Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki eVitara
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Suzuki eVitara
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Μελλοντικά Μοντέλα
    25
    144
    10907
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • billy84
      billy84 last edited by

      Δείχνει αρκετά ικανό πάντως από ότι λέει ο Ιάπωνας. Αν γλιστράει ο ένας τροχός στέλνει την ίδια δύναμη στους υπόλοιπους 3, κάτι που υποτίθεται συμβαίνει και με το κλασσικό Lock στα 4WD αλλά στην πράξη μάλλον δε στέλνουν ποτέ την ίδια δύναμη ταυτόχρονα και στους 4 τροχούς. Για αυτό ίσως αναφέρει το Jimny που είναι κανονικό 4χ4.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by lap

        Σκέψου τώρα να είχες και μπαταρία για 2000 χλμ αυτονομίας. Αυτά είναι.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          danis @billy84 last edited by

          @billy84 said in Suzuki eVitara:

          Δείχνει αρκετά ικανό πάντως από ότι λέει ο Ιάπωνας. Αν γλιστράει ο ένας τροχός στέλνει την ίδια δύναμη στους υπόλοιπους 3, κάτι που υποτίθεται συμβαίνει και με το κλασσικό Lock στα 4WD αλλά στην πράξη μάλλον δε στέλνουν ποτέ την ίδια δύναμη ταυτόχρονα και στους 4 τροχούς. Για αυτό ίσως αναφέρει το Jimny που είναι κανονικό 4χ4.

          To AWD έχει 2 κινητήρες σε αντίθεση με τον έναν στις 2κινητες εκδόσεις.
          Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν ο 2ος κινητήρας (που είναι πίσω) είναι μόνο για τους πίσω τροχούς ή στέλνει και στους εμπρός - και ομοίως ο εμπρός κινητήρας αν ελέγχει μόνο τους 2 ή και τους 4.
          Από το γραφικό που δείχνει στην αρχή με έχει μπερδέψει.

          Δεδομένης μάλιστα και της ροπής από το μηδεν περιορίζει την ανάγκη των κοντών.

          Έχω την αίσθηση οτι τα ηλεκτρικά έχουν το υπόβαθρο να είναι εξαιρετικά offroaders.
          Πάντως αυτό σίγουρα δείχνει να είναι αξιοπρεπές. Αν και λόγω μη ύπαρξης ξεχωριστού πλαισίου δεν ξέρω κατά πόσον θα μπορεί να αντέχει συχνή καταπόνηση σε βουνά σαν αυτά που κάνεις εσύ (σε βάθος χρόνου).

          billy84 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Έχει το πλαίσιο της μπαταρίας που όπως βλέπουμε και στα κρας τεστς, δεν το λες και μαλακό. Το αντίθετο.... όλα τα ηλεκτρικά στις πλαγιες συγκρούσεις είναι εξαιρετικά . Φαντάζομαι αυξάνει κατακόρυφα και την συνολική ακαμψία του πλαισίου

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • billy84
              billy84 @danis last edited by

              @danis said in Suzuki eVitara:

              @billy84 said in Suzuki eVitara:

              Δείχνει αρκετά ικανό πάντως από ότι λέει ο Ιάπωνας. Αν γλιστράει ο ένας τροχός στέλνει την ίδια δύναμη στους υπόλοιπους 3, κάτι που υποτίθεται συμβαίνει και με το κλασσικό Lock στα 4WD αλλά στην πράξη μάλλον δε στέλνουν ποτέ την ίδια δύναμη ταυτόχρονα και στους 4 τροχούς. Για αυτό ίσως αναφέρει το Jimny που είναι κανονικό 4χ4.

              To AWD έχει 2 κινητήρες σε αντίθεση με τον έναν στις 2κινητες εκδόσεις.
              Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν ο 2ος κινητήρας (που είναι πίσω) είναι μόνο για τους πίσω τροχούς ή στέλνει και στους εμπρός - και ομοίως ο εμπρός κινητήρας αν ελέγχει μόνο τους 2 ή και τους 4.
              Από το γραφικό που δείχνει στην αρχή με έχει μπερδέψει.

              Δεδομένης μάλιστα και της ροπής από το μηδεν περιορίζει την ανάγκη των κοντών.

              Έχω την αίσθηση οτι τα ηλεκτρικά έχουν το υπόβαθρο να είναι εξαιρετικά offroaders.
              Πάντως αυτό σίγουρα δείχνει να είναι αξιοπρεπές. Αν και λόγω μη ύπαρξης ξεχωριστού πλαισίου δεν ξέρω κατά πόσον θα μπορεί να αντέχει συχνή καταπόνηση σε βουνά σαν αυτά που κάνεις εσύ (σε βάθος χρόνου).

              Λογικά το πίσω μοτεράκι θα στέλνει πίσω. Μικρή σημασία έχει αφού όλα ελέγχονται από τον εγκέφαλο. Το θέμα ειναι να δουλεύει όντως όπως πρέπει. Συμφωνώ απόλυτα για τη γενικότερη λειτουργία του ηλεκτρικού που έχει ροπή από το μηδέν. Θα βοηθά σίγουρα γιατί πολλές φορές έχω νιώσει ότι θα ήθελα πολύ κοντύτερη 1η (εντάξει αυτό φτιάχνεται αλλά και πάλι...). Το ερώτημα μελλοντικά θα είναι αν μπορεί να φτάσει η αυτονομία στα 800-1000km με γρήγορη οδήγηση.

              Για την καταπόνηση θα έχει επίσης ενδιαφέρον. Αν και ήδη υπάρχουν αρκετά Duster με πολλά χωμάτινα χιλιόμετρα χωρίς θέματα στο σασί από όσο γνωρίζω. Εντάξει ψαλίδια, κρεμαργιέρες, αναρτήσεις κλπ κλπ θεωρούνται αναλώσιμα. Το ηλεκτρικό έχει κάτι να φοβηθεί άραγε από το ντάπα ντούπα?

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                danis @lap last edited by

                @lap said in Suzuki eVitara:

                Έχει το πλαίσιο της μπαταρίας που όπως βλέπουμε και στα κρας τεστς, δεν το λες και μαλακό. Το αντίθετο.... όλα τα ηλεκτρικά στις πλαγιες συγκρούσεις είναι εξαιρετικά . Φαντάζομαι αυξάνει κατακόρυφα και την συνολική ακαμψία του πλαισίου

                Χμ, ενδιαφέρον!
                Δεν το γνωρίζω αλλά θα το ψάξω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  Για παράδειγμα δες το tesla.

                  Youtube Video

                  Απίστευτη απόδοση στην πλευρική πρόσκρουση της κολώνας.

                  Το ίδιο και στο αυτοκίνητο πόλης dolphin

                  Youtube Video

                  Δηλαδή η τοποθεσία της μπαταρίας μαζί με το πλαίσιο της αυξάνει κατακόρυφα την ακαμψία της κατασκευής

                  Βάλε δες οποίο άλλο θερμικό θες. Δεν μπορούν να παρουσιάσουν τέτοια ακαμψία σύγκρουσης.

                  Φαντάζομαι ότι θα συμβάλει και στην γενικότερη ακαμψία σε διάφορες κατευθύνσεις

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    danis @billy84 last edited by danis

                    @billy84 said in Suzuki eVitara:

                    @danis said in Suzuki eVitara:

                    @billy84 said in Suzuki eVitara:

                    Δείχνει αρκετά ικανό πάντως από ότι λέει ο Ιάπωνας. Αν γλιστράει ο ένας τροχός στέλνει την ίδια δύναμη στους υπόλοιπους 3, κάτι που υποτίθεται συμβαίνει και με το κλασσικό Lock στα 4WD αλλά στην πράξη μάλλον δε στέλνουν ποτέ την ίδια δύναμη ταυτόχρονα και στους 4 τροχούς. Για αυτό ίσως αναφέρει το Jimny που είναι κανονικό 4χ4.

                    To AWD έχει 2 κινητήρες σε αντίθεση με τον έναν στις 2κινητες εκδόσεις.
                    Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν ο 2ος κινητήρας (που είναι πίσω) είναι μόνο για τους πίσω τροχούς ή στέλνει και στους εμπρός - και ομοίως ο εμπρός κινητήρας αν ελέγχει μόνο τους 2 ή και τους 4.
                    Από το γραφικό που δείχνει στην αρχή με έχει μπερδέψει.

                    Δεδομένης μάλιστα και της ροπής από το μηδεν περιορίζει την ανάγκη των κοντών.

                    Έχω την αίσθηση οτι τα ηλεκτρικά έχουν το υπόβαθρο να είναι εξαιρετικά offroaders.
                    Πάντως αυτό σίγουρα δείχνει να είναι αξιοπρεπές. Αν και λόγω μη ύπαρξης ξεχωριστού πλαισίου δεν ξέρω κατά πόσον θα μπορεί να αντέχει συχνή καταπόνηση σε βουνά σαν αυτά που κάνεις εσύ (σε βάθος χρόνου).

                    Λογικά το πίσω μοτεράκι θα στέλνει πίσω. Μικρή σημασία έχει αφού όλα ελέγχονται από τον εγκέφαλο. Το θέμα ειναι να δουλεύει όντως όπως πρέπει. Συμφωνώ απόλυτα για τη γενικότερη λειτουργία του ηλεκτρικού που έχει ροπή από το μηδέν. Θα βοηθά σίγουρα γιατί πολλές φορές έχω νιώσει ότι θα ήθελα πολύ κοντύτερη 1η (εντάξει αυτό φτιάχνεται αλλά και πάλι...). Το ερώτημα μελλοντικά θα είναι αν μπορεί να φτάσει η αυτονομία στα 800-1000km με γρήγορη οδήγηση.

                    Για την καταπόνηση θα έχει επίσης ενδιαφέρον. Αν και ήδη υπάρχουν αρκετά Duster με πολλά χωμάτινα χιλιόμετρα χωρίς θέματα στο σασί από όσο γνωρίζω. Εντάξει ψαλίδια, κρεμαργιέρες, αναρτήσεις κλπ κλπ θεωρούνται αναλώσιμα. Το ηλεκτρικό έχει κάτι να φοβηθεί άραγε από το ντάπα ντούπα?

                    Μελλοντικά (βλέπε 2030 για νορμάλ κόστους αυτοκίνητα) θα μπορεί σίγουρα να φτάσει σε εμβέλειες 800-1000 χλμ.

                    Πχ δες το πλάνο της Toyota. Έχει ένα ενδιαφέρον πίνακα στο τέλος όπου προβλέπει εμβέλεια στα 1.000 χλμ απ το 27-28 με σημαντικά χαμηλότερο κόστος / kWh απ ότι σήμερα :
                    https://media.toyota.co.uk/toyota-sets-out-advanced-battery-technology-roadmap/

                    Σχετικά με το πλαίσιο, νομίζω οτι οι @gatoz @realzeus είναι καταλληλότεροι στο να απαντήσουν, αλλά έχω την αίσθηση οτι περισσότερο έχει να κάνει με τα (συχνά) έντονα κατακόρυφα φορτία (πχ το να "κρέμεται" το αμάξι) ή με το να χρειαστεί να σε τραβήξουν σε έντονη κλίση.
                    Εκεί νομίζω οτι αν δεν έχει το αυτοκίνητο κάποια εξαιρετικά ακαμψία, το ενιαίο πλαίσιο χωλένει ενώ το ξεχωριστό πλαίσιο σκάλας είναι πιο ανθεκτικό.

                    Και εδώ ίσως να κολάει και αυτό που πόσταρε ο @lap παραπάνω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by

                      Σωστά....είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως θα πάνε τα ev σε offroading.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • gatoz
                        gatoz last edited by

                        χρειαζεται κανονικο σασι
                        δεν μπορεις να εχεις τις μπαταριες στο πατωμα και να προχωρας πανω σε κοτρωνια

                        #milf-a-man

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          danis @gatoz last edited by

                          @gatoz said in Suzuki eVitara:

                          χρειαζεται κανονικο σασι
                          δεν μπορεις να εχεις τις μπαταριες στο πατωμα και να προχωρας πανω σε κοτρωνια

                          Αυτό λογικά λύνεται με εξτρά προστασία στη μπαταρία από κάτω.
                          Νομίζω ήδη έχουν μια πολύ καλή υλοποίηση στο υβριδικό Land Cruiser Prado που κυκλοφορεί στην Αμερική.
                          Βέβαια άλλη τάξη τιμής με το eVitara.

                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz @danis last edited by

                            @danis said in Suzuki eVitara:

                            @gatoz said in Suzuki eVitara:

                            χρειαζεται κανονικο σασι
                            δεν μπορεις να εχεις τις μπαταριες στο πατωμα και να προχωρας πανω σε κοτρωνια

                            Αυτό λογικά λύνεται με εξτρά προστασία στη μπαταρία από κάτω.
                            Νομίζω ήδη έχουν μια πολύ καλή υλοποίηση στο υβριδικό Land Cruiser Prado που κυκλοφορεί στην Αμερική.
                            Βέβαια άλλη τάξη τιμής με το eVitara.

                            λοατκιτστηκε το πραντο
                            δεν υπαρχει περιπτωση χωρις σασι να ζησει κατι στο βουνο
                            σε απλο χωματακι, οκ, στα ζορικα οχι

                            #milf-a-man

                            fanis75 D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Ρε συ γάτε μην είσαι απόλυτος μέχρι να δοκιμάσεις. 😁 😁 😁 😁

                              Εδώ σου λέει γίνοντα κρας τεστ. Βγάζουν την μπαταρία την βάζουν σε άλλο και συνεχίζει . Την χτυπημένη μπαταρία

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @gatoz last edited by

                                @gatoz said in Suzuki eVitara:

                                δεν υπαρχει περιπτωση χωρις σασι να ζησει κατι στο βουνο

                                Μια χαρά ειναι και χωρίς σασί, δνε ζούμε στο 1960. Όπως λεει και ο φίλος μου ο Δίας τα νέα land & range rover χωρίς σασί ειναι πολύ καλύτερο εκτός δρόμου από ότι τα παλιά με σασί. Το σασί το κάνουν για ευκολία, αλλά δεν σημαίνει κατι.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  danis @gatoz last edited by

                                  @gatoz said in Suzuki eVitara:

                                  @danis said in Suzuki eVitara:

                                  @gatoz said in Suzuki eVitara:

                                  χρειαζεται κανονικο σασι
                                  δεν μπορεις να εχεις τις μπαταριες στο πατωμα και να προχωρας πανω σε κοτρωνια

                                  Αυτό λογικά λύνεται με εξτρά προστασία στη μπαταρία από κάτω.
                                  Νομίζω ήδη έχουν μια πολύ καλή υλοποίηση στο υβριδικό Land Cruiser Prado που κυκλοφορεί στην Αμερική.
                                  Βέβαια άλλη τάξη τιμής με το eVitara.

                                  λοατκιτστηκε το πραντο
                                  δεν υπαρχει περιπτωση χωρις σασι να ζησει κατι στο βουνο
                                  σε απλο χωματακι, οκ, στα ζορικα οχι

                                  Κατ' αρχάς το Prado (ή σκέτο LC) έχει ακόμη ξεχωριστό σασί.
                                  Εγώ μιλάω για μπαταρίες στο πάτωμα.

                                  Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα να πας με ηλεκτρικό στα βουνά. Πέραν προφανώς της εμβέλειας/φόρτισης.
                                  Ίσα ίσα θα έλεγα οτι με 2 ηλεκτροκινητήρες θα έχεις (λογικά) πολύ καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη αξιοπιστία (σε σχέση με θερμικά).

                                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • I
                                    ilias-a @danis last edited by

                                    @danis said in Suzuki eVitara:

                                    Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα να πας με ηλεκτρικό στα βουνά. Πέραν προφανώς της εμβέλειας/φόρτισης.
                                    Ίσα ίσα θα έλεγα οτι με 2 ηλεκτροκινητήρες θα έχεις (λογικά) πολύ καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη αξιοπιστία (σε σχέση με θερμικά).

                                    Σε περιπτωση βλαβης τσουλαει το αυτοκινητο με τραβηγμα ή παραμενει φρεναρισμενο?

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      danis @ilias-a last edited by

                                      @ilias-a said in Suzuki eVitara:

                                      @danis said in Suzuki eVitara:

                                      Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα να πας με ηλεκτρικό στα βουνά. Πέραν προφανώς της εμβέλειας/φόρτισης.
                                      Ίσα ίσα θα έλεγα οτι με 2 ηλεκτροκινητήρες θα έχεις (λογικά) πολύ καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη αξιοπιστία (σε σχέση με θερμικά).

                                      Σε περιπτωση βλαβης τσουλαει το αυτοκινητο με τραβηγμα ή παραμενει φρεναρισμενο?

                                      Γιατί να μην τσουλάει?

                                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a @danis last edited by

                                        @danis said in Suzuki eVitara:

                                        @ilias-a said in Suzuki eVitara:

                                        @danis said in Suzuki eVitara:

                                        Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα να πας με ηλεκτρικό στα βουνά. Πέραν προφανώς της εμβέλειας/φόρτισης.
                                        Ίσα ίσα θα έλεγα οτι με 2 ηλεκτροκινητήρες θα έχεις (λογικά) πολύ καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη αξιοπιστία (σε σχέση με θερμικά).

                                        Σε περιπτωση βλαβης τσουλαει το αυτοκινητο με τραβηγμα ή παραμενει φρεναρισμενο?

                                        Γιατί να μην τσουλάει?

                                        Απο οτι διαβαζω, δεν εχω εμπειρια, στη βλαβη ξεραινονται και ακινητοποιουνται, μονο με πεδιλα με ροδακια μετακινουνται.

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          danis @ilias-a last edited by

                                          @ilias-a said in Suzuki eVitara:

                                          @danis said in Suzuki eVitara:

                                          @ilias-a said in Suzuki eVitara:

                                          @danis said in Suzuki eVitara:

                                          Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα να πας με ηλεκτρικό στα βουνά. Πέραν προφανώς της εμβέλειας/φόρτισης.
                                          Ίσα ίσα θα έλεγα οτι με 2 ηλεκτροκινητήρες θα έχεις (λογικά) πολύ καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη αξιοπιστία (σε σχέση με θερμικά).

                                          Σε περιπτωση βλαβης τσουλαει το αυτοκινητο με τραβηγμα ή παραμενει φρεναρισμενο?

                                          Γιατί να μην τσουλάει?

                                          Απο οτι διαβαζω, δεν εχω εμπειρια, στη βλαβη ξεραινονται και ακινητοποιουνται, μονο με πεδιλα με ροδακια μετακινουνται.

                                          Ναι, σωστός.
                                          Τα περισσότερα δεν έχουν "νεκρά", αν και αυτό είναι κάτι που έχει αρχίσει να φτιάχνει.
                                          Πχ η Tesla το επιτρέπει για μερικά χλμ (απ όσο ξέρω), ενώ αν δεν κάνω λάθος κάτι γίνεται (μέσω software) και με τα ID.

                                          Το θεωρώ πάντως θέμα χρόνου να το φτιάξουν (μέχρι δηλ να έχουμε μπαταρίες κατάλληλες για να μην φοβάσαι να πας πολημερη στη Πίνδο).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gatoz
                                            gatoz last edited by

                                            δεν εχει αξονες ομως
                                            οσο για τις μπαταριες
                                            αμα μεινεις σε ποταμι, πως βγαινεις?
                                            αμα κανει τραμπαλα πως θα το σειρεις με τον εργατη?
                                            αμα εχει φυτευτη κροκαλα? μεχρι που θα φτασει?

                                            #milf-a-man

                                            I D fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr