Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 412
    • 413
    • 414
    • 415
    • 416
    • 417
    • 418
    • 414 / 418
    Περί αυτοκίνησης
    143
    8346
    278235
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator last edited by A d P

      Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG

      I EAT MILF AND COOKIES

      D A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @A d P last edited by

        @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

        Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG

        δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;

        I A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 1
        • I
          ilias-a @dettol last edited by ilias-a

          @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

          @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

          Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG

          δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;

          Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
          Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • A d P
            A d P moderator @dettol last edited by

            @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

            @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

            Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG

            δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;

            Το αγοράζει με ορίζοντα 5ετιας, υποθέτω θα υπάρχει ζήτηση για φυσικό αέριο τα επόμενα 5 χρόνια.... μετά άγνωστο

            I EAT MILF AND COOKIES

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • piliourits
              piliourits last edited by piliourits

              Θα βγάλω κι εγώ ένα εντρεπρενέρικο πρίμιο πακέτο για κράτηση αντλίας, να κάνω ντισράπτ την αγορά!

              alt text

              Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dettol @ilias-a last edited by

                @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG

                δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;

                Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
                Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.

                σωστα, διορθωση. Δεν εννουσα να κλεισει η επιχειρηση, αλλα να σταματησει να προσφερει cng

                I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  ilias-a @dettol last edited by

                  @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG

                  δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;

                  Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
                  Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.

                  σωστα, διορθωση. Δεν εννουσα να κλεισει η επιχειρηση, αλλα να σταματησει να προσφερει cng

                  Την επενδυση την εχει κανει και 1 λιτρο την ωρα να βαζει κερδος ειναι, χασουρα δεν εχει.

                  D J 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dettol @ilias-a last edited by

                    @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                    @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                    @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                    @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                    @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                    Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG

                    δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;

                    Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
                    Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.

                    σωστα, διορθωση. Δεν εννουσα να κλεισει η επιχειρηση, αλλα να σταματησει να προσφερει cng

                    Την επενδυση την εχει κανει και 1 λιτρο την ωρα να βαζει κερδος ειναι, χασουρα δεν εχει.

                    επομενως το προβλημα ειναι οτι, λογω κοστους επενδυσης και μικρου αριθμου πελατων, δεν δημιουργουνται νεοι σταθμοι ανεφοδιασμου;

                    piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • piliourits
                      piliourits @dettol last edited by

                      @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG

                      δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;

                      Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
                      Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.

                      σωστα, διορθωση. Δεν εννουσα να κλεισει η επιχειρηση, αλλα να σταματησει να προσφερει cng

                      Την επενδυση την εχει κανει και 1 λιτρο την ωρα να βαζει κερδος ειναι, χασουρα δεν εχει.

                      επομενως το προβλημα ειναι οτι, λογω κοστους επενδυσης και μικρου αριθμου πελατων, δεν δημιουργουνται νεοι σταθμοι ανεφοδιασμου;

                      Πρόβλημα για όσους ταξιδεύουν μακριά από πρατήρια cng, ειδικά με γερμανικά με μικρή ρεζέρβα βενζίνης.

                      Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A d P
                        A d P moderator last edited by

                        Τώρα που έχει το μικρό, seat Mi, του βγάζει 300 χλμ μου είπε.
                        εγώ το πρόβλημα βλέπω στο ότι θα είναι και τα 2 αυτοκίνητα της οικογένειας εξαρτημένα από το φυσικό αέριο και με μικρή αυτονομία.

                        I EAT MILF AND COOKIES

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • D
                          dettol @A d P last edited by

                          @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                          Τώρα που έχει το μικρό, seat Mi, του βγάζει 300 χλμ μου είπε.
                          εγώ το πρόβλημα βλέπω στο ότι θα είναι και τα 2 αυτοκίνητα της οικογένειας εξαρτημένα από το φυσικό αέριο και με μικρή αυτονομία.

                          η αληθεια ειναι οτι παρομοια πραγματα μου ελεγαν οταν πηρα και το δευτερο οχημα ηλεκτρικο 🙂
                          Καταλαβαινω τι θες να πεις παντως. Τουλαχιστον ρευμα θα εχω παντα (ελπιζω) σπιτι μου.

                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A d P
                            A d P moderator @dettol last edited by

                            @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                            @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                            Τώρα που έχει το μικρό, seat Mi, του βγάζει 300 χλμ μου είπε.
                            εγώ το πρόβλημα βλέπω στο ότι θα είναι και τα 2 αυτοκίνητα της οικογένειας εξαρτημένα από το φυσικό αέριο και με μικρή αυτονομία.

                            η αληθεια ειναι οτι παρομοια πραγματα μου ελεγαν οταν πηρα και το δευτερο οχημα ηλεκτρικο 🙂
                            Καταλαβαινω τι θες να πεις παντως. Τουλαχιστον ρευμα θα εχω παντα (ελπιζω) σπιτι μου.

                            και όχι μόνο αυτό,
                            αν κάνει ένα ταξίδι στην Ναύπακτο θα πρέπει να βρει οπωσδήποτε αέριο στη διαδρομή, αλλιώς θα πρέπει να βάζει βενζίνη κάθε 50-60 χλμ. Αν έχει πρατήριο σε κάθε πρωτεύουσα νόμου εντάξει. ρεύμα έχει παντού να φορτίσεις και είναι κάτι που θα αναπτυχθεί πολύ περισσότερο στο μέλλον, για το φυσικό αέριο δεν βλέπω να βγάζουν οι εταιρείες νέα μοντέλα

                            I EAT MILF AND COOKIES

                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • I
                              ilias-a @A d P last edited by

                              @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              Τώρα που έχει το μικρό, seat Mi, του βγάζει 300 χλμ μου είπε.
                              εγώ το πρόβλημα βλέπω στο ότι θα είναι και τα 2 αυτοκίνητα της οικογένειας εξαρτημένα από το φυσικό αέριο και με μικρή αυτονομία.

                              η αληθεια ειναι οτι παρομοια πραγματα μου ελεγαν οταν πηρα και το δευτερο οχημα ηλεκτρικο 🙂
                              Καταλαβαινω τι θες να πεις παντως. Τουλαχιστον ρευμα θα εχω παντα (ελπιζω) σπιτι μου.

                              και όχι μόνο αυτό,
                              αν κάνει ένα ταξίδι στην Ναύπακτο θα πρέπει να βρει οπωσδήποτε αέριο στη διαδρομή, αλλιώς θα πρέπει να βάζει βενζίνη κάθε 50-60 χλμ. Αν έχει πρατήριο σε κάθε πρωτεύουσα νόμου εντάξει. ρεύμα έχει παντού να φορτίσεις και είναι κάτι που θα αναπτυχθεί πολύ περισσότερο στο μέλλον, για το φυσικό αέριο δεν βλέπω να βγάζουν οι εταιρείες νέα μοντέλα

                              Εχουν 9 λιτρα βενζινη, 100 χιλιομετρα τα βγαζουν με ασφαλεια, περιπου 130-140 μεγιστο, παραμενει κουραστικη η διαδικασια βεβαια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                criuser last edited by

                                Με αυτονομία 100 χλμ μπορείς μετά να πας κατ΄ ευθείαν σε φτηνό ηλεκτρικό, δεν θα σου φανεί η διαφορά καθόλου...😊

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  Αν εχεις δικο σου σπιτι με παρκινγκ ναι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • J
                                    jamesd @ilias-a last edited by

                                    @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG

                                    δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;

                                    Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
                                    Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.

                                    σωστα, διορθωση. Δεν εννουσα να κλεισει η επιχειρηση, αλλα να σταματησει να προσφερει cng

                                    Την επενδυση την εχει κανει και 1 λιτρο την ωρα να βαζει κερδος ειναι, χασουρα δεν εχει.

                                    Δεν πάει έτσι, υπάρχει κόστος ευκαιρίας, αν τα χρήματα που έδωσε τα βγάλει π.χ. σε 10 χρόνια ενώ υπολόγιζε π.χ. 2, το ερώτημα που τίθεται είναι αν μπορεί να βρει οποιαδήποτε εναλλακτική επένδυση που θα τον ξελασπώσει από το να κρατάει κάτι που του δίνει ψίχουλα μόνο και μόνο επειδή το πλήρωσε.

                                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a @jamesd last edited by

                                      @jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                      @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                      @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                      @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                      @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                      @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                      Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG

                                      δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;

                                      Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
                                      Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.

                                      σωστα, διορθωση. Δεν εννουσα να κλεισει η επιχειρηση, αλλα να σταματησει να προσφερει cng

                                      Την επενδυση την εχει κανει και 1 λιτρο την ωρα να βαζει κερδος ειναι, χασουρα δεν εχει.

                                      Δεν πάει έτσι, υπάρχει κόστος ευκαιρίας, αν τα χρήματα που έδωσε τα βγάλει π.χ. σε 10 χρόνια ενώ υπολόγιζε π.χ. 2, το ερώτημα που τίθεται είναι αν μπορεί να βρει οποιαδήποτε εναλλακτική επένδυση που θα τον ξελασπώσει από το να κρατάει κάτι που του δίνει ψίχουλα μόνο και μόνο επειδή το πλήρωσε.

                                      Γνωριζεις το κοστος και το χρονο που απαιτειτε για να ανοιξεις ενα πρατηριο με υγρα και αερια καυσιμα?
                                      Υπαρχει ιδιοκτητη επιχειρηση με καυσιμα που μπαινει μεσα?
                                      Σε ποια χωρα υπολογιζεις την αποσβεση σε 2 χρονια?

                                      J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dstou last edited by dstou

                                        Δεν γνωρίζουμε αν θα υπάρχουν πρατήρια φα σε 10 χρόνια. Αν δεν υπάρχουν, το αμάξι θα δουλεύει με βενζίνη και πρακτικά δεν θα το αγοράζει κανείς σαν μετάχειρο. Επειδή τα περισσότερα πρατήρια έχουν μόνιμη σύνδεση με το δίκτυο φα, εκτιμώ ότι θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Ένα ακόμη αγκάθι όμως είναι το γεγονός ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που καίνε φα είναι ταξί, τα οποία αποσύρονται υποχρεωτικά μετά από κάποια χρόνια χωρίς να αντικατασταθούν, άρα δεν θα υπάρχουν αρκετοί καταναλωτές. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η κατανάλωση υγρών καυσίμων θα πέσει ραγδαία λόγω ηλεκτροκίνησης και οικιακής φόρτισης , τα πρατήρια καυσίμων θα έχουν γενικά καθίζηση τζίρου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • J
                                          jamesd @ilias-a last edited by jamesd

                                          @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          @jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          @dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG

                                          δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;

                                          Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
                                          Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.

                                          σωστα, διορθωση. Δεν εννουσα να κλεισει η επιχειρηση, αλλα να σταματησει να προσφερει cng

                                          Την επενδυση την εχει κανει και 1 λιτρο την ωρα να βαζει κερδος ειναι, χασουρα δεν εχει.

                                          Δεν πάει έτσι, υπάρχει κόστος ευκαιρίας, αν τα χρήματα που έδωσε τα βγάλει π.χ. σε 10 χρόνια ενώ υπολόγιζε π.χ. 2, το ερώτημα που τίθεται είναι αν μπορεί να βρει οποιαδήποτε εναλλακτική επένδυση που θα τον ξελασπώσει από το να κρατάει κάτι που του δίνει ψίχουλα μόνο και μόνο επειδή το πλήρωσε.

                                          Γνωριζεις το κοστος και το χρονο που απαιτειτε για να ανοιξεις ενα πρατηριο με υγρα και αερια καυσιμα?
                                          Υπαρχει ιδιοκτητη επιχειρηση με καυσιμα που μπαινει μεσα?
                                          Σε ποια χωρα υπολογιζεις την αποσβεση σε 2 χρονια?

                                          Το project κόστιζε Χ. Η προεξοφλημένη αξία της αναμενόμενης καθαρής ταμειακής ροής είναι Υ. Το Υ-Χ προσδιορίζει το κέρδος του και αν προκριθεί (αν η ΚΠΑ είναι τελικά το κριτήριο πρόκρισης και όχι ας πούμε απλά η περίοδος επανεισπραξης που είναι συγκεκριμένη για τον καθένα). Αυτό γίνεται στην αρχή, αν αλλάξουν οι συνθήκες (πχ. Μειώνεται η προσφορά αυτοκινήτων φυσικού αερίου περισσότερο από την αρχική υπόθεση του υπολογισμό ή, η ζήτηση των καταναλωτών κλπ.) μετά γίνεται το follow up του project για να αναζητηθούν εναλλακτικές. Τα γνωρίζουμε αυτά; (Πχ το κόστος εγκατάστασης βλέπω από 150/εως 500Κ). …Δεν γνωρίζω ούτε το χρόνο ούτε το κόστος. Εσύ γνωρίζεις όλα τα παραπάνω και έτσι έβγαλες το κέρδος ή το ψυχανεμίστηκες;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            Γνωριζω και το πραγματικο κοστος και τον πραγματικο χρονο χωρις τα Χ και τα Υ που ειναι για τους οικονομικους, για την αποσβεση κεγαλαιου στα 2 ετη που ανεφερες δεν εχεις κανει καμια αναφορα.
                                            Τα 150 ουτε για πλακα δε φτανουν και χωρις τη διαμορφωση χωρου που και αυτη θελει αρκετα, για υγρα και αερια καυσιμα ισως φτασουν τα 500.
                                            Επισης ολη η κουβεντα εχει γινει για υπαρχουσα επιχειρηση και οχι να τη στησεις τωρα.

                                            J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 412
                                            • 413
                                            • 414
                                            • 415
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 418
                                            • 414 / 418
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr