- 
				
				
				
				
Κι εγώ mesh έχω αλλά είναι θέμα εμβέλειας. Και η κάμερα μάλλον οριακά πιάνει. Προσπαθώ να δώσω σήμα από το 2ο σε ημιυπόγειο και παρεμβάλλεται πολύ μπετό. Επίσης το χω στο 2.4ghz γιατί ένα από τα κλιματιστικά μου παίζει μόνο εκεί. Σε κάθε περίπτωση χρειάζομαι κάτι πιο αξιόπιστο στο θέμα δικτύου αλλά αυτή είναι κουβέντα για άλλο φόρουμ.
 - 
				
				
				
				
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Κι εγώ mesh έχω αλλά είναι θέμα εμβέλειας. Και η κάμερα μάλλον οριακά πιάνει. Προσπαθώ να δώσω σήμα από το 2ο σε ημιυπόγειο και παρεμβάλλεται πολύ μπετό. Επίσης το χω στο 2.4ghz γιατί ένα από τα κλιματιστικά μου παίζει μόνο εκεί. Σε κάθε περίπτωση χρειάζομαι κάτι πιο αξιόπιστο στο θέμα δικτύου αλλά αυτή είναι κουβέντα για άλλο φόρουμ.
deco
οτι καλυτερο και ευκολο στη χρηση εχω χρησιμοποιησει. Ειχα δοκιμασει διαφορες λυσεις και βλαστημουσα. - 
				
				
				
				
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Κι εγώ mesh έχω αλλά είναι θέμα εμβέλειας. Και η κάμερα μάλλον οριακά πιάνει. Προσπαθώ να δώσω σήμα από το 2ο σε ημιυπόγειο και παρεμβάλλεται πολύ μπετό. Επίσης το χω στο 2.4ghz γιατί ένα από τα κλιματιστικά μου παίζει μόνο εκεί. Σε κάθε περίπτωση χρειάζομαι κάτι πιο αξιόπιστο στο θέμα δικτύου αλλά αυτή είναι κουβέντα για άλλο φόρουμ.
Μαζί με τις καλωδιωσεις για το ρεύμα, κατέβασε και ένα καλώδιο utp . Είναι προτιμότερο να έχεις τον repeater/routεr από καλώδιο παρά να βασίζεσαι στο wifi
 - 
				
				
				
				
@george1977 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Κι εγώ mesh έχω αλλά είναι θέμα εμβέλειας. Και η κάμερα μάλλον οριακά πιάνει. Προσπαθώ να δώσω σήμα από το 2ο σε ημιυπόγειο και παρεμβάλλεται πολύ μπετό. Επίσης το χω στο 2.4ghz γιατί ένα από τα κλιματιστικά μου παίζει μόνο εκεί. Σε κάθε περίπτωση χρειάζομαι κάτι πιο αξιόπιστο στο θέμα δικτύου αλλά αυτή είναι κουβέντα για άλλο φόρουμ.
Μαζί με τις καλωδιωσεις για το ρεύμα, κατέβασε και ένα καλώδιο utp . Είναι προτιμότερο να έχεις τον repeater/routεr από καλώδιο παρά να βασίζεσαι στο wifi
Αυτό είχε κάνει ο προηγούμενος αλλά τα ξήλωσε πριν φύγει. Εγώ βαρέθηκα και κατέβασα μόνο ρεύμα γιατί είχα και ελεύθερο καπάκι στο μπαλκόνι και μου ήταν πολύ εύκολο.
 - 
				
				
				
				
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Κι εγώ mesh έχω αλλά είναι θέμα εμβέλειας. Και η κάμερα μάλλον οριακά πιάνει. Προσπαθώ να δώσω σήμα από το 2ο σε ημιυπόγειο και παρεμβάλλεται πολύ μπετό. Επίσης το χω στο 2.4ghz γιατί ένα από τα κλιματιστικά μου παίζει μόνο εκεί. Σε κάθε περίπτωση χρειάζομαι κάτι πιο αξιόπιστο στο θέμα δικτύου αλλά αυτή είναι κουβέντα για άλλο φόρουμ.
Μαζί με τις καλωδιωσεις για το ρεύμα, κατέβασε και ένα καλώδιο utp . Είναι προτιμότερο να έχεις τον repeater/routεr από καλώδιο παρά να βασίζεσαι στο wifi
Αυτό είχε κάνει ο προηγούμενος αλλά τα ξήλωσε πριν φύγει. Εγώ βαρέθηκα και κατέβασα μόνο ρεύμα γιατί είχα και ελεύθερο καπάκι στο μπαλκόνι και μου ήταν πολύ εύκολο.
Αυτό να δεις μέχρι και καλώδιο utp θα σε βάλει αν κατεβάσεις
 - 
				
				
				
				
Καλά πήγαμε για πρωτο "ταξιδι". Καματερο - Πορτο Χελι η διαδρομή (η β') σε 2 ώρες. 140 εθνικη και σβέλτα στο στροφιλικι.

Αναχώρηση με 98% μπαταρία και άφιξη με 57%. Η αυτονομια/εμβέλεια ειναι θεμα εννοειται, ειδικά για μας τους ακατουρητους αλλα θα συμβιβαστουμε. Ελπίζω.
 - 
				
				
				
				
Μάλλον πρέπει να χάσω κανένα κιλό

Είμασταν 5 εμείς. Πάντως έχεις αρνητική υψομετρική διαφορά στο «πήγαινε»
 - 
				
				
				
				
Αυτά ειναι απο 3rd party εφαρμογή? Το trip του τεσλα ειναι της πλάκας. Λείπει πολύ πληροφορία.
Εμείς είμαστε 2 άτομα κι ενα ανθρωπάκι 9 κιλά συν κατι λίγα μπαγκάζια.
 - 
				
				
				
				
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Αυτά ειναι απο 3rd party εφαρμογή? Το trip του τεσλα ειναι της πλάκας. Λείπει πολύ πληροφορία.
Εμείς είμαστε 2 άτομα κι ενα ανθρωπάκι 9 κιλά συν κατι λίγα μπαγκάζια.
Ναι είναι από το Tessie. Εχει και άλλα, μα λόγω προσωπικών δεδομένων δεν τα έβαλα.
 - 
				
				
				
				
Αυτό το max 134km/h πως το καταφέρνεις ρε παιδί μου.
 - 
				
				
				
				
@dettol said in TESLA FORUM:
Μάλλον πρέπει να χάσω κανένα κιλό

Είμασταν 5 εμείς. Πάντως έχεις αρνητική υψομετρική διαφορά στο «πήγαινε»Τη διαφορά την κάνει το γεγονός ότι τη διαδρομή την κάνω 16 χρόνια εκ των οποίων τα τελευταία 3 με συχνότητα σχεδόν 2 φορές το μήνα. Ακόμα και με το παιδί μέσα κρατάω μέση ωριαία άνω των 80χαω για πλάκα και εννοείται χωρίς ακρότητες και (μάλλον) οικονομικά. Μόνος μου με το cayman έχω κάνει και 97χαω μέση.
Οπότε στην ουσία κάψαμε ακριβώς τα ίδια και πιθανότατα Juniper και pro-Juniper έχουν ακριβώς το ίδιο efficiency.
 - 
				
				
				
				
@netgeo said in TESLA FORUM:
Αυτό το max 134km/h πως το καταφέρνεις ρε παιδί μου.

Παρασκευή η μέρα μετά από 10 ώρες στη δουλειά
 - 
				
				
				
				
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Οπότε στην ουσία κάψαμε ακριβώς τα ίδια και πιθανότατα Juniper και pro-Juniper έχουν ακριβώς το ίδιο efficiency.
δεν πέφτω και απο τα σύννεφα
 - 
				
				
				
				
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Μάλλον πρέπει να χάσω κανένα κιλό

Είμασταν 5 εμείς. Πάντως έχεις αρνητική υψομετρική διαφορά στο «πήγαινε»Τη διαφορά την κάνει το γεγονός ότι τη διαδρομή την κάνω 16 χρόνια εκ των οποίων τα τελευταία 3 με συχνότητα σχεδόν 2 φορές το μήνα. Ακόμα και με το παιδί μέσα κρατάω μέση ωριαία άνω των 80χαω για πλάκα και εννοείται χωρίς ακρότητες και (μάλλον) οικονομικά. Μόνος μου με το cayman έχω κάνει και 97χαω μέση.
Οπότε στην ουσία κάψαμε ακριβώς τα ίδια και πιθανότατα Juniper και pro-Juniper έχουν ακριβώς το ίδιο efficiency.
ειμαι σιγουρος οτι το juniper ειναι πιο αποδοτικο, αλλα πιστευω οτι αυτο οφειλεται στην αεροδυναμικη παρα σε μηχανικες διαφορες. Επομενως, η διαφορα θα φαινεται σε ταχυτητες ΕΟ (120+ km/h). Στη συγκεκριμενη διαδρομη, φευγουμε απο ΕΟ αρκετα νωρις και μετα δυσκολα κρατας υψηλη ΜΩΤ, ειτε λογω στροφων ειτε επειδη θα πεσεις σε κινηση.
 - 
				
				
				
				
@dettol said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Μάλλον πρέπει να χάσω κανένα κιλό

Είμασταν 5 εμείς. Πάντως έχεις αρνητική υψομετρική διαφορά στο «πήγαινε»Τη διαφορά την κάνει το γεγονός ότι τη διαδρομή την κάνω 16 χρόνια εκ των οποίων τα τελευταία 3 με συχνότητα σχεδόν 2 φορές το μήνα. Ακόμα και με το παιδί μέσα κρατάω μέση ωριαία άνω των 80χαω για πλάκα και εννοείται χωρίς ακρότητες και (μάλλον) οικονομικά. Μόνος μου με το cayman έχω κάνει και 97χαω μέση.
Οπότε στην ουσία κάψαμε ακριβώς τα ίδια και πιθανότατα Juniper και pro-Juniper έχουν ακριβώς το ίδιο efficiency.
ειμαι σιγουρος οτι το juniper ειναι πιο αποδοτικο, αλλα πιστευω οτι αυτο οφειλεται στην αεροδυναμικη παρα σε μηχανικες διαφορες. Επομενως, η διαφορα θα φαινεται σε ταχυτητες ΕΟ (120+ km/h). Στη συγκεκριμενη διαδρομη, φευγουμε απο ΕΟ αρκετα νωρις και μετα δυσκολα κρατας υψηλη ΜΩΤ, ειτε λογω στροφων ειτε επειδη θα πεσεις σε κινηση.
Και εγώ αυτό πιστεύω, fl & pro fl έχουν ικανοποιητική διαφορά σε ανοιχτό δρόμο (ακόμα και στο ποτάμι) και όχι τόσο σε επαρχιακό. Μικρή διαφορά σε πορεία έχω δει και σε επαρχιακό αλλά καμία σχέση με αυτή του ανοικτού δρόμου
 - 
				
				
				
				
Τυχεράκηδες με τα Τέσλα, αν τελικά το ΚΗ4 δεν τα περιλαμβάνει, θα είναι ευκαιρία μεταπώλησης...
 - 
				
				
				
				
@criuser said in TESLA FORUM:
Τυχεράκηδες με τα Τέσλα, αν τελικά το ΚΗ4 δεν τα περιλαμβάνει, θα είναι ευκαιρία μεταπώλησης...
μονο το στελαντις ανεβαινουν σε αξια, σαν καλο κρασι, οσο περισσοτερο τα κρατας. Ολα τα αλλα πεφτουν.
 - 
				
				
				
				
Συμπαθούμε και τα Τέσλα, λόγω Ιλον...
 - 
				
				
				
				
@criuser said in TESLA FORUM:
Τυχεράκηδες με τα Τέσλα, αν τελικά το ΚΗ4 δεν τα περιλαμβάνει, θα είναι ευκαιρία μεταπώλησης...
ακόμα και ψηλά να πουλούσε κάποιος το Tesla του, με την μειωμένη επιδότηση πλέον, θα πρέπει να βάλει την διαφορά απο την τσέπη του για αγορά καινούργιου ηλεκτρικού, δεν πολυαξίζει νομιζω αν και δεν ειαμι γνώστης της αγοράς των μεταχειρισμένων.
 - 
				
				
				
				
Μπορεί να πάρει πλάγκ ιν ή υβριδικό.
Μιλάμε πάντα για ιδιώτες.
 
		
		TESLA FORUM