-
Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG
-
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG
δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG
δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;
Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει. -
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG
δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;
Το αγοράζει με ορίζοντα 5ετιας, υποθέτω θα υπάρχει ζήτηση για φυσικό αέριο τα επόμενα 5 χρόνια.... μετά άγνωστο
-
Θα βγάλω κι εγώ ένα εντρεπρενέρικο πρίμιο πακέτο για κράτηση αντλίας, να κάνω ντισράπτ την αγορά!
-
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG
δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;
Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.σωστα, διορθωση. Δεν εννουσα να κλεισει η επιχειρηση, αλλα να σταματησει να προσφερει cng
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG
δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;
Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.σωστα, διορθωση. Δεν εννουσα να κλεισει η επιχειρηση, αλλα να σταματησει να προσφερει cng
Την επενδυση την εχει κανει και 1 λιτρο την ωρα να βαζει κερδος ειναι, χασουρα δεν εχει.
-
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG
δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;
Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.σωστα, διορθωση. Δεν εννουσα να κλεισει η επιχειρηση, αλλα να σταματησει να προσφερει cng
Την επενδυση την εχει κανει και 1 λιτρο την ωρα να βαζει κερδος ειναι, χασουρα δεν εχει.
επομενως το προβλημα ειναι οτι, λογω κοστους επενδυσης και μικρου αριθμου πελατων, δεν δημιουργουνται νεοι σταθμοι ανεφοδιασμου;
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG
δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;
Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.σωστα, διορθωση. Δεν εννουσα να κλεισει η επιχειρηση, αλλα να σταματησει να προσφερει cng
Την επενδυση την εχει κανει και 1 λιτρο την ωρα να βαζει κερδος ειναι, χασουρα δεν εχει.
επομενως το προβλημα ειναι οτι, λογω κοστους επενδυσης και μικρου αριθμου πελατων, δεν δημιουργουνται νεοι σταθμοι ανεφοδιασμου;
Πρόβλημα για όσους ταξιδεύουν μακριά από πρατήρια cng, ειδικά με γερμανικά με μικρή ρεζέρβα βενζίνης.
-
Τώρα που έχει το μικρό, seat Mi, του βγάζει 300 χλμ μου είπε.
εγώ το πρόβλημα βλέπω στο ότι θα είναι και τα 2 αυτοκίνητα της οικογένειας εξαρτημένα από το φυσικό αέριο και με μικρή αυτονομία. -
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τώρα που έχει το μικρό, seat Mi, του βγάζει 300 χλμ μου είπε.
εγώ το πρόβλημα βλέπω στο ότι θα είναι και τα 2 αυτοκίνητα της οικογένειας εξαρτημένα από το φυσικό αέριο και με μικρή αυτονομία.η αληθεια ειναι οτι παρομοια πραγματα μου ελεγαν οταν πηρα και το δευτερο οχημα ηλεκτρικο
Καταλαβαινω τι θες να πεις παντως. Τουλαχιστον ρευμα θα εχω παντα (ελπιζω) σπιτι μου. -
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τώρα που έχει το μικρό, seat Mi, του βγάζει 300 χλμ μου είπε.
εγώ το πρόβλημα βλέπω στο ότι θα είναι και τα 2 αυτοκίνητα της οικογένειας εξαρτημένα από το φυσικό αέριο και με μικρή αυτονομία.η αληθεια ειναι οτι παρομοια πραγματα μου ελεγαν οταν πηρα και το δευτερο οχημα ηλεκτρικο
Καταλαβαινω τι θες να πεις παντως. Τουλαχιστον ρευμα θα εχω παντα (ελπιζω) σπιτι μου.και όχι μόνο αυτό,
αν κάνει ένα ταξίδι στην Ναύπακτο θα πρέπει να βρει οπωσδήποτε αέριο στη διαδρομή, αλλιώς θα πρέπει να βάζει βενζίνη κάθε 50-60 χλμ. Αν έχει πρατήριο σε κάθε πρωτεύουσα νόμου εντάξει. ρεύμα έχει παντού να φορτίσεις και είναι κάτι που θα αναπτυχθεί πολύ περισσότερο στο μέλλον, για το φυσικό αέριο δεν βλέπω να βγάζουν οι εταιρείες νέα μοντέλα -
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τώρα που έχει το μικρό, seat Mi, του βγάζει 300 χλμ μου είπε.
