντως ο Κ20 Χοντα που ειναι απο τους καλυτερους 2λιτρους ατμοσφαιρικους του 2005 ακομα και ο 1600 της Αλφα Ρομεο 147 ειναι πολυ καλυτεροι και σε αποδοση αλλα και σε αισθηση και λειτουργια απο τον 1500 3κυλινδρο τουρμπο που εχω και τους 3 κινητηρες για χρονια.

          Ας μην συγκρίνουμε άσχετα πράγματα. 800 άλογα δεν θα βγάλεις ποτέ από 1200 κυβικά, αν θες να αντέξει και λίγο. Εργοστασιακά μοτέρ βγάζουν 130-140 άλογα από 1200. Η Ford μόνο βγάζει 170 από το 1000άρι του Puma ST.
          Για την αίσθηση που λες δεν διαφωνώ. Η ατμοσφαιρική 330 βγάζει 32 κιλά ροπής, το ίδιο με το τούρμπο 9-3 μου. Και τα δύο είναι δυνατά στις μεσαίες, το τούρμπο ίσως περισσότερο. Αλλά το ατμοσφαιρικό ακούει στο γκάζι χωρίς κανένα lag και μετά έχει και άλλα 100 άλογα περισσότερα στις ψηλές!

          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone @realzeus last edited by

            @realzeus said in Renault Rafale:

            @wantone said in Renault Rafale:

            @realzeus said in Renault Rafale:

            @wantone said in Renault Rafale:

            @realzeus said in Renault Rafale:

            @wantone said in Renault Rafale:

            @realzeus said in Renault Rafale:

            @babisstinson said in Renault Rafale:

            @realzeus said in Renault Rafale:

            @mariolas said in Renault Rafale:

            Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?

            Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...

            E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.

            Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...

            δεν θα το χαρακτηριζα αυτοκινητο το συγκεκριμενο περισσοτερο appliance οπως η ηλεκτρικη σκουπα

            οταν τα γυρισουν πισω απο το ληζινγκ δεν θα τα θελει κανενας και θα πρεπει να τα χαρισουν

            Μιλούσα για την συσχέτιση κυβισμού και αξίας. Ένας 1200 με σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να είναι καλύτερος από έναν παλιό δίλιτρο.

            καλυτερα απο ενα πχ G35 h BMW 330 αρχες δεκαετιας του 2000? αποκλειεται, μονο χανουν αυτα οτι δεν εχουν καλους χαρτες.

            η συγχρονη τεχνολογια ειναι για τους ρυπους δεν βοηθαει ουτε στην αποδοση ουτε στην αισθηση και λειτουργια.

            παρολα αυτα ενδιαφερον το Ραφαλ αλλα δεν ειναι ενα αμαξι που θα αγοραζε κανενας λογικος ανθρωπος γιατι κανενας δεν θα μπορει να το συντηρησει με λογικο κοστος.

            Μίλησα για δίλιτρα, εσύ μιλάς για τρίλιτρα.
            Ένα παλιό δίλιτρο 130 ίππων δεν έχει κάτι καλύτερο από ένα σύγχρονο τουρμπάκι 1000-1200 κυβικών. Ίσως την απλότητα και την ροπή στις πολύ χαμηλές (πριν τουρμπίσει ο μικρός κινητήρας), αλλά κατά τα άλλα τίποτα. Και είμαι υπέρμαχος των ατμοσφαιρικών, αλλά των καλών ατμο, όχι κάτι αρχαιοτήτων...

            δεν μπορεις να συγκρινεις ενα ατμοσφαιρικο με ενα τουρμπο. το τουρμπο αν ειναι μεγαλο και σπρωχνει πολυ αερα μεσα μπορει ευκολα να βγαλει ακομα και 800 ιππους απο 1200 κυβικα.

            παντως ο Κ20 Χοντα που ειναι απο τους καλυτερους 2λιτρους ατμοσφαιρικους του 2005 ακομα και ο 1600 της Αλφα Ρομεο 147 ειναι πολυ καλυτεροι και σε αποδοση αλλα και σε αισθηση και λειτουργια απο τον 1500 3κυλινδρο τουρμπο που εχω και τους 3 κινητηρες για χρονια.

            Ας μην συγκρίνουμε άσχετα πράγματα. 800 άλογα δεν θα βγάλεις ποτέ από 1200 κυβικά, αν θες να αντέξει και λίγο. Εργοστασιακά μοτέρ βγάζουν 130-140 άλογα από 1200. Η Ford μόνο βγάζει 170 από το 1000άρι του Puma ST.
            Για την αίσθηση που λες δεν διαφωνώ. Η ατμοσφαιρική 330 βγάζει 32 κιλά ροπής, το ίδιο με το τούρμπο 9-3 μου. Και τα δύο είναι δυνατά στις μεσαίες, το τούρμπο ίσως περισσότερο. Αλλά το ατμοσφαιρικό ακούει στο γκάζι χωρίς κανένα lag και μετά έχει και άλλα 100 άλογα περισσότερα στις ψηλές!

            h BMW εβγαζε το 1980 1500 ιππους απο τουρμπο και 1500 η 1600 κυβικα κινητηρα.

            το 9-3 το ειχα οδηγησει στο τριμ Αερο με την μεγαλη αποδοση οταν ειχε πρωτοβγει. Μετριο αμαξι πολυ λαγκ καμμια σχεση με 330

            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus @wantone last edited by realzeus

              @wantone said in Renault Rafale:

              @realzeus said in Renault Rafale:

              @wantone said in Renault Rafale:

              @realzeus said in Renault Rafale:

              @wantone said in Renault Rafale:

              @realzeus said in Renault Rafale:

              @wantone said in Renault Rafale:

              @realzeus said in Renault Rafale:

              @babisstinson said in Renault Rafale:

              @realzeus said in Renault Rafale:

              @mariolas said in Renault Rafale:

              Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?

              Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...

              E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.

              Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...

              δεν θα το χαρακτηριζα αυτοκινητο το συγκεκριμενο περισσοτερο appliance οπως η ηλεκτρικη σκουπα

              οταν τα γυρισουν πισω απο το ληζινγκ δεν θα τα θελει κανενας και θα πρεπει να τα χαρισουν

              Μιλούσα για την συσχέτιση κυβισμού και αξίας. Ένας 1200 με σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να είναι καλύτερος από έναν παλιό δίλιτρο.

              καλυτερα απο ενα πχ G35 h BMW 330 αρχες δεκαετιας του 2000? αποκλειεται, μονο χανουν αυτα οτι δεν εχουν καλους χαρτες.

              η συγχρονη τεχνολογια ειναι για τους ρυπους δεν βοηθαει ουτε στην αποδοση ουτε στην αισθηση και λειτουργια.

              παρολα αυτα ενδιαφερον το Ραφαλ αλλα δεν ειναι ενα αμαξι που θα αγοραζε κανενας λογικος ανθρωπος γιατι κανενας δεν θα μπορει να το συντηρησει με λογικο κοστος.

              Μίλησα για δίλιτρα, εσύ μιλάς για τρίλιτρα.
              Ένα παλιό δίλιτρο 130 ίππων δεν έχει κάτι καλύτερο από ένα σύγχρονο τουρμπάκι 1000-1200 κυβικών. Ίσως την απλότητα και την ροπή στις πολύ χαμηλές (πριν τουρμπίσει ο μικρός κινητήρας), αλλά κατά τα άλλα τίποτα. Και είμαι υπέρμαχος των ατμοσφαιρικών, αλλά των καλών ατμο, όχι κάτι αρχαιοτήτων...

              δεν μπορεις να συγκρινεις ενα ατμοσφαιρικο με ενα τουρμπο. το τουρμπο αν ειναι μεγαλο και σπρωχνει πολυ αερα μεσα μπορει ευκολα να βγαλει ακομα και 800 ιππους απο 1200 κυβικα.

              παντως ο Κ20 Χοντα που ειναι απο τους καλυτερους 2λιτρους ατμοσφαιρικους του 2005 ακομα και ο 1600 της Αλφα Ρομεο 147 ειναι πολυ καλυτεροι και σε αποδοση αλλα και σε αισθηση και λειτουργια απο τον 1500 3κυλινδρο τουρμπο που εχω και τους 3 κινητηρες για χρονια.

              Ας μην συγκρίνουμε άσχετα πράγματα. 800 άλογα δεν θα βγάλεις ποτέ από 1200 κυβικά, αν θες να αντέξει και λίγο. Εργοστασιακά μοτέρ βγάζουν 130-140 άλογα από 1200. Η Ford μόνο βγάζει 170 από το 1000άρι του Puma ST.
              Για την αίσθηση που λες δεν διαφωνώ. Η ατμοσφαιρική 330 βγάζει 32 κιλά ροπής, το ίδιο με το τούρμπο 9-3 μου. Και τα δύο είναι δυνατά στις μεσαίες, το τούρμπο ίσως περισσότερο. Αλλά το ατμοσφαιρικό ακούει στο γκάζι χωρίς κανένα lag και μετά έχει και άλλα 100 άλογα περισσότερα στις ψηλές!

              h BMW εβγαζε το 1980 1500 ιππους απο τουρμπο και 1500 η 1600 κυβικα κινητηρα.

              το 9-3 το ειχα οδηγησει στο τριμ Αερο με την μεγαλη αποδοση οταν ειχε πρωτοβγει. Μετριο αμαξι πολυ λαγκ καμμια σχεση με 330

              Τι συγκρίνεις τώρα ρε Άγη; Μοτέρ δοκιμών Formula 1 που άντεχαν 2-3 γύρους; Τα ίδια άλογα έβγαζαν και οι Ferrari. Τα αντίστοιχα για τον αγώνα έβγαζαν τα μισά άλογα και άντεχαν μόνον για 300 χλμ.
              Δεν ξέρω ποιο 9-3 είχε οδηγήσει. Εγώ μιλάω για αυτό του 2004 και μετά. Έχει lag, αλλά σχετικά περιορισμένο. Φυσικά η 330 Ε92 έχει πολύ καλύτερο κινητήρα αλλά είναι και 272 άλογα.

              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wantone @realzeus last edited by wantone

                @realzeus said in Renault Rafale:

                @wantone said in Renault Rafale:

                @realzeus said in Renault Rafale:

                @wantone said in Renault Rafale:

                @realzeus said in Renault Rafale:

                @wantone said in Renault Rafale:

                @realzeus said in Renault Rafale:

                @wantone said in Renault Rafale:

                @realzeus said in Renault Rafale:

                @babisstinson said in Renault Rafale:

                @realzeus said in Renault Rafale:

                @mariolas said in Renault Rafale:

                Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?

                Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...

                E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.

                Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...

                δεν θα το χαρακτηριζα αυτοκινητο το συγκεκριμενο περισσοτερο appliance οπως η ηλεκτρικη σκουπα

                οταν τα γυρισουν πισω απο το ληζινγκ δεν θα τα θελει κανενας και θα πρεπει να τα χαρισουν

                Μιλούσα για την συσχέτιση κυβισμού και αξίας. Ένας 1200 με σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να είναι καλύτερος από έναν παλιό δίλιτρο.

                καλυτερα απο ενα πχ G35 h BMW 330 αρχες δεκαετιας του 2000? αποκλειεται, μονο χανουν αυτα οτι δεν εχουν καλους χαρτες.

                η συγχρονη τεχνολογια ειναι για τους ρυπους δεν βοηθαει ουτε στην αποδοση ουτε στην αισθηση και λειτουργια.

                παρολα αυτα ενδιαφερον το Ραφαλ αλλα δεν ειναι ενα αμαξι που θα αγοραζε κανενας λογικος ανθρωπος γιατι κανενας δεν θα μπορει να το συντηρησει με λογικο κοστος.

                Μίλησα για δίλιτρα, εσύ μιλάς για τρίλιτρα.
                Ένα παλιό δίλιτρο 130 ίππων δεν έχει κάτι καλύτερο από ένα σύγχρονο τουρμπάκι 1000-1200 κυβικών. Ίσως την απλότητα και την ροπή στις πολύ χαμηλές (πριν τουρμπίσει ο μικρός κινητήρας), αλλά κατά τα άλλα τίποτα. Και είμαι υπέρμαχος των ατμοσφαιρικών, αλλά των καλών ατμο, όχι κάτι αρχαιοτήτων...

                δεν μπορεις να συγκρινεις ενα ατμοσφαιρικο με ενα τουρμπο. το τουρμπο αν ειναι μεγαλο και σπρωχνει πολυ αερα μεσα μπορει ευκολα να βγαλει ακομα και 800 ιππους απο 1200 κυβικα.

                παντως ο Κ20 Χοντα που ειναι απο τους καλυτερους 2λιτρους ατμοσφαιρικους του 2005 ακομα και ο 1600 της Αλφα Ρομεο 147 ειναι πολυ καλυτεροι και σε αποδοση αλλα και σε αισθηση και λειτουργια απο τον 1500 3κυλινδρο τουρμπο που εχω και τους 3 κινητηρες για χρονια.

                Ας μην συγκρίνουμε άσχετα πράγματα. 800 άλογα δεν θα βγάλεις ποτέ από 1200 κυβικά, αν θες να αντέξει και λίγο. Εργοστασιακά μοτέρ βγάζουν 130-140 άλογα από 1200. Η Ford μόνο βγάζει 170 από το 1000άρι του Puma ST.
                Για την αίσθηση που λες δεν διαφωνώ. Η ατμοσφαιρική 330 βγάζει 32 κιλά ροπής, το ίδιο με το τούρμπο 9-3 μου. Και τα δύο είναι δυνατά στις μεσαίες, το τούρμπο ίσως περισσότερο. Αλλά το ατμοσφαιρικό ακούει στο γκάζι χωρίς κανένα lag και μετά έχει και άλλα 100 άλογα περισσότερα στις ψηλές!

                h BMW εβγαζε το 1980 1500 ιππους απο τουρμπο και 1500 η 1600 κυβικα κινητηρα.

                το 9-3 το ειχα οδηγησει στο τριμ Αερο με την μεγαλη αποδοση οταν ειχε πρωτοβγει. Μετριο αμαξι πολυ λαγκ καμμια σχεση με 330

                Τι συγκρίνεις τώρα ρε Άγη; Μοτέρ δοκιμών Formula 1 που άντεχαν 2-3 γύρους; Τα ίδια άλογα έβγαζαν και οι Ferrari. Τα αντίστοιχα για τον αγώνα έβγαζαν τα μισά άλογα και άντεχαν μόνον για 300 χλμ.
                Δεν ξέρω ποιο 9-3 είχε οδηγήσει. Εγώ μιλάω για αυτό του 2004 και μετά. Έχει lag, αλλά σχετικά περιορισμένο. Φυσικά η 330 Ε92 έχει πολύ καλύτερο κινητήρα αλλά είναι και 272 άλογα.

                το 2004 το νεο τοτε 9-3 αερο, τρελλο λαγκ πολυ μετριο αμαξι, απο κατω ηταν ιδιο με το βεκτρα

                το G35 που εκανε ιδια χρηματα πισωκινητο αυτοματο με τον αλεξισφαιρο 3.5 V6 ηταν απειρως καλυτερο αμαξι, το εκανα μερικες βολτες παραπανω.

                realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus @wantone last edited by realzeus

                  @wantone said in Renault Rafale:

                  το 2004 το νεο τοτε 9-3 αερο, τρελλο λαγκ πολυ μετριο αμαξι, απο κατω ηταν ιδιο με το βεκτρα

                  Πάρα πολλές διαφορές έχει σε σχέση με το Vectra, Ένας από τους λόγους που έκλεισε η Saab ήταν όταν οι Αμερικάνοι της GM είδαν τις αλλαγές που έκαναν οι Σουηδοί σε σχέση με όλα τα άλλα GM που ήταν στην ίδια πλατφόρμα. Ο κινητήρας; (που μια έκδοση φορούσε και το Vectra) ήταν σχεδίασης και εξέλιξης της Saab. Το Saab όμως φορούσε άλλον εγκέφαλο, που ήλεγχε όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου - Trionic 8 λέγεται και τον φοράνε μόνο τα Saab). Και πολλές άλλες διαφορές, ειδικά στο στήσιμο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    45000 είναι εξαιρετική τιμή για τέτοιο αυτοκίνητο.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • babisstinson
                      babisstinson @realzeus last edited by

                      @realzeus said in Renault Rafale:

                      @babisstinson said in Renault Rafale:

                      @realzeus said in Renault Rafale:

                      @mariolas said in Renault Rafale:

                      Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?

                      Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...

                      E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.

                      Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...

                      Προφανώς ναι, δεν έχω θέμα με τα κυβικά και αν τεχνικά επαρκούν ή όχι. Έχει αποδειχθεί και από τον καταπληκτικό 1000άρι της Ford, κλπ.
                      "Ψυχολογικά" το ανέφερα κυρίως, ότι περιμένεις να δεις περισσότερα κυβικά σε ένα μεγάλων όγκων αμάξι, κατάλοιπα και του παρελθόντος. Μεγαλώσαμε περιμένοντας να πάρουμε "δίλιτρο αμάξι να έχει γκάζια", όχι 1200-1400αρι.

                      Στα του θέματος, πολύ ενδιαφέρον το Rafale, με ματ χρώμα όντως θα θυμίζει κάτι από πολεμικό όχημα.

                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 3
                      • 4
                      • 4 / 4
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr