-
Όταν μίλησα για το πώς είναι στο ταξίδι το τελευταίο που εννοούσα ήταν η καταναλώσεις του. Αναρτήσεις-τιμόνι-στρίψιμο, ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση και αν έχει ο hev δύναμη αρκετή να ανταποκριθεί σε μια προσπέραση νταλίκας φορτωμένο με clima on.
Καταναλώσεις στους Toyotaκηδες με #tag μην τους ξεφύγει κανένα δεκαδικό ψηφίο από τα stats...
-
@sabas_thess said in Renault Symbioz 2024:
Όταν μίλησα για το πώς είναι στο ταξίδι το τελευταίο που εννοούσα ήταν η καταναλώσεις του. Αναρτήσεις-τιμόνι-στρίψιμο, ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση και αν έχει ο hev δύναμη αρκετή να ανταποκριθεί σε μια προσπέραση νταλίκας φορτωμένο με clima on.
Καταναλώσεις στους Toyotaκηδες με #tag μην τους ξεφύγει κανένα δεκαδικό ψηφίο από τα stats...
Λοιπον τα πρωτα πραγματα που βλεπω.
Σκληρη αναρτηση (την ηθελα) παρολο το μεγεθος και υψος του αυτοκινητου στριβεις με σιγουρια και δεν νιωθεις οτι το αμαξι πλεει. Προσωπικα θυσιαζω την παραπανω ανεση σε λακουβες απο το να μην εχω κλισεις αμαξωματος, Ετσι ηταν και το Qashqai.
Η 18αρα ζαντα εχει πολυ καλο πατημα στην ασφαλτο και εχει εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης ΑΛΛΑ δεν ξερω πως θα τα παμε στο χωμα. Πατημενο χωματοδρομο παταω καθε χρονο.
Ηχομονωση μεσα στην πολη δεν ακουγεται τιποτα. ο ηλεκτρικος σε ευθεια παει μεχρι 70 χλμ περιπου. Αν δεν εχει φορτιο π.χ σε κατηφορα εχω δει μεχρι και 110. Θορυβωδες γινεται οταν πατησεις εντονα το γκαζι και ζητησεις δυναμη (σε ολα τα προγραμματα) και σε καποιες περιπτωσεις οταν πετυχεις ακριβως το switch point που ειναι να αλλαξει ταχυτητα το κιβωτιο. Αυτο απο οτι διαβασα στο Αγγλικο forum εχει παρει ηδη update και αναμενω να το παρω και εγω στην Ελλαδα καποια στιγμη. Διορθωνει τα ''νεκρα'' σημεια του κιβωτιου για να γινονται πιο ομαλα οι αλλαγες.
εχω δοκιμασει 1 φορα το cruise control το εβαλα στα 120 εκανε το γνωστο μουγκρητο που ειπα ποιο πανω και μετα επιασε την ταχυτητα και εγινε σχεδον αθορυβο. Αλλα στο ταξιδι θα το δω καλυτερα.
Προσπεραση παντα εχοντας μπαταρια ειναι αστεια. Το boost που δινει το ηλεκτρικο moter ειναι τοσο ωραιο που σε λιγο θα μου αρεσουν τα ηλεκτρικα. -
Εγώ πάλι ξαναγυρίζω στις καταναλώσεις προσπαθώντας να δω το νόημα ενός μεγάλου σε μήκος και όγκο suv για μετακίνηση στην πόλη.
Το αμαξι από ότι είδα σε βίντεο κινούμενο με χαμηλές ταχύτητες και ως 70 χλμ , χωρίς σταματά ξεκινά , με συνεχή χαμηλή ροή αυτά που είδα, σβήνει αρκετά συχνά και πετυχαίνει 5-5.3 κατανάλωση.
Ένα ντίζελ 10-15 ετιας με αυτές τις συνθήκες, χωρίς δλδ σταματα ξεκινά αλλά σε συνεχή κίνηση μπορεί να πιάσει εύκολα αυτά τα νούμερα, το δικό που είναι βέβαια πιο ελαφρύ από το Ρενό, σε αυτές τις συνθήκες πέφτει κάτω από 5.
Όμως από τα 70 μέχρι τα 110 που είδα τα 7αρια τα πιάνει για πλάκα το οποίο αν προσθέσουμε 2-3 άτομα και αποσκευές θα ανέβει και άλλο.
Στο δε φάσμα των 130 πιάνει εύκολα και τα 8 λτ.
Δλδ κάπου χάνεται το νόημα.
Τόσα χρόνια εξέλιξης των υβριδικών και μόνο σε χαμηλες ταχύτητες και αυτές υπό συνθήκες φόρτισης της μπαταρίας φαίνεται να κερδίζεις κάτι σε κατανάλωση για να κάνεις απόσβεση την ακριβή τεχνολογία που πωλούν.
Μόλις βγεις για να ευχαριστηθείς το αμάξι ειδικά αν δεν έχεις Τογιότα, οι ατμοσφαιρικοί αδύναμοι κινητήρες καίνε πολύ , χειρότερα και από τα απλά τούρμπο τρικυλινδρα που τουλάχιστον αυτά έχουν και μια ζωντάνια λόγω τούρμπο.
Κατά τα άλλα το αμάξι μέσα και έξω δείχνει ωραίο μοντέρνο και ποιοτικό , με μείον φυσικά ότι η πολιτική της Ρενό σε οδηγεί στην ακριβή έκδοση των 35Κ για να πάρεις την τεχνολογία ασφαλείας που ο ανταγωνισμός την δίνει και 10Κ κάτω.
Κάνε τιμοκατάλογο, τις ηλιοροφες, τον κρυφό φωτισμό, τα δερμάτινα, τα θερμαινόμενα,τις περίεργες ζάντες κοκ.Το 2025 το να πουλάς τα συστήματα ασφαλείας με έξτρα χρέωση είναι τσιπια.
https://m.youtube.com/watch?v=WHWs_RafDGs&pp=0gcJCTAAlc8ueATH# -
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
Εγώ πάλι ξαναγυρίζω στις καταναλώσεις προσπαθώντας να δω το νόημα ενός μεγάλου σε μήκος και όγκο suv για μετακίνηση στην πόλη.
Το αμαξι από ότι είδα σε βίντεο κινούμενο με χαμηλές ταχύτητες και ως 70 χλμ , χωρίς σταματά ξεκινά , με συνεχή χαμηλή ροή αυτά που είδα, σβήνει αρκετά συχνά και πετυχαίνει 5-5.3 κατανάλωση.
Ένα ντίζελ 10-15 ετιας με αυτές τις συνθήκες, χωρίς δλδ σταματα ξεκινά αλλά σε συνεχή κίνηση μπορεί να πιάσει εύκολα αυτά τα νούμερα, το δικό που είναι βέβαια πιο ελαφρύ από το Ρενό, σε αυτές τις συνθήκες πέφτει κάτω από 5.
Όμως από τα 70 μέχρι τα 110 που είδα τα 7αρια τα πιάνει για πλάκα το οποίο αν προσθέσουμε 2-3 άτομα και αποσκευές θα ανέβει και άλλο.
Στο δε φάσμα των 130 πιάνει εύκολα και τα 8 λτ.
Δλδ κάπου χάνεται το νόημα.
Τόσα χρόνια εξέλιξης των υβριδικών και μόνο σε χαμηλες ταχύτητες και αυτές υπό συνθήκες φόρτισης της μπαταρίας φαίνεται να κερδίζεις κάτι σε κατανάλωση για να κάνεις απόσβεση την ακριβή τεχνολογία που πωλούν.
Μόλις βγεις για να ευχαριστηθείς το αμάξι ειδικά αν δεν έχεις Τογιότα, οι ατμοσφαιρικοί αδύναμοι κινητήρες καίνε πολύ , χειρότερα και από τα απλά τούρμπο τρικυλινδρα που τουλάχιστον αυτά έχουν και μια ζωντάνια λόγω τούρμπο.
Κατά τα άλλα το αμάξι μέσα και έξω δείχνει ωραίο μοντέρνο και ποιοτικό , με μείον φυσικά ότι η πολιτική της Ρενό σε οδηγεί στην ακριβή έκδοση των 35Κ για να πάρεις την τεχνολογία ασφαλείας που ο ανταγωνισμός την δίνει και 10Κ κάτω.
Κάνε τιμοκατάλογο, τις ηλιοροφες, τον κρυφό φωτισμό, τα δερμάτινα, τα θερμαινόμενα,τις περίεργες ζάντες κοκ.Το 2025 το να πουλάς τα συστήματα ασφαλείας με έξτρα χρέωση είναι τσιπια.
https://m.youtube.com/watch?v=WHWs_RafDGs&pp=0gcJCTAAlc8ueATH#Εγω παντως δεν το πηρα μονο για τις καταναλωσεις .
Πηρα ενα αυτοκινητο που μου αρεσε παρα πολυ και καλυπτε ολες τις αναγκες μου. Επι της ουσιας λογω να αλλαξω το Qashqai δεν ειχα, αλλα ειναι το ''μικροβιο'' το ειδα , μου αρεσε , το πηρα. Θα κριθει προφανως οταν θα ερθει και η σειρα του καποια στιγμη , καλα να ειμαστε να οδηγαμε αυτοκινητα.
Για να σου απαντησω και στα νουμερα
Το Qashqai εκαιγε γυρω στο 5,5 και το Symbioz καιει γυρω στο 4,5
Αυτα δεν ειναι τα μικτα , ειναι μονο τα καθημερινα 60 χλμ για την εργασια ιδιος δρομος , ιδιος οδηγος. Οποτε και απο αριθμους ειμαι ικανοποιημενος -
Εχουμε πει πολλές φορές ότι για τους Ευρωπαίους τα συστήματα ασφαλείας, δεν θεωρούνται κάτι το ιδιαίτερο για το οποίο θα πληρώσουν κάποια χρήματα, αρκεί να έχει τα βασικά..
Εδώ οι δημοσιογράφοι σχολιάζουν πόσο εύκολα μπορείς να τα απενεργοποιήσεις.
Αρα για τους πελάτες της Ρενώ τους είναι αδιάφορο το ACC όμως δεν θα δεχόντουσαν ποτέ το ταξίμετρο που έχει για οθόνη το Γιάρις κρος και το Κορόλα κρος, ούτε γενικά το στενό και κακής ποιότητας εσωτερικό τους.
Είναι άλλη η κουλτούρα πως να το κάνουμε.
Αυτά βγαίνουν από το τμήμα μάρκετινγκ μετά από μελέτες, για το τι είναι διατεθειμένος να πληρώσει ο πελάτης.
-
@arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
Εγώ πάλι ξαναγυρίζω στις καταναλώσεις προσπαθώντας να δω το νόημα ενός μεγάλου σε μήκος και όγκο suv για μετακίνηση στην πόλη.
Το αμαξι από ότι είδα σε βίντεο κινούμενο με χαμηλές ταχύτητες και ως 70 χλμ , χωρίς σταματά ξεκινά , με συνεχή χαμηλή ροή αυτά που είδα, σβήνει αρκετά συχνά και πετυχαίνει 5-5.3 κατανάλωση.
Ένα ντίζελ 10-15 ετιας με αυτές τις συνθήκες, χωρίς δλδ σταματα ξεκινά αλλά σε συνεχή κίνηση μπορεί να πιάσει εύκολα αυτά τα νούμερα, το δικό που είναι βέβαια πιο ελαφρύ από το Ρενό, σε αυτές τις συνθήκες πέφτει κάτω από 5.
Όμως από τα 70 μέχρι τα 110 που είδα τα 7αρια τα πιάνει για πλάκα το οποίο αν προσθέσουμε 2-3 άτομα και αποσκευές θα ανέβει και άλλο.
Στο δε φάσμα των 130 πιάνει εύκολα και τα 8 λτ.
Δλδ κάπου χάνεται το νόημα.
Τόσα χρόνια εξέλιξης των υβριδικών και μόνο σε χαμηλες ταχύτητες και αυτές υπό συνθήκες φόρτισης της μπαταρίας φαίνεται να κερδίζεις κάτι σε κατανάλωση για να κάνεις απόσβεση την ακριβή τεχνολογία που πωλούν.
Μόλις βγεις για να ευχαριστηθείς το αμάξι ειδικά αν δεν έχεις Τογιότα, οι ατμοσφαιρικοί αδύναμοι κινητήρες καίνε πολύ , χειρότερα και από τα απλά τούρμπο τρικυλινδρα που τουλάχιστον αυτά έχουν και μια ζωντάνια λόγω τούρμπο.
Κατά τα άλλα το αμάξι μέσα και έξω δείχνει ωραίο μοντέρνο και ποιοτικό , με μείον φυσικά ότι η πολιτική της Ρενό σε οδηγεί στην ακριβή έκδοση των 35Κ για να πάρεις την τεχνολογία ασφαλείας που ο ανταγωνισμός την δίνει και 10Κ κάτω.
Κάνε τιμοκατάλογο, τις ηλιοροφες, τον κρυφό φωτισμό, τα δερμάτινα, τα θερμαινόμενα,τις περίεργες ζάντες κοκ.Το 2025 το να πουλάς τα συστήματα ασφαλείας με έξτρα χρέωση είναι τσιπια.
https://m.youtube.com/watch?v=WHWs_RafDGs&pp=0gcJCTAAlc8ueATH#Εγω παντως δεν το πηρα μονο για τις καταναλωσεις .
Πηρα ενα αυτοκινητο που μου αρεσε παρα πολυ και καλυπτε ολες τις αναγκες μου. Επι της ουσιας λογω να αλλαξω το Qashqai δεν ειχα, αλλα ειναι το ''μικροβιο'' το ειδα , μου αρεσε , το πηρα. Θα κριθει προφανως οταν θα ερθει και η σειρα του καποια στιγμη , καλα να ειμαστε να οδηγαμε αυτοκινητα.
Για να σου απαντησω και στα νουμερα
Το Qashqai εκαιγε γυρω στο 5,5 και το Symbioz καιει γυρω στο 4,5
Αυτα δεν ειναι τα μικτα , ειναι μονο τα καθημερινα 60 χλμ για την εργασια ιδιος δρομος , ιδιος οδηγος. Οποτε και απο αριθμους ειμαι ικανοποιημενοςΕννοείται δεν παίρνεις αμαξι μόνο για τις καταναλώσεις. Αν μείνεις στο θέμα εξόδων τι να το κάνεις ένα οικονομικό που δεν καίει αν είσαι διαρκώς στα συνεργεία!
Ηχομόνωση πρέπει να έχεις καλή από ότι άκουσα στα βίντεο.
Το 5.5 του ντίζελ κασκαι το πετυχαίνει σε διάφορες διαδρομές!
Το 4.5 του νέου σου το πιάνεις σε αυστηρά χαμηλές ταχύτητες μόνο , αν πας πάνω από 70 -80 πας 6-7 λτ... -
Δεν θα συμφωνήσω ότι οι Ευρωπαίοι δεν τα θέλουν τα συστήματα ασφαλείας. Δλδ όλοι αυτοί που κινούνται σε πυκνές κινήσεις σε βαρβατους αυτοκινητόδρομους , δεν θέλουν να κρατούν σταθερή ταχύτητα και να έχουν προειδοποίηση για τις νεκρές γωνίες;
Όλοι τα θέλουν να είναι εκεί ακόμα και αν δεν τα χρησιμοποιούν διαρκώς.
Απλά Γερμανοί και Γάλλοι μια ζωή βγάζανε από την μύγα ξυγκι. Μην τα ωραιοποιουμε όλα. -
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
@arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
Εγώ πάλι ξαναγυρίζω στις καταναλώσεις προσπαθώντας να δω το νόημα ενός μεγάλου σε μήκος και όγκο suv για μετακίνηση στην πόλη.
Το αμαξι από ότι είδα σε βίντεο κινούμενο με χαμηλές ταχύτητες και ως 70 χλμ , χωρίς σταματά ξεκινά , με συνεχή χαμηλή ροή αυτά που είδα, σβήνει αρκετά συχνά και πετυχαίνει 5-5.3 κατανάλωση.
Ένα ντίζελ 10-15 ετιας με αυτές τις συνθήκες, χωρίς δλδ σταματα ξεκινά αλλά σε συνεχή κίνηση μπορεί να πιάσει εύκολα αυτά τα νούμερα, το δικό που είναι βέβαια πιο ελαφρύ από το Ρενό, σε αυτές τις συνθήκες πέφτει κάτω από 5.
Όμως από τα 70 μέχρι τα 110 που είδα τα 7αρια τα πιάνει για πλάκα το οποίο αν προσθέσουμε 2-3 άτομα και αποσκευές θα ανέβει και άλλο.
Στο δε φάσμα των 130 πιάνει εύκολα και τα 8 λτ.
Δλδ κάπου χάνεται το νόημα.
Τόσα χρόνια εξέλιξης των υβριδικών και μόνο σε χαμηλες ταχύτητες και αυτές υπό συνθήκες φόρτισης της μπαταρίας φαίνεται να κερδίζεις κάτι σε κατανάλωση για να κάνεις απόσβεση την ακριβή τεχνολογία που πωλούν.
Μόλις βγεις για να ευχαριστηθείς το αμάξι ειδικά αν δεν έχεις Τογιότα, οι ατμοσφαιρικοί αδύναμοι κινητήρες καίνε πολύ , χειρότερα και από τα απλά τούρμπο τρικυλινδρα που τουλάχιστον αυτά έχουν και μια ζωντάνια λόγω τούρμπο.
Κατά τα άλλα το αμάξι μέσα και έξω δείχνει ωραίο μοντέρνο και ποιοτικό , με μείον φυσικά ότι η πολιτική της Ρενό σε οδηγεί στην ακριβή έκδοση των 35Κ για να πάρεις την τεχνολογία ασφαλείας που ο ανταγωνισμός την δίνει και 10Κ κάτω.
Κάνε τιμοκατάλογο, τις ηλιοροφες, τον κρυφό φωτισμό, τα δερμάτινα, τα θερμαινόμενα,τις περίεργες ζάντες κοκ.Το 2025 το να πουλάς τα συστήματα ασφαλείας με έξτρα χρέωση είναι τσιπια.
https://m.youtube.com/watch?v=WHWs_RafDGs&pp=0gcJCTAAlc8ueATH#Εγω παντως δεν το πηρα μονο για τις καταναλωσεις .
Πηρα ενα αυτοκινητο που μου αρεσε παρα πολυ και καλυπτε ολες τις αναγκες μου. Επι της ουσιας λογω να αλλαξω το Qashqai δεν ειχα, αλλα ειναι το ''μικροβιο'' το ειδα , μου αρεσε , το πηρα. Θα κριθει προφανως οταν θα ερθει και η σειρα του καποια στιγμη , καλα να ειμαστε να οδηγαμε αυτοκινητα.
Για να σου απαντησω και στα νουμερα
Το Qashqai εκαιγε γυρω στο 5,5 και το Symbioz καιει γυρω στο 4,5
Αυτα δεν ειναι τα μικτα , ειναι μονο τα καθημερινα 60 χλμ για την εργασια ιδιος δρομος , ιδιος οδηγος. Οποτε και απο αριθμους ειμαι ικανοποιημενοςΕννοείται δεν παίρνεις αμαξι μόνο για τις καταναλώσεις. Αν μείνεις στο θέμα εξόδων τι να το κάνεις ένα οικονομικό που δεν καίει αν είσαι διαρκώς στα συνεργεία!
Ηχομόνωση πρέπει να έχεις καλή από ότι άκουσα στα βίντεο.
Το 5.5 του ντίζελ κασκαι το πετυχαίνει σε διάφορες διαδρομές!
Το 4.5 του νέου σου το πιάνεις σε αυστηρά χαμηλές ταχύτητες μόνο , αν πας πάνω από 70 -80 πας 6-7 λτ...Η συγκριση που εκανα ηταν για ακριβως την ιδια διαδρομη και για τα 2 αυτοκινητα. Δεν αλλαξε κατι αλλο.
Και προφανως δεν παω με 50 χλμ. Ειδικα το πρωι που κινουμαι (πολυ πρωι) και με τα 2 αυτοκινητα τα 20 απο τα 30 χλμ ειναι σε ταχυτητες 100-120. Αυτες ειναι οι συνθηκες, Βοηθαει προφανως οτι εχω πολλα πανω-κατω λοφους και φορτιζεται η μπαταρια συνεχεια -
@arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
@arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
Εγώ πάλι ξαναγυρίζω στις καταναλώσεις προσπαθώντας να δω το νόημα ενός μεγάλου σε μήκος και όγκο suv για μετακίνηση στην πόλη.
Το αμαξι από ότι είδα σε βίντεο κινούμενο με χαμηλές ταχύτητες και ως 70 χλμ , χωρίς σταματά ξεκινά , με συνεχή χαμηλή ροή αυτά που είδα, σβήνει αρκετά συχνά και πετυχαίνει 5-5.3 κατανάλωση.
Ένα ντίζελ 10-15 ετιας με αυτές τις συνθήκες, χωρίς δλδ σταματα ξεκινά αλλά σε συνεχή κίνηση μπορεί να πιάσει εύκολα αυτά τα νούμερα, το δικό που είναι βέβαια πιο ελαφρύ από το Ρενό, σε αυτές τις συνθήκες πέφτει κάτω από 5.
Όμως από τα 70 μέχρι τα 110 που είδα τα 7αρια τα πιάνει για πλάκα το οποίο αν προσθέσουμε 2-3 άτομα και αποσκευές θα ανέβει και άλλο.
Στο δε φάσμα των 130 πιάνει εύκολα και τα 8 λτ.
Δλδ κάπου χάνεται το νόημα.
Τόσα χρόνια εξέλιξης των υβριδικών και μόνο σε χαμηλες ταχύτητες και αυτές υπό συνθήκες φόρτισης της μπαταρίας φαίνεται να κερδίζεις κάτι σε κατανάλωση για να κάνεις απόσβεση την ακριβή τεχνολογία που πωλούν.
Μόλις βγεις για να ευχαριστηθείς το αμάξι ειδικά αν δεν έχεις Τογιότα, οι ατμοσφαιρικοί αδύναμοι κινητήρες καίνε πολύ , χειρότερα και από τα απλά τούρμπο τρικυλινδρα που τουλάχιστον αυτά έχουν και μια ζωντάνια λόγω τούρμπο.
Κατά τα άλλα το αμάξι μέσα και έξω δείχνει ωραίο μοντέρνο και ποιοτικό , με μείον φυσικά ότι η πολιτική της Ρενό σε οδηγεί στην ακριβή έκδοση των 35Κ για να πάρεις την τεχνολογία ασφαλείας που ο ανταγωνισμός την δίνει και 10Κ κάτω.
Κάνε τιμοκατάλογο, τις ηλιοροφες, τον κρυφό φωτισμό, τα δερμάτινα, τα θερμαινόμενα,τις περίεργες ζάντες κοκ.Το 2025 το να πουλάς τα συστήματα ασφαλείας με έξτρα χρέωση είναι τσιπια.
https://m.youtube.com/watch?v=WHWs_RafDGs&pp=0gcJCTAAlc8ueATH#Εγω παντως δεν το πηρα μονο για τις καταναλωσεις .
Πηρα ενα αυτοκινητο που μου αρεσε παρα πολυ και καλυπτε ολες τις αναγκες μου. Επι της ουσιας λογω να αλλαξω το Qashqai δεν ειχα, αλλα ειναι το ''μικροβιο'' το ειδα , μου αρεσε , το πηρα. Θα κριθει προφανως οταν θα ερθει και η σειρα του καποια στιγμη , καλα να ειμαστε να οδηγαμε αυτοκινητα.
Για να σου απαντησω και στα νουμερα
Το Qashqai εκαιγε γυρω στο 5,5 και το Symbioz καιει γυρω στο 4,5
Αυτα δεν ειναι τα μικτα , ειναι μονο τα καθημερινα 60 χλμ για την εργασια ιδιος δρομος , ιδιος οδηγος. Οποτε και απο αριθμους ειμαι ικανοποιημενοςΕννοείται δεν παίρνεις αμαξι μόνο για τις καταναλώσεις. Αν μείνεις στο θέμα εξόδων τι να το κάνεις ένα οικονομικό που δεν καίει αν είσαι διαρκώς στα συνεργεία!
Ηχομόνωση πρέπει να έχεις καλή από ότι άκουσα στα βίντεο.
Το 5.5 του ντίζελ κασκαι το πετυχαίνει σε διάφορες διαδρομές!
Το 4.5 του νέου σου το πιάνεις σε αυστηρά χαμηλές ταχύτητες μόνο , αν πας πάνω από 70 -80 πας 6-7 λτ...Η συγκριση που εκανα ηταν για ακριβως την ιδια διαδρομη και για τα 2 αυτοκινητα. Δεν αλλαξε κατι αλλο.
Και προφανως δεν παω με 50 χλμ. Ειδικα το πρωι που κινουμαι (πολυ πρωι) και με τα 2 αυτοκινητα τα 20 απο τα 30 χλμ ειναι σε ταχυτητες 100-120. Αυτες ειναι οι συνθηκες, Βοηθαει προφανως οτι εχω πολλα πανω-κατω λοφους και φορτιζεται η μπαταρια συνεχειαΠροφανώς θα βοηθά το ανάγλυφο την κατανάλωση που αναφέρεις γιατί στο βίντεο που ανέβασα 4.5 δεν επεσε ποτέ παρότι υπήρξαν και κινήσεις κάτω από 50 χλμ. Αλλά μου έκανε εντύπωση πως μόλις περνούσε τα 70 χλμ η κατανάλωση τσιμπούσε κατευθείαν πολύ γρήγορα.
-
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
@arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
@arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
Εγώ πάλι ξαναγυρίζω στις καταναλώσεις προσπαθώντας να δω το νόημα ενός μεγάλου σε μήκος και όγκο suv για μετακίνηση στην πόλη.
Το αμαξι από ότι είδα σε βίντεο κινούμενο με χαμηλές ταχύτητες και ως 70 χλμ , χωρίς σταματά ξεκινά , με συνεχή χαμηλή ροή αυτά που είδα, σβήνει αρκετά συχνά και πετυχαίνει 5-5.3 κατανάλωση.
Ένα ντίζελ 10-15 ετιας με αυτές τις συνθήκες, χωρίς δλδ σταματα ξεκινά αλλά σε συνεχή κίνηση μπορεί να πιάσει εύκολα αυτά τα νούμερα, το δικό που είναι βέβαια πιο ελαφρύ από το Ρενό, σε αυτές τις συνθήκες πέφτει κάτω από 5.
Όμως από τα 70 μέχρι τα 110 που είδα τα 7αρια τα πιάνει για πλάκα το οποίο αν προσθέσουμε 2-3 άτομα και αποσκευές θα ανέβει και άλλο.
Στο δε φάσμα των 130 πιάνει εύκολα και τα 8 λτ.
Δλδ κάπου χάνεται το νόημα.
Τόσα χρόνια εξέλιξης των υβριδικών και μόνο σε χαμηλες ταχύτητες και αυτές υπό συνθήκες φόρτισης της μπαταρίας φαίνεται να κερδίζεις κάτι σε κατανάλωση για να κάνεις απόσβεση την ακριβή τεχνολογία που πωλούν.
Μόλις βγεις για να ευχαριστηθείς το αμάξι ειδικά αν δεν έχεις Τογιότα, οι ατμοσφαιρικοί αδύναμοι κινητήρες καίνε πολύ , χειρότερα και από τα απλά τούρμπο τρικυλινδρα που τουλάχιστον αυτά έχουν και μια ζωντάνια λόγω τούρμπο.
Κατά τα άλλα το αμάξι μέσα και έξω δείχνει ωραίο μοντέρνο και ποιοτικό , με μείον φυσικά ότι η πολιτική της Ρενό σε οδηγεί στην ακριβή έκδοση των 35Κ για να πάρεις την τεχνολογία ασφαλείας που ο ανταγωνισμός την δίνει και 10Κ κάτω.
Κάνε τιμοκατάλογο, τις ηλιοροφες, τον κρυφό φωτισμό, τα δερμάτινα, τα θερμαινόμενα,τις περίεργες ζάντες κοκ.Το 2025 το να πουλάς τα συστήματα ασφαλείας με έξτρα χρέωση είναι τσιπια.
https://m.youtube.com/watch?v=WHWs_RafDGs&pp=0gcJCTAAlc8ueATH#Εγω παντως δεν το πηρα μονο για τις καταναλωσεις .
Πηρα ενα αυτοκινητο που μου αρεσε παρα πολυ και καλυπτε ολες τις αναγκες μου. Επι της ουσιας λογω να αλλαξω το Qashqai δεν ειχα, αλλα ειναι το ''μικροβιο'' το ειδα , μου αρεσε , το πηρα. Θα κριθει προφανως οταν θα ερθει και η σειρα του καποια στιγμη , καλα να ειμαστε να οδηγαμε αυτοκινητα.
Για να σου απαντησω και στα νουμερα
Το Qashqai εκαιγε γυρω στο 5,5 και το Symbioz καιει γυρω στο 4,5
Αυτα δεν ειναι τα μικτα , ειναι μονο τα καθημερινα 60 χλμ για την εργασια ιδιος δρομος , ιδιος οδηγος. Οποτε και απο αριθμους ειμαι ικανοποιημενοςΕννοείται δεν παίρνεις αμαξι μόνο για τις καταναλώσεις. Αν μείνεις στο θέμα εξόδων τι να το κάνεις ένα οικονομικό που δεν καίει αν είσαι διαρκώς στα συνεργεία!
Ηχομόνωση πρέπει να έχεις καλή από ότι άκουσα στα βίντεο.
Το 5.5 του ντίζελ κασκαι το πετυχαίνει σε διάφορες διαδρομές!
Το 4.5 του νέου σου το πιάνεις σε αυστηρά χαμηλές ταχύτητες μόνο , αν πας πάνω από 70 -80 πας 6-7 λτ...Η συγκριση που εκανα ηταν για ακριβως την ιδια διαδρομη και για τα 2 αυτοκινητα. Δεν αλλαξε κατι αλλο.
Και προφανως δεν παω με 50 χλμ. Ειδικα το πρωι που κινουμαι (πολυ πρωι) και με τα 2 αυτοκινητα τα 20 απο τα 30 χλμ ειναι σε ταχυτητες 100-120. Αυτες ειναι οι συνθηκες, Βοηθαει προφανως οτι εχω πολλα πανω-κατω λοφους και φορτιζεται η μπαταρια συνεχειαΠροφανώς θα βοηθά το ανάγλυφο την κατανάλωση που αναφέρεις γιατί στο βίντεο που ανέβασα 4.5 δεν επεσε ποτέ παρότι υπήρξαν και κινήσεις κάτω από 50 χλμ. Αλλά μου έκανε εντύπωση πως μόλις περνούσε τα 70 χλμ η κατανάλωση τσιμπούσε κατευθείαν πολύ γρήγορα.
Στα review επίσης όλοι το έχουν στο sport. Εγώ στο sport το έβαλα ίσα ίσα να το δω. Στο sport δεν κάνει καθόλου οικονομία. Το αυτοκίνητο σκέφτεται ότι πρέπει να έχει διαθέσιμα 145 άλογα πάντα. Όποτε ο θερμικός δεν σβήνει ποτέ. Και φορτίζει και συνέχεια . Εκεί ναι οι καταναλώσεις θα είναι σίγουρα εκεί που λες.
Sport μόλις κάνω κάνα 2.000 χλμ θα αρχίσω να το ζοριζω και γω λιγο -
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
Το acc σίγουρα δεν υπάρχει στις 2 πρώτες και εμφανίζεται στην 3η έκδοση, το τυφλό σημείο και η οδήγηση στο κέντρο της λωρίδας μόνο στην πλούσια έκδοσηε τα 35Κ..
Απαράδεκτο παιχνίδι σε συστήματα ασφαλείας όταν οι περισσότεροι πια τα δίνουν από την βασική...
Αν και δεν το γράφει πρέπει να έχει ACC στην δεύτερη έκδοση, techno δηλαδή. Τουλάχιστον το αυτοκίνητο που είχαν στην Viokar και είδα είχε το κουμπί στο τιμόνι.
Δεν το έκανα test drive, αλλά το πήρε κάποιος υπάλληλος να πάει κάπου εκείνη την ώρα και το δοκίμασε, οπότε ενημέρωσε τηλεφωνικά ότι δουλεύει κιόλας, δεν υπάρχει απλά στο τιμόνι.
Για εμένα το μόνο που λείπει από την δεύτερη έκδοση είναι το blind spot.
@Arkoudas-0 Το δικό σου έχει ACC; Λογικά ναι.
Να το χαρείς, μου άρεσε και εμένα αρκετά, το σκέφτηκα πολύ να προχωρήσω, αλλά με κέρδισε η εγγύηση της Toyota. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι από κοντά το εσωτερικό είναι αρκετά ομορφότερο και περισσότερο ποιοτικό από αυτό που βγάζει στις φωτό.
Να θυμίσω επίσης ότι θα βγαίνει με 160 άλογα από τον Ιούλιο.
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Εχουμε πει πολλές φορές ότι για τους Ευρωπαίους τα συστήματα ασφαλείας, δεν θεωρούνται κάτι το ιδιαίτερο για το οποίο θα πληρώσουν κάποια χρήματα, αρκεί να έχει τα βασικά..
Εδώ οι δημοσιογράφοι σχολιάζουν πόσο εύκολα μπορείς να τα απενεργοποιήσεις.
Αρα για τους πελάτες της Ρενώ τους είναι αδιάφορο το ACC όμως δεν θα δεχόντουσαν ποτέ το ταξίμετρο που έχει για οθόνη το Γιάρις κρος και το Κορόλα κρος, ούτε γενικά το στενό και κακής ποιότητας εσωτερικό τους.
Είναι άλλη η κουλτούρα πως να το κάνουμε.
Αυτά βγαίνουν από το τμήμα μάρκετινγκ μετά από μελέτες, για το τι είναι διατεθειμένος να πληρώσει ο πελάτης.
Δε θέλουν οι ευρωπαίοι Blind spot warning και ACC; Δεν έχω γνωρίσει πραγματικά ούτε έναν άνθρωπο (σε Ελλάδα, Γερμανία και Βρετανία) που να μη τα θέλει. Και ναι ο κύκλος μου δεν είναι όλος ο κόσμος, αλλά κάθε νοήμων άνθρωπος θα τα ήθελε. Αυτό που προσπαθούν όλοι να απενεργοποιήσουν είναι η ειδοποίηση υπέρβασης του ορίου ταχύτητας.
Για εμένα ήταν ένας από τους λόγους μη αγοράς του Symbioz το ότι δεν είχε όλα τα συστήματα ασφαλείας, τουλάχιστον στην techno.
Ξέρουμε βέβαια, η Stellantis έχει κάνει έρευνα και δε θα τα θέλουν οι ευρωπαίοι.
-
@supergeorge said in Renault Symbioz 2024:
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
Το acc σίγουρα δεν υπάρχει στις 2 πρώτες και εμφανίζεται στην 3η έκδοση, το τυφλό σημείο και η οδήγηση στο κέντρο της λωρίδας μόνο στην πλούσια έκδοσηε τα 35Κ..
Απαράδεκτο παιχνίδι σε συστήματα ασφαλείας όταν οι περισσότεροι πια τα δίνουν από την βασική...
Αν και δεν το γράφει πρέπει να έχει ACC στην δεύτερη έκδοση, techno δηλαδή. Τουλάχιστον το αυτοκίνητο που είχαν στην Viokar και είδα είχε το κουμπί στο τιμόνι.
Δεν το έκανα test drive, αλλά το πήρε κάποιος υπάλληλος να πάει κάπου εκείνη την ώρα και το δοκίμασε, οπότε ενημέρωσε τηλεφωνικά ότι δουλεύει κιόλας, δεν υπάρχει απλά στο τιμόνι.
Για εμένα το μόνο που λείπει από την δεύτερη έκδοση είναι το blind spot.
@Arkoudas-0 Το δικό σου έχει ACC; Λογικά ναι.
Να το χαρείς, μου άρεσε και εμένα αρκετά, το σκέφτηκα πολύ να προχωρήσω, αλλά με κέρδισε η εγγύηση της Toyota. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι από κοντά το εσωτερικό είναι αρκετά ομορφότερο και περισσότερο ποιοτικό από αυτό που βγάζει στις φωτό.
Να θυμίσω επίσης ότι θα βγαίνει με 160 άλογα από τον Ιούλιο.
Ξεχασα να το γράψω πιο πάνω
Ναι έχει ACC . (Δεν το έχω δοκιμάσει)
Απλά δεν υποστηρίζει stop-go . αυτό το προσφέρει στην iconic έκδοση αν θυμάμαι καλά. Το blindspot το ήθελα και γω. Κανονικά θα έπρεπε να είναι στάνταρ από την βασική -
Δεν μιλάμε ότι δεν θέλει ο κόσμος να έχει ACC και blind spot στην βασική. Μιλάμε ότι δεν θέλει να πληρώσει παραπάνω για αυτά.
Εχει το CC και βολεύεται.
Από την άλλη οι χέητερς κυρίως τογιοταίοι και λοιποί Ασιάτες θεωρούν λογικό τα δικά τους χρέπια να μην έχουν αισθητήρες παρκαρίσματος και αναδιπλούμενους καθρέπτες από την βασική έκδοση, γιατί έχουν μακριά χέρια και μπορούν να τους διπλώνουν χειροκίνητα, ή παρκάρουν με τα αυτιά χτυπώντας τα άλλα αυτοκίνητα...
Καλό θα ήταν λοιπόν να τα έχουμε τα πάντα όλα από την βασική έκδοση και να ήταν και φτηνή αυτή, αλλά δεν γίνεται.
-
ACC, BS προφανως και θα επρεπε να τα εχουν ολοι στην βασικη...
Δηλαδη ελεος ρε σεις. Τι συζητατε τωρα... -
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
ACC, BS προφανως και θα επρεπε να τα εχουν ολοι στην βασικη...
Δηλαδη ελεος ρε σεις. Τι συζητατε τωρα...Αφού υπάρχουν κάποιοι πονηροί που μπορούν να το κάνουν τυράκι για να σου παίρνουν 2Κ ακόμα γιατί όχι;
Αυτά τα συστήματα έχουν πλέον ωριμασει κυκλοφορούν πάνω από 7-8 χρόνια έχουν ενσωματωθεί και απορροφηθεί στις έτσι κι αλλιώς φουσκωμένες τιμές.
Για εμένα όσο και αν ακούγεται εμπρηστικό η μόνη λύση είναι όταν πηγαίνεις να κλείσεις το αμαξι και βλέπεις ότι λείπουν αυτά που άλλοι τα δίνουν απλά να λες ευχαριστώ πολύ όταν τα βάλετε στον βασικό εξοπλισμό πάρτες τηλέφωνο -
Να τα πείτε αυτά στους τογιοταίους που δεν έχουν αισθητήρες παρκαρίσματος και αναδιπλούμενους στον βασικό εξοπλισμό, που είναι πολύ πιο χρήσιμοι από το ACC.
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Να τα πείτε αυτά στους τογιοταίους που δεν έχουν αισθητήρες παρκαρίσματος και αναδιπλούμενους στον βασικό εξοπλισμό, που είναι πολύ πιο χρήσιμοι από το ACC.
Χρήσιμοι οι αναδιπλούμενοι καθρέπτες και αισθητήρες?Και όχι το ACC???
-
Πολύ περισσότερο από το ACC που έτσι και αλλιώς εμείς δεν ακολουθούμε κανένα από κοντά μήπως κάψουμε κάτι παραπάνω...
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πολύ περισσότερο από το ACC που έτσι και αλλιώς εμείς δεν ακολουθούμε κανένα από κοντά μήπως κάψουμε κάτι παραπάνω...
Σωστά ενώ οι αναδιπλούμενοι καθρέπτες είναι must ... όπου πηγαίνω τους ανοιγοκλείνω μπας και το αυτοκίνητο πετάξει ... Χαχαχαχαχαχαχα
Renault Symbioz 2024