εγώ το πρόβλημα βλέπω στο ότι θα είναι και τα 2 αυτοκίνητα της οικογένειας εξαρτημένα από το φυσικό αέριο και με μικρή αυτονομία.η αληθεια ειναι οτι παρομοια πραγματα μου ελεγαν οταν πηρα και το δευτερο οχημα ηλεκτρικο
Καταλαβαινω τι θες να πεις παντως. Τουλαχιστον ρευμα θα εχω παντα (ελπιζω) σπιτι μου.και όχι μόνο αυτό,
αν κάνει ένα ταξίδι στην Ναύπακτο θα πρέπει να βρει οπωσδήποτε αέριο στη διαδρομή, αλλιώς θα πρέπει να βάζει βενζίνη κάθε 50-60 χλμ. Αν έχει πρατήριο σε κάθε πρωτεύουσα νόμου εντάξει. ρεύμα έχει παντού να φορτίσεις και είναι κάτι που θα αναπτυχθεί πολύ περισσότερο στο μέλλον, για το φυσικό αέριο δεν βλέπω να βγάζουν οι εταιρείες νέα μοντέλαΕχουν 9 λιτρα βενζινη, 100 χιλιομετρα τα βγαζουν με ασφαλεια, περιπου 130-140 μεγιστο, παραμενει κουραστικη η διαδικασια βεβαια.
-
Με αυτονομία 100 χλμ μπορείς μετά να πας κατ΄ ευθείαν σε φτηνό ηλεκτρικό, δεν θα σου φανεί η διαφορά καθόλου...
-
Αν εχεις δικο σου σπιτι με παρκινγκ ναι.
-
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG
δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;
Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.σωστα, διορθωση. Δεν εννουσα να κλεισει η επιχειρηση, αλλα να σταματησει να προσφερει cng
Την επενδυση την εχει κανει και 1 λιτρο την ωρα να βαζει κερδος ειναι, χασουρα δεν εχει.
Δεν πάει έτσι, υπάρχει κόστος ευκαιρίας, αν τα χρήματα που έδωσε τα βγάλει π.χ. σε 10 χρόνια ενώ υπολόγιζε π.χ. 2, το ερώτημα που τίθεται είναι αν μπορεί να βρει οποιαδήποτε εναλλακτική επένδυση που θα τον ξελασπώσει από το να κρατάει κάτι που του δίνει ψίχουλα μόνο και μόνο επειδή το πλήρωσε.
-
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG
δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;
Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.σωστα, διορθωση. Δεν εννουσα να κλεισει η επιχειρηση, αλλα να σταματησει να προσφερει cng
Την επενδυση την εχει κανει και 1 λιτρο την ωρα να βαζει κερδος ειναι, χασουρα δεν εχει.
Δεν πάει έτσι, υπάρχει κόστος ευκαιρίας, αν τα χρήματα που έδωσε τα βγάλει π.χ. σε 10 χρόνια ενώ υπολόγιζε π.χ. 2, το ερώτημα που τίθεται είναι αν μπορεί να βρει οποιαδήποτε εναλλακτική επένδυση που θα τον ξελασπώσει από το να κρατάει κάτι που του δίνει ψίχουλα μόνο και μόνο επειδή το πλήρωσε.
Γνωριζεις το κοστος και το χρονο που απαιτειτε για να ανοιξεις ενα πρατηριο με υγρα και αερια καυσιμα?
Υπαρχει ιδιοκτητη επιχειρηση με καυσιμα που μπαινει μεσα?
Σε ποια χωρα υπολογιζεις την αποσβεση σε 2 χρονια? -
Δεν γνωρίζουμε αν θα υπάρχουν πρατήρια φα σε 10 χρόνια. Αν δεν υπάρχουν, το αμάξι θα δουλεύει με βενζίνη και πρακτικά δεν θα το αγοράζει κανείς σαν μετάχειρο. Επειδή τα περισσότερα πρατήρια έχουν μόνιμη σύνδεση με το δίκτυο φα, εκτιμώ ότι θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Ένα ακόμη αγκάθι όμως είναι το γεγονός ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που καίνε φα είναι ταξί, τα οποία αποσύρονται υποχρεωτικά μετά από κάποια χρόνια χωρίς να αντικατασταθούν, άρα δεν θα υπάρχουν αρκετοί καταναλωτές. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η κατανάλωση υγρών καυσίμων θα πέσει ραγδαία λόγω ηλεκτροκίνησης και οικιακής φόρτισης , τα πρατήρια καυσίμων θα έχουν γενικά καθίζηση τζίρου.
-
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG
δεν φοβαται το ενδεχομενο να κλεισει το πρατηριο αυτο ή και γενικοτερα τα πρατηρια που εχουν απομεινει;
Για ποιο λογο να κλεισει ενα ενεργο πρατηριο εφοσον εχει και υγρα καυσιμα?
Επισης ενα πλεονεκτημα που εχουν τα αερια καυσιμα ειναι οτι δεν γινετε νοθεια ως προς την ποιοτητα, μονο κλεψιμο στην ποσοτητα μπορει να γινει.σωστα, διορθωση. Δεν εννουσα να κλεισει η επιχειρηση, αλλα να σταματησει να προσφερει cng
Την επενδυση την εχει κανει και 1 λιτρο την ωρα να βαζει κερδος ειναι, χασουρα δεν εχει.
Δεν πάει έτσι, υπάρχει κόστος ευκαιρίας, αν τα χρήματα που έδωσε τα βγάλει π.χ. σε 10 χρόνια ενώ υπολόγιζε π.χ. 2, το ερώτημα που τίθεται είναι αν μπορεί να βρει οποιαδήποτε εναλλακτική επένδυση που θα τον ξελασπώσει από το να κρατάει κάτι που του δίνει ψίχουλα μόνο και μόνο επειδή το πλήρωσε.
Γνωριζεις το κοστος και το χρονο που απαιτειτε για να ανοιξεις ενα πρατηριο με υγρα και αερια καυσιμα?
Υπαρχει ιδιοκτητη επιχειρηση με καυσιμα που μπαινει μεσα?
Σε ποια χωρα υπολογιζεις την αποσβεση σε 2 χρονια?Το project κόστιζε Χ. Η προεξοφλημένη αξία της αναμενόμενης καθαρής ταμειακής ροής είναι Υ. Το Υ-Χ προσδιορίζει το κέρδος του και αν προκριθεί (αν η ΚΠΑ είναι τελικά το κριτήριο πρόκρισης και όχι ας πούμε απλά η περίοδος επανεισπραξης που είναι συγκεκριμένη για τον καθένα). Αυτό γίνεται στην αρχή, αν αλλάξουν οι συνθήκες (πχ. Μειώνεται η προσφορά αυτοκινήτων φυσικού αερίου περισσότερο από την αρχική υπόθεση του υπολογισμό ή, η ζήτηση των καταναλωτών κλπ.) μετά γίνεται το follow up του project για να αναζητηθούν εναλλακτικές. Τα γνωρίζουμε αυτά; (Πχ το κόστος εγκατάστασης βλέπω από 150/εως 500Κ). …Δεν γνωρίζω ούτε το χρόνο ούτε το κόστος. Εσύ γνωρίζεις όλα τα παραπάνω και έτσι έβγαλες το κέρδος ή το ψυχανεμίστηκες;
-
Γνωριζω και το πραγματικο κοστος και τον πραγματικο χρονο χωρις τα Χ και τα Υ που ειναι για τους οικονομικους, για την αποσβεση κεγαλαιου στα 2 ετη που ανεφερες δεν εχεις κανει καμια αναφορα.
Τα 150 ουτε για πλακα δε φτανουν και χωρις τη διαμορφωση χωρου που και αυτη θελει αρκετα, για υγρα και αερια καυσιμα ισως φτασουν τα 500.
Επισης ολη η κουβεντα εχει γινει για υπαρχουσα επιχειρηση και οχι να τη στησεις τωρα.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